Jump to content

releu bujii E60


vaipa

Recommended Posts

Salutari ! Mi am schimbat si eu releul pentru ca aveam probleme dar nu am scapat de acea oscilatie la relanti care o am in fiecare dimineata la prima pornire de aproximativ 5 secunde, timp in care motorul este mai zgomotos si inclusiv schimbatorul de viteza tremura mai sesizbil ! Imi puteti spune careva ce s a mai intalnit cu aceasta situatie ? Sunt convins ca exista o problema deoarece temperatura de afara era cu + ! Teasteru spune asta :

post-67982-0-27996100-1456039156_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

@ C_o_s_m_i_n, scuze de raspunsul tardiv insa releul l-au gasit, cei de la service, doar OE (ca si cel afisat de tine in imaginea de mai sus - Fabricat in Portugalia) iar bujiile tot doar OE (insa sunt fabricate - bujiile - de BOSCH). Si bujiile ce le-am inlocuit tot de BOSCH erau fabricate.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Salut baieti , la e60 meu 520D LCI 177 aveam eroare bujia 2 , le-am schimbat pe toate 4 , bujia 2 intradevar era arsa , am pus testerul ulterior , i-am dat ca am schimbat bujiile dar aceeasi eroare inca imi apare , sa fie releul sau vreun contact la fisa de bujie ?

 

Unde se afla releul la acest model ? Am citit ca se schimba usor , amplasat undeva langa galerie .

Edited by 0kta03
Link to comment
Share on other sites

Releul.

 

 

Imi poti spune si unde ii localizat releul ? As vrea sa ii schimb si filtru epurator sau separator ulei am vazut ca se numeste acuma , aveti un cod oe pentru releu si separator ?

 

http://www.epiesa.ro/unitate-de-control-bujii-incandescente-bmw-5-e60-520-d-beru-gse105/25489/10347/articol-1105955/#

Edited by 0kta03
Link to comment
Share on other sites

E pe lateralul motorului, pe partea soferului, cum te uiti din fata masinii.

Eu am dat furtunul de la intercooler jos ca sa il pot schimba (are doar 2 sigurante la fiecare capat, cu ocazia asta l-am si spalat de vaporii de ulei).

Releu iti recomand doar OE cod 12217798000. Bujii ia BOSCH pentru ca sunt identice cu cele OE, doar ca cele din urma sunt mai scumpe cu vreo 50lei/buc.

Edited by gaby_wmw
Link to comment
Share on other sites

Releul l-am gasit BERU pe la 300 lei .

 

Legat de filtru separator sau epurator pentru 520D N47 acesta ii ?

GRESIT!

La N47 merge doar releu OE. Daca ai gasit Beru, e pentru motorul M47. Il cumperi degeaba.

Filtrul epurator NU se schimba, nu e consumabil la N47.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cat e de normal ca la -16 grade, semnul de bujii nu apare dar motorul porneste perfect si fara intreruperi?

Nu exista nici acel delay de 1-2-3 secunde dintre apasarea butonului si actionarea demarorului, datorat preincalzirii bujiilor. Imediat dupa pornire, turatia sta pe la 1200.

La -5 grade stiu ca apare semnul de bujii si pornirea era intarziata cu o secunda, sa lucreze bujiile.

Motorina folosesc doar MOL EVO iar releul de bujii l-am schimbat in primavara cu unul OE.

Mi se pare cel putin ciudat si totusi ma indoiesc ca la temperatura aia un diesel porneste perfect fara bujii si fara ezitari in primele secunde de la pornire.

 

Sau sub o anumita temperatura, programul de preincalzire difera si acestea sunt actionate deja la deschiderea portierei?

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cat e de normal ca la -16 grade, semnul de bujii nu apare dar motorul porneste perfect si fara intreruperi?

Nu exista nici acel delay de 1-2-3 secunde dintre apasarea butonului si actionarea demarorului, datorat preincalzirii bujiilor.

La -5 grade stiu ca apare semnul de bujii si pornirea era intarziata cu o secunda, sa lucreze bujiile.

Motorina folosesc doar MOL EVO iar releul de bujii l-am schimbat in primavara cu unul OE.

Mi se pare cel putin ciudat si totusi ma indoiesc ca la temperatura aia un diesel porneste perfect fara bujii si fara ezitari in primele secunde de la pornire.

Nici mie nu mi-a aparut astazi, dar nici la minus 5 grade am schimbat releul si bujiile anul trecut. M47 520d

Anul trecut cu bateria veche aparea semnul si avea delay cateva secunde. Acum am trecut pe AGM.

Edited by alinyda3000
Link to comment
Share on other sites

Cat e de normal ca la -16 grade, semnul de bujii nu apare dar motorul porneste perfect si fara intreruperi?

Nu exista nici acel delay de 1-2-3 secunde dintre apasarea butonului si actionarea demarorului, datorat preincalzirii bujiilor. Imediat dupa pornire, turatia sta pe la 1200.

La -5 grade stiu ca apare semnul de bujii si pornirea era intarziata cu o secunda, sa lucreze bujiile.

Motorina folosesc doar MOL EVO iar releul de bujii l-am schimbat in primavara cu unul OE.

Mi se pare cel putin ciudat si totusi ma indoiesc ca la temperatura aia un diesel porneste perfect fara bujii si fara ezitari in primele secunde de la pornire.

 

Sau sub o anumita temperatura, programul de preincalzire difera si acestea sunt actionate deja la deschiderea portierei?

 

Fix asa si la mine. Pe la -3,-5 imi aparea semnul de bujii si avea delay mic intre apasarea butonului si pornirea efectiva. Acum la -12 nu mai apare nici semnul de bujii si nici nu mai are delay ci porneste instant. Foarte ciudat. Motorina tot Mol Evo bag si eu.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fix asa si la mine. Pe la -3,-5 imi aparea semnul de bujii si avea delay mic intre apasarea butonului si pornirea efectiva. Acum la -12 nu mai apare nici semnul de bujii si nici nu mai are delay ci porneste instant. Foarte ciudat. Motorina tot Mol Evo bag si eu.

Haha... deci nu numai mie imi face asa. :pardon:

Tind sa cred ca activeaza bujiile la deblocarea masinii / deschiderea portierelor.

 

Tin minte ca iarna trecuta cu releul defect, macina demarorul de se satura pana pornea.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.