Jump to content

Cupa VSS Arad 13 - 14. 03.2010


virtualmansorin

Recommended Posts

REGULAMENTUL CUPA VSS

 

Cap.I Organizatorul Competitiei.

Art. 1. Cupa VSS se desfasoara in conformitate cu Codul Sportiv International FIA ; Regulamentul Campionatului de Promo Rally, Regulamentul pentru Organizatorii de competitii, Prezentul Regulament Particular.

Prin ĂŽnscrierea ĂŽn competitie, participantii accepta arbitrajul unic al oficialilor concursului , pe baza regulamentelor sportive ĂŽn vigoare la data desfasurarii competitiei, aplicabile dupa principiul conform caruia reglementarea particulara primeaza celei generale, si conform Statutului si Regulamentului de Organizare si Functionare al acesteia.

Persoana de contact: BALAN SORIN organizeaza CUPA VSS, concurs automobilistic destinat automobilistilor posesori de licenta si conducatorilor auto, posesori ai permisului de conducere categ. B de minim un an.

 

Art. 2 Oficialii concursului :

Comisari sportivi :

Director Sportiv:

Director Organizatoric: BALAN SORIN

Secretar sef:

Sef verificare tehnica:

Relatii cu concurentii:

Cronometror sef:

Sef securitate traseu:

Sef traseu:

Medic sef:

Ofiter de presa:

 

Cap. II Grupe, clase si automobile admise

Art. 3 Se vor constitui grupe, clase si se vor admite urmatoarele automobile :

• Clasa 1 automobile pana la 75 cp;

• Clasa 2 automobile intre 76-105 cp;

• Clasa 3 automobile intre 106-149 cp ;

• Clasa 4 automobile pana la 150-199 cp;

• Clasa 5 automobile intre peste 199 cp;

Grupa feminina, unde pilotul trebuie sa fie de sex feminin.

O clasa de putere se constituie cu minimum 5 automobile ĂŽnscrise si admise la verificarea tehnica initiala. Daca o clasa nu se constituie, automobilele respective vor trece la clasa imediat superioara constituita.

Daca si clasa imediat superioara este ĂŽn aceeasi situatie (nu este constituita), automobilele vor fi admise ĂŽn concurs, dar vor participa ĂŽn competitie sub regimul de „clasa neconstituita”.

 

Cap. III Desfasurarea competitiei:

Art. 4 La fiecare etapa prezentul regulament se va completa cu Buletine Informative specifice etapei respective.

Probele speciale se vor desfasura in regim de circulatie inchisa dupa un traseu prestabilit.

In afara probelor speciale este obligatorie respectarea Codului Rutier.

 

Art. 5 Autovehiculele vor fi echipate obligatoriu cu centuri de siguranta pentru pilot si navigator, unde este cazul, triunghi reflectorizant, trusa sanitara, cric si roata de rezerva, echipajul va fi echipat cu casti de protectie .

Pe parcursul probelor speciale, pilotii si copilotii sunt obligati sa poarte echipamentul specific de protectie (casca) si sa-si lege centurile siguranta. Orice abatere de la aceasta prevedere va fi raportata Comisarilor Sportivi care vor aplica o penalizare Între 100 si 200 de ron, daca se repeta putând decide si excluderea echipajului din competitie. Un caz aparte care necesita o analiza amanuntita Îl constituie abaterile produse exclusiv pe timpul Împingerii, repornirii, deblocarii sau repararii automobilului de competitie prin fortele proprii ale echipajului, În scopul eliberarii traseului si/sau a reluarii parcurgerii probei respective.

Nu este permisa parcurgerea probelor speciale cu geamurile deschise. Se considera ca geamul este deschis, daca este coborat cu mai mult de 2 cm fata de pozitia “ĂŽnchis complet”. Pentru ĂŽncalcarea acestei prevederi, dupa primul avertisment, echipajul va fi penalizat de Comisarii Sportivi cu amenda de 200 lei.

Sanctiunea poate fi anulata/suspendata ĂŽn cazul ĂŽn care se poate demonstra ca deschiderea geamului sau imposibilitatea ĂŽnchiderii acestuia se datoreaza unor cauze tehnice sau unei avarii a caroseriei pe partea acestuia. Echipajului i se va permite remedierea defectiunii, ĂŽn caz contrar acesta riscând repetarea/majorarea amenzii sau chiar refuzul de continuare a competitiei. Ăn sensul prezentului articol, spargerea unui geam al automobilului nu va fi urmata de nici o penalizare, dar datorita gradului sporit de periculozitate poate conduce la oprirea automobilului din cursa.

Un echipaj poate participa in cadrul unei etape cu un singur automobil. Un automobil a carui constructie sau stare tehnica este considerata periculoasa, poate fi exclus din competitie ĂŽn orice moment de Comisarii Sportivi. Ăn acest sens, vor fi examinate suplimentar automobilele care au suferit avarii pe timpul desfasurarii competitiei. Raportul Comisarului Tehnic sau decizia Comisarilor Sportivi, de oprire din competitie a automobilului considerat periculos nu poate fi urmata de nici un fel de despagubiri sau returnari de taxe de ĂŽnscriere reclamate de concurent/echipa sau de echipajul ĂŽn cauza.

Este obligatorie aplicarea pe automobilele participante la competitii a numerelor de concurs, ĂŽn formatul unic CUPA VSS.

Recunoasterile se organizeaza ĂŽn scopul familiarizarii echipajului cu traseul competitiei, ĂŽn cadrul acestora fiind strict interzise antrenamentele sau testele de orice fel. Viteza de deplasare trebuie sa se ĂŽncadreze ĂŽn limita a 30 km/h.

Comportamentul nesportiv poate duce la sanctiunea excluderii din concurs.

 

Art. 6 Penalizari si punctaje

Startul efectuat inaintea semnalului de start se penalizeaza cu 20 sec.

Pentru fiecare jalon sau popic doborat sau deplasat in proba speciala penalizarea este 5 secunde (se considera deplasat daca popicul sau jalonul nu este doborat, dar trebuie asezat la locul sau).

Pentru omiterea unei porti sau alte erori de parcurs, penalizarea este de 10 sec. (prin alte erori se intelege nerespectarea ordinii crescatoare a trecerii prin porti sau trecerea printr-o poarta sau jaloane in sens invers).

Neefectuarea unei probe speciale se sanctioneaza cu excluderea echipajului din respectiva etapa.

Pentru neincadrarea intr-o poarta, penalizarea este 10 secunde la care se adauga deplasarea sau doborarea jalonului din care este formata respectiva poarta (garare sau parcare).

La autoslalom: neefectuarea slalomului se penalizeaza cu numarul de jaloane evitate inmultite cu 5 secunde.

Pentru o intarziere mai mare de 15 minute la un CO, se aplica excluderea din concurs.

Neincadrarea in limita de 30 km/h in timpul recunoasterilor se penalizeaza cu refuzul validarii ĂŽnscrierii la etapa respectiva.

 

Art. 7 Clasamente

Clasamentul se intocmeste astfel : se aduna secundele realizate in probele speciale la care se adauga penalizarile obtinute de echipaj (daca ele exista) conf art. 6.

Castigator este declarat echipajul care realizeaza timpul cel mai mic s.a.m.d. in caz de egalitate se considera timpul cel mai mic realizat in PS1, daca egalitatea persista se considera realizat in PS2 .

Organizatorul isi rezerva dreptul unui spatiu de publicitate pe automobilele de concurs .

 

Art. 8 Contestatii (protest)

Dupa afisarea rezultatelor provizorii pilotii au dreptul de a efectua contestatii (protest) in scris insotite de suma de 100 lei. Orice contestatie, este ĂŽnaintata, ĂŽn scris, Directorului Sportiv ĂŽnsotit de taxa respectiva. Protestele (contestatiile) verbale, colective, precum si cele depuse fara achitarea taxei nu se iau ĂŽn considerare.

Dreptul de a protesta ĂŽl are numai echipajul ĂŽnscris ĂŽn competitie sau reprezentantul acestuia ĂŽnregistrat ĂŽn acest scop la CUPA VSS, pe cererea de inscriere.

Ăn masura ĂŽn care protestul este ĂŽntemeiat, taxa si cautiunea depusa se restituie partial sau integral celui care a depus-o dupa caz. Ăn eventualitatea constatarii unor neconformitati, taxa trece ĂŽn sarcina echipajului gasit vinovat, care ĂŽn plus, va fi penalizat conform regulamentelor ĂŽn vigoare excludere, suspendare, depunctare, penalizare ĂŽn timp sau ĂŽn bani.

 

Art. 9 Contestatie/Apel

Ămpotriva deciziilor luate de conducerea cursei, cel care se considera nedreptatit poate depune o contestatie la SECRETARIAT. Intentia de depunere a contestatiei trebuie adusa la cunostiinta Colegiului Comisarilor Sportivi ĂŽn scris, ĂŽn maxim o ora de la data difuzarii/publicarii deciziei contestate. Lipsa acestei notificari sau depunerea acesteia ĂŽn afara timpului regulamentar, atrage decaderea din dreptul de contestatie sau la apel.

Contestatia trebuie depusa la Secretariatul CUPA VSS ĂŽn maxim 48 de ore de la data primirii notificarii Colegiului Comisarilor Sportivi. Este admisa transmiterea acesteia ĂŽn termenul precizat si prin fax, mail, etc. ĂŽnsotit de copia ordinului de plata prin care se probeaza achitarea taxei aferente, calculata conform reglementarilor ĂŽn vigoare.

Taxele de proteste/contestatii/apeluri sunt urmatoarele:

- 100 lei, pentru protestele ĂŽnaintate conducerii cursei (Directorului Sportiv);

 

Art. 10 Taxa de inscriere.

Taxa de inscriere este de 110 lei si reprezinta participarea echipajului la concurs, iar daca inscrierea se efectueaza, cu aprobarea organizatorului, dupa inchiderea inscrierilor, taxa se dubleaza.

Documentele necesare la verificarile administrative:

- Formularul de ĂŽnscriere;

- Permisul de conducere al pilotului;

- Certificatul de ĂŽnmatriculare al automobilului;

- Asigurarea de raspundere civila auto (RCA);

Locul 1, 2, 3 cupe sau medalii si diplome.

 

Art. 11 Festivitatea de premiere

Se ĂŽntocmesc urmatoarele clasamente :

- clasament general,

- clasament pe grupe,

- clasament pe clase,

Este obligatoriu ca toti participantii, echipajele si echipele de club câstigatoare, precum si ceilalti piloti si copiloti, oficiali, sponsori, arbitri care au participat la competitie sa asiste la festivitatea de premiere, care va fi urmata de conferinta de presa a primilor 3 clasati În clasamentul general.

Pilotii si copilotii clasati pe locurile 1, 2 si 3 care nu se prezinta la festivitatea de premiere vor fi sanctionati cu amenda ĂŽn suma de 300 lei, iar echipajele neclasate care lipsesc vor fi sanctionate cu 100 lei.

Nu este obligatorie decernarea premiilor la grupa ĂŽn care nu au fost admise si/sau nu au luat startul cel putin 5 automobile ĂŽn competitie.

Pe podiumul de premiere, ĂŽn mod obligatoriu, se vor prezenta numai echipajele si reprezentantii echipelor nominalizate.

 

Art. 12 Prin semnarea cererii de inscriere concurentul si/sau echipajul scutesc pe organizatori, arbitri sau pe reprezentantii acestora si pe fiecare dintre ei in parte de orice responsabilitate in legatura cu actiunile, taxele, cheltuielile, revendicarile si reclamatiile referitoare la raniri mortale sau altele provenite sau rezultate prin inscrierea sau participarea sa la acest concurs.

 

Timisoara Organizator

BALAN SORIN

 

 

 

 

 

 

programul zilei de 13 martie 2010 :

 

1. 08.00 Prezentarea masinilor(verificare tehnica,permis de conducere, etc) si a concurentilor

2. 08.15 Sedinta tehnica cu conurentii

3. 08.30 Recunoasterea traseului

4. 09.00 Plecarea primei masini in concurs

5. Pauza de masa in functie de ora de terminare a primei manse

6. Mansa a II

In functie de numarul de participanti ori mansa a treia si apoi Premierea (daca numarul de participanti nu depaseste 50) ori inchidere zilei si continuarea a 2 zi cu mansa a treia si premierea

 

 

 

 

1.Virtualmansorin

2.Csebalyn

3.Silviu_MM

4.Dany59DDD

5.Dsign

6.cristi streulea

7.grui alecsandru

8.nagy valentin

9.nagy andrada

10.vucea sandra

11.ficard ioan(mimi bordura)

12.ficard ioan(mimi bordura)

13.Petreus Daniel

14.Moga Mircea

15.Teudan Daniel

16. Negrean Alin

17. alex blue ford k

18. bumbulici andrei

19. scurtu alin

20. tirla sergiu

21. lupulescu ciprian golf 2 1.8 16 v 136 cp

22. matei alexandru renault 21 115 cp

23. sonyscorpion - George Alexandru(Bucuresti)-skoda octavia 2.0 tdi,Grupa 3 106-150cp

24. Postovaru berger andi audi 80 136 cp

25. Moisa vlad toyota corola 75 cp

26. Tirla sergiu honda

27. Raducioiu Costel renault clio rs

28. Radu lupas renaul clio rs

29. Maier mircea logan cupa 95 cp

30. Bunescu Vlad honda

31. Bartha George logan 1.6 16 v

32. Staici Florin Subaru

33. Perescu Cristian - 318is 140cp

34. BNZ – Resiga Emanuel – Renault 5 1.7 turbo 147cp

35. Katona Arthur – BMW 316i 102cp

36. krepelka - Dacia Logan 1.6 de cupa 99 cp

37. bunila - ford fiesta 103 cp

38. Nemeth Peter – Renault 5 1.4 turbo 115cp

39. Dya – Jurca Dorina – Audi A3 1.8 125cp

40. evo – Boncalo Sergiu – Honda del sol 1.6 160cp

41. Jef - M Evo, 280CP

42. Alin Lapadusa - R25T 23xCP

43. Marina Sorin logan 1.4 75 cp

 

 

 

numar maxim admisi 80

pentru cazare am (momentan) 4 "oferte":

 

1. http://www.motelrares.ro/index.php?pag=contact

2. http://www.pensiunearoua.ro/preturi.html

3. http://www.motelwest.ro/index.php?pa...st_arad_motel#

4. http://www.pensiuneaolimp.ro/contact.php

 

 

contul este :

balan sorin

banca transilvania

ro 60 btrl 0360 1201 u087 53xx

 

taxa de inscriere este de 110 ron

premii cupe ,diplome,sampanie

 

 

 

 

 

 

rog un moderator sa editeze titlul topicului corect este cupa vss

post-33584-1267048116_thumb.jpg

post-33584-1267048125_thumb.jpg

Edited by virtualmansorin
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
A fost frumos insa la organizare se mai putea lucra umpic.

si eu mias fi dorit sa fie mai buna organizarea,dar atit am stiut si putut la momentul acesta

data viitoare va fi mai bine sper

si copilul cind innvata sa faca primii pasi cade,se ridica si merge mai departe

pt spitalul te rog cind poti sa ne intilnim sa intru si eu in posesia dvd -ului cu toate inregistrarile?(0724316943)

Edited by virtualmansorin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.