Jump to content

E46 328i probleme inumane...


Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am fost pe tester. Erori:

 

-bujia de pe cilindru 2, valori nominale la relanti peste 10.2, plaja normala fiind intre 0-2

-mi-a mai dat eroare auxiliary water pump....care nu am cea mai mica idee ce e (banuiesc ca e vorba de termostat) insa defectul nu se manifesta in nici un fel

-2 senzori de parcare pe spate dusi

-o eroare pe cheie (probabil nu a recunoscut-o in timp util cand am pornit motorul)

-eroare la senzorul de ulei din baie (becul galben de pe ceasuri)

 

In principiu motorul merge cu toti parametrii in limitele normale. Voi schimba bujiile si voi vedea daca se remediaza problema. Debitmetrul merge impecabil, sondele lambda la fel.

Link to comment
Share on other sites

Am fost pe tester. Erori:

 

-bujia de pe cilindru 2, valori nominale la relanti peste 10.2, plaja normala fiind intre 0-2

-mi-a mai dat eroare auxiliary water pump....care nu am cea mai mica idee ce e (banuiesc ca e vorba de termostat) insa defectul nu se manifesta in nici un fel

-2 senzori de parcare pe spate dusi

-o eroare pe cheie (probabil nu a recunoscut-o in timp util cand am pornit motorul)

-eroare la senzorul de ulei din baie (becul galben de pe ceasuri)

 

In principiu motorul merge cu toti parametrii in limitele normale. Voi schimba bujiile si voi vedea daca se remediaza problema. Debitmetrul merge impecabil, sondele lambda la fel.

 

Verifica la un meserias senzorul de axa cu came si vibrochen

Link to comment
Share on other sites

Ambreiaj/ volanta defecta, ceva pe acolo.Asa cred.

 

Am scris foarte clar ca am kit ambreaj nou iar volanta a fost verficata. In acelasi timp am spus ca nu mai am nici un defect la cutie, erau cele doua piulite lipsa de la tampoanele de la cutie si un tampon motor rupt.

 

 

 

 

 

Da, citisem.

Link to comment
Share on other sites

Am fost pe tester. Erori:

 

-bujia de pe cilindru 2, valori nominale la relanti peste 10.2, plaja normala fiind intre 0-2

-mi-a mai dat eroare auxiliary water pump....care nu am cea mai mica idee ce e (banuiesc ca e vorba de termostat) insa defectul nu se manifesta in nici un fel

-2 senzori de parcare pe spate dusi

-o eroare pe cheie (probabil nu a recunoscut-o in timp util cand am pornit motorul)

-eroare la senzorul de ulei din baie (becul galben de pe ceasuri)

 

In principiu motorul merge cu toti parametrii in limitele normale. Voi schimba bujiile si voi vedea daca se remediaza problema. Debitmetrul merge impecabil, sondele lambda la fel.

 

Verifica la un meserias senzorul de axa cu came si vibrochen

 

de ce? ce te-a facut sa ajungi la aceasta concluzie?

Link to comment
Share on other sites

Nu e vina mecanicului, piulitele care au fost puse pe tampoanele de la cutie s-au desfacut de la vibratii. Se putea intampla oricui. Acum mi-a pus piulite ce nu se mai desfac (cu frana).

 

mecanicu'

1. a inlocuit piulitele originale (care nu s-au desfacut vreodata pana acum, din '99 sau de cand e masina)

2. a cazut cutia de pe masina

3. acum a pus piulite de care trebuia...

 

..si tu il mai si aperi... haha...

 

ps: eu zic sa te duci sa ii mai dai niste bani in plus :)

Link to comment
Share on other sites

da stiu comportamentul la mine a facut cateva zile acum vad ca nu mai face si am luat senzor deja de la Dan :)

ideea era ce eroare da pe tester,ma rog mai ma joc diseara cu el

 

Nu mai stiu exact, ceva cu Oil sensor clar...

 

Nu e vina mecanicului, piulitele care au fost puse pe tampoanele de la cutie s-au desfacut de la vibratii. Se putea intampla oricui. Acum mi-a pus piulite ce nu se mai desfac (cu frana).

 

mecanicu'

1. a inlocuit piulitele originale (care nu s-au desfacut vreodata pana acum, din '99 sau de cand e masina)

2. a cazut cutia de pe masina

3. acum a pus piulite de care trebuia...

 

..si tu il mai si aperi... haha...

 

ps: eu zic sa te duci sa ii mai dai niste bani in plus :twoup:

 

Eu zic ca daca ai o problema cu el personal o poti rezolva cu el personal, intr-un topic separat. Eu aici am cerut sfaturi despre cum sa rezolv o problema tehnica. Daca ma poti ajuta, apreciez.

 

 

cum a dat eroare pe senzorul de ulei?:)

sunt doar curios ca si mie imi face figuri dar eroare nu tin minte sa fi vazut

 

PS:Vanosul se vede si pe dyno apar fluctuatii la cuplu in general

 

 

Vanos-ul pe tester era in parametrii, nu fluctua, nu a dat erori vreodata. Ma duc acum sa-mi cumpar o bujie sa schimb bujia de pe cilindrul 2 si sa vad ce rezultat am.

Link to comment
Share on other sites

pe dyno se vede mai clar,acolo daca ai vreo cadere de cuplu clar e o problema la vanos,o sa pun un dyno cu un vanos dus.Bujia nu cred sa aiba ceva

daca vrei iti dau eu una care am avut-o pe masina :) are vreo 70 mii km si arata ok

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Problema ar fi ca mie masina imi merge momentan ca un V8 - adica are un relanti neregulat si tremurand :) si nu trage in mintile ei. Daca as pune-o acum pe dyno ar fi o pierdere de bani. Voi schimba bujia sa vad daca se rezolva problema. Daca nu se rezolva, inseamna ca am o problema cu bobina.
Link to comment
Share on other sites

Scuze initiatorului topicului, urmarind clipul am o nelamurire:

La mine cand pornesc masina, cu cheia la pozitia 2, se aprid toate becurile din bord, apoi se sting toate mai putin check engine, uleiul si bateria.

Cand ii dau cheie dispar toate dar martorul de ulei sta 2-3 sec pe aprins rosu.

Este normal sa nu se stinga check engine pana nu pornesc motorul?

Este normal ca martotul de ulei sa stea apris 2-3 sec rosu dupa ce pornesc motorul?

Link to comment
Share on other sites

Asta a fost pt mine nu?

La Razvan am vazut ca se stinge check-engine la poz 2 odata cu toti ceilalti martori si m-am gandit ca la mine e ceva in neregula desta aprins pana ii dau cheie.

Multumesc pt rapunsul prompt.

Link to comment
Share on other sites

Scuze initiatorului topicului, urmarind clipul am o nelamurire:

La mine cand pornesc masina, cu cheia la pozitia 2, se aprid toate becurile din bord, apoi se sting toate mai putin check engine, uleiul si bateria.

Cand ii dau cheie dispar toate dar martorul de ulei sta 2-3 sec pe aprins rosu.

Este normal sa nu se stinga check engine pana nu pornesc motorul?

Este normal ca martotul de ulei sa stea apris 2-3 sec rosu dupa ce pornesc motorul?

 

faza cu martorul de ulei nu este in regula

Link to comment
Share on other sites

Stiam ca dc e martorul galben inseamna ca e nivelul de ulei scazut iar dc e rosu probleme cu compresia.

Poate insemna ca motorul nu mai are compresie?

De ce nu ramane aprins?

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.