Jump to content

eliminare clapete de pe admisie (swirl flaps) la motoarele diesel


RobyS

Recommended Posts

am dat si eu jos admisia pt verificarea clapetelor si cu gandul de ale elimina, dar surpriza deja fostul propietar a avut grija lor

au fost eliminate, sunt rupte cu tija cu tot...

bine totusi ca am verificat, pt ca am scapat de un stres, si am gasit si furtunase de vacuum sparte si 'deconectate', le-am schimbat am curatat EGR-ul, si galeria de admisie acum merge motorul mult mai fin

 

recomand macar scoaterea galeriei pt verificare clapete, si pt eliminarea lor si deasemenea curatarea galeriei si a EGR-ului, pe langa astea e posibil ca furtunasele alea de vacuum de sub galerie sa fie sparte

Link to comment
Share on other sites

cati km are masina? din ce an este?

Am reparat masina de vreo trei saptamani si sunt tare multumit, doar ca m-a spart manopera..1000 lei! Masina e din 2005 si are vreo 170.000 km! Am scapat ieftin cu stricaciunile de la clapeta, respectiv doar schimbat supape la pozitia 3 si restul, adica garnitur[ _chiulasa_, suruburi. La _chiulasa_ s-a refacut planeitatea de un superprofesionist! Am pus dopurile in loc de clapete! Sunt supermultumit, am consum bun, 5,3 % in afara, merge motorul ceas! Inainte de a se intampla problema cu clapeta, pe care o am ca amintire, scoasa din motor, masina era predispusa la incarcarea supapei egr, deoarece mai mergea si dna cu ea subturata si mi se aprindea martorul la motor, iar o data pe an mergeam la service pentru curatare! Eu cand se aprindea martorul la motor o turam la 4000-4500 si la urmatoarea cheie se stingea! Cred ca o astfel de superturare a cauzat problema cu o zi inainte!

Ca sfat : renuntati la clapete! E greseala BMW, din 2006 le-au scos!

Link to comment
Share on other sites

Am reparat masina de vreo trei saptamani si sunt tare multumit, doar ca m-a spart manopera..1000 lei! Masina e din 2005 si are vreo 170.000 km! Am scapat ieftin cu stricaciunile de la clapeta, respectiv doar schimbat supape la pozitia 3 si restul, adica garnitur[ _chiulasa_, suruburi. La _chiulasa_ s-a refacut planeitatea de un superprofesionist! Am pus dopurile in loc de clapete! Sunt supermultumit, am consum bun, 5,3 % in afara, merge motorul ceas! Inainte de a se intampla problema cu clapeta, pe care o am ca amintire, scoasa din motor, masina era predispusa la incarcarea supapei egr, deoarece mai mergea si dna cu ea subturata si mi se aprindea martorul la motor, iar o data pe an mergeam la service pentru curatare! Eu cand se aprindea martorul la motor o turam la 4000-4500 si la urmatoarea cheie se stingea! Cred ca o astfel de superturare a cauzat problema cu o zi inainte!

Ca sfat : renuntati la clapete! E greseala BMW, din 2006 le-au scos!

SAlut!Ei,nu le-au scos chiar de la toate.Cineva a postat pe forum cum a curata galeria de admisie la un F10,si ce crezi,avea clapete.Numai ca au schimbat sistemul,si acum este practic imposibil sa fie aspirate de motor.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Pe care le comandati de pe eBay, pe cele simple care contin doar 6 dopuri aluminiu cu garnituri pe ele, sau kitul care pe langa aceste 6 dopuri, vine si cu 2 seturi de garnituri pentru galeria de admisie, 6 rotunde, 6 dreptunghiulare, plus o garnitura rotunda mai mare, pentru EGR?

 

Varianta cu garnituri costa 18£ in plus.

 

Cred ca si E93 are aceasta problema cu clapetele la admisie.

Vroiam sa schimb admisia, acum ma gandesc sa cumpar dopurile, dar nu stiu daca trebuie sa cumpar si garniturile.

Edited by Kevo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am facut si eu treaba asta. Eu am scos tijele si am pus pocnituri cu sicilon. Cel putin pana ajung acasa si o sa comand acele dopuri. Pompa am lasat o am montat inapoi acel levier care le comanda, se plimba acolo. Nu am nicio eroare, se comporta absolut la fel. Ma bucur ca am scapat de o paguba.

Salut!Nu se comporta ABSOLUT la fel.Ti se pare,diferente exista.Frana de motor este muuult mai slaba,si pana in 2200 masina este mai lesinata.DAca poti trece peste aceste aspecte atunci totul este ok.Timp de un an am avut si eu anulate clapetele,si am vazut care sunt diferentele,asa ca le-am montat la loc.Daca masina este fabricata dupa data de 09-2004 axul la clapete este ingrosar de la 3mm la 4,5 mm iar suruburile ce fixeaza tablitele sunt si ele mai groase.DACA SUNT CURATATE PERIODIC,aceste clapete nu se mai rup.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Salut!Nu se comporta ABSOLUT la fel.Ti se pare,diferente exista.Frana de motor este muuult mai slaba,si pana in 2200 masina este mai lesinata.DAca poti trece peste aceste aspecte atunci totul este ok.Timp de un an am avut si eu anulate clapetele,si am vazut care sunt diferentele,asa ca le-am montat la loc.Daca masina este fabricata dupa data de 09-2004 axul la clapete este ingrosar de la 3mm la 4,5 mm iar suruburile ce fixeaza tablitele sunt si ele mai groase.DACA SUNT CURATATE PERIODIC,aceste clapete nu se mai rup.

de acord cu ce spui mai sus dar nu se mai rup e o afirmatie cam hazardata . Masina mea e 2006 , clapete curatate in aug sa zicem , in feb la schimb bujii , 2 suruburi slabite , clapeta flamba eu am fost la un pas de un al doilea eveniment de gen cu un diesel , ca urmare le-am scos , montat dopuri . Deci ...daca deranjeaza ce spui tu mai sus e bine sa montezi galerie noua nicidecum sa te bazezi pe un curatat periodic ca uzura isi spune cuvantul la un moment dat . Ca ti-ai asumat tu un risc sa montezi clapete uzate e altceva si e doar o optiune personala . Dpmdv se pot rupe oricand .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

de acord cu ce spui mai sus dar nu se mai rup e o afirmatie cam hazardata . Masina mea e 2006 , clapete curatate in aug sa zicem , in feb la schimb bujii , 2 suruburi slabite , clapeta flamba eu am fost la un pas de un al doilea eveniment de gen cu un diesel , ca urmare le-am scos , montat dopuri . Deci ...daca deranjeaza ce spui tu mai sus e bine sa montezi galerie noua nicidecum sa te bazezi pe un curatat periodic ca uzura isi spune cuvantul la un moment dat . Ca ti-ai asumat tu un risc sa montezi clapete uzate e altceva si e doar o optiune personala . Dpmdv se pot rupe oricand .

Salut!Ai perfecta dreptate,o galerie noua este cel mai ok.Acum daca am stii care sunt cauzele ce duc la ruperea acestor clapete ar fi o chestie.Am un prieten cu dezmebrari BMW,si a dezmembrat masini de prin 2002 cu clapetele din admisie cu ax subtire(3mm) si erau in stare buna,dar pline de carbunele ce se aduna in admisie,si vad cazul tau cu motor fabricat in 2006,clapete cu axul majora la 4.5 mm,cu clapetele defecte.Cine mai stie care o fi cauza??

Link to comment
Share on other sites

Astazi am scos galeria pentru verificarea bujiilor, si surpriza o clapeta era rupta. Axul clapetei am gasit in galerie, dar clapeta patrata cred ca a intrat in motor. Am un BMW e46 320D din 2014.12.

Intrebare: Ar fi bine sa desfac motorul?

Mentionez ca nu am observat nici o diferenta in comportamentul motorului.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am scos galeria pentru verificarea bujiilor, si surpriza o clapeta era rupta. Axul clapetei am gasit in galerie, dar clapeta patrata cred ca a intrat in motor. Am un BMW e46 320D din 2014.12.

Intrebare: Ar fi bine sa desfac motorul?

Mentionez ca nu am observat nici o diferenta in comportamentul motorului.

Posibil ca acea tablita sa fi ramas blocata inainte de supapa.Totusi o mare necunoscuta exista,unde sunt suruburile??Tot in motor?Daca este asa,atunci trebuieste desfacut motorul si de facut o inspectie.

Link to comment
Share on other sites

Posibil ca acea tablita sa fi ramas blocata inainte de supapa.Totusi o mare necunoscuta exista,unde sunt suruburile??Tot in motor?Daca este asa,atunci trebuieste desfacut motorul si de facut o inspectie.

 

Mersi de raspuns. Un surub am gasit in ax.

Cat ar costa o asemenea operatie pentru desfacerea motorului?

Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspuns. Un surub am gasit in ax.

Cat ar costa o asemenea operatie pentru desfacerea motorului?

Depinde unde desfaci motorul,dar manopera mai mult de 250-300 lei nu ar trebui sa coste.Daca dupa desfacere,chiulasa trebuieste dusa la refacut planeitatea,mai costa undeva la 400 lei.Aceste preturi sunt aproximative,depinde in ce zona a tarii te aflii.La Botosani preturile sunt ceva mai mici.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.