Jump to content

eliminare clapete de pe admisie (swirl flaps) la motoarele diesel


RobyS

Recommended Posts

Ma gandeam sa le pun doar in cazul in care le gasesc noi, daca tot le-au pus acolo, ma gandesc ca nu sunt chiar degeaba, ele lucreaza la turtii joase si parca la temperaturi scazute, ciudat este ca nu se gasesc, ele fiind piese separate de galerie. Poate se gasesc la mamica lor, Nemtia :), dar cum sa aflam?
Link to comment
Share on other sites

Nu am vazut, mai stii link-ul, sunt curios cum le-au facut. La astea pe care le avem noi cred ca merg sudate cumva dar sa nu se decaleasca, dar mai sunt si oringurile de pe ax, care trebuiesc schimbate ca atunci cand le-am desfacut am vazut picaturi de vapori pe langa ele.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Nu se gasesc noi, decat daca cumperi galeria de admisie cu tot cu ele, adica noua undeva la 3000-3500 lei, nu inteleg de ce ai vrea sa le pui inapoi daca zici ca nu te-a deranjat nimic fara ele.

 

 

La N47 se pot inlocui si nu sunt foarte scumpe . Daca te uiti pe realoem o sa vezi ca vin separat . Sper sa nu gresesc dar asa am inteles eu de pe realoem . Eu intentionez sa le schimb si sa curat adminsia...saptamana viitoare intra masina in service ...am sa revin cu un feedback dupa operatiune.

 

Din ce am identificat ar fi codul acesta 11617812938 ( pozitia 2 in poza)

 

Atasat si un printscreen de pe realoem + o poza de pe net gasita la primul search duoa codul de mai sus

post-69677-0-65410300-1517832382_thumb.png

post-69677-0-11923300-1517832388_thumb.jpg

Edited by FloBR
Link to comment
Share on other sites

Eu iti zic ca pe E-uri N47 Euro 4 sau Euro 5 nu se schimba clapetele, doar pe F-uri unde si galeria de admisie este diferita.

 

Uite-o cum arata:

 

http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/520d-N47/L-N/nov2008/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/

 

 

Eu cand le caut pe realoem imi apar cum ti le-am trimis in poza(dupa vin-ul meu ). Probabil ca am motorul de 184 care se gaseste si pe F-uri. N47D20C de 184.

 

 

Am mai sunat la un service care mi a confirmat ca se schimba la modelul meu.Sa vedem si cand o sa o desfaca daca o sa fie surpriza sau nu:)

Edited by FloBR
Link to comment
Share on other sites

Eu am M47, sunt cele cu axul mai gros dar cand le-am dat jos, tot se miscau si aveam si scurgeri de ulei pe langa ax, nici nu apar pe REALOM, dar zicea cineva mai sus ca sunt niste baieti care le reconditioneaza, sau ceva de genul, dar nu ii gasesc pe nicaieri.
Link to comment
Share on other sites

Eu cand le caut pe realoem imi apar cum ti le-am trimis in poza(dupa vin-ul meu ). Probabil ca am motorul de 184 care se gaseste si pe F-uri. N47D20C de 184.

 

 

Am mai sunat la un service care mi a confirmat ca se schimba la modelul meu.Sa vedem si cand o sa o desfaca daca o sa fie surpriza sau nu:)

 

pai e simplu, daca pe serie iti apare ca vin separat inseamna ca asa si este, da inseamna ca ai motorul de N47D20C cum il am si eu Euro 5 insa tu ai modelul de 184cp 2011-> unde este ca pe F.

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Pentru cei care doresc sa le pastreze, exista o firma care ofera o alternativa inafara de anulare - eu la e90 le-am scos, erau fara probleme. Postul il inaintase cineva pe FB. Nu am interes sa fac reclama:

https://www.redosolutions.com/produs/clapete-pentru-motoare-cu-4-cilindri/

Edited by Stefan TheDog
Link to comment
Share on other sites

Eu iti zic ca pe E-uri N47 Euro 4 sau Euro 5 nu se schimba clapetele, doar pe F-uri unde si galeria de admisie este diferita.

 

Uite-o cum arata:

 

http://bmwfans.info/parts-catalog/E60N/Europe/520d-N47/L-N/nov2008/browse/engine/intake_manifold_agr_with_flap_control/

 

 

La F10 cu motor de 3L nu se schimba.

 

OFF : Sunt sigur ca am desfacut si curatat admisia. Exista un topic despre asta si promisiuni de tutorial DIY care ar fi foarte folositor pentru cine desface prima oara si nu are experienta.

Sunt cateva provocari dar nu este asa dificil.

 

ON: In teorie aceste flapsuri sunt menite sa ajute aerul sa intre in motor ca un vartej ( swirl= vartej) care sa faca arderea mai eficienta. Din cauza asta creste si consumul si in literatura de pe net se spune ca afecteaza DPF in timp.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salutare tuturor! Dupa ce am fost la un service si am inlocuit releul si bujiile pe masinuta mea, un E92 din 2007, am inceput sa am ceva probleme cu clapetele de admisie. Vroiam sa va intreb daca pot renunta la eliminarea fizica a clapetelor si sa o fac doar din soft. Sunt curios daca a mai facut cineva treaba asta, si daca totul a fost bine sau a avut in continuare probleme cu clapetele.
Link to comment
Share on other sites

Nu ai nici un disconfort prin eliminare, din soft nu rezolvi nimic, trebuiesc eliminate fizic, curatat galeria, inchis sistemul de vaccum care le actioneaza.

 

Am vorbit cu Dragos de la Complete Chip si asta mi-a referit, ca pot fara probleme sa fac treaba asta doar din soft. Sa inteleg ca nu este asa ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.