Jump to content

eliminare clapete de pe admisie (swirl flaps) la motoarele diesel


RobyS

Recommended Posts

Salut, am desfăcut si eu galeria de admisie la un bmw e46 320d , 150 hp pentru schimb bujii si am si am curățat toată galeria si clapeletele de admisie. Am observat ca clapetele arătată foarte bine si nu le-am anulat.

Am montat totul la loc si acum masina nu mai porneste. A mai patit cineva asta dupa curățare galerie si schimbare bujii sa nu porneasca masina ?

 

Mentionez ca am montat totul la loc senzorii maf,mufele de la injectoate si de la rampa de injectie si cele 2 mufe electice la pompele de vacum .

Am pus un tester pe masina si singura eroare pe care o am e glow plug unit control 004203 pe care o aveam si inainte sa schimb bujiile .

Va rog sa ma ajutati cun sfat de ce nu pornesta masina !

Edited by Valentin BMW 320d
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Zilele trecute am intrat pe pagina connected drive, la sectiunea "CarData". Acolo, printre altele, am fost surprins sa vad si niste coduri de eroare stocate in memorie.

Masina nu are niciun simptom si nu se aprinde check engine si nici nu am vreo eroare la Check Control.

 

Azi am facut diagnoza computerizata la Service T.e.a.m si mi-au zis imediat (fara macar sa deschida capota) ca cel mai probabil e dusa galeria de admisie, si ca raman blocate clapetele si de-aici cauzeaza tot felul de alte erori aferente.

 

Asadar, ar trebui schimbata.

Pretul e undeva la 5500lei cu tot cu manopera.

 

Citind insa pe alte forumuri, am aflat ca multi au renuntat pur si simplu la clapete, fie au pus un fel de dop, fie au lsat liber.

Ma bate gandul sa fac si eu asta, insa inca nu sunt sigur ca e cea mai buna solutie, asa ca as avea niste intrebari pentru cei ce au facut asta deja, cum s-a manifestat masina dupa inlaturarea clapetelor.

 

- Influenteaza in vreun fel DPF?

- Ati pierdut putere la turatii joase?

- Aveti erori multe, eventual check engine uneori?

- A crescut consumul?

 

Merci!

Edited by Claudiu F
Link to comment
Share on other sites

Recent am anulat clapetele la un n47/163cp 2009 ( are power reduction de la 177cp la 163cp ) ,am procedat exact ca in viodeo

, am curatat foarte bine galeria la spalatorie cu solutie de spalat motoare , ... a iesit ok

 

Nimic in plus sau in minus dupa operatie ! , se incalzeste la fel de repede , trage la fel , consuma la fel , nici o schimbare ! absolut nimic dupa 1 luna

 

Am scos clapetele pentru ca tija clapetelor unde intra in admisie avea joc mare ... adica legatura intre actuator si tija clapetelor si pierdea putina presiune ... se auzea un usor sueriat dupa 2000/rpm

 

Durata timp ~ 2 ore

 

Costuri , 80 lei garnituri admisie , 60 lei dop aluminiu ( olx ) , 30 lei spalatorie , manopera zero ... am facut-o eu si a iesit din prima :)

 

Cateva poze

post-63180-0-06149200-1581495141_thumb.jpg

post-63180-0-74249700-1581495153_thumb.jpg

post-63180-0-16647800-1581495164_thumb.jpg

post-63180-0-96325600-1581495191_thumb.jpg

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nimic in plus sau in minus dupa operatie ! , se incalzeste la fel de repede , trage la fel , consuma la fel , nici o schimbare ! absolut nimic dupa 1 luna

 

Am scos clapetele pentru ca tija clapetelor unde intra in admisie avea joc mare ... adica legatura intre actuator si tija clapetelor si pierdea putina presiune ... se auzea un usor sueriat dupa 2000/rpm

Pai daca tot suiera peste 2000rpm, asta ar duce la o imbuntatire, nu? Dar tu nu ai remarcat nimic in privinta agilitatii, s a zic asa.. (dar poate e din cauza ca motorul e limitat)

 

Ce te astepti pe viitor sa se intample sau sa nu se intample in motor?

Sau, le-ai scos ca sa scapi de depuneri in galerie, era deranjant acel suierat sau vroiai ca filtru dpf sa se umple mai des?

Sunt intrebari cam impertinente spre curajoase, recunosc..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai daca tot suiera peste 2000rpm, asta ar duce la o imbuntatire, nu? Dar tu nu ai remarcat nimic in privinta agilitatii, s a zic asa.. (dar poate e din cauza ca motorul e limitat)

 

Ce te astepti pe viitor sa se intample sau sa nu se intample in motor?

Sau, le-ai scos ca sa scapi de depuneri in galerie, era deranjant acel suierat sau vroiai ca filtru dpf sa se umple mai des?

Sunt intrebari cam impertinente spre curajoase, recunosc..

 

Probabil ca aveam o pierdere de 3-5cp ... deci insesizabila

 

Filtru DPF urmeaza sa il schimb/curat , ... e infundat cam 60~70 la suta , DAR nu cred ca o sa afecteze filtru DPF in viitor ... ramane de vazut , daca afecteaza filtru DPF atunci o sa pun o galerie cu clapete , oricum a mea era uzata ca sa zic asa

 

Nu aveam depuneri exagerate

 

Am avut un e 87 cu acelasi motor n47 euro 5 si NU avea clapete pe admisie , era de 143cp ... nu prea vad ce rau am facut , zic eu ! , o sa vad pe viitor ce si cum si postez daca e bine ce am facut !

 

Macar fac experiente pe masina mea si rog pe cei care citesc aceste posturi SA NU FACA CA MINE !!!

Edited by wtww
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca aveam o pierdere de 3-5cp ... deci insesizabila

 

Filtru DPF urmeaza sa il schimb/curat , ... e infundat cam 60~70 la suta , DAR nu cred ca o sa afecteze filtru DPF in viitor ... ramane de vazut , daca afecteaza filtru DPF atunci o sa pun o galerie cu clapete , oricum a mea era uzata ca sa zic asa

 

Nu aveam depuneri exagerate

 

Am avut un e 87 cu acelasi motor n47 euro 5 si NU avea clapete pe admisie , era de 143cp ... nu prea vad ce rau am facut , zic eu ! , o sa vad pe viitor ce si cum si postez daca e bine ce am facut !

 

Macar fac experiente pe masina mea si rog pe cei care citesc aceste posturi SA NU FACA CA MINE !!!

 

Am vazut ca multi au renuntat la clapete, in afara. Unii au facut-o preventiv, sa nu strice motorul. La unele motoare, clapetele erau aspirate in motor si compromitea cam tot.

Altii au facut-o pentru ca li se blocasera clapetele pe inchis/deschis.

Niciunul nu am vazut sa raporteze probleme la DPF, insa o parte au zis ca au sesizat o scadere a puterii, in special la turatii mici...

Sunt motoare cu DPF care din fabrica nu au clapete la galerie...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.