Jump to content

eliminare clapete de pe admisie (swirl flaps) la motoarele diesel


RobyS

Recommended Posts

Nu l-ai intrebat pe mecanic ce studii are ? De obicei nu-s prea inteligenti. am scris undeva in alt topic un raspuns oficial al firmei care a inventat acest sistem de clapete. Se pot scoate fara probleme. Drept dovada ca modelul nou de admisie este fara clapete.modelul intermediar are axul clapetelor mai gros putin,dar s-a renunÞat si la acesta.oricum nu se vand separat clapetele model mai nou, decât cu tot cu admisie.
Link to comment
Share on other sites

am vb cu un mecanic de la reprezentanta si mi-a zis ca pe langa consum, afecteaza si functionarea generala a motorului.

 

mi-a sugerat ca o idee mai buna e sa le inlocuim cu clapetele mai noi, modificae, care au riscul de rupere mai mic

 

si el era nemultumit ca nu e nici un sistem de prevenire a inghitirii clapetelor, ar fi fost simplu de facut

 

Nu are ce sa se strice, cum spunea si robytza deja sunt admisii fara clapete din fabrica (eu de ex am un 318d din 11/2004 si 0 probleme). Cel cu care ai vb bate campii ori nu stie ce vb

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Pe modelul E46 320D 150CP 6+1 trepte fabricatie 01-septembrie-2004 exista aceste clapete?

 

Sper sa primesc un raspuns.

 

Multumesc,

a mea e tot din septembrie 2004 ..acelasi motor si are..le-am verificat si erau in stare f buna..

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca te risti degeaba, starea asta buna , este relativa..

 

p.s. si a mea este tot sept 2004 frantics.gif

 

la modelele noi au cauciuc pe marginea clapetei si axul marit , acolo nu prea mai sunt probleme.

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pt raspunsurile promte.Am citit topicul dar tot eram nedumerit,pt ca am vazut ca se vorbeste de multe ori fara cunostinta de cauza si am vrut sa ma asigur.

O sa dau o fuga pana la service sa vad care e treaba cu ele ca si asa trebuie sa curat admisia si filtrul epurator.

 

Bafta

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Acum am vazut si eu pdf-ul postat de robytza chiar la inceputul topicului si spre uimirea mea din ce am inteles eu din poza asta astea sunt motoarele care au avut probleme.

 

Deci sa inteleg ca motorele fabricate in anul 2003 toate au fost ok si se pare ca la anul 2004 modelul meu de BMW adica E46 320D nu e trecut deci rezulta ca nu are probleme????

 

Sau poate imi explicati voi cum se traduce imaginea respectiva.

 

Si la cati KM ar trebui sa pice acele clapete?

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg cum ai dedus tu ca ai alt motor, si nu M47TUD20 care il avem toti noi ceilalti

 

Ti s-a mai rapuns de cateva ori ca si motorul tau face parte din seria de motoare cu risc. Acum ce faci mai departe depinde de tine

 

Vezi aici la motoare ce s-au pus pe E46

http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E46

Am inteles de prima data si stiu ca si eu am aceelasi motor dar acum ma refer strict la poza din pdf-ul postat de robytza.Eu asa inteleg din poza respectiva ca motoarele din 2003 au fost toate ok si al meu 320D 2004 la fel si daca te uiti atent vezi ca scrie acolo ca "o parte din specialisti sustin ca au vazut pe o parte din motoarele fabricate in 2004 update-ul la clapete facut direct din fabrica"

 

Eu aici vreu pareri si explicatii stric la poza PDF.

 

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Toate motoarele din 2001 incoace sunt cu potentiale probleme.

Prin 2004-2005 au montat niste clapete noi care reduc riscul, dar nu il elimina complet

 

Dar foarte probabil ca ai cel vechi

 

Tu spui ca "o parte din specialisti sustin ca au vazut pe o parte din motoarele fabricate in 2004 update-ul la clapete facut direct din fabrica"

Si atunci de unde deduci ca motoarele din 2003 sunt ok?

 

M47 engines(136bhp non common rail vp44 injection pump) have no swirl flaps and the turbos last alot longer,

M47N common rail engine(150bhp face lift model August-September 2001 onwards) has flaps and turbo that fails, in late 2004 the manifold was uprated, part number 11617800577 on box and Realoem, old part number on manifold is 11617787318, New design turbo fitted around November 2003 due to common failure of earlier ones on e46 4 cylinder engines.

M57 engines(M57D)(525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS do.

M57N engines(M57TUD)(525d & 330d 204bhp) have swirl flaps.

Link to comment
Share on other sites

Toate motoarele din 2001 incoace sunt cu potentiale probleme.

Prin 2004-2005 au montat niste clapete noi care reduc riscul, dar nu il elimina complet

 

Dar foarte probabil ca ai cel vechi

 

Tu spui ca "o parte din specialisti sustin ca au vazut pe o parte din motoarele fabricate in 2004 update-ul la clapete facut direct din fabrica"

Si atunci de unde deduci ca motoarele din 2003 sunt ok?

 

M47 engines(136bhp non common rail vp44 injection pump) have no swirl flaps and the turbos last alot longer,

M47N common rail engine(150bhp face lift model August-September 2001 onwards) has flaps and turbo that fails, in late 2004 the manifold was uprated, part number 11617800577 on box and Realoem, old part number on manifold is 11617787318, New design turbo fitted around November 2003 due to common failure of earlier ones on e46 4 cylinder engines.

M57 engines(M57D)(525d & 187bhp 330d) have no swirl flaps on the manual cars BUT AUTOMATICS do.

M57N engines(M57TUD)(525d & 330d 204bhp) have swirl flaps.

Din poza unde sunt trecute modele de motoare cuand au fost fabricate si pe ce masini au fost puse.Daca te uiti atent o sa vezi ca anul 2003 nu apre.

Si la cati KM ar cam trebui sa pice asa cu aproximatie ?

Si te rog daca poti sa imi spui ce simtome apar dupa ce elimini clapetele respetive.

 

Se accelereza mai greu cand pleci din subturat????

Frana de motor nu mai e la fel de eficace????

Emisiile de CO2 cu cat cresc ?????

 

Si daca e sa imi comand admisie noua vine 100% cu clapetele inbunatatite adica de 4,5 mm grosime???

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

"introduced" semnifica "incepand cu" 2001

 

Ceilalti ani precum vezi in prima coloana se refera la alte motoare de 2.5 si 3L

 

Ok multam frumos acum m-am lamurit dar daca esti dragut sa imi raspunzi si la restul intrebarilor.

 

Multumesc,

 

Vad ca in pdf-ul respectiv baieti dupa ce elimina clapetele pun in locul lor niste dopuri cu garnituri de unde as putea sa cumpar acele dopuri au vre-un cod ceva si cat costa?

 

 

Mama cate intrebari sper sa priemsc si un raspuns:)

Link to comment
Share on other sites

eliminarea clapetelor se poate face in 2 moduri :

- taierea axului cu tot clapete si pastrarea comenzii vacum pentru a nu aparea erori aiurea.

- eliminarea ansamblului si inlocuirea cu dopuri special facute (prevazute cu o-ringuri de etansare). aceste dopuri pot fi procurate din UK de la firma producatoare prin plata paypal sau de pe ebay. trebuie sa cautati ca le gasiti usor. un prieten si-a comandat de curand 2 seturi pentru 6cyl care au costat impreuna aprox 50euro.

 

efectele dupa eliminarea clapetelor sunt insesizabile :

- cresc foarte putin noxele, fapt nesesizat nici la ITP (deci nicidecum fum)

- creste putin zgomotul motorului la oprire/pornire nefiind inchisa admisia pentru izolare (nu e deranjant)

 

eu pe a mea am modelul nou fara nici o clapeta din fabrica si e foarte ok.

 

cei care au modelul imbunatatit de clapete (cel cu ax de 4.5 sau la 5are imbracate in ceva cauciucat) sa nu se bucure prea mult deoarece apar probleme si la acestea. nu se intampla sa se rupa suruburile ca la cele vechi, dar datorita modificarilor facute in graba de cei de la bmw presiunea in admisie nu a fost luata in calcul si apar de cele mai multe ori, cam la toate 525d,530d,330d, scurgeri de ulei pe langa ansamblu de clapete. cei de la bmw va vor spune clar ca trebuie inlocuita admisia pentru a scapa de scurgerile de ulei. nu ii credeti. inlocuiti clapetele cu dopuri si scapati de probablema etansarii datorita o-ringurilor de la dopuri.

Link to comment
Share on other sites

eliminarea clapetelor se poate face in 2 moduri :

- taierea axului cu tot clapete si pastrarea comenzii vacum pentru a nu aparea erori aiurea.

- eliminarea ansamblului si inlocuirea cu dopuri special facute (prevazute cu o-ringuri de etansare). aceste dopuri pot fi procurate din UK de la firma producatoare prin plata paypal sau de pe ebay. trebuie sa cautati ca le gasiti usor. un prieten si-a comandat de curand 2 seturi pentru 6cyl care au costat impreuna aprox 50euro.

 

efectele dupa eliminarea clapetelor sunt insesizabile :

- cresc foarte putin noxele, fapt nesesizat nici la ITP (deci nicidecum fum)

- creste putin zgomotul motorului la oprire/pornire nefiind inchisa admisia pentru izolare (nu e deranjant)

 

eu pe a mea am modelul nou fara nici o clapeta din fabrica si e foarte ok.

 

cei care au modelul imbunatatit de clapete (cel cu ax de 4.5 sau la 5are imbracate in ceva cauciucat) sa nu se bucure prea mult deoarece apar probleme si la acestea. nu se intampla sa se rupa suruburile ca la cele vechi, dar datorita modificarilor facute in graba de cei de la bmw presiunea in admisie nu a fost luata in calcul si apar de cele mai multe ori, cam la toate 525d,530d,330d, scurgeri de ulei pe langa ansamblu de clapete. cei de la bmw va vor spune clar ca trebuie inlocuita admisia pentru a scapa de scurgerile de ulei. nu ii credeti. inlocuiti clapetele cu dopuri si scapati de probablema etansarii datorita o-ringurilor de la dopuri.

Mulatam frumos,dar eu sunt pe principiul ca ce e pus acolo nu e pus degeaba.As vrea sa stiu daca e sa cumpar admisie noua am vazut ca e 1700 de RON e facuta cum trebuie adica e luata in calcul si presiunea din admisie si tot tacamal in asa fel incat sa nu mai cedeze never?

 

Si inca astept raspuns la cam cati KM pica?

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

daca ei si-au dat seama ca e degeaba si au inlocuit cum poti tu sa gandesti asa? ma rog ...fiecare face ce vrea cu banii si masinile sale.

nu exista la bmw admisie cu clapete (vechi sau noi) care sa nu cedeze. cele vechi se rup si sunt aspirate in motor, iar cele noi cedeaza datorita presiunii si scapa ulei pe langa. singuru mod in care poti evita astfel de probleme este sa-ti iei modelul fara clapete.

picatul lor e ca la turbina, nu tine numai de KM ci de stilul de mers si alti factori gen temperatura, etc.

 

bedwap: vacumul si tija lunga raman active dupa ce pui dopuri, doar ca nu mai actioneaza nimic si sunt pastrate doar sa nu infunzi furtunu de vacum si pentru a nu avea erori moarte pe masina.

Link to comment
Share on other sites

daca ei si-au dat seama ca e degeaba si au inlocuit cum poti tu sa gandesti asa? ma rog ...fiecare face ce vrea cu banii si masinile sale.

nu exista la bmw admisie cu clapete (vechi sau noi) care sa nu cedeze. cele vechi se rup si sunt aspirate in motor, iar cele noi cedeaza datorita presiunii si scapa ulei pe langa. singuru mod in care poti evita astfel de probleme este sa-ti iei modelul fara clapete.

picatul lor e ca la turbina, nu tine numai de KM ci de stilul de mers si alti factori gen temperatura, etc.

 

bedwap: vacumul si tija lunga raman active dupa ce pui dopuri, doar ca nu mai actioneaza nimic si sunt pastrate doar sa nu infunzi furtunu de vacum si pentru a nu avea erori moarte pe masina.

Sa inteleg ca toate modelele de BMW care se fabrica acum si mai noi de 2006 nu mai au acele clapete absolut deloc?

 

Si am vazut ca Motanul si-a luat admisie noua ca se rezolve problema adica imi vine greu sa cred ca nu i-ar fi fost mai usor sa cumpere dopuri pt 100 de euro.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.