Jump to content

M5 diesel


dvdcore

Recommended Posts

Oare!!, daca ar fi declarat cei de la BMW ca, au de gand sa scoata pe piata un M benzina, la maxim 10000euro, care ar fi fost reactea unora, de pe forum :)

Ca oricum la cat costa un M benzina, nu stiu cati si-l pot permite, dar de facut impresie pe forum, vad ca sunt , taaareeeee multi.

Si inca ceva, vad ca multi, cred, nu stiu, cursele de 24 de ore sunt castigate de cativa ani buni de motoare diesel.

 

asta nu denota performanta insa. e o pista falsa. castiga pentru ca masinile consuma mai putin, au autonomie mai mare si implicit nu se mai opresc la boxe atat de mult. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 501
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

asta nu denota performanta insa. e o pista falsa. castiga pentru ca masinile consuma mai putin, au autonomie mai mare si implicit nu se mai opresc la boxe atat de mult. :)

 

si in WTCC, tot aceeasi problema e? sau vrei sa mai vin cu exemple. Inainte de postare un pic de informare nu strica, nu de alta dar s-ar putea ca unii, sa o ia de buna, ce zici. Fara suparare :)

Link to comment
Share on other sites

Asta da noutate! diesel pe M orice clasa ar fi el! Pana nu apare ceva oficial sunt vorbe, dar chiar si asa este suparator. Pe mine unul ma enerveaza la culme faptul ca au renuntat la motorul aspirat si au bagat turbina! Pe de alta parte inteleg faptul ca tehnologia este in schimbare! Cai mai multi de exemplu din mototul V10 de pe M5 sau M6 nu se prea poate fara turbina! Cum se merge spre o scadere a capacitatii e normal sa bage turbina. Discutiile sunt complexe si trebuie sa ne obisnuim cu orice idee! Mie unul imi e greu sa renunt la motorul meu de pe M5 dar stiu ca intr-o zi o sa trebuiasca sa merg mai departe. Diesel e cam mult insa ca si idee! Insa vom vedea pe viitor daca se va materializa ideea asta! Edited by fortdoe
Link to comment
Share on other sites

"asta nu denota performanta insa. e o pista falsa. castiga pentru ca masinile consuma mai putin, au autonomie mai mare si implicit nu se mai opresc la boxe atat de mult. wink.gif

 

si in WTCC, tot aceeasi problema e? sau vrei sa mai vin cu exemple. Inainte de postare un pic de informare nu strica, nu de alta dar s-ar putea ca unii, sa o ia de buna, ce zici. Fara suparare bigyellowgrin.gif"

 

 

contraargumentul tau din WTCC n-are nici o legatura cu "Le Mans". tu pusesei in discutie cursa de 24 de ore. ti-am dat un contraargument solid. acum daca tu o iei personal si zici ca nu m-am documentat e treaba ta. nu ma intereseaza.

P.S. legat de WTCC cred ca ti s-ar potrivi un leon tdi. no offence

PS2 Cand in F1 vor fi motoare diesel vei avea argumentul suprem. pana atunci da-mi voie sa cred ca motoarele pe benzina sunt superioare.

Edited by michael_ro
Link to comment
Share on other sites

Daca vor pune motoare diesel pe seriile M, inseamna clar ca e vorba e inovatie si de tehnologie chiar mai buna decat pe moment.

Si pana la urma trebuie sa ne dam jos ochelarii de cal.

Asta e trend-ul, tehnologia, viitorul... cel putin asa se pare.

Nu, nu vad un motor diesel mai performant decat orice motor benzina.... insa cine stie, vin alte vremuri.

 

 

O avea randamentul superior, dar un diesel care sa scoata 120cp/ litru, nu exista. Benzinar da( ASPIRAT). Insa cine stie, lucrurile se schimba, e bine sa mergem cu tehnologia, decat impotriva ei.

Link to comment
Share on other sites

Daca vor pune motoare diesel pe seriile M, inseamna clar ca e vorba e inovatie si de tehnologie chiar mai buna decat pe moment.

Si pana la urma trebuie sa ne dam jos ochelarii de cal.

Asta e trend-ul, tehnologia, viitorul... cel putin asa se pare.

Nu, nu vad un motor diesel mai performant decat orice motor benzina.... insa cine stie, vin alte vremuri.

 

 

O avea randamentul superior, dar un diesel care sa scoata 120cp/ litru, nu exista. Benzinar da( ASPIRAT). Insa cine stie, lucrurile se schimba, e bine sa mergem cu tehnologia, decat impotriva ei.

 

ba chiar la formula 1, motorul de 2.4 litri - aspirat produce peste 800 de cai putere, deci peste 333 de cai per litru. sa scoata un diesel atat si apoi vorbim. ca sa nu mai vorbim de greutate. motoarele diesel sunt din otel, iar benzina din aluminiu.

Edited by michael_ro
Link to comment
Share on other sites

Oare!!, daca ar fi declarat cei de la BMW ca, au de gand sa scoata pe piata un M benzina, la maxim 10000euro, care ar fi fost reactea unora, de pe forum :)

Ca oricum la cat costa un M benzina, nu stiu cati si-l pot permite, dar de facut impresie pe forum, vad ca sunt , taaareeeee multi.

Si inca ceva, vad ca multi, cred, nu stiu, cursele de 24 de ore sunt castigate de cativa ani buni de motoare diesel.

 

asta nu denota performanta insa. e o pista falsa. castiga pentru ca masinile consuma mai putin, au autonomie mai mare si implicit nu se mai opresc la boxe atat de mult. :)

 

 

tampenia asta am mai citit-o pe acest forum.

 

sa presupunem ca e adevarat ce spune michael.

totusi eu nu-mi explic cum de aproape 10 ani, pole position-ul in cursele le mans este luat de masinile diesel si prima masina otto vine abia la doua secunde in spate. la fastest lap-ul din cursa e la fel.

 

totusi, cum se obtine un pole position cu un diesel daca principalul avantaj al unui diesel in cursele respective e faptul ca opresc mai rar la boxe ?

isi dau cu presupusul despre motorsport oameni care nici nu stiu ce e ala.

in foarte multe competitii auto, nu ai nici o sansa la victorie daca nu conduci un diesel si asta pt ca masinile diesel din competitiile respective sunt mult mai rapide ca cele otto. probabil acest lucru se va intampla in din ce in ce mai multe competitii auto.

 

financiar vorbind, un M5 diesel poate este cea mai desteapta miscare pe care bmw au facut-o in istoria lor. un M5 diesel ar putea ridica vanzarile masinilor bmw diesel normale( seria 1, 3,5,7 x-uri) cu peste 50%. ar arata ca bmw-urile diesel au si mai multa valoare decat cea care era perceputa in acel moment si ar transmite un mesaj subliminal: vrem diesel , bmw este cea mai buna solutie.

 

la fel si cu bmw-ul fwd. pai daca vinzi peste 100.000 de bucati de astfel de masini in fiecare an, si faci profituri de zeci de milioane de euro, o fi rau?

prost sa fii sa bagi banii(peste suta de milioane) in dezvoltarea unui bmw subcompact rwd, cand ai o plattorma f buna in curte adica cea de mini. indiferent ca acel bmw ar fi fost rwd sau fwd, nu ar fi castigat nimic important care sa-l detaseze de audi a1 sau mini astfel incat sa cheltui banii pt a dezvolta un subcompact rwd. si chiar e necesar ca o asa masina mica sa fie rwd?

nu invatati colosii voi, aici pe un forum din romania, sa faca afaceri.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
financiar vorbind, un M5 diesel poate este cea mai desteapta miscare pe care bmw au facut-o in istoria lor. un M5 diesel ar putea ridica vanzarile masinilor bmw diesel normale( seria 1, 3,5,7 x-uri) cu peste 50%.

 

in aceeasi masura, dupa logica asta, ar scadea vanzarile la motorizarile pe benzina :) Insa nu cred ca asta e intentia BMW, avand in vedere ca vanzarile pe segmentul diesel merg oricum foarte bine.

Link to comment
Share on other sites

Daca vor pune motoare diesel pe seriile M, inseamna clar ca e vorba e inovatie si de tehnologie chiar mai buna decat pe moment.

Si pana la urma trebuie sa ne dam jos ochelarii de cal.

Asta e trend-ul, tehnologia, viitorul... cel putin asa se pare.

Nu, nu vad un motor diesel mai performant decat orice motor benzina.... insa cine stie, vin alte vremuri.

 

 

O avea randamentul superior, dar un diesel care sa scoata 120cp/ litru, nu exista. Benzinar da( ASPIRAT). Insa cine stie, lucrurile se schimba, e bine sa mergem cu tehnologia, decat impotriva ei.

 

ba chiar la formula 1, motorul de 2.4 litri - aspirat produce peste 800 de cai putere, deci peste 333 de cai per litru. sa scoata un diesel atat si apoi vorbim. ca sa nu mai vorbim de greutate. motoarele diesel sunt din otel, iar benzina din aluminiu.

 

Vorbesti aiurea. Sunt motoare din aluminiu si diesel....

 

Apoi compari mere cu pere. Ce treaba are M cu formula 1? Ai motoare pe vre-un M venit din F1? Ajunge vre-un M de strada la 20k ture sau la cat o fi ajuns vre-un motor de F1?

 

Mda sunt tehnologii si tehnologii.Dar se pune foarte diferit problema la un motor de F1 fata de un motor de M.

Link to comment
Share on other sites

poleposition.

 

dupa o logica a vanzarilor, 100.000 de bucati suplimentare de bmw diesel ar putea proveni de la :

40.000 de bucati de bmw-uri pe benzina

20.000 de bucati de audi (cel mai probabil diesel)

20.000 de bucati de mercedes (cel mai probabil diesel)

20.000 de bucati de la alti competitori mai mari sau mai mici: jaguar, lexus, volvo samd.

 

eu daca as fi bmw, as converti la diesel 40.000 de clienti care altfel ar fi cumparat benzinare bmw si nu pierd nimic astfel, daca asta ar insemna sa iau 60.000 de bucati de la clientii competitiei , clienti pe care pana acum nu as fi fost in stare sa-i conving ca bmw-ul produce cele mai bune dieseluri. as investi urgent intr-un m5.

si cred ca ar castiga mai mult de 60.000 de masini vandute care in mod normal ar fi fost vandute de competitori. iar asta inseamna zeci de milioane de euro profit din masini si piese de schimb.

 

este clar ca un M benzinar nu va duce la cresterea vanzarilor altor categorii de masini din gama in veci, si toata lumea ar trebui sa fie de acord cu aceasta afirmatie. la ce rost sa faci sex in pozitia misionarului in fiecare seara? incearca si altfel ca poate iti va place mai mult. sau poate nu. riscurile sunt minime.

de exemplu, in 2008 , anul de maxim economic, bmw au vandut undeva la 24.000 de M-uri din toate categoriile. din acestea, maxim 10.000 au fost m5-uri. daca m5 diesel nu va prinde la clienti , vor vinde doar 5000 pe an. si ce-i cu asta? oricum divizia M insasi, nu este profitabila , ci aduce pierderi financiare, rolul ei fiind nu una de profit ci de imagine.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Diesel Power Rock`s :)

 

V10 5.0 + smg vor deveni istorie.

 

Să fim serioşi.

 

Este un trend nou de cand cu criza si incalzirea globala, se doreste eficienta maxima adica consum redus si emisii cat mai mici spre 0 chiar.

 

Tendinţa asta e bazată pe o premisă falsă, şi anume că poluarea produsă de maşini duce la ĂŽncălzirea globală.

 

Ăn realitate, nu este adevărat.

Am văzut mai multe documentare ĂŽn care oameni de ştiinţă spuneau că oamenii nu sunt principala cauză a ĂŽncălzirii globale ci soarele şi oceanele.

 

Mulţi cercetători au susţinut această idee falsă pentru că astfel au primit finanţare pentru anumite studii şi cercetări.

 

Sigur că nu este rău ca maşinile să consume şi să polueze mai puţin, ĂŽnsă problema a fost dusă la extrem.

M-am săturat de atâţia ecologişti idioţi care ştiu doar să spună inepţii pentru că aşa este la modă.

La fel şi de toate acele vedete care şi-au cumpărat maşini idioate gen Toyota Prius ca să arate că ei sunt ecologişti la rândul lor.

 

Viitorul aparţine mai degrabă maşinilor electrice decât maşinilor diesel.

 

Motor electric ĂŽnseamnă cuplu maxim instant, emisii 0, poluare 0, zgomot 0.

Prin urmare, maşini de oraş ideale.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

@edit:

 

Oricum contextul "economic actual" (ce-mi place limbajul asta de lemn), indreapta clientii catre motoare economice si in speta, catre motorizari Diesel.

 

Nu cred ca din acest considerent, BMW, va lansa - daca va lansa vreodata - un model M5 Diesel, ci mai degraba pentru ca motorul Diesel, este intr-adevar un motor cu un randament foarte bun si pentru ca profita de "contextul economic actual" si cel mai probabil, viitor.

 

Eu nu am absolut nici o problema cu aceasta initiativa, ba chiar o laud si abia astept sa vad produsul.

 

Dilema mea este alta insa, vor merge in paralel cu motoare M Benzina si motoare M Diesel ? :)

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

oricum divizia M insasi, nu este profitabila , ci aduce pierderi financiare, rolul ei fiind nu una de profit ci de imagine.

 

Ai rĂŁspunsul ĂŽn faĂža ta dar nu-l vezi.

 

E profitabilĂŁ tocmai din cauza capitalului de imagine pe care-l aduce.

 

La fel ca ĂŽn cazul Veyron-ului.

Costã mai mult sã-l producã decât cer pe el, Însã e o reclamã incredibil de bunã pentru grupul VAG.

Link to comment
Share on other sites

Ai răspunsul ĂŽn faţa ta dar nu-l vezi.

 

E profitabilă tocmai din cauza capitalului de imagine pe care-l aduce.

asta incercam si eu sa spun insa nu m-am exprimat bine.

 

ce incercam sa adaug era ca, doar M-urile insele, la banii cheltuiti pe dezvoltarea lor, dupa ce le vinzi, iti returnezi f putin din investitie, investitia recuperandu-ti-o altfel , asa cum amandoi am concluzionat.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

PerformanĂža tot din benzinĂŁ se obĂžine.

 

Iar viitorul M stĂŁ ĂŽn motoare pe benzinĂŁ supraalimentate, asta ĂŽnseamnĂŁ performanĂže maxime ĂŽn prezent.

 

Ai ochelari de cal !

 

Daca vor sa scoata un M diesel va insemna aparitia unor noi echipe de ingineri care se vor ocupa de tehnologia pentru diesel. Aceasta tehnologie va fi studiata, va fi evaluata, se vor face teste, se vor cheltui bani...

 

Per total, un M diesel - daca va apare, sunt inca sceptic - nu inseamna decat ca BMW are ingineri, tehnologii, rezultate suficient de bune ca sa scoata pe piata un astfel de model. Iar daca nu, inseamna tot un plus. Investitii, laboratoare, bancuri de proba etc. care pentru motoarele normale de diesel de pe strazi ar insemna un potential viitor excelent.

 

Daca un producator de masini nu face investitii, daca nu cauta alternative, va muri cu siguranta. Este doar o chestiune de timp...

Link to comment
Share on other sites

Ai ochelari de cal !

 

Daca vor sa scoata un M diesel va insemna aparitia unor noi echipe de ingineri care se vor ocupa de tehnologia pentru diesel. Aceasta tehnologie va fi studiata, va fi evaluata, se vor face teste, se vor cheltui bani...

 

Per total, un M diesel - daca va apare, sunt inca sceptic - nu inseamna decat ca BMW are ingineri, tehnologii, rezultate suficient de bune ca sa scoata pe piata un astfel de model. Iar daca nu, inseamna tot un plus. Investitii, laboratoare, bancuri de proba etc. care pentru motoarele normale de diesel de pe strazi ar insemna un potential viitor excelent.

 

Daca un producator de masini nu face investitii, daca nu cauta alternative, va muri cu siguranta. Este doar o chestiune de timp...

 

Nu am ochelari de cal deloc, asta e doar pĂŁrerea ta.

 

Gândeºte-te bine la ceea ce am scris.

PoĂži compara performanĂžele unui motor supraalimentate pe benzinĂŁ cu performanĂžele unui motor supraalimentat pe motorinĂŁ?

 

Din moment ce scopul unui M este performanĂža maximĂŁ, de ce ar apĂŁrea un ///M diesel?

 

Premisa ta este greÂşitĂŁ pentru cĂŁ un producĂŁtor nu trebuie sĂŁ aibĂŁ toatĂŁ gama de maÂşini cu consum mic ca sĂŁ supravieĂžuiascĂŁ.

ProducĂŁtorul trebuie sĂŁ rĂŁspundĂŁ cererii de maÂşini, adicĂŁ sĂŁ ofere Âşi maÂşini de mic litraj, Âşi maÂşini diesel, dar Âşi maÂşini foarte performante pe benzinĂŁ, Âşi anume, M-urile.

Nu a spus nimeni cĂŁ diesel-urile nu sunt performante, ĂŽnsĂŁ ideea din spatele utilizĂŁrii diesel-ului este consumul mai mic de combustibil Âşi autonomia mai mare.

 

DacĂŁ cineva cumpĂŁrĂŁ un M, nu vrea consum mic Âşi autonomie mare ci performanĂže maxime.

Link to comment
Share on other sites

Daca vor pune motoare diesel pe seriile M, inseamna clar ca e vorba e inovatie si de tehnologie chiar mai buna decat pe moment.

Si pana la urma trebuie sa ne dam jos ochelarii de cal.

Asta e trend-ul, tehnologia, viitorul... cel putin asa se pare.

Nu, nu vad un motor diesel mai performant decat orice motor benzina.... insa cine stie, vin alte vremuri.

 

 

O avea randamentul superior, dar un diesel care sa scoata 120cp/ litru, nu exista. Benzinar da( ASPIRAT). Insa cine stie, lucrurile se schimba, e bine sa mergem cu tehnologia, decat impotriva ei.

 

ba chiar la formula 1, motorul de 2.4 litri - aspirat produce peste 800 de cai putere, deci peste 333 de cai per litru. sa scoata un diesel atat si apoi vorbim. ca sa nu mai vorbim de greutate. motoarele diesel sunt din otel, iar benzina din aluminiu.

 

Durata de viata a unui motor de F1 =? cat, ca nu te-am auzit?

ce alegi, 333cp/litru si te dai 1 luna cu el apoi amanetezi casa sau 150 cp/litru si poate mori inaintea lui?

Ne uitam prea mult la filme americane cu masini de jdemii de cc si gata, asta vrem.Da, vrem!...sa ne dam 1 tura , 2 sa vedem care e feelingu', nu sa facem plinu' zilnic sa mergem la lucru.

Dieselu' meu va tine mai mult decat benzinaru' tau chiar daca te trag zilnic dupa mine(ceea ce pot)

90% din cei cu masini sport(pe benzina), care detin 2 masini, cealalta e un Diesel.

Toti vrem motoare mari sa trebuiasca sa facem scoop in capota dar cand se scumpeste benzina nu mai stim cum sa luam bilet de autobuz(Diesel) fara sa ne vada vreun prieten.

Si tot benzinarii sunt aia care apar cu topicuri ''cat consuma al tau?'', ca eu cred ca am o problema de-mi ia 16%(nu ai ...atat ii trebuie benzinarului tau sa te duca unde Dieselu te duce la 2/3 din pret....chiar si prin apa).

 

Ma bucur ca apare M diesel...si vei fi unul dintre aia care vor intoarce capul dupa el.Crede-ma ca stiu ei mai bine decat noi toti la un loc.

Edited by blitzu
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ cineva cumpĂŁrĂŁ un M, nu vrea consum mic Âşi autonomie mare ci performanĂže maxime.

 

Ai perfecta dreptate aici.

 

Insa divizia de M nu are un singur model, un model suprem, ci are M3 care e diferit de M5 si diferit de M6. Ideea este ca poti avea performante excelente pe mai multe tipuri de caroserii. Pe mai multe clase de masini.

 

Cred ca esti de acord cu mine ca este absurd sa consideri un M3 varza fata de M6 sau ca M5 e trist fata de M3 (am scris absolut la intamplare comparatiile).

 

Toate reprezinta maximul BMW la clasa lor. Este extrem de probabil ca un M diesel sa nu aiba niciodata performantele unui M pe benzina dar per total va fi un castig.

 

Daca BMW intra pe piata cu un model gen M5 diesel se va intampla:

-clientii au de unde alege;

-se vor crea tehnologii noi care mai devreme sau mai tarziu vor fi aplicate pe masiniile de serie;

-se vor imbunatati legaturile intre BMW si producatorii de piese auto etc.

 

Per total BMW va avea de castigat. Producatorii la fel. Si clientii, nu numai ai diviziei M ci si restul...

Link to comment
Share on other sites

Voi nu vreÞi sã ÎnÞelegeÞi cã M-urile nu trebuie sã fie la Îndemâna oricui, BMW fabricã alte maºini mai ieftine din toate punctele de vedere.

 

M-urile nu sunt maºini de zi cu zi, maºini de mers la piaÞã.

 

ExistĂŁ alte motorizĂŁri diesel accesibile.

 

Dacã cei de la M se gândesc la motorizãri diesel care sã poarte sigla M, este cu siguranÞã o mãsurã de marketing.

Pe de altã parte, rãmâne de vãzut dacã se va Întâmpla aºa ceva, eu nu cred.

 

Ma rog sa scoata BMW o duba! Sa vezi ce-o sa fie pe forum. :)

 

Nu vãd de ce, pânã la urmã ºi Mercedes fabricã dube, camioane ºi autobuze.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.