Jump to content

Ce considerati ce e un "minim necesar"


Rares_CJ

Lista dotari  

729 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

un minim ar fi pt mine...un 200 caluti pe care nu-i am deocamdata,trapa am,xenon nu am,clima am si o fustita cu mot blond si fara creier. :)

i-a reteta de la MAS .. un chip si o admisie siai facut cei 200 de cai .. :)

Link to comment
Share on other sites

eh acu.. glumesc si eu. Oricum, nu o sa iti ajunga nici 2.5i daca ai boala in tine, daca suferi la modul real cu 520i. Sincer acum ma gandesc serios la anul sa iau un 540i daca o lamuresc pe nevasta-mea sa o foloseasca ea pe asta. Am bagat prea multi bani si timp, in sfarsit mecanic e ireprosabila, si nu spun asta cu usurinta, ca sa o dau pe nimic. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

@io's : ma regasesc intocmai in paragraful asta, exact eu sunt.. din ce am vazut pe aici pe forum ca ridica lumea in slavi climatronicul credeam ca doar eu sunt nebun si il butonez intruna.

+1.

Nu am mers in viata mea cu masina cu clima automata la care sa nu trebuiasca sa butonez. De fapt singurul lucru care il face automat e temperatura. Altfel buntonezi la ea non-stop. Nu mai vorbesc de faptul ca si ala mai greseste.. ca ea masoara 20 de grade sa zicem, dar daca bate soarele din unghuiul nepootrivit in anumite parti tot e mult mai ridicata temperatura si iar umbli...

La e34 e intradevar cel mai simplu de reglat AC care l-am avut.

Pentru mine minumul de dotari care ma fac sa nu imi blestem zilele sunt in ordine : AC, cutie automata, trapa, geamuri fata si trapa actionate electric.

Restul nu mi-au lipsit vreodata si nici nu mi-au facut viata mult mai usoara. Foarte rar, la drumuri de peste 400 de km facuti in intergime pe autostrada mi-as dori si un cruise control. Dar se traieste si fara...

:) credeam ca am eu probleme dar vad ca am dreptate :)

Link to comment
Share on other sites

m-a pufnit rasul :) :twoup: :(

 

540,nevasta,bani investiti....deci nu sunt singurul :D

 

si cu caii astia tre sa stii sa-i stapanesti.eu merg cuminte in general,dar un 2.5 ar merge.

 

sunt constient ca te obisnuiesti cu puterea.

 

dar cu 2.0 cu 4 insi in ea parca e hmmm!partea buna e ca de cand o am,de 1 an si ceva doar de 5 ori am mers mai multi in ea.

 

parerea mea este ca puterea se simte in ture muuulte.daca as avea 2.5 si as schimba la 2.500-2.800 ture tot aia ar fi.dupa 3.500 situatia se schimba. :)

Link to comment
Share on other sites

asta sa nu imi aduc mainte de sistemul de clima automat de la vag care nici macar buton cu "fulg" nu are, porneste aerul cand vrea ea nu cand vreau eu (am mers zilele trecute si cu un G5 si cu un A3 si la 16-17° afara imi baga rece de m-a luat draq, trebuia sa merg cu geamul deschis si cu clima off :twoup: cand eu vroiam doar sa-mi plimbe aerul de afara prin masina ) :) ..... e mult mai simplu la manual, intardevar arata ft bine bordul cu AC automat

 

:) exact asa e si climatronicul meu, toata ziua is la el ca la pian. Rar cand il nimeresc sa fie bine. E si foarte stricacioasa aeroterma aia are o gramada de motorase cu clapeta care se inchid cand dai marsarier sau cand actionezi sprituitoarele de parbriz, cica sa nu intre gaze de esapament sau miros de solutie parbriz in habitaclu.

Insa are si niste chestii interesante vizavi de climatronicul de la Bmw. Pe display poti sa faci sa iti arate temp. apei si a uleiului, viteza de mers, tensiunea de incarcare, boost-ul de la turbo, etc. Toate se fac prin apasarea simultana a unor taste.

Link to comment
Share on other sites

Ingineru: : :)

nu vorbesc acu sa ma aflu in treaba. E chestie de microb. Masina avuta inainte a fost un 525TDS, tot e34.O putoare pe langa asta. Inainte de asta a fost o mazda 323f de 88 de cai.Cu mazda aia puteam tine la drum intins 180 km/h ca si cu asta. Avea o tinuta de drum de exceptie. Nu la fel de comfortabila si aveai o senzatie de kart, mi-a placut foarte mult masinuta aia... Inainte de asta un clio de 1.4 pe benzina. Am zis cand am dat de asta ca e suficient pentru orice om normal. Am deja o varsta, familie. Am trecut de faza de impresii ieftine si siu ca mai sunt si alte lcruri in viata care merita banii mei munciti din greu. Chestii mai profunde. Sar de 160 de km/h poate odata la 3 zile, daca e liber la ora cand vin de la servici, de obicei e barala bara 120km/k. Altfel doar daca am un drum lung si sunt singur in masina...dar tare imi place sa o mai calc tare chiar pe distante scurte si sa o aud, sa iau niste curbe mai la limita cand sunt singur si pe coclauri.. practic e unul din putinele lucruri care mai im provoaca placere adevarata si sunt neconditionate...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

:) credeam ca am eu probleme dar vad ca am dreptate :)

 

Poti sa pui manual fara probleme , e chiar ieftin , cand vinzi masina (never ) schimbi :twoup:

buna idee :(

 

...insa nu asta am vrut sa spun ci faptul ca daca masina viitoare daca nu va avea clima automata nu as fi disperat ca majoritatea colegilor, doar clima sa fie

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

Dupa parerea mea , la un SH, dotarile minim necesare ar fi:

AC (de orice fel, numa sa raceasca )

geamuri si oglinzi electrice

scaune incalzite

cotiera

inchidere centralizata din cheie sau telecomanda

Pe langa asta, daca circuli des pe autostrada, clar ai nevoie de pilot automat.

Mie mi-ar place f mult sa am stergator si la luneta, insa din cate stiu eu nici o masina berlina sau coupe nu are asa ceva.

 

Si, il mai rog pe Mos Craciun sa imi aduca o masina an fab minim 2005, benzina, cu cutie automata.

Edited by MirceaRM
Link to comment
Share on other sites

de acord cu tine :)

 

nici eu nu-s tinerel,dar cum spui si tu "imi place sa o mai calc "...

 

diferenta simtita de mine a fost 1.6 pisica si 2.o e34,mare pot spune.

 

acum imi aduc aminte,acum o luna m-a dat un forumist cu un coupe de 2.5 pisica si am zburat de pe sosea.

 

tot pe sosea am aterizat,era noapte si liniile de tramvai erau mai sus fata de drum :)

 

omu' sustinea ca 2.5 pe e36 ar fi cam mult,dar 2.5 pe e34 e perfect.

 

q.e.d. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Votat:

- sisteme de control al stabilitatii

- clima automata - o reglez pe 20 sau, vara, cu 5-6 grade mai putin decat afara, chiar daca trebuie sa o pun pe 26

- scaune incalzite - e prima oara cand am dar e foarte misto

- xenon - alta viata - am pus cand s-a ars prima oara un bec

- nu am votat oglinda electrocrom si navigatie, desi am; sunt bune, dar poti trai si fara

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce tot umblati la climatronic.

Eu ii setez temperatura 22-23 si-l dau pe auto.

Apoi nu mai trebuie sa-i mai fac nimic.

Pai in primul rand nu suport sa imi bata in fata. Deci automat inchid sau reduc foarte mult gurile de pe centru. A doua chestie ar fi cu soarele, depinde de unde bate..

Link to comment
Share on other sites

Lipseste ceva foarte important din lista :

 

Scaune sport sau comfort. Direct a -8-a minune a lumii :)

 

Mi-am bulit spatele de la scaunele normale de e39 ( 200 km/zi pana la munca si inapoi).

 

Votat :

 

xenon

senzori parcare

navigatie

interior piele

DSC

clima automata

Link to comment
Share on other sites

Am vandut e46-le,urmeaza sa ma duc curand in Germania sa-mi iau alt e46.Avand in vedere ca nu dispun de o suma suficienta pt. a lua un model an cat mai recent si in acelasi timp cu foarte multe dotari,am sa ma uit sa aiba macar un minim de dotari pe care eu le consider chiar utile.In urmatoarea ordine,acestea ar fi :

-CD player

-cotiera

-DSC(desi din cate stiu este standard din 2003)

-4 geamuri electrice

-clima automata

-senzori parcare

-xenon

E destul de probabil sa nu nimeresc vreun model care sa-mi placa(neaparat sa nu aiba interiorul de nuanta gri inchis)cu toate optiunile de mai sus,dar primele doua sunt obligatorii.

Edited by crtir
Link to comment
Share on other sites

Din 2005 pana in 2007 am condus doar dacia si prin 2007 am cumparat prima mea masina cu banii mei, o vectra A 1.8. Ma simteam la vremea aia ca intr-o limuzina find obisnuit cu dacia veche de mii de ani.

Masina nu avea nici aer conditionat nici geamuri electrice , avea ABS care nu mergea si nu avea airbag-uri dar avea trapa, nici macar inchidere centralizata . Era super masina in comparatie cu ce am mai condus eu. Urmatoarea a fost un hyundai coupe care avea de la piele la aerconditionat , iar acelasi fenomen se intampla. Iar ma simteam ca intr-o limuzina! :) . Acum am un E39 nonfacelift si imi place mult , as fi curios cum se conduce un E65 !!

 

Acuma daca as cumpara as prefera sa aibe neaparat geamuri electrice si aerconditionat, in rest mi-e egal!!

 

Climatronicul arata bine in bord dar ma enerveaza mai mult decat ma bucura. Pe auto il tin si eu dar tot nu-i bine!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.