Jump to content

Spalare rezervor E60


dracula

Recommended Posts

Revin cu detalii pentru cine intereseaza.

AM avut masina in service marti.

Injectorul reparat e pus pe masina, bate ca dracu cand masina e in sarcina, la relanti e ok.

AM inca 4 injectoare "p*zdite". Am comandat deja 6 noi. Pret total 1000 Euroi.

La mine e problema ca am pierderi pe retur, presiune slaba la pornire in rampa. Pompa de inalta si de injectie e perfecta, a verificat-o. Pierderea pe retur imensa pe fiecare injector rezulta o trepidatie a masinii la pornire, si chiar tremurare serioasa.

Clar e ca nu voi mai repara nici un injector, odata ca e scump, 300 de ron, si partea 2 ca mare branza nu faci.

S-a uitat si in rezervor dand jos bancheta spate, si nu am mizerie in el.

Mecanicul spune ca odata cu schimbarea tuturor injectoarelor (6) voi scapa de probleme.

Cam atat, injectoarele imi vin din Germania, Munchen, in 3 saptmani.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Boss, in 13 luna asta vin injectoarele. In 14 am rezervare deja la service. LE voi avea toate 6 noi.

 

Revin cu impresii dupa. Cu ocazia asta ieri am cumparat toate 12 garniturile de la galeria de admisie. pret pt garnituri 140 ron, pret pt 6 injectoare: 6x180E = ...

Link to comment
Share on other sites

Sigur de unde alimentezi din Romania nu au cel mai bun carburant. Apropo mai depinde si daca ai "noroc" sa alimentezi cand motorina din rezervorul de la statie este pe finish sau daca alimentezi imediat dupa ce au descarcat cisterna. In primul caz pompele trag toata parafina (care la noi reprezinta 10-30% din carburant), iar in al doilea caz toata motorina este balbotata si implicit bagi in rezervor si parafina depusa si alte minunatii ce mai au depuse prin rezervoare statiile peco. Ia de curiozitate un litru de motorina de unde alimentezi (ia din fiecare tip de motorina) si lasa sa se decanteze 24 ore.

 

Luc cred ca ai pus punctul pe"i"!!!

Din acest motiv alimentez mai tot timpul pe inserat sau noaptea, sa fiu sigur ca motorina din rezervoare s-a linistit, la drum lung evit statiile dubioase si folosesc mai tot timplul o motorina cit mai buna. In Romania trebuie sa fii foarte atent la alimentarea cu motorina daca vrei sa eviti problemele. In Bucuresti am doar 3 statii la care alimentez pe care le-am verificat in timp. Inca o metoda preventiva este ca rezervorul sa fie mai tot timpul plin pentru a evita condensul apei.

Edited by nene
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

am cumparat, am schimbat am 6 bucati noi...

 

masina nu face asa mare zgomot ca inainte, adica sa bata injectoarele, merge rotund motorul.

 

la faza cu turometrul mai oscileaza cateodata dar putin, si cauza chiar nu o mai stiu acuma ca sunt injectoarele toate noi. oricum masina se comporta exemplar.

 

in rezervor nu am murdarie ca s-a uitat la service sub bancheta spate...

 

cost total de distractie cam 1500 de euro cu manopera etc etc.

Link to comment
Share on other sites

revin... am o intrebare pt cei care au filtru de particule. cum se manifesta la voi cand intra in modul de regenerare? la mine dupa ce stau mult in trafic incepe sa-mi mearga masina ca dracu...in ce sens...cand plec de pe loc nu se accelereaza lin, o ia haotic in reprize, dupa ce schimba in a 3-a merge ok, e automata. si mai si suiera acolo la toba in spate simt eu asa cu geamu deschis... daca o iau afara din oras la un 4 mi de ture vreo 5 minute, si intru iar in oras e ok...vreo 1 sapt nu mai face figuri dupa care iar apare simptomul... nainte credeam ca e de la injectoare, dar nu e, credeam ca mi se blocheaza vreun injector ceva...

 

oricum la faza cu turometru tot oscileaza si dupa ce am pus 6 bucati noi de injectoare...

Link to comment
Share on other sites

revin... am o intrebare pt cei care au filtru de particule. cum se manifesta la voi cand intra in modul de regenerare? la mine dupa ce stau mult in trafic incepe sa-mi mearga masina ca dracu...in ce sens...cand plec de pe loc nu se accelereaza lin, o ia haotic in reprize, dupa ce schimba in a 3-a merge ok, e automata. si mai si suiera acolo la toba in spate simt eu asa cu geamu deschis... daca o iau afara din oras la un 4 mi de ture vreo 5 minute, si intru iar in oras e ok...vreo 1 sapt nu mai face figuri dupa care iar apare simptomul... nainte credeam ca e de la injectoare, dar nu e, credeam ca mi se blocheaza vreun injector ceva...

 

oricum la faza cu turometru tot oscileaza si dupa ce am pus 6 bucati noi de injectoare...

scoate-l de tot.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nu mai dati vina pe motorina.

motorina proasta nu prea mai are cum sa fie la statiile / firmele consacrate.

singura pb e ca motorina d azi e prea uscata, ungere spre 0 de asta se strica sist de injectie.

la rafinarii, e hotie, decat coloane noi de distilare, mai bine un mix intre fractii. mai p romaneste, cva motorina normala + petrol (adk gaz) si gata densitatea de euro 4, 5, ....

asa ca, 1 l de ulei romanesc, ieftin, fara mofturi, la 20 l d diesel.

daca vreti sa faceti experienta, luati un stetoscop si ascultati injectoarele cu si fara ulei. mai vb dupa. valabil si pt pompa d injectie clasica si pt c-rail.

 

cu scuzele d rigoare pt proprietari, nu-i cva personal, sa nu uitam ca BMW-urile d azi nu prea mai sant facute d ingineri ci de economisti...ca mai toate masinile de azi. calitatea materialelor ...a ramas acasa...

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

sa nu uitam ca BMW-urile d azi nu prea mai sant facute d ingineri ci de economisti...ca mai toate masinile de azi. calitatea materialelor ...a ramas acasa...

 

Asa este.Probabil si-ai dat si ei seama ca sunt cumparate de cei care nu isi permit un BMW si il "repara" cu toate tiganiile posibile.Rezistente in loc de senzori, bucse batute cu ciocanul, motorina de la vapoare,...etc.

Link to comment
Share on other sites

sa nu uitam ca BMW-urile d azi nu prea mai sant facute d ingineri ci de economisti...ca mai toate masinile de azi. calitatea materialelor ...a ramas acasa...

 

Asa este.Probabil si-ai dat si ei seama ca sunt cumparate de cei care nu isi permit un BMW si il "repara" cu toate tiganiile posibile.Rezistente in loc de senzori, bucse batute cu ciocanul, motorina de la vapoare,...etc.

 

nu am d gand sa intru in polemica inutil.

sa-ti permiti BMW e una...sa dureze ca un BMW e alta...

nu d geaba un neamt cunoscator d masini si in jur d 60-70 ti-ar spune ca "BMW e masina d inginer"....

Link to comment
Share on other sites

nu am d gand sa intru in polemica inutil.

sa-ti permiti BMW e una...sa dureze ca un BMW e alta...

nu d geaba un neamt cunoscator d masini si in jur d 60-70 ti-ar spune ca "BMW e masina d inginer"....

 

Eu nu sunt nici neamt, nici inginer si nici cunoscator, insa cred ca BMW-ul este o masina pentru cel care isi permite sa o cumpere.Daca unii o cumpara si nu isi permit sa o intretina, asta este cu totul altceva.

Apropo, neamtul cunoscator care nu este inginer, dar este cunoscator, poate sa cumpere Kia sau Hyundai...

Probabil costa si mai putin o rezistenta care sa simuleze un senzor pentru scaunul pasagerului.

Link to comment
Share on other sites

nu are rost sa facem polemica inutil.

privim din puncte de vedere diferite aceeasi pb, cu bagaje d cunostinte si experienta diferite.

fara sa vreau sa jignesc p cineva, una e sa-ti permiti sa-ti cumperi o masina, alta e sa intelegi c face ea ...

Edited by brownshark
Link to comment
Share on other sites

una e sa-ti permiti sa-ti cumperi o masina, alta e sa intelegi c face ea ...

Nu cred ca trebuie sa intelegi mare lucru, ai bani si iti cumperi un BMW, nu trebuie sa intelegi nimic.

Cine isi permite sa cumpere un BMW nou nu cred ca este jignit foarte tare daca nu stie cum functioneaza LIN-bus-ul. :twoup:

Ma rog, ai dreptate totusi, oameni diferiti cu pregatiri si cu conceptii diferite...

Link to comment
Share on other sites

  • 8 years later...

Desi thread-ul are "E60" in titlu, o sa-l folosesc si eu pentru un F10. Daca nu fac bine, sa mi se spuna.

 

Povestea pe scurt ar fi urmatoarea: am dat jos un injector, l-am trimis la verificat in Arad iar concluzia a fost ca injectorul este defect - ceva la retur din ce am inteles la telefon. Mi s-a spus ca defectiunea a fost cauzata de mizeria din motorina si mi s-a recomandat sa spal rezervorul inainte de a monta un alt injector. Stie cineva cat de complicata ar fi operatiunea si unde as putea sa o fac in cazul in care ma hotarasc sa o fac? Eu ma gandesc ca mizeria din rezervor, in cazul in care exista, nu ar trebui sa treaca de filtrul de motorina. Ma insel? Cat despre filtrul de motorina, l-am schimbat pe la inceputul anului iar pe cel vechi l-am taiat din curiozitate sa vad cata mizerie a strans - era curat ca lacrima.

Link to comment
Share on other sites

 

Cat despre filtrul de motorina, l-am schimbat pe la inceputul anului iar pe cel vechi l-am taiat din curiozitate sa vad cata mizerie a strans - era curat ca lacrima.

Daca filtru era lacrima as schimba marca filtrului; poate calitatea lasa de dorit.. iar asta NU e bine deloc pentru injectoare.

 

Totusi filtru se schimba dupa peste 30-40k km iar filtru nu a adunat suficient de multa mizerie ca sa devina vizibila.

 

Si eu am avut ceva probleme cu filtru pentru ca am uitat sa il schimb la timp, filtru era negru dupa 70k km.. masina intrand in limp mode.

Am crezut ca trebuie sa schimb/curat rezervorul pentru ca ma gandeam la injectoare infundate.. Si cand m-am informat am inteles ca pe langa rezervor si tevile ar trebui curatate..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Ca sa aiba efect ceea ce vrei sa faci trebuie sa cureti toata instalatia de alimentare...inclusiv rezevorul, inclusiv toate injectoarele la verificat/refacut.

La ce mecanici/service-uri gasesc, ma tem ca dupa o lucrare de genul asta o sa ajung sa tin cloște in masina... Eu as evita sa fac operatiunea asta pentru ca sunt 95% sigur ca rezervorul e curat. Zicea colegul cu E60-ul ca a inspectat rezervorul dand bancheta din spate jos. E posibil sa verific rezervorul in felul asta?

 

 

Daca filtru era lacrima as schimba marca filtrului...

Ultimul filtru dat jos era original BMW din ce imi aduc aminte iar eu l-am schimbat cu un MANN. Am de gand sa comand Mahle urmatorul filtru.

 

 

Am crezut ca trebuie sa schimb/curat rezervorul pentru ca ma gandeam la injectoare infundate.. Si cand m-am informat am inteles ca pe langa rezervor si tevile ar trebui curatate..

Ai avut de reparat ceva? Ai curatat rezervorul/conductele?

Link to comment
Share on other sites

Eu as evita sa fac operatiunea asta pentru ca sunt 95% sigur ca rezervorul e curat. Zicea colegul cu E60-ul ca a inspectat rezervorul dand bancheta din spate jos. E posibil sa verific rezervorul in felul asta?

 

DA, e posibil sa vezi starea rezervorului prin gaurile acelea.

Am scos eu capacul pe partea pompei sa vad cum/daca lucreaza pompa din rezervor, cand am avut problema de mai sus... numai ca trebuie sa iti faci o scula "speciala" care sa prinda DIAMETRAL-OPUS acele cleme mici de pe marginea discului ce tine strans apasat (practic insurubat bine-binisor..) suportul pompei si indicatorul de nivel din rezervor.

Nu recomand decat folosirea unei scule care sa apuce acele cleme.

Nu bate cu altceva doar pe o parte a acelui disc ca NU se va desface! Sub el este un cauciuc presat de discul care tu vrei sa il desurubezi, care nu va ceda decat la o rotire pe ambele parti!

Nu incerca dalta si ciocan pe o parte ca nu iti faci un bine..

 

Daca vrei sa vezi cat mai mult pe fundul rezervorului e bine ca acesta sa fie aproape gol inainte sa scoti acel capac/capace.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.