Jump to content

Spalare rezervor E60


dracula

Recommended Posts

Avand probleme cu injectoarele, si schimband deja 3 bucati cu unele noi, am sapat in problema. Am dus injectoarele vechi la reparat, si surpriza, cei de acolo mi-au spus ca s-au stricat, (blocat ), din cauza mizeriei din rezervor.

Asadar ca sa scap de probleme, si sa nu schimb 100 de injectoare, trebuie spalat rezervorul.

Asta implica dat jos, curatat, spalat, uscat etc.

A mai facut cineva operatiunea? ce trebuie dat jos de pe masina, ce riscuri implica?

Nu voi face eu operatiunea, voi merge la un service, dar vreau sa stiu ce implica, si ce eventuale riscuri pot sa apara. Eventual daca stiti voi alte metode, sa vad daca chiar exista mizerie in rezervor. Cei de la reparatii injectoare, au zis ca ei baga mana in foc, si chiar imi platesc ei manopera, ca rezervorul meu e plin de prostii, si de aceea schimb injectoarele in asa veselie.

 

p.s: masina e 525d 163cp (fleet edition) 2006. 120.000 KM.

 

Va multumesc,

 

Cu drag,

dragos.

Link to comment
Share on other sites

De ce ajunge mizeria din rezervor in injectoare?? De ce nu se opresc mizeriile in filtrul de motorina?

De exemplu, la Ford motoarele tdci din anii 2001-2002 aveau o problema cu pompa de injectie de inalta presiune. Era o problema din fabrica, piesele in miscare din acea pompa eliminand in timp shpan in injectoare. Asta se intampla pe la 100kkm, evident cu marjele de rigoare. Dupa 2003 au schimbat pompa. Fenomenul avea loc destul de brusc si neanuntat, cand pica primul injector insemna ca in cateva sute de km picau si celelalte. Probabil o piesa ajungea la un nivel de uzura unde incepea sa pileasca din metal si-l arunca in injectoare.

Am spus povestea asta ca sa dau un exemplu de ce ar putea sa strice injectoare pe banda rulanta. Eu cred ca daca pica aiurea injectoarele, nu e de la mizerie in rezervor, aia s-ar opri in filtru. As crede mai degraba ca se intampla ceva dupa filtru: pompa de injectie de inalte, injectoarele propriu-zis. Chiar sunt curios daca descoperi de unde-i buba.

Link to comment
Share on other sites

Si eu tind sa cred ca nu de la mizeria din rezervor.Nu esti singurul posesor de E60, ar trebui sa se planga multa lumea de treaba asta.

Da, e bine sa faci operatiunea de spalare, nu e una complicata,dar nu cred ca vei elimina problema.Filtrul de motorina daca-l desfaci(sa-l tai), ai sa vezi ca prin el nu poate sa treaca nici un firicel de sare :) , e foarte dens.

Schima filtrul de motorina si taie-l pe cel vechi sa vezi ce mizerie gasesti in el si daca e cum zic baietii, ar trebui sa fie mai mult decat imbacsit. La rezervoarele vechi de tabla erau sanse mai multe sa se intample ce zic ei, din cauza ruginii desprinse din interiorul rezervorului, rugina pe care o vedeai in filtrul decantor.

Tine-ne la curent

De unde alimentezi?

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Problema injectoarelor depinde de mai multi factori: calitatea motorinei, tipul filtrului de motorina (de preferat din carbon) si perioada cand se schimba filtrul. Garantia acestor filtre este pentru carburantul din alte tari nu de la noi. La primele semne de "oboseala" se schimba filtrul chiar daca mai are .... KM pana la schimbare. Altfel se decalibreaza sau se infunda injectoarele.
Link to comment
Share on other sites

Problema injectoarelor depinde de mai multi factori: calitatea motorinei, tipul filtrului de motorina (de preferat din carbon) si perioada cand se schimba filtrul. Garantia acestor filtre este pentru carburantul din alte tari nu de la noi. La primele semne de "oboseala" se schimba filtrul chiar daca mai are .... KM pana la schimbare. Altfel se decalibreaza sau se infunda injectoarele.

care sunt primele semne de oboseala?

Link to comment
Share on other sites

pierzi timpul umbland in rezervor . Mergi la aia care au spus ca iti platesc manopera ca sa-i vezi cum fac figuri dupa ce vor gasi un rezervor perfect curat la o masina din 2006 . LA o masina de 15 ani am gasit eu ceva fire de praf pe fundul rezervorului care nu aveau cum sa treaca in sistem datorita sitei pompa benzina Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

mai e faza ca firma asta ce mi-a reparat injectoarele are experienta de 20 de ani in treaba asta. baietii mi-au reparat un injector chiar ieri, si au zis ca motivul stricarii, este clar murdaria.

Mi-e greu sa pun la indoiala experienta lor, sunt foarte recomandati, au preturi si pe masura.

Marti voi merge cu un alt injector la reparat, daca si la ala imi zice ca e stircat din cauza murdariei, probabil voi face operatiunea cu rezervorul.

Oricum voi mai consulta 2-3 serviceuri inainte de a da jos rezervorul. Eram curios daca cineva de pe forum a mai intampinat probleme :-)

Link to comment
Share on other sites

mai e faza ca firma asta ce mi-a reparat injectoarele are experienta de 20 de ani in treaba asta. baietii mi-au reparat un injector chiar ieri, si au zis ca motivul stricarii, este clar murdaria.

M

 

Putin probabil sa fie vorba despre mizerie.Este foarte posibil sa se fi alimentat cu benzina la un moment dat.Uita-te in rezervor si in filtrul de motorina dupa particule metalice.

Link to comment
Share on other sites

eu am probleme la 2 injectoare din cauza motorinei TOP NORDIC DIESEL

din pacate nu am avut timp sa dau jos rezervorul si sa-l spal

la ultimul schimb am taiat filtrul de motorina si in afara de faptul ca nu inteleg cum mai trecea motorina prin hrtia filtranta luam pe deget parafina

imi inchipui ce e in rezervor :)

m-am hoatarat sa schimb filtrul de motorina la 5.000km

Link to comment
Share on other sites

claudiu, deci si tu trebuie sa faci operatiunea? dracu stie daca s-a bagat benzina la un moment dat, eu am masina fix de 1 an, adusa din .de, si eu doar motorina am bagat :)

Cand am fost acu 2 sapt la Munchen, si cei de acolo mi-au zis aceeasi chestie, sigur la un moment dat cineva nu a alimentat cu benzina? le-am zis ca de cand e masina la mine nu, inainte nu am idee.

 

In Timisoara operatiunea de dat jos rezervor + curatat + spalat + uscat ma costa 500 de RON. Un reparat de injector ma costa 300 de RON. Un injector nou ma costa 180 Euro.

 

Deci, e rentabil sa curat rezervorul...Doar macar sa fie cauza asta :)

Link to comment
Share on other sites

claudiu, deci si tu trebuie sa faci operatiunea? dracu stie daca s-a bagat benzina la un moment dat, eu am masina fix de 1 an, adusa din .de, si eu doar motorina am bagat :)

Cand am fost acu 2 sapt la Munchen, si cei de acolo mi-au zis aceeasi chestie, sigur la un moment dat cineva nu a alimentat cu benzina? le-am zis ca de cand e masina la mine nu, inainte nu am idee.

 

In Timisoara operatiunea de dat jos rezervor + curatat + spalat + uscat ma costa 500 de RON. Un reparat de injector ma costa 300 de RON. Un injector nou ma costa 180 Euro.

 

Deci, e rentabil sa curat rezervorul...Doar macar sa fie cauza asta :)

 

 

sigur nu am bagat benzina

e motorina de 2 bani dar asta e romanika

o sa-l dau jos sa-l sapal

dar trebuie sa-mi iau 1 zi libera pentru asta

 

 

cei din Germania te-au intrebat pentru ca la ei motorina e motorina nu un fel de pacura ca la noi

Link to comment
Share on other sites

Deci il dai tu singur jos. Poti sa-mi enumeri cate trebuie sa da-i jos ca sa eliberezi rezervorul? Sa stiu si eu ce ma asteapta.

 

Si mai am o intrebare putin tampita poate. Nu exista alta modalitate de scos motorina din rezervor, ca sa vad intradevar daca sunt impuritati in rezervor? Habar nu am...

Link to comment
Share on other sites

Deci il dai tu singur jos. Poti sa-mi enumeri cate trebuie sa da-i jos ca sa eliberezi rezervorul? Sa stiu si eu ce ma asteapta.

 

Si mai am o intrebare putin tampita poate. Nu exista alta modalitate de scos motorina din rezervor, ca sa vad intradevar daca sunt impuritati in rezervor? Habar nu am...

 

 

nu il dau eu singur jos ca nu am sculele necesare si nici rampa/elevator

o sa fac operatiunea la un coleg de club

poti sa scoti motorina si daca scoti pompa de motorina din rezervor si scooti motorina pe acolo

partea nasoala e ca nu poti goli decat partea dreapta a rezervorului asa

si nici nu ai cum sa-l speli pus pe masina

Link to comment
Share on other sites

Sigur de unde alimentezi din Romania nu au cel mai bun carburant. Apropo mai depinde si daca ai "noroc" sa alimentezi cand motorina din rezervorul de la statie este pe finish sau daca alimentezi imediat dupa ce au descarcat cisterna. In primul caz pompele trag toata parafina (care la noi reprezinta 10-30% din carburant), iar in al doilea caz toata motorina este balbotata si implicit bagi in rezervor si parafina depusa si alte minunatii ce mai au depuse prin rezervoare statiile peco. Ia de curiozitate un litru de motorina de unde alimentezi (ia din fiecare tip de motorina) si lasa sa se decanteze 24 ore.
Link to comment
Share on other sites

luc ceea ce imi spui tu stiu si eu :) pacat ca isi bat joc de noi pe banii nostri, iar noi stam cu mainile in san. Am auzit cazuri care au dat lukoil in judecata si au castigat, dar sincer nu am nici timp, nici chef sa stau prin tribunale cu omv sau rompetrol.

maine merg la alt service cu masina, sa vad ce zic, si probabil voi da jos rezervorul sa-l curat.

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten care si-a adus o masina cap de serie in Germania, iar la intrare in tara undeva pe la Arad daca nu ma insel a fost nevoit sa alimenteze, facand plinul de la o statie despre care ati pomenit si voi (nu fac reclama). Dupa 1 Km au inceput sa se aprinda ledurile de la bord precum un pom de iarna, dupa care a tacut. Flacaul umblat prin lume, a pastrat bounul si a sunat la reprezentanta firmei masinii din Romania pentru remediere defectiune. Reprezentantii firmei au venit au luat masina si au dus-o la cea mai apropiata reprezentanta, au constatat ca este de la carburant, i-au lasat diagnoza si factura pentru plata. Prietenul meu a pus mana pe telefon si a sunat la Bucuresti la reprezentanta firmei a carei benzinarii apartinea. L-au facut franjuri, ca nu e de la ei, etc, iar tipul le-a povestit treaba cu diagnoza si ca o sa cheme presa si ANPC. Finalul. Diagnoza a fost trimisa la Bucuresti la reprezentanta statiei de alimentare cu carburant, prin fax, iar factura + un plin de rezervor au fost achitate in mai putin de o ora de catre firme distribuitoare de carburant. Neoficial cica i sa propus si o suma de bani pentru tacere.

Un mecanic foarte bun din Bucuresti imi spunea cand am adus masina in tara: In Romania masinile sunt stricate de carburanti, uleiuri si drumuri. Concluzia........ o trage fiecare.

Edited by luc93
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.