Jump to content

Sfaturi pt cei care cumpara o masina


COObra

Recommended Posts

in mod normal se plateste vama pentru tot autoturismul si daca auto nu are euro3 nu se permite intrarea in tara. spun in mod normal pentru ca...

indicat este ca inainte de a intra in tara sa ai:

-caroseria fara ansamblu fata si spate, motor, scaune demontate...pe un trailer-platforma

-motorul sa fie in alt auto

-pentru fiecare din cele de mai sus sa fie factura cu descriere si eventual serie trecuta. este indicat ca sa fie trecuta pe factura si fraza standard de productie euro sau daca nu certificat euro1 (in caz contrar se plateste vama-30% din valoarea de factura.

-daca doresti ca sa faci mentiuni in CIV este bine sa urmaresti sa ai toate cele de mai sus

-la toate valorile de pe facturi se plateste TVA in vama

Cele de mai sus fac referire la metoda legala 100%.

Important ca motorul sa fie acelasi cod si caroseria sa nu fie mai veche decat anul de fabricatie inscris pe acte.

Pentru recarosare trebuie sa apelezi la unul din service-urile agreate de RAR pentru marca si modelul la care doresti sa faci...

In concluzie tot ce platesti are legatura cu facturile pe care le ai.

Link to comment
Share on other sites

inca o chesite foarte interesanta pe care am observat-o eu.

Sa fiti foarte atenti cu cine plecati in germania sa va luati masina.... de la pretul de pe net al masini trebuie sa negociezi cu vanzatorul minim 3-4 sute de euro... actele cu numere de zoll sunt vreo 200E. Si trebuie sa aveti cateva cunostinte de limba germana neaparat...pentru ca persoana care vine cu tine te poate fura de bani in fata....si vb de sute de euro. faceti calculele foarte bine de acasa si stabiliti tot cu cel care va duceti inca de acasa... pentru ca pana vii cu masina din germania se mai schimba lucrurile... tranzitul la vama sa scumpit... mie mi-au luat 80E ca sa-mi faca tranzitul cand am ajuns in vama din romania.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

sint extraordinar de bune sfaturile...MULTUMIM!..... legat de cartea service si de kilometrajul dat inapoi ....... stiu ca pentru fiecare an.. in care sa facut service la o masina (bmw) exista o stampila diferita ... mie cel putin ami este greu sa cred ca "baietii" din germania ar avea stampilele din 2000 'in coace' .... de ce spun asta ... eu am carte service la bmw ul meu si are mai multe stampile adica 2003 2004 2005 2006 ...... si stau si ma gindesc ca ar fi destul de complicat sa "minaresti " in halul asta ...

 

 

 

...legat de km dati inapoi .... cunosc un tip care prin 99' a adus un opel omega si a incercat din rasputeri sa il comvinga pe unul de la un service din Germania sa ai minareasca km'trajul.....si nu a reusit ...... NU spun ca nu se poate .... dar e destul de greu ....

 

 

..... legat de cauciucuri uzate .... masina poate avea unghiul prost nu neaparat din motive grave .... iar cel ce a mers cu ea sa nu fi bagat de seama sau sa nu l fi interesat in mod deosebit ...... aceasta problema se rezolva foarte simplu si costa vreo 600 mii lei (pentru bmw)

 

 

..... legat de vopsea..... sint foarte multi care din motive estetice si pur estetice ..mai ales cind e vorba de o masina "cu prestantza" .... duc de exemplu masina pt vopsirea unei aripi doar pentru ca a trecut unul pe linga ea si ia tras o "cheie" ...... deci masina NU afost lovita ....

 

 

sper sa nu fiu inteles gresit .... dar sa nu trecem in emisfera cealalta si sa "fabricam " scenarii si tot felul de idei vizavi de o masina care saraca' nu are nimic ....

 

eu de exemplu am mai atins cu masina diferite damburi de pamint pe dedesubt (mai ales cind am fost pe la gratare pe la padure) .... si din dragoste pentru masina am ridicat o pe elevator si am constatat ca pe ici' pe colo' am zgariat terosonul .... si am dat cu putin teroson pe sub ea ...... stau si ma gindesc prin absurd ca daca as vrea sa o dau si vine unul "cu capul mare" o sa mi spuna " domle' masina a fost lovita" ...

 

 

DECI DE ACEEA SPUN CA E BINE SA NU DEPASIM O ANUMITA LIMITA ....

 

 

 

SPER CA NU AM DERANJAT ...DAR M AM GANDIT SA NU SE SPERIE FOARTE TARE UNII SI SA REFUZE SA CUMPERE O MASINA DOAR PT CA IL VEDE PE PROPRIETAR STIND CU FUNDUL PE CAPOTA..... :blink: BAFTA!!!

Link to comment
Share on other sites

Toti ar trebui sa filtreze toate informatiile prin prisma fiecaruia...deci nu luati ad-litteram verificarile...mai ales daca nu ati mai verificat si alte masini inainte...ca s-ar putea sa picati de...xxxx in fata vanzatorului...intrebandu-l unde e emblema din centrul volanului si neobservand ca volanul e fara emblema sau ca motorul e varza :)...cel mai bine sa faceti ca mine...eu, in cautarea unui E34, am trecut de la faza de extaz la faza de respingere pentru acest model :)

Si, pe scurt, iata de ce...primul e34 pe care l-am contactat era numai bun...motor mic-1800cmc, GPL :blink: , geamuri electrice full, trapa..ce mai, era masina pe care mi-o doream, si la un pret bunicel 3500euro...Am ajuns cu ea la mecanicul meu...s-a crucit cum de merge aceasta masina...motorul mergea fara debitmetru, instalatia de gaz era modificata, rugina mai avea putin si ajungea de jos in sus la manere :D ...plus ca motorul era un motor care fusese reparat de mecanicul meu...numai ca nu avea debitmetru pe atunci...si, culmea, era un motor de pisicuta din 1995...apoi am mai vazut cateva...deja priveam cu alti si alti ochi si caroseria, si motorul...nemaidand atata importanta dotarilor...si nu am gasit nici una care sa se ridice la nivelul minim al E28-ului ce l-am avut inainte :) ...acum oricum nu mai caut ca...s-au cam consumat din banii pentru E34 sau ce va fi sa fie...

Asa ca mai bine luati alte masini, ale cunoscutilor sau vecini sau prieteni si verificatile...fara a spune cuvinte dezaprobatoare despre acestea..(nu e greu de dat seama de ce :D )si astfel va exersati metodele de cautare a posibilelor defecte sau neconcordante cu cerintele voastre sau cu pretul cerut de vanzator

Nu mai spun ca la primul E34 m-am dus cu acest topic printat... :bounce: si, cand am vazut in ce masina m-am urcat...am luat-o la fuga si am uitat si hartiile in masina :w00t:

Link to comment
Share on other sites

90%instinct!daca iti place o masina o cumperi,nu stiu cum sa explic asta..eu si cumpar masini(din germania) si vand,in general cei care vor sa te poarte pe la tot felul de teste nu cumpara..cam 90%din ei,deci eu nu am chef de ei desi masina nu are nici o problema.Oricum totul e atat de relativ...sunt anumite probleme care stau ascunse si nu poti sa le vezi decat dupa ce faci 3,4000km cu masina,asa ca..Am observat ca oamenii care cumpara masini nu au nevoie de ore intregi de testare(in medie cam 15 min se uita la ea).eu cand ma duc in germania in 3 minute stiu daca cumpar sau nu.
Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor pasionatilor de BMW. Desi am 16 ani modelul meu preferat e 520i model e 39, fff buna initiativa ai Coobra dar vad ca E39 pana in 10.000 de euro au cam pe la 150.000 de km, e de bine sa cumperi modelul asta cand are in jurul acestor kilometri??? sau pe la 150.000 se pune problema reconstruirii motorului? Va multumesc. :blink:

post-2361-1158151723_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

vad ca faceti un pic valuri cu zgarieturi, vopsele si lovituri.

aparatul respectiv functioneaza in felul urmator:

masoara grosimea vopselei de la suprafata de contact a aparatului pana la stratul de metal.

acum nu stiu daca mai tin minte exact cifrele explicate de prietenul meu dar sunt cam asa:

pana la 200 - 250 este vopseaua din fabrica

intre 250 - 500 este revopsire

peste 500 sunt ori revopsiri repetate si stratul de vopsea este foarte gros ori este chit.

valorile dupa cat tin minte sunt in microni.

trebuie retinut ca nici o masina care sa zicem a fost doar zgariata dar in mod repetat nu e chiar ok pentru ca cea mai mica greseala la revopsire poate da nastere unui strat de rugina sub stratul (sau straturile) de vopsea.

bineinteles ca pretul unei anumite masini poate sa reflecte aceste defecte.

Exemplu - gasesti logan 1,6 full option (nu stiu cum ii zice ca denumire) la 7000 euro si are o aripa lovita si un far spart si are 15.000km. pai cand el nou e aproape 9000 sau peste bineinteles ca pretul de 7000 este corect si reflecta si defectiunile avute.

NU veti gasi masini perfecte. veti gasi masini bune care merita cumparate, masini mai putin bune care "mai merg" dar trebuie vazut pretul si exista troace.

Daca am ajutat in acest mod indirect cel putin unul din cei de pe acest forum sa evite o eventuala teapa ....ei bine atunci inseamna ca nu am scris de pomana si chiar ma simt bine.

 

referitor la cei care dau km inapoi in afara.......atentie mare. NU TOATE TARGURILE CARE VAND MASINI IN VEST SUNT PATRONATE DE NEMTI. sunt foarte multe care sunt ale arabilor.....si cum nu cunosti nativ limba nu iti poti da seama de accent sau poate te intalnesti doar cu un angajat.

dupa cum am mai scris cred ca din punct de vedere al costurilor pentru cineva din romania este mult mai probabil sa gaseasca o masina buna chiar aici in tara.

mie cel putin ami este greu sa cred ca "baietii" din germania ar avea stampilele din 2000 'in coace'

nu toate reviziile se fac la reprezentante. se pot face si la serviceuri AGREEATE care au doar emblema BMW. si la cate serviceuri sunt in vest....cina mama naibii stie cum arata in realitate stampilele lor. sa fim seriosi. noi inca avem cumparatori care STIU EI ca MOTORUL ESTE CAPSULAT. :blink:

OFF TOPIC: azi la tv a fost columbeanu intr-o reprezentanta din germania sa isi ia un bentley........din cat m-am uitat la emisiunea aia eu nu stiu cum pot vinde aia vreun surub daramite masini. niste inculti si ignoranti.

Link to comment
Share on other sites

Salut tuturor pasionatilor de BMW. Desi am 16 ani modelul meu preferat e 520i model e 39, fff buna initiativa ai Coobra dar vad ca E39 pana in 10.000 de euro au cam pe la 150.000 de km, e de bine sa cumperi modelul asta cand are in jurul acestor kilometri??? sau pe la 150.000 se pune problema reconstruirii motorului? Va multumesc. :blink:

127029[/snapback]

 

motorul de 2000 e putin submotorizat pt E39...parerea mea

Link to comment
Share on other sites

Dar totusi pt un incepator cu permisul de-abia luat, e bun 520i ca prima masina, nu?? si pe timp se poate vinde si cumpara un BMW cu motorizare mai puternica, eu zic ca 150 de cai pt 18 ani e destul;). Mai am de asteptat 2 ani si o saptamana.;)Va salut :blink:

post-2361-1159516135_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dar totusi pt un incepator cu permisul de-abia luat, e bun 520i ca prima masina, nu?? si pe timp se poate vinde si cumpara un BMW cu motorizare mai puternica, eu zic ca 150 de cai pt 18 ani e destul;). Mai am de asteptat 2 ani si o saptamana.;)Va salut :blink:

133372[/snapback]

 

imi place cum gandesti !

Link to comment
Share on other sites

salut din nou, am o intrebare, BMW 520i e39 ce standarde euro are???euro 2, euro3 sau altele, ca ma intristeaza cand vad ce taxa va fi pt inmatricularea masinilor la mana a doua din 1 ianuarie 2007 http://www.automobiletv.ro/specialTaxes.php :blink: :) sper sa nu fie adevarat :)

post-2361-1160029142_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dar totusi pt un incepator cu permisul de-abia luat, e bun 520i ca prima masina, nu?? si pe timp se poate vinde si cumpara un BMW cu motorizare mai puternica, eu zic ca 150 de cai pt 18 ani e destul;). Mai am de asteptat 2 ani si o saptamana.;)Va salut :blink:

133372[/snapback]

 

Grow up!

 

150 de cai pt 18 ani nu e destul... e prea mult. Ai 16 ani si deja te gandesti la cai putere... nu e bine. Parerea mea e ca inainte de 520i sa iti iei o masina cu un motor mai mic pe care sa inveti ce e aia condus. Nu permisul te face sofer ci experienta. Acumuleaza intai cateva zeci de mii de km pe o masinutza si apoi gandeste-te la BMW. E spre binele tau... sau tu nu te uiti la stiri?

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE
eu dupa ce mi-am luat permisul am condus Oltcit 1 an de zile....si mi-a prins foarte bine....Apoi au mai urmat inca 3 masini....si am ajuns treptat treptat la 250 de cai Edited by IulianE
Link to comment
Share on other sites

asa este ...baietii au dreptate.... cind eram mic si ma cicalea tata' cand ai ceream masina ..nu intelegeam ideea .... am scapat ca prin urechile acului de niste accidente nu grave dar erau destul de .... .. cred ca numai Dumnezeu a " minarit accidentele".... acum ami dau seama ce dobitoc eram pe vremea aia si cum era sa o comit de multe ori ... (e specific virstei ) .... aceeasi problema o am eu acum cu fratele meu care deabia si a luat carnetul si e suparat FOC pe mine ca nu i dau deloc masina sa duca si el la poli macar o data .....

 

asta e ..... eu nu o sa risc asa cum a riscat tata cu mine :blink:

 

 

 

da stiu !.... sint egoist

Link to comment
Share on other sites

ma gandeam la o masina pana in 10.000 de euro dar in afara de Logan, vroiam 520i dar cand am vazut taxele alea, ma cam uit la Skoda Octavia de 90 cp, poate sa fac la fel ca voi sa am un BMW dupa ceva experienta, totusi mie imi plac BMW-urile :blink: tin cont si de parerile voastre

post-2361-1160073186_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.