Jump to content

ulei cutie automata


ownage16

Recommended Posts

Da, adicĂŁ trebuie schimbat uleiul. :)

:twoup: ma bucur ! :)

 

Ia zi tu ce ulei sa cumpar pentru cutia mea :

-sticker verde cu 83220026922

-VIN FX67139 [99% este GM A5S 390R - WX 24007506744]

 

BMW imi vinde 83220403248

 

Am gasit destule discutii despre A5S390R, dar....

Link to comment
Share on other sites

Si a mea tot GM este ! Ti-a dezlipit cineva stickerul ? Se da cam greu jos !!!

La BMW mi-au dat pret la ulei-filtru-manopera dupa seria masinii, nu dupa sticker !

 

Pentru aceasta cutie :

ATF fluid type labels

Orange . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Dexron III

Yellow . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Texaco ETL 7045E

(BMW p/n 83 22 0 026 922)

Green . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Texaco ETL 8072B

(BMW p/n 83 22 0 024 359)

Blue . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Esso 71141 LT

(BMW p/n 83 2 29 407 807)

 

 

la mine eticheta este verde, aici apare galben ! iar la BMW mi-au dat 83220403248 care este un ATF Lifetime :twoup: Texaco ETL 7045

Stiu si eu pe unde a bagat-o fostul proprietar? Baiatul se crede mare pilot de raliu...

Cert este ca mecanicul meu s-a holbat la cutie si zice ca nu vede nici un sticker. M-am uitat si eu si nu am gasit asa ceva pe ea. O fi foarte foarte foarte mic sub praf si nu il vedem noi. Cam ce dimensiuni are acel sticker? :)

Link to comment
Share on other sites

degeaba mai schimbi uleiul ca la 400k km cat are masina ta , cutia va muri sigur

Daca te referi la a mea...:twoup: E bine ca a ajuns la 766.000km si nu are probleme. Au picat alte zeci de piese mult mai scumpe [in total] decat o cutie noua. Nici masina nu mai costa 39.500euro. Chiar daca ii schimbam uleiul in primii 12.500km !

Link to comment
Share on other sites

Jacobs acum un an a mai fost un topic (cred ca era vorba de uleiuri de motor) in care sustineai cu aceeasi vehementa ca intervalele stabilite de BMW sunt foarte ok si nu au nici o legatura cu formarea de depuneri (sludge) in motor. Vad ca acum te-ai reprofilat pe cutii automate sau ma insel eu? :twoup:

 

 

De unde atata indardnicie in schimbarea uleiurilor? Esti cumva de la vreo organizatie "Salvati padurea"?

Link to comment
Share on other sites

Jacobs acum un an a mai fost un topic (cred ca era vorba de uleiuri de motor) in care sustineai cu aceeasi vehementa ca intervalele stabilite de BMW sunt foarte ok si nu au nici o legatura cu formarea de depuneri (sludge) in motor. Vad ca acum te-ai reprofilat pe cutii automate sau ma insel eu? :twoup:

 

 

De unde atata indardnicie in schimbarea uleiurilor? Esti cumva de la vreo organizatie "Salvati padurea"?

 

Nu o sa iti clarifici nedumeririle daca citesti printre randuri ! :) Have fun !

Link to comment
Share on other sites

Nu ar fi mai usor ptr cei de la Bmw sa recomande un ulei mai prost si aparent fara un cost mare daca tot vor sa ne strice cutia dupa ce iese din garantie?

Nu vor mai exista idei cu teoria conspiratiei la uleiul lifetime in acest mod...

De unde stim ca uleiul ce il punem in motor e chiar recomandat de ei... poate ne mint si cu asta doar ca sa ne strice si motorul!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

:twoup: ma bucur ! :)

 

Ia zi tu ce ulei sa cumpar pentru cutia mea :

-sticker verde cu 83220026922

-VIN FX67139 [99% este GM A5S 390R - WX 24007506744]

 

BMW imi vinde 83220403248

 

Am gasit destule discutii despre A5S390R, dar....

 

Pentru masina pe care o detii tu indiferent de motizare BMW E46 + STEPTRONIC recomanda urmatoarele uleiuri:

ATF fluid type labels

Orange . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Dexron III

Yellow . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Texaco ETL 7045E

(BMW p/n 83 22 0 026 922)

Green . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Texaco ETL 8072B

(BMW p/n 83 22 0 024 359)

Blue . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Esso 71141 LT

(BMW p/n 83 2 29 407 807)

 

Eu iti recomand sa te interesezi ce recomanda producatorul cutiei GM .

Din ce vad eu mai sus unicul ulei compatibil cu ce se recomanda in anul 2011 pt cutii automate in 5 trepte este acest Esso 71141 LT

(BMW p/n 83 2 29 407 807) care daca il cumperi de la bmw il vei cumpara de 10 ori mai scump ....este acelasi ulei cu MOBIL LT71141 si costa in jur de 20ron litrul si mai este si semisintetic spre deosebire de texaco indiferent de care si ATF DIII indiferent de care (astea fiind minerale) .

Eu am tot GM cutia si producatorul cutiei mi-a recomandat ESSO/MOBIL LT 71141 .

citez "un un ulei extraordinar pt cutiile automate in 5 trepte, ce a dat rezultate extraordinare pe foarte multe cutii din toata lumea si indeosebi pe cutiile noastre General Motors"

 

In cazul masinii mele bmw mi-a recomandat Texaco ETL 7045E dar eu nu m-am luat dupa bmw ci dupa producatorul cutiei GM, am uleiul schimbat de aproximativ 1 an si nu am nici ce-a mai mica problema cu cutia .

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Am si eu o intrebare, poate stupida, dar nu am cutie automata de asta nu stiu: nivelul scazut de ulei din cutia automata la e46 va aprinde martorul presiunii de ulei pentru motor, culoarea galben?

Nu, nu are nici-o legatura cu martorii de la motor, daca e scazuta presiunea din cutia A intra in avarie, se aprinde un bord un martor de la cutie si nu mai porneste sub nici-o forma motorul masinii, a patit un amic la un E46 Compact 318 benzina cu 230.000km in bord si el s-a incapatanat sa NU ma asculte cand il terorizam sa schimbe uleiul din cutie ... Vorbeam cu peretii :poke:

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

intervin si eu pentru ca sunt in cunostiinta de cauza , am un 318i din 2000 steptronic , faza cu uleiul lifetime e cea mai mare schema de marketing posibila , fix dupa ce am luat masina , am observat ca smucea la schimbatul treptelor , nu conta rece sau cald , ce am facut ca sa rezolv problema :

 

- schimbat ulei cutie intra vreo 6L

- schimbat filtru cutie

- pus ultimul soft pentru computerul cutiei

 

M-a costat 400 ron cu tot cu manopera , rezultatul - nici nu mai simt cand se schimba treptele .

 

Uleiul din cutie se schimba la 50 - 60.000 de km in functie de stilul de condus .

 

Uleiul scos din cutie era f negru . Asa ca daca credeti in continuare treaba cu lifetime la uleiul de cutie va urez bafta si km multi :)

 

salut ,

imi poti da si mie datele de contact unde ai schimbat uleiul la pretul mentionat de tine?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

Salut.am un bmw 320ci din 2002.cv automata...nu stiu serie sau altceva,doar ca e zf.

La mers constant cu viteza redusa face un zgomot,vibreaza si scade putin torometru ca si cum ar fi schimbat treapta dar a ramas blocata undeva...daca accelerez putin sau reduc viteza ii trece si marge bn...

Trebuie schimbat uleiul?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutare !

 

Tin sa precizez ca nu am mai intrat de ceva ani...buni pe forum. Fiul risipitor :D

 

On topic: Am un zf6hp19 si cand pornesc la drum acum in perioada rece smunceste putin la schimbarea vitezeleor si mai ales in rampa. Cand se mai incalzeste motorul/cutia schimba normal fara nici o problema.

Masina a fost cumparata SH si ma aflu pe teritoriul UK (nu cred ca are importanta locatia). Nu cred ca cineva vreodata a schimbat ceva la cutie (ulei, filtre, garnituri...etc). Exista un istoric service dar nu spune nimic de cutie sau alte probleme dealungul timpului cu masina. Doar acele revizii care se fac aici la 20k mile sau mai mult.

 

Acum intrebarea mea... La cei 240.000km parcursi ar fi cazul sa ii schimb uleiul? Sau e doar un semn ca in curand o sa apara probleme mai mari?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare !

 

Tin sa precizez ca nu am mai intrat de ceva ani...buni pe forum. Fiul risipitor :D

 

On topic: Am un zf6hp19 si cand pornesc la drum acum in perioada rece smunceste putin la schimbarea vitezeleor si mai ales in rampa. Cand se mai incalzeste motorul/cutia schimba normal fara nici o problema.

Masina a fost cumparata SH si ma aflu pe teritoriul UK (nu cred ca are importanta locatia). Nu cred ca cineva vreodata a schimbat ceva la cutie (ulei, filtre, garnituri...etc). Exista un istoric service dar nu spune nimic de cutie sau alte probleme dealungul timpului cu masina. Doar acele revizii care se fac aici la 20k mile sau mai mult.

 

Acum intrebarea mea... La cei 240.000km parcursi ar fi cazul sa ii schimb uleiul? Sau e doar un semn ca in curand o sa apara probleme mai mari?

Ar trebui sĂŁ schimbi, eu la 152k simt puțin cum schimbĂŁ la rece, ori sunt obișnuit cu mașina, dar oricum trebuie schimbat uleiul.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.