Jump to content

DIY upgrade de la faruri normale la BiXenon


X X L

Recommended Posts

http://i1159.photobucket.com/albums/p633/mad_gicone2004/20120512_171856.jpg

http://i1159.photobucket.com/albums/p633/mad_gicone2004/20120512_202327.jpg

 

 

sunt facute 100% de mine... :) detalii tehnice(era sa pun lupa invers si nu intelegeam ceva pe la fire. sper sa nu iau foc!! oricum le-am verificat si paraverificat) ;)

eu chiar cred ca le-am facut binisor!! :frantics:

au iesit OK, felicitari ! :clapping:

Link to comment
Share on other sites

pai trebuia si o berica, unde mai era satisfactia? :rolleyes:

Corect. Atunci cand testezi daca le-ai centrat bine trebuie sa te racoresti putin.

 

Apropo, ati observat (sper sa nu ma insel) de ce pe benzina "clipocesc" angelurile si chiar instalatiile de xenon atunci cand se pune contactul iar la diesel nu ? Eu am pus acelasi tip de angel si xenon la mai multe e46 si am observat acet comportament.

Link to comment
Share on other sites

nu are importanta daca e benzina sau diesel... in momentul "clipocirii" LCM-ul trimite impulsuri pt a cauta eventuale intreruperi de circuit...

 

normal ar fi sa gaseasca un filament de bec, dar gaseste ba leduri, ba rezistente anulatoare... impulsurile isi continua totusi drumul prin circuit si asta se traduce prin acele "clipoceli" ;)

Link to comment
Share on other sites

nu are importanta daca e benzina sau diesel... in momentul "clipocirii" LCM-ul trimite impulsuri pt a cauta eventuale intreruperi de circuit...

 

normal ar fi sa gaseasca un filament de bec, dar gaseste ba leduri, ba rezistente anulatoare... impulsurile isi continua totusi drumul prin circuit si asta se traduce prin acele "clipoceli" ;)

Buun, dar la diesel eu unul nu am vazut sa faca asa.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

aproape am terminat si eu acest DIY, mai am cateva fire de legat si de reglat farurile care-s pe masina deja. Apropo, oare unde gasesc 3 mufe de care sunt pe inelele de la angel eyes? La mine erau lipite, si imi place mai mult cu mufe. Am mufe pe invertoare, am 1 pt inele, mai imi trebuie 3 :p

 

A fost mai greu decat mi-am inchipuit, multumesc lui XXL si Robert_TAU pentru asistenta telefonica :p

 

Voi reveni cu poze si text

Link to comment
Share on other sites

aproape am terminat si eu acest DIY, mai am cateva fire de legat si de reglat farurile care-s pe masina deja.[...]

A fost mai greu decat mi-am inchipuit

+ 1 :thumbsup:

Apropo, oare unde gasesc 3 mufe de care sunt pe inelele de la angel eyes? La mine erau lipite, si imi place mai mult cu mufe. Am mufe pe invertoare, am 1 pt inele, mai imi trebuie 3 :p

cred ca am eu, dar nu stiu la ce te ajuta... preferi un contact care se poate oxida oricand in locul unei lipituri puternice ?

multumesc lui XXL si Robert_TAU pentru asistenta telefonica :p

cu placere :hi:

Voi reveni cu poze si text

pai asa sa faci !

Link to comment
Share on other sites

intradevar, rezultatul este foarte bun, pacat ca nu l-ai dus pana la capat si ai pus H7 in loc de D2S

 

Totusi incearca sa le mai reglezi [...]

ce sa mai regleze? lumina care iese din far este incomplet reflectata, o parte fiind pierduta prin focalizarea incorecta

 

la becurile astea xenon nu doar soclurile sunt diferite, ci chiar si corpul becului... adica desi par identice, nu sunt deloc la fel...

Link to comment
Share on other sites

Mi-am reglat ieri seara cat de cat farurile.

Si eu am impresia ca parca nu bat asa bin ca farurile cu oglinda originala. Drept e ca era cam lumina afara si nu mi-am format o parere clara inca

 

In legatura cu becuri, eu am folosit D2H: au soclu de D2S, dar fire ca la H7, deci intra direct in invertoarele care le aveam pe masina. Asa mi-a recomandat sword

 

Uite aici more info: http://www.auto-electronic.net/hidbulbd2h.htm

http://www.auto-electronic.net/hidlamp/D2H-1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Iata si pozele care le-am facut in timpul lucrarii, am incercat sa arat locul unde am folosit lipici epoxy si silicon cu pistolul (care se lichefiaza la temperatura)

 

Lupele le-am prins si in cate 2 suruburi in partea de sus, mi se parea cam slabuta prinderea initial doar in epoxy

 

Aici se vede unde am pus silicon peste epoxy deja uscat

post-31822-0-28956100-1338235052_thumb.jpg

post-31822-0-55697200-1338235056_thumb.jpg

 

Aici in spate, doar silicon

post-31822-0-27458300-1338235060_thumb.jpg

post-31822-0-16304200-1338235090_thumb.jpg

 

Suruburile

post-31822-0-62705000-1338235063_thumb.jpg

post-31822-0-37092400-1338235067_thumb.jpg

 

Plus inelele

post-31822-0-58961200-1338235082_thumb.jpg

post-31822-0-64014400-1338235086_thumb.jpg

 

Dupa ce am adaugat ornamentele nu se mai vede zona lipita, am sa fac si poze farului pe masina

post-31822-0-92942200-1338235078_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am o intrebare pe aceeasi tema, dar in cazul unui e90lci, nu e46. Sa fac alt topic, sau se poate discuta aici?

Rog un moderator sa raspunda, mersi !

ai facut deja un alt topic... ceea ce era si corect :thumbsup:

 

misto FX-R cu d2s xenon dar vad 60% din ce vede H7 fara lupa si xenon

cred ca inca nu ai inteles ca H7 fara lupa si xenon este ILEGAL, imoral si in plus mai si ingrasa... :huh:

 

iar daca ai "norocul" sa primesti in ochi o astfel de lumina de pe contrasens, ai sa intelegi DE CE este ilegal xenonul fara obturator...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.