BMWClub: 7-9 MAI - Raliul ARGESULUI - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

7-9 MAI - Raliul ARGESULUI Raliul Argesului revine pe Transfagarasan!

#1 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 07 May 2010 - 12:38

Raliul Argeșului, a doua etapă din Campionatul Național de Raliuri DUNLOP 2010 (CNR), se va desfășura în weekend-ul 7-9 mai 2010 la Pitești și, dupa o pauză de 9 ani, va avea probele speciale de concurs pe Transfăgărășan. Mai mult ca sigur că decizia organizatorilor a fost influențată în mare masură de escapada celor de la Top Gear pe acest spectaculos traseu.

Sâmbată 8 mai, sunt incluse în program 11 probe speciale pe secțiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru și Capra ce se vor parcurge de câte două ori în urcare și o dată în coborâre cu excepția probei “Vidraru” ce, din cauza periculozității, se va desfășura doar în urcare. Startul este programat la ora 8:01, în Pitești, în timp ce prima mașina va pleca pe secțiunea competitivă Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc în Pitești la orele 21:25, după parcurgerea a 335,60 kilometri, din care 93 de km pe secțiunile competitive. Seara de sâmbătă se încheie cu "Rally Party".

Duminică 9 mai. “Pitești Rally Show” va oferi fanilor nu doar prilejul de a-i vedea la lucru pe piloții din Campionatul Național de Raliuri Dunlop 2010, ci să și asiste la o suită impresionantă de demonstrații, dar și la lansarea echipei UCM Reșița care participă în Campionatul Național de Viteză în Coastă Dunlop 2010 (CNVC). Ziua se va încheia cu festivitatea de premiere a Raliului Argeșului, însă organizatorii promit și alte surprize.

Raliul Argeșului este organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului Județean Argeș, al Primăriei Municipiului Pitești și al Direcției Județene pentru Sport Argeș și este susținut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, Asociația Oamenilor de Afaceri Argeș, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash.
Evenimentul este prezentat de GSP TV și se desfașoară sub egida Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS).

Lista piloților, harta traseului, descrierea probelor speciale, regulamentul și alte informații sunt disponibile în site-ul oficial al Raliului Argeșului: www.raliulargesului.com





Raliul Argeșului a reușit asfaltarea Transfăgărășanului


Sursa: Ziarul Argesul » 05 Mai 2010, 13:28

Raliul Argeșului a reușit ceva ce niciun guvern nu a reușit să facă de la Revoluție încoace: să reabiliteze, într-un timp record, aproape tot Transfăgărășanul. Norris Măgeanu, reprezentantul Hatters Motorsport, a precizat că, de câteva zile, pe Transfăgărășan, sunt 4 echipe speciale de lucru, formate din 70 de oameni, două freze și mașini cu perii, care lucrează de zor. Reprezentanții Argecom și ai Drumurilor Naționale au dat asigurări că până joi dimineață, când piloții vor începe recunoașterile pe traseu, Transfăgărășanul va fi reparat cel puțin 95%.

Extrase din interviuri realizate dupa Tess Rally 2010
(interviurile integrale sunt disponibile pe site-ul Motorsportnews.ro)

Interviu cu TITI AUR

Motorsportnews.ro: Se apropie Raliul Argesului, care incepand cu 2001 nu s-a mai tinut pe Transfagarasan. In acel an terminati sezonul Campion National Absolut . Cum a decurs raliul in 2001?
Titi Aur: A fost o etapa fara un istoric special pentru mine, am castigat etapa si doar atat.
Motorsportnews.ro: La ce ar trebui sa ne asteptam de la Raliul Argesului 2010, tinand cont de locatia probelor speciale?
Titi Aur: Probele speciale de la Raliul Argesului 2010 sunt spectaculoase, periculoase si dificile din punct de vedere al pilotajului.
Motorsportnews.ro: Ce parere aveti despre Raliul Argesului 2010 si ce va propuneti sa realizati la acesta?
Titi Aur : Raliul este intr-o zona interesanta din punct de vedere turistic, dar departe de orasele mari si greu accesibil pentru publicul larg. Cred ca ar fi fost obligatorie superspeciala la inceput in Pitesti dar este binevenita si demonstratia de la finalul raliului. Imi propun sa maresc ritmul fata de raliul Brasovului, incercand sa obtin cat mai multe puncte, fara a risca cu orice pret locul 1. Maxim atac pentru noi va fi incepand cu etapele de macadam.

Interviu cu EDWIN KELETI

Motorsportnews.ro: Ce parere ai despre Raliul Argesului 2010? La ce surprize te astepti pe Transfagarasan?
Edwin Keleti: E un raliu care e bine ca exista. Pitesti este totusi centrul nevralgic al industriei auto romanesti, in plus e si foarte aproape de Bucuresti, deci sper sa vina si spectatori din capitala. E foarte bine sa facem Transfagarasanul daca asfaltul e intr-o stare decenta, insa probele sunt la distanta prea mare de oras iar regruparile cu repetitie vor anestezia atat spectatorii cat si echipajele. Trebuie gasite solutii pentru a evita acest gen de neajuns. Dintre surprizele la care ne asteptam, zapada poate fi cea mai “haioasa”. Nici nu vreau sa ma gandesc la cate pneuri necesita fiecare service de anvelope din fiecare regrupare. E o nebunie!!!
Motorsportnews.ro: Ce va propuneti pentru acest raliu?
Edwin Keleti: Sa reeditam performanta de la Brasov. Pe cea din cursa, nu pe cea de la shakedown…

Interviu cu VLAD COSMA
Motorsportnews.ro: Care este stadiul lucrarilor la masina. Vei reusi sa o upgradezi la versiunea “MAX” pentru Raliul Argesului?
Vlad Cosma: Teoretic in 2-3 zile masina va fi gata de start, au ajuns toate piesele si acum se monteaza, deci la Arges vom fi cu Max!
Motorsportnews.ro: Raliul Argesului se va desfasura pe Transfagarasan in 2010, intr-o configuratie in care nu s-a mai tinut din 2001. La ce “surprize” te astepti pe Transfagarasan?
Vlad Cosma: Din cate am auzit principala surpriza ar putea fi necestitatea utilizarii rotilor de macadam, sau de ce nu in varf a celor de iarna!
Motorsportnews.ro: Ce iti propui pentru Raliul Argesului 2010?
Vlad Cosma: Ne propunem impreuna cu Florin sa venim cat mai sus in clasamentul grupei A, sa razbunam semiesecul de la Brasov.
0

#2 User is offline   Mishoo 

  • idle
  • Group: Banned
  • Posts: 1739
  • Joined: 01-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 07 May 2010 - 12:46

Merge careva din Bucuresti?
0

#3 User is offline   Stefan_e46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1372
  • Joined: 02-November 07
  • Gender:Male
  • Interests:racing

Posted 07 May 2010 - 15:15

Eu ma duc..plec maine de dimi.
ATENTIE primul start incepe la ora 9:54 asa ca cine vrea sa urce la vidraru trebuie sa ajunga pana in ora 8 altfel ramane pe dinafara. circulatia se inchide cu aproximativ 1 -1h 40 inainte de start.

Plan Orar:VIdraru 1: prima masina 9:54 20 de km.
Vidraru Lac urcare 1 :10:23 12 km
Piscu Negru:10:38 12.6 km
Capra urcare 1: 11:02
Apoi regrupare si coborarea in ordine inversa celei de mai sus care este mai rapida.

This post has been edited by Stefan_e46: 07 May 2010 - 15:15

0

#4 User is offline   ionatan 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2383
  • Joined: 30-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov-P. Neamt tur-retur

Posted 09 May 2010 - 11:25

- Flash News: Gergo Szabo câștigă Raliul Argeșului 2010 -

http://www.rallymagazin.ro/flash-news-gerg...2010-23831.html

P.S. Pe pagina asta o sa gasiti clipuri video interesante de la probele din Arges.
0

#5 User is offline   Stefan_e46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1372
  • Joined: 02-November 07
  • Gender:Male
  • Interests:racing

Posted 09 May 2010 - 11:31

Da am fost prezent ieri pe transfagarasan, si masinile echipei Jack Daniels au parut mai rapide decat restul.
0

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro