Jump to content

7-9 MAI - Raliul ARGESULUI


ionatan

Recommended Posts

Raliul ArgeÂşului, a doua etapĂŁ din Campionatul NaĂžional de Raliuri DUNLOP 2010 (CNR), se va desfĂŁÂşura ĂŽn weekend-ul 7-9 mai 2010 la PiteÂşti Âşi, dupa o pauzĂŁ de 9 ani, va avea probele speciale de concurs pe TransfĂŁgĂŁrĂŁÂşan. Mai mult ca sigur cĂŁ decizia organizatorilor a fost influenĂžatĂŁ ĂŽn mare masurĂŁ de escapada celor de la Top Gear pe acest spectaculos traseu.

 

SâmbatĂŁ 8 mai, sunt incluse ĂŽn program 11 probe speciale pe secĂžiunile Vidraru, Vidraru Lac, Piscu Negru Âşi Capra ce se vor parcurge de câte douĂŁ ori ĂŽn urcare Âşi o datĂŁ ĂŽn coborâre cu excepĂžia probei “Vidraru” ce, din cauza periculozitĂŁĂžii, se va desfĂŁÂşura doar ĂŽn urcare. Startul este programat la ora 8:01, ĂŽn PiteÂşti, ĂŽn timp ce prima maÂşina va pleca pe secĂžiunea competitivĂŁ Vidraru la ora 9:54. Sosirea echipajelor va avea loc ĂŽn PiteÂşti la orele 21:25, dupĂŁ parcurgerea a 335,60 kilometri, din care 93 de km pe secĂžiunile competitive. Seara de sâmbĂŁtĂŁ se ĂŽncheie cu "Rally Party".

 

DuminicĂŁ 9 mai. “PiteÂşti Rally Show” va oferi fanilor nu doar prilejul de a-i vedea la lucru pe piloĂžii din Campionatul NaĂžional de Raliuri Dunlop 2010, ci sĂŁ Âşi asiste la o suitĂŁ impresionantĂŁ de demonstraĂžii, dar Âşi la lansarea echipei UCM ReÂşiĂža care participĂŁ ĂŽn Campionatul NaĂžional de VitezĂŁ ĂŽn CoastĂŁ Dunlop 2010 (CNVC). Ziua se va ĂŽncheia cu festivitatea de premiere a Raliului ArgeÂşului, ĂŽnsĂŁ organizatorii promit Âşi alte surprize.

 

Raliul ArgeÂşului este organizat de Hatters Motorsport cu sprijinul Consiliului JudeĂžean ArgeÂş, al PrimĂŁriei Municipiului PiteÂşti Âşi al DirecĂžiei JudeĂžene pentru Sport ArgeÂş Âşi este susĂžinut de Honda prin Valahia Investment, Hotel Muntenia, AsociaĂžia Oamenilor de Afaceri ArgeÂş, Pelind Family, Ramycom service, clubul Pink, cabana Capra, Wings Team, My Wash.

Evenimentul este prezentat de GSP TV ºi se desfaºoarã sub egida FederaÞiei Române de Automobilism Sportiv (FRAS).

 

Lista piloĂžilor, harta traseului, descrierea probelor speciale, regulamentul Âşi alte informaĂžii sunt disponibile ĂŽn site-ul oficial al Raliului ArgeÂşului: www.raliulargesului.com

 

 

 

 

Raliul ArgeÂşului a reuÂşit asfaltarea TransfĂŁgĂŁrĂŁÂşanului

 

Sursa: Ziarul Argesul » 05 Mai 2010, 13:28

 

Raliul Argeºului a reuºit ceva ce niciun guvern nu a reuºit sã facã de la RevoluÞie Încoace: sã reabiliteze, Într-un timp record, aproape tot Transfãgãrãºanul. Norris Mãgeanu, reprezentantul Hatters Motorsport, a precizat cã, de câteva zile, pe Transfãgãrãºan, sunt 4 echipe speciale de lucru, formate din 70 de oameni, douã freze ºi maºini cu perii, care lucreazã de zor. ReprezentanÞii Argecom ºi ai Drumurilor NaÞionale au dat asigurãri cã pânã joi dimineaÞã, când piloÞii vor Începe recunoaºterile pe traseu, Transfãgãrãºanul va fi reparat cel puÞin 95%.

 

Extrase din interviuri realizate dupa Tess Rally 2010

(interviurile integrale sunt disponibile pe site-ul Motorsportnews.ro)

Interviu cu TITI AUR

Motorsportnews.ro: Se apropie Raliul Argesului, care incepand cu 2001 nu s-a mai tinut pe Transfagarasan. In acel an terminati sezonul Campion National Absolut . Cum a decurs raliul in 2001?

Titi Aur: A fost o etapa fara un istoric special pentru mine, am castigat etapa si doar atat.

Motorsportnews.ro: La ce ar trebui sa ne asteptam de la Raliul Argesului 2010, tinand cont de locatia probelor speciale?

Titi Aur: Probele speciale de la Raliul Argesului 2010 sunt spectaculoase, periculoase si dificile din punct de vedere al pilotajului.

Motorsportnews.ro: Ce parere aveti despre Raliul Argesului 2010 si ce va propuneti sa realizati la acesta?

Titi Aur : Raliul este intr-o zona interesanta din punct de vedere turistic, dar departe de orasele mari si greu accesibil pentru publicul larg. Cred ca ar fi fost obligatorie superspeciala la inceput in Pitesti dar este binevenita si demonstratia de la finalul raliului. Imi propun sa maresc ritmul fata de raliul Brasovului, incercand sa obtin cat mai multe puncte, fara a risca cu orice pret locul 1. Maxim atac pentru noi va fi incepand cu etapele de macadam.

Interviu cu EDWIN KELETI

Motorsportnews.ro: Ce parere ai despre Raliul Argesului 2010? La ce surprize te astepti pe Transfagarasan?

Edwin Keleti: E un raliu care e bine ca exista. Pitesti este totusi centrul nevralgic al industriei auto romanesti, in plus e si foarte aproape de Bucuresti, deci sper sa vina si spectatori din capitala. E foarte bine sa facem Transfagarasanul daca asfaltul e intr-o stare decenta, insa probele sunt la distanta prea mare de oras iar regruparile cu repetitie vor anestezia atat spectatorii cat si echipajele. Trebuie gasite solutii pentru a evita acest gen de neajuns. Dintre surprizele la care ne asteptam, zapada poate fi cea mai “haioasa”. Nici nu vreau sa ma gandesc la cate pneuri necesita fiecare service de anvelope din fiecare regrupare. E o nebunie!!!

Motorsportnews.ro: Ce va propuneti pentru acest raliu?

Edwin Keleti: Sa reeditam performanta de la Brasov. Pe cea din cursa, nu pe cea de la shakedown…

 

Interviu cu VLAD COSMA

Motorsportnews.ro: Care este stadiul lucrarilor la masina. Vei reusi sa o upgradezi la versiunea “MAX” pentru Raliul Argesului?

Vlad Cosma: Teoretic in 2-3 zile masina va fi gata de start, au ajuns toate piesele si acum se monteaza, deci la Arges vom fi cu Max!

Motorsportnews.ro: Raliul Argesului se va desfasura pe Transfagarasan in 2010, intr-o configuratie in care nu s-a mai tinut din 2001. La ce “surprize” te astepti pe Transfagarasan?

Vlad Cosma: Din cate am auzit principala surpriza ar putea fi necestitatea utilizarii rotilor de macadam, sau de ce nu in varf a celor de iarna!

Motorsportnews.ro: Ce iti propui pentru Raliul Argesului 2010?

Vlad Cosma: Ne propunem impreuna cu Florin sa venim cat mai sus in clasamentul grupei A, sa razbunam semiesecul de la Brasov.

Link to comment
Share on other sites

Eu ma duc..plec maine de dimi.

ATENTIE primul start incepe la ora 9:54 asa ca cine vrea sa urce la vidraru trebuie sa ajunga pana in ora 8 altfel ramane pe dinafara. circulatia se inchide cu aproximativ 1 -1h 40 inainte de start.

 

Plan Orar:VIdraru 1: prima masina 9:54 20 de km.

Vidraru Lac urcare 1 :10:23 12 km

Piscu Negru:10:38 12.6 km

Capra urcare 1: 11:02

Apoi regrupare si coborarea in ordine inversa celei de mai sus care este mai rapida.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.