Jump to content

Vibrati in volan la franare e46


Recommended Posts

Cand franez se simte in volan o vibratie, mai bine spus o miscare a volanului stanga dreapta care dispare in momentul in care apas mai cu forta frana.

Am vazut posturi pe forum care zic ca ar putea fi discurile ovalizate,asa ca am desfacut rotile si etrierele de pe discuri,am invartit discul dar nu se vede a fi deformate nici un pic,in schimb am gasit un amortizor mort care a pierdut ulei,ar putea avea legatura cu vibratia faptul ca telescopul e dus.

Acum vreau sa schimb ambele telescoape pe fata si as vrea sa stiu ce bucsi care ar trebui sa fie mai uzate in general,mai trebuiesc schimbate pe acolo daca tot desfac.

MS

Link to comment
Share on other sites

In primul rand - sepcifica ce masina ai, vei primi mai multe detalii.

 

Discurile daca chiar sunt deformate nu se observa cu ochiul liber.

 

Vibratiile pot fi amplificate, de elemente de articulatie uzate sau de anvelope uzate sau roti dezechilibrate.

 

Bucsile de la brate sunt piese care se uzeaza relativ repede.

 

Cel mai bine fa tu o constatare in service si vei afla sigur ce tre sa inlocuiesti.

Link to comment
Share on other sites

Discurile daca chiar sunt deformate nu se observa cu ochiul liber.

elemente de articulatie uzate sau de anvelope uzate sau roti dezechilibrate.

Bucsile de la brate sunt piese care se uzeaza relativ repede.

Cel mai bine fa tu o constatare in service si vei afla sigur ce tre sa inlocuiesti.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

modelul este e46 serie 3

daca vroiam sa ma duc la servici sa fac o constatare si sa imi spuna ca tre schimbate toate bucsile,nu mai intrebam pe forum. :twoup:

pe mine ma intereseaza ce bucsi se uzeaza in general,pt a le avea luate in momentul in care desfac sa schimb telescoapele.

Rotile sunt echilibrate recent,am cauciucuri destul de bune,dar asta nu cred ca are nici o legatura cu vibratile in volan doar la franare, pt ca daca ar fi din roti ar tremura volanul la viteza tot timpul cea ce nu face.

si daca discurile ovalizate nu se pot vedea cu ochiul liber,cu ce se pot verifica ?Ca am intrebat in cateva serviciuri si habar nu aveau cum se pot verifica ,au zis ca se pun altele noi si daca nu mai face inseamna ca sunt discurile

Link to comment
Share on other sites

Nu e cea mai buna solutie o constatare se poate face simplu inainte sa ta apuci sa umbli la masina.

 

Pe ghicite daca vrei:

 

Bielete de la bara stabilizatoare

 

Flanse amortizoare

 

Bucsile de la brate

 

Si chiar bratele daca ai probleme la pivoti.

 

Bielete de directie si capete de bara

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Tour...nkage_tie_rods/

 

 

 

 

Poate totusi faci o consatare - nu costa mult iar daca faci si operatiunile de inlocuire tot acolo va fi din partea casei.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

e posibil sa fii pierdut plumbu de la echilibrat roti. asta ar fi cea mai simpla solutie, te duci la o vulcanizare si vezi daca nu sunt echilibrate calumea. plumbul ala mai cade de la gropi. daca nu e asa, du-te la un service sa-ti verifice elemente de directie.
Link to comment
Share on other sites

cam asta vroiam sa stiu ,pt a le cere la magazin, ca in cazul in care nu sunt defecte le pot duce inapoi.

Si daca imi mai puteti spune daca poate vibra volanul la franare din cauza telescopuloi fata care este mort complet.

ms

Link to comment
Share on other sites

Vad ca esti in stare sa cumperi toate articulatiile dar te cam feresti sa schimbi discurile, sunt consumabilela fel ca placutele.

 

Verifica uzura lor. Daca au margine oricum e bine sa le schimbi.

 

 

 

Iti recomand ATE, TEXTAR sau ZIMMERMAN. Placute ATE sau TEXTAR.

 

Pereturile aprox - 200-250/buc disc si set palcute pana in 200lei.

Link to comment
Share on other sites

Vad ca esti in stare sa cumperi toate articulatiile dar te cam feresti sa schimbi discurile, sunt consumabilela fel ca placutele.

 

Verifica uzura lor. Daca au margine oricum e bine sa le schimbi.

 

 

 

Iti recomand ATE, TEXTAR sau ZIMMERMAN. Placute ATE sau TEXTAR.

 

Pereturile aprox - 200-250/buc disc si set palcute pana in 200lei.

cam asa este , pt ca nu par ft uzate,dar dupa ce o sa schimb telescoapele si o sa verific toate bucsaraia fata o sa continue sa mi se miste volanul la franare

o sa trebuiasca sa schimb si discurile,ca placutele sunt noi,si din roti nu poate fi ca mie nu imi vibreaza in mers indiferent de viteza,doar cand pun frana.

si daca tot te pricepi la marci ce parere ai de telescoape marca BOGE cu gas ?

MS

Link to comment
Share on other sites

@Blaz3 daca iti vibreaza si cand nu calci frana,la o anumita viteza, atunci cu siguranta nu sunt discurile.am trecut si eu prin problema asta de cateva ori si va dau cateva exemple:

1:noroi ramas in interiorul jentii dupa ce am iesit de la spalatorie(a ramas partea de sus a jentii plina de noroi)

2:jante strambe(le-am indreptat si nu a mai vibrat)

3:cauciucuri cu galme sau sarme rupte

4:cauciucuri uzate neuniform

 

cam astea le-am patit eu.bafta

Link to comment
Share on other sites

@Blaz3 daca iti vibreaza si cand nu calci frana,la o anumita viteza, atunci cu siguranta nu sunt discurile.am trecut si eu prin problema asta de cateva ori si va dau cateva exemple:

1:noroi ramas in interiorul jentii dupa ce am iesit de la spalatorie(a ramas partea de sus a jentii plina de noroi)

2:jante strambe(le-am indreptat si nu a mai vibrat)

3:cauciucuri cu galme sau sarme rupte

4:cauciucuri uzate neuniform

 

cam astea le-am patit eu.bafta

 

hai sa iti dau eu cateva exemple.....directia refacuta, jante indreptate, echilibrate si schimbat cauciucuri, umblat la directie si refacuta. Mai vrei alte exemple ? Discurile mele sunt ovalizate, vibreaza foarte tare la franare si din cauza aia la o anumita viteza vibreaza si chiar daca nu franez ! Placutele sigur sunt uzate cum nu trebuie de la ovalizarea discurilor deci concluzia mea sapt asta am sa imi cumpar niste discuri placute si fac schimbul si va anunt si pe voi. Apropo, am si eu deschis un topic pe tema asta il puteti urmari si pe ala !

Link to comment
Share on other sites

am cumparat telescoape sachs si la sfarsitul saptamani le pun ,si o sa ma uit si la bucsi,rotile le-am verificat astazi si sunt ok.

de la atelierul unde am verificat rotile am cumparat un spray pt discuri de frana si placute,dupa ce am dat cu el nu a mai facut,

nu stiu ce sa mai cred ,poate ca discurile or fi avut ceva depuneri si sprayul le-a curatat? habar nu am .

sa vad cat timp o sa mearga bine,daca incepe sa faca iara o sa schimb si discurile

tare ciudata mai este si mecanica asta :twoup:

Link to comment
Share on other sites

am cumparat telescoape sachs si la sfarsitul saptamani le pun ,si o sa ma uit si la bucsi,rotile le-am verificat astazi si sunt ok.

de la atelierul unde am verificat rotile am cumparat un spray pt discuri de frana si placute,dupa ce am dat cu el nu a mai facut,

nu stiu ce sa mai cred ,poate ca discurile or fi avut ceva depuneri si sprayul le-a curatat? habar nu am .

sa vad cat timp o sa mearga bine,daca incepe sa faca iara o sa schimb si discurile

tare ciudata mai este si mecanica asta :twoup:

 

ce spuneai despre discuri ? :)

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat telescoapele fata,erau distruse amandoaua,si pot spune ca aproape nu mai face deloc,doar foarte rar se mai simte foarte putin, zilele astea tre sa trec pe la un atelier sa fac alinierea rotilor ca am inteles ca dupa ce schimbi telescoapele tre facuta.

Asa ca discurile sunt bune si asa si pareau la vedere.ce am mai observat ca la bascula unde are o bucsa mare in parte din spate a basculei are putin joc,as vrea sa stiu daca se vinde doar caucicul din interior fara carapacea aia de metal.

MS.

Link to comment
Share on other sites

ca trebuie aliniate rotile dupa ce schimbi telescoapele mi-au zis de la magazinul de unde am cumparat telescoapele,care binenteles ca aveau si atelier unde se puteau alinia. :twoup:

o sa caut atunci prima data un atelier care are comparator sau ce o fi ala ca pana acum nu am auzit de asa ceva sa verific si discurile

mersi de adresa

Link to comment
Share on other sites

Eu am patit la fel ca tine, si s-a rezolvat prin inlocuirea discurilor....

Tu zici ca ai rezolvat problema schimband suspensia fata si curatand cu spray discurile?

Te intreb pentru ca mie dupa cateva mii de km cu noile discuri, mi-a reaparut acea trepidatie a volanului.

Link to comment
Share on other sites

discurile.... unui prieten cu un 346 325 xi i s-au topit senzorii d l placute. asta e alcv

dar dupa un timp a avut aceeasi problema k tine ,discurile au fost dar nu le-a schimbat, le-a dus undeva in colentina l un strungar kre se ocupa cu asa cv GGEMBEB sau nush sigur

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.