Jump to content

problema stergatoare e39 :(


Stefan_SNK

Recommended Posts

Am avut ceva drumuri de facut astazi,dupa cum se vede.. o zi ploioasa... am ajuns la destinatie ...stergatoarele mergeau corect.

Acum seara cand am plecat din locatia respectiva, pe drum la un semafor, stergatoarele s-au blocat in pozitie verticala si nu au mai coborat...am oprit la o benzinarie sa vad despre ce e vorba... si bratul de pe partea soferului este liber..de angrenaj.. iar cealalat merge fortat sa revina ...la pozitia normala... :twoup:

 

Daca incerc sa le pornesc din nou amandoua ajung la pozitie verticala si nu mai coboara.

A mai avut cineva problema ? cam ce se putea defecta ?

Link to comment
Share on other sites

Am avut ceva drumuri de facut astazi,dupa cum se vede.. o zi ploioasa... am ajuns la destinatie ...stergatoarele mergeau corect.

Acum seara cand am plecat din locatia respectiva, pe drum la un semafor, stergatoarele s-au blocat in pozitie verticala si nu au mai coborat...am oprit la o benzinarie sa vad despre ce e vorba... si bratul de pe partea soferului este liber..de angrenaj.. iar cealalat merge fortat sa revina ...la pozitia normala... :twoup:

 

Daca incerc sa le pornesc din nou amandoua ajung la pozitie verticala si nu mai coboara.

A mai avut cineva problema ? cam ce se putea defecta ?

 

cred am patit si eu la fel , cel de pe partea soferului era liber iar celalalt mergea cand vroia el. Am schimbat un brat care era slabit de la umezeala, a costat 70 Ron . Poti verifica daca dai jos filtrul de polen si suportul acestuia.

Altceva nu stiu ce ar putea fi .Bafta

Link to comment
Share on other sites

multumesc, astazi identific problema si postez...

 

@florinu care dintre brate era slabit ? 70 ron era noua piesa ?

 

nu gasesc piesa pe realoem , probabil nu stiu unde sa caut . Era vorba de bratul mai mic de la stergatorul soferului (la mine ). Eu cand am desfacut pe acolo era slabit si nu mai statea bine pe mecanism (dupa parerea mea mecanism cu prindere proasta rusine BMW ).

Link to comment
Share on other sites

astazi am demontat mecanismul de stergatoare si am gasit problema... este un brat al timoneriei ... cu doua bucse de plastic in care intra o "nuca" metalica parca... una dintre bucsele de plastic s-a spart.. si bratul a devenit inutilizabil...

Am incercat la un service sa imi confectioneze acea nuca din teflon la un strung dar nu a tinut deloc (ei au mai reparat la alte masini si a tinut)... asa ca astept sa cumpar bratul ala de timonerie sh zilele astea.....

Link to comment
Share on other sites

astazi am demontat mecanismul de stergatoare si am gasit problema... este un brat al timoneriei ... cu doua bucse de plastic in care intra o "nuca" metalica parca... una dintre bucsele de plastic s-a spart.. si bratul a devenit inutilizabil...

Am incercat la un service sa imi confectioneze acea nuca din teflon la un strung dar nu a tinut deloc (ei au mai reparat la alte masini si a tinut)... asa ca astept sa cumpar bratul ala de timonerie sh zilele astea.....

 

dupa cum ai vazut mecanism prost. Nuca aia trebuia sa fie invers incat sa nu intre umezeala la ea si nu se uza. La mine nici cu piesa noua nu sta bine dar macar functioneaza

Link to comment
Share on other sites

astazi am demontat mecanismul de stergatoare si am gasit problema... este un brat al timoneriei ... cu doua bucse de plastic in care intra o "nuca" metalica parca... una dintre bucsele de plastic s-a spart.. si bratul a devenit inutilizabil...

Am incercat la un service sa imi confectioneze acea nuca din teflon la un strung dar nu a tinut deloc (ei au mai reparat la alte masini si a tinut)... asa ca astept sa cumpar bratul ala de timonerie sh zilele astea.....

 

dupa cum ai vazut mecanism prost. Nuca aia trebuia sa fie invers incat sa nu intre umezeala la ea si nu se uza. La mine nici cu piesa noua nu sta bine dar macar functioneaza

 

am avut parte de buna-vointa unui tip care avea mecanica de stergatoare la dezmembrat si mi-a dat exact bratul ala.

Am platit 80 ron pe el si a intrat perfect la locasul lui, bila nu era afectata.

 

Am lubrifiat toata instalatia mecanica de la stergatoare cat si acea bucsa de plastic de pe bratul nou. Totul merge perfect, chiar mai silentios decat inainte.

Problema este rezolvata . Se poate inchide.

 

Aceasta defectiune apare pentru ca nu au fost montate carcasele de plastic corect, apa care se scurge de pe plasticul de pe parbriz ar trebui sa ajunga intr-un sant in suportul de la filtrul de habitaclu, daca acesta nu era montat corespunzator.... apa ajungea prin spatiul dintre piese direct pe timoneria de la instalatia de stergatoare...si mai departe (mai mult rau).. pe pompa de servofrana. ! deci atentie la montajul ansamblelor de plastic daca vi se vor demonta vreodata.

Link to comment
Share on other sites

astazi am demontat mecanismul de stergatoare si am gasit problema... este un brat al timoneriei ... cu doua bucse de plastic in care intra o "nuca" metalica parca... una dintre bucsele de plastic s-a spart.. si bratul a devenit inutilizabil...

Am incercat la un service sa imi confectioneze acea nuca din teflon la un strung dar nu a tinut deloc (ei au mai reparat la alte masini si a tinut)... asa ca astept sa cumpar bratul ala de timonerie sh zilele astea.....

 

dupa cum ai vazut mecanism prost. Nuca aia trebuia sa fie invers incat sa nu intre umezeala la ea si nu se uza. La mine nici cu piesa noua nu sta bine dar macar functioneaza

 

am avut parte de buna-vointa unui tip care avea mecanica de stergatoare la dezmembrat si mi-a dat exact bratul ala.

Am platit 80 ron pe el si a intrat perfect la locasul lui, bila nu era afectata.

 

Am lubrifiat toata instalatia mecanica de la stergatoare cat si acea bucsa de plastic de pe bratul nou. Totul merge perfect, chiar mai silentios decat inainte.

Problema este rezolvata . Se poate inchide.

 

Aceasta defectiune apare pentru ca nu au fost montate carcasele de plastic corect, apa care se scurge de pe plasticul de pe parbriz ar trebui sa ajunga intr-un sant in suportul de la filtrul de habitaclu, daca acesta nu era montat corespunzator.... apa ajungea prin spatiul dintre piese direct pe timoneria de la instalatia de stergatoare...si mai departe (mai mult rau).. pe pompa de servofrana. ! deci atentie la montajul ansamblelor de plastic daca vi se vor demonta vreodata.

 

 

bine ca ai rezolvat si ca nu e nuca afectata. La mine e roasa putin. Sper sa te tina cat mai mult . Numai bine.

Link to comment
Share on other sites

Exact aceeasi problema am avut si eu... scapase cel de pe partea stanga iar cel de pe dreapta merge pana sus si se bloca ...

 

Am fost la un service din Targoviste le-au facut provizoriu... am stat langa mecanic cand le-a reparat si tampitul ala le-a legat cu o sarma...

 

Costuri pe factura :

50 lei manopera (20-30min) + 30 lei materiale mici (banuiesc ca sarma aia ...)pana la urma mi-am comandat brat nou.. daca iei sh tot o sa se strice am inteles ca este o problema comuna la e39 !

Link to comment
Share on other sites

Am lubrifiat toata instalatia mecanica de la stergatoare cat si acea bucsa de plastic de pe bratul nou. Totul merge perfect, chiar mai silentios decat inainte.

Problema este rezolvata . Se poate inchide.

 

Aceasta defectiune apare pentru ca nu au fost montate carcasele de plastic corect, apa care se scurge de pe plasticul de pe parbriz ar trebui sa ajunga intr-un sant in suportul de la filtrul de habitaclu, daca acesta nu era montat corespunzator.... apa ajungea prin spatiul dintre piese direct pe timoneria de la instalatia de stergatoare...si mai departe (mai mult rau).. pe pompa de servofrana. ! deci atentie la montajul ansamblelor de plastic daca vi se vor demonta vreodata.

 

Stai, Stefan, nu asa de repede, sa nu se inchida inca :twoup:

Bun, aceeasi problema o am si eu, orificiul ala infundat, apa de ploaie a inundat motorasul de la stergatoare, mufa aia de plastic si servofrana. Stergatoarele au mers o perioada numai pe viteza maxima, si se opreau aiurea pe parbriz, cand le luam contactul, si porneau din 5 incercari de 4 ori numai daca opream si reporneam masina.

 

La un moment dat n-au mai mers deloc, apoi, prin minune, si-au revenit, dupa vreo 3 luni, insa merg dupa cum spuneam mai sus.

DECI NU E O CHESTIE ELECTRICA?

Poti posta, te rog, un link de pe realoem cu acea bucsa/instalatie de care vorbesti tu, sa verific si eu?

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
am si eu problema cu stergatorul din partea soferului.In timp de mergeam cu ele pe trapta 1,deodata stergatorul a ramas sus,dar celalalt din partea pasagerului merge fara nici o problema.Aasta din stanga nu mai e actionat deloc,si se poate misca foarte usor in sus si in jos cu mana.Sa fie problema de la nuca sau de la bucsa de care vorbiti?
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

am si eu problema cu stergatorul din partea soferului.In timp de mergeam cu ele pe trapta 1,deodata stergatorul a ramas sus,dar celalalt din partea pasagerului merge fara nici o problema.Aasta din stanga nu mai e actionat deloc,si se poate misca foarte usor in sus si in jos cu mana.Sa fie problema de la nuca sau de la bucsa de care vorbiti?

 

aceeasi problema o am si eu .. cum ai rezolvat tu ? incerc sa desfac si eu astazi sa vad ce e pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Am mers mult timp pe vreme ploioasĂŁ, și am ținut stergĂŁtoarele pe prima poziție (am senzor de ploaie), cam timp de 2 ore au mers ĂŽncotinuu. Apoi, ĂŽn mers, le-am ĂŽnchis, și când am dat maneta iarĂŁși pe poziția 1 nu au mai pornit deloc.

Ploua tare, și era destul de priculos pentru cĂŁ nu vedeam nimic, am oprit cu grijĂŁ pe marginea drumului, am ĂŽncercat sĂŁ le pornesc din nou dând maneta ĂŽn toate pozițiile, ĂŽn sus la maxim, ĂŽn jos dar nu porneau deloc.

DupĂŁ aproximativ 2 minute de așteptat (cu motorul mergând, m-am uitat un pic la ele, le-am ridicat, pus la loc, nimic ciudat) și-au revenit, și am putut continua drumul. De atunci au mers OK.

 

De la ce ar putea sĂŁ fie? Ce aș putea sĂŁ verific, cĂŁ nu aș vrea sĂŁ mi se ĂŽntâmple din nou pe o ploaie torențialĂŁ sau ceva..

SĂŁ fi fost motorașul "obosit"/ĂŽncins doar?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut

Ca sa nu mai deschid alt topic postez aici

Am o nelamurire si anume iarna cand parbrizul este inghetat vreau sa activez dezghetarea oglinzilor care functioneaza numai cand stergatoarele sunt setate pe senzorul de ploaie

Pun contactul si activez senzorul de ploaie pentru a dezgheta si oglinzile dar la activarea acestuia si stergatoarele fac o tura si imi freaca lamelele pe parbrizul inghetat.

E vreo setare ceva ca in momentul cand activez senzorul de ploaie sa nu mai faca tura aceea?

Sau trebuie intai sa dezghet parbrizul dupa care fac operatiunea de mai sus?

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

functioneaza SI atunci...

 

la e90 incalzirea oglinzilor intervine atunci cand temperatura exterioara este mai mica de 3 gr.C sau cand actionezi butonul de dezaburire ori senzorul de ploaie

 

Daca e sa ne luam dupa profil si dupa acest topic deschis de dânsul, are un e90 320d din 2006.

de-asta intrebam si eu, topicul de fata fiind pt E39... :scratchchin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.