Jump to content

Sfact achizitie E90 320dA - 2007


Soreen

Recommended Posts

Bine v-am gasit !

 

Aceste este primul meu post in calitate de membru pe acest forum, pana acum m-am multumit doar sa il citesc.

Desi nu sunt un incepator in ale BMW-urilor (am mai avut un 316-E46 si un 320Ci-E46), va cer sfatul in achizitia unei noi masini.

Deci, se dau :

 

BMW 320d

- Fabricatie : 06.2007 / Prima inregistrare 10.2007

- Cutie automata

- Kilometraj : 28.000 km !!!

- Navi Proffesional + iDrive

- PDC spate

- Climatronic dublu

- BMW Proffesional stereo system

- Scaune incalzite fata

- Volan piele + comenzi volan

- Cotiera fata retractabila

- Faruri ceata

- Light packet

- BMW Assist

- Voice control

- Pregatire telefon + bluetooth

- Oglinzi electrice, incalzite, heliomate

- 4 geamuri electrice

- Culoare : Dark Blue Metalizat

- Incalzire auxiliara

- etc.

 

Da, masina are doar 28.000 kilometrii la bord, nu a fost lovita niciodata, nici macar o zgarietura, arata de parca ieri ar fi fost fabricata, a fost folosita doar 4 luni, este masina pe numele unei companii mari ce imi este partenera, ce o tine de protocol, pentru partenrii de afara. Cunosc provenienta, asadar nu exista dubii.

Ce sa va mai zic, masina este impecabila, ca si noua.

Nu imi place la ea ca nu are : jante aluminiu / faruri xenon / trapa / piele.

Problema este pretul : 16.000 Euro – fix / nenegociabil (a fost facuta evaluare de catre o companie din afara)

Merita sau nu ? Trebuie sa ma hotrasc urgent, pentru ca pana miercuri trebuie sa fac plata la ea, altfel o pierd, in acest moment mai fiind un angajat al firmei ce doreste sa o achizitioneze.

Sa dau acesti bani (avand in vedere ca nu ma dau banii afara din casa in acest moment) ?

Edited by Soreen
Link to comment
Share on other sites