Jump to content

Probleme Cutie E60 530d automata?


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Salut Baieti,

 

Am cititi si toot am citit posturile voastre si nu sunt inpacat. Recent am cumparat un BMW 525 "TDS"(scrie in certificat dar cand ma duc sa comand o piesa mi se spune ca e doar D nu TDS) cu cutie automata. Masina are la bord 210.000 de kilometri. Am verificat si la BMW cu cheia si miau spus ca are 209.000 Km.

 

 

VA CER PARERILE LA URMATOARELE PROBLEME:

 

1. cand pornesc motorul si bag in R(masarier) merg sa zicem 1 metru si calc frana si o tin calcata simt o vibratie la masina (am fost la "mcanici" si miau zis ca e din cutie :) au verificat tampoane la cutie totul ok) . Deci vibratia se audesi se simte doar in masarier in forta, sarcina sau panta. In drive nu simt nimic.

 

2. in oras cand e drumu liber si sunt cu 10 -20 km la ora si calc acceleratia dintrodata blana si dupa cateva secunde. sa zicem dupa ce am accelerat cu inca 30-40 de km si iau piciorul brusc de pe acceleratie simt ca si cum mar fi lovit cineva din spate(ca o smucitura). (aici parerea mea ar fi ca treaba e tot din cutie la scimbarea din viteza a 2 la a 3-a :) )

 

Acum dupa ce am citit posturile voastre vreau sa schimb uleiul si filtrul din cutie dar daca nu se schimba nimic?.

 

Pe cutie am codul 83220002121 pt schimbul de ulei. Eu cred ca uleiul indicat de codul respectiv este Texaco ETL 7045E. Daca ma insel va rog sami spuneti ca nu as vrea sa schimb uleiul si ca nu fie compatibil cu uleiul care erea in cutie ca am inteles ca la schimbul de ulei la cutie mai ramane ulei in cuutie adica nu curge tot.

 

Mersi si astept sfaturi. :twoup:

Edited by Bmw 525 TDS ALPINA
Link to comment
Share on other sites

Simptomele sunt probabil cauzate de uzura cutiei.

 

Mergi la reprezentanÞã ºi cumpãrã ulei pe baza talonului, nu cumpãra ulei din altã parte, nu e de joacã cu cutia.

Nu-Ăži poate nimeni garanta cĂŁ vei scĂŁpa aÂşa de probleme.

 

S-ar putea sĂŁ scapi sau s-ar putea sĂŁ fie nevoie sĂŁ o recondiĂžionezi/schimbi ĂŽntr-un final.

Link to comment
Share on other sites

Salut Baieti,

 

Am cititi si toot am citit posturile voastre si nu sunt inpacat. Recent am cumparat un BMW 525 "TDS"(scrie in certificat dar cand ma duc sa comand o piesa mi se spune ca e doar D nu TDS) cu cutie automata. Masina are la bord 210.000 de kilometri. Am verificat si la BMW cu cheia si miau spus ca are 209.000 Km.

 

 

VA CER PARERILE LA URMATOARELE PROBLEME:

 

1. cand pornesc motorul si bag in R(masarier) merg sa zicem 1 metru si calc frana si o tin calcata simt o vibratie la masina (am fost la "mcanici" si miau zis ca e din cutie :) au verificat tampoane la cutie totul ok) . Deci vibratia se audesi se simte doar in masarier in forta, sarcina sau panta. In drive nu simt nimic.

 

2. in oras cand e drumu liber si sunt cu 10 -20 km la ora si calc acceleratia dintrodata blana si dupa cateva secunde. sa zicem dupa ce am accelerat cu inca 30-40 de km si iau piciorul brusc de pe acceleratie simt ca si cum mar fi lovit cineva din spate(ca o smucitura). (aici parerea mea ar fi ca treaba e tot din cutie la scimbarea din viteza a 2 la a 3-a :) )

 

Acum dupa ce am citit posturile voastre vreau sa schimb uleiul si filtrul din cutie dar daca nu se schimba nimic?.

 

Pe cutie am codul 83220002121 pt schimbul de ulei. Eu cred ca uleiul indicat de codul respectiv este Texaco ETL 7045E. Daca ma insel va rog sami spuneti ca nu as vrea sa schimb uleiul si ca nu fie compatibil cu uleiul care erea in cutie ca am inteles ca la schimbul de ulei la cutie mai ramane ulei in cuutie adica nu curge tot.

 

Mersi si astept sfaturi. :twoup:

 

mecanicii"e" nise prosti!

asa "face" toate . nu te mai obosi sa-i cauti in coarne. fugi la filaret si fa-i o resetare la cutie si incearca cand poti sa mergi la drum lung , ca poate mergi majoritatea timpului in oras.

Link to comment
Share on other sites

Daca zic ca tampoanele sunt ok, probabil ai pierdut si ceva ulei. Cand urci o panta mai mare si nu apesi acceleratia usor cum schimba ? Simti vreo smucitura ?

Oricum mergi cat mai repede, fa schimbul de ulei si poate o salvezi..

daca ala e codul de pe eticheta inseamna ca e TEXACO ETL 7045. Iti trebuie vreo 7l + kitul de garnitura si filtru..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Daca zic ca tampoanele sunt ok, probabil ai pierdut si ceva ulei. Cand urci o panta mai mare si nu apesi acceleratia usor cum schimba ? Simti vreo smucitura ?

Oricum mergi cat mai repede, fa schimbul de ulei si poate o salvezi..

daca ala e codul de pe eticheta inseamna ca e TEXACO ETL 7045. Iti trebuie vreo 7l + kitul de garnitura si filtru..

 

 

Alea sunt singurele simptome care mi le da in rest nu se mai simte/aude nimic. La panta e OK. Doar cand dau in masalier sa parchez ..... parchez si cand pun frana si o tin calcata ca sa schimb trapta cutiei in Parcare simt vibratia(eu unu cand sunt in masina mi se pare ca vibreaza dardaie undeva in stanga fata). Sar puea sa nu fie din cutie ca atunci cand am cumparat masina cauciucul din fata stanga avea o galca.(jentile sunt pe 17inch). Eu normal cand iau o masina schimb tot asa sunt eu mai "MANIAK" sau "CAR LOVER" si am schimbat si cauciucurile tote. Acum, la directie miau zis ca o piesa pe fata e dusa pobabil de la bordura luata de fostul proprietar ca nu mai pot sa regleze ungiurile de FUGA(cu o diferenta de 0grade si 05') si CADERE(cu o diferenta de - 0grade si 55').

 

Oricum o sa schimb Uleiul la cutie cu filtrul si o sa fac si un reset la ia.

Acum va mai cer ajutorul inca odata. Am fost pe la magazinele de comandat piese auto in Valcea(de aici sunt) si miau dat niste preturi de speriat

ULEIUL 9 LITRI CU FILTRUL - 14 MIL

 

Recomandatimi unde sa cumpar (chiar si in Bucuresti)cu preturi acceptabile ca eu cred ca astia din Valcea au ados de 100% la piese

Link to comment
Share on other sites

9L e cam mult ca nu o sa il poata schimba complet fara pompa de flush. Aveam pe undeva un tabel cu cat intra in fiecare cutie, schimbat complet cu pompa de flush sau fara. Nu il mai gasesc acum, dar din ce tin minte fara pompa de flush nu cred intra in nici o cutie mai mult de 7. Esso LT ala e destul de scump, greu il gasesti sub 30 de euro/l...
Link to comment
Share on other sites

Salut toti expertii in X3 !

Am o problema mare ! Am un Xr 2.0D din 2007 luat din Germania cu 14.000 km, iar acum are 69.000 km. Acum citeva zile venem de la Bucuresti, am oprit intr-o parcare iar cin am vrut sa pornesc sa aprins in bord lampa de la ABS, frina de urgenta ( aia cu rosu ) si lampa de la 4x4. In plus masina parca era turata si infrinata. Am stat citeva minut in parcare cu notorul oprit, dupa care cind am plecat a disparut. Pe drum se tot aprindeau si se stingeau fara nici un motiv. Astazi am fos la Trado Motors din iasi si mi-au spus ca este motorasul de la cutia de transfer ( in urma dignozei pe partea electrica), poate si cutia de transfer. care cica costa foarte mult. Este adevarat ce spun astia de la service ? Poate cineva sa-mi dea ceva sfaturi ?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am si eu problema aceasta cu smuncitura aia, dar din ce am citit eu pana acum scris de voi este ca in primul rand trebuie sa schimbi uleiul si filtrul, iar eu lucrul asta deja l-am facut. Eu am cumparat masina acum 2luni si dupa o luna, adica la la 125000km am schimbat filtrul si uleiul in Italia caci aici locuiesc. Sincer mecanicul respectiv mi-a spus ca mi-a pus ulei bun, dar eu n-am de unde sa stiu daca mi-a pus ala corect sau nu. Ideea e ca masina inainte de ai schimba uleiul si filtrul facea foarte incet aceasta smuncitura, dar dupa ce le-am schimbat face ingrozitor de tare....Nu mai stiu ce sa-i fac...si vineri plec din Italia spre Romania si mi-e un pic teama sa nu am probleme pe drum. Maine am programare la reprezentanta la Bmw, o sa vad ce-mi spun aia! O sa le zic sa-mi faca un resoft, sper sa fie bine!
Link to comment
Share on other sites

terminati cu reprezentantele astea de bmw cand vine vorba de cutie. bmw nu are nimic de-a face cu cutia.

 

mergeti la un service specializat pe cutii automate.

 

@burdusa, cel mai probabil nu ai uleiul care trebuie in cutie din moment ce iti face mai rau.

 

e mai bine sa nu faci schimbul deloc decat sa faci schimbul si sa nu pui ce ulei trebuie.

Link to comment
Share on other sites

terminati cu reprezentantele astea de bmw cand vine vorba de cutie. bmw nu are nimic de-a face cu cutia.

 

mergeti la un service specializat pe cutii automate.

 

@burdusa, cel mai probabil nu ai uleiul care trebuie in cutie din moment ce iti face mai rau.

 

e mai bine sa nu faci schimbul deloc decat sa faci schimbul si sa nu pui ce ulei trebuie.

 

 

Am fost la bucuresti la un service specializat in cutii de viteza si miau schimbat uleiul si filtrul. Pe magnetul din baia de ulei am gasit ceva pilitura(uzura), si baieti au zis ca ceva normal ca pilitura aia erea ultra fina(cand am dat cu degetul pe ia mia ramas in pori degetului, asa de fina erea). Acum sa stiti ca am simtit cam 2 saptamani ca nu mai smucea si nu mai dardaia cand erea in sarcina in masalier. Dar dupa cele 2 saptamani toata treaba a revenit(smucitura mai usoara si trapidatul in masalier) Acum sfatul lor a fost simplu daca mai face la fel sa ma pregatesc de alta cutie :) dar mai e o varianta de incercat, pentru ca oricum ei cand au schimbat uleiul nu lau putut schimba pe tot ca mai raman 3 litri in cutie. Deci mi sau schimbat 6 litri din cei 9 care intra in cutie. Si a doua varianta este sa mai schimb odata uleiul(apropo ma costat 600 ron cu totul: ulei filtru si schimb, si uleiul folosit a fost ATF3)

 

Ce aud aici mereu de resoftarea cutiei mia spus seful de acolo ca treaba este valabila doar la cutiile noi din 2004 -2005 in sus, dar odata ce se duce calc. de acolo(parca megatronic) trebe schimbat ca sa nu mai aveti probleme. Pentru E39 e un calc la cutie doar care tine minte erorile atat. Acum eu spun ce a zis mecanicul. :)

 

O sa mai incerc sa mai schimb odata uleiul la mine si daca tot mai face la fel ma pregatesc psihic si material ca imi tre o cutie :twoup: si o sa caut una in UK ca sunt mai ieftine.

Link to comment
Share on other sites

terminati cu reprezentantele astea de bmw cand vine vorba de cutie. bmw nu are nimic de-a face cu cutia.

 

mergeti la un service specializat pe cutii automate.

 

@burdusa, cel mai probabil nu ai uleiul care trebuie in cutie din moment ce iti face mai rau.

 

e mai bine sa nu faci schimbul deloc decat sa faci schimbul si sa nu pui ce ulei trebuie.

 

 

Am fost la bucuresti la un service specializat in cutii de viteza si miau schimbat uleiul si filtrul. Pe magnetul din baia de ulei am gasit ceva pilitura(uzura), si baieti au zis ca ceva normal ca pilitura aia erea ultra fina(cand am dat cu degetul pe ia mia ramas in pori degetului, asa de fina erea). Acum sa stiti ca am simtit cam 2 saptamani ca nu mai smucea si nu mai dardaia cand erea in sarcina in masalier. Dar dupa cele 2 saptamani toata treaba a revenit(smucitura mai usoara si trapidatul in masalier) Acum sfatul lor a fost simplu daca mai face la fel sa ma pregatesc de alta cutie :) dar mai e o varianta de incercat, pentru ca oricum ei cand au schimbat uleiul nu lau putut schimba pe tot ca mai raman 3 litri in cutie. Deci mi sau schimbat 6 litri din cei 9 care intra in cutie. Si a doua varianta este sa mai schimb odata uleiul(apropo ma costat 600 ron cu totul: ulei filtru si schimb, si uleiul folosit a fost ATF3)

 

Ce aud aici mereu de resoftarea cutiei mia spus seful de acolo ca treaba este valabila doar la cutiile noi din 2004 -2005 in sus, dar odata ce se duce calc. de acolo(parca megatronic) trebe schimbat ca sa nu mai aveti probleme. Pentru E39 e un calc la cutie doar care tine minte erorile atat. Acum eu spun ce a zis mecanicul. :)

 

O sa mai incerc sa mai schimb odata uleiul la mine si daca tot mai face la fel ma pregatesc psihic si material ca imi tre o cutie :twoup: si o sa caut una in UK ca sunt mai ieftine.

 

ATF3 ????? fii mai explicit in legatura cu uleiul asta si la ce service ai fost ??????

Edited by edy1092
Link to comment
Share on other sites

E o prostie.

 

Cutia este adaptivĂŁ ĂŽntr-adevĂŁr, ĂŽnsĂŁ nu Ăžine ĂŽn memorie proprietarii, nu Âştie culoarea preferatĂŁ a primului proprietar, cu ce parfum se dĂŁdea al doilea Âşi alte bĂŁlĂŁrii de genul acesta.

 

Cutia se adapteazĂŁ foarte rapid, este suficient sĂŁ conduci sportiv 2-3 minute pentru cĂŁ felul ĂŽn care rĂŁspunde cutia la apĂŁsarea acceleraĂžiei sĂŁ fie mai promt.

Opusul este la fel de facil.

Este suficient sã conduci câÞiva km În mod calm pentru ca rãspunsul cutiei sã fie mai lent, adicã ajustat unui trafic aglomerat sau unui stil de conducere calm.

 

Nu cred asa ceva, cel putin as zice ca ce spui tu e valabil la masinile aproape noi. Si eu conduc de multa vreme numai automate, si nu se adapteaza rapid deloc. Poate la tine care ai mecatronica noua in cutie, sau cel putin reparata, sa se adapteze mai repede, dar la masinile cu 150 de mii de km in sus, unde valvele alea din mecatronic nu ca sunt uzate, dar probabil si-au format depuneri in timp ca si orice alta piesa mecanica, nu mai sunt atat de sensibile.

 

nu ma poate banui nimeni de afinitate cu ciupanezu, dar are dreptate...nu mai mult de 2 minute pentru a mmodifica comportamentul cutiei...aproape poti s-o aduci ca si in S daca conduci agresiv, fiind doar in D...lucrul se sesizeaza f usor

Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ existĂŁ deja semne clare de uzurĂŁ, schimbarea uleiului este inutilĂŁ.

 

Schimbarea uleiului meritĂŁ ca metodĂŁ de ĂŽntreĂžinere, nu este o reparaĂžie.

 

DacĂŁ existĂŁ un mic Âşoc la trecerea din Parking ĂŽn Drive, nu este o problemĂŁ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
terminati cu reprezentantele astea de bmw cand vine vorba de cutie. bmw nu are nimic de-a face cu cutia.

 

mergeti la un service specializat pe cutii automate.

 

@burdusa, cel mai probabil nu ai uleiul care trebuie in cutie din moment ce iti face mai rau.

 

e mai bine sa nu faci schimbul deloc decat sa faci schimbul si sa nu pui ce ulei trebuie.

 

 

Am fost la bucuresti la un service specializat in cutii de viteza si miau schimbat uleiul si filtrul. Pe magnetul din baia de ulei am gasit ceva pilitura(uzura), si baieti au zis ca ceva normal ca pilitura aia erea ultra fina(cand am dat cu degetul pe ia mia ramas in pori degetului, asa de fina erea). Acum sa stiti ca am simtit cam 2 saptamani ca nu mai smucea si nu mai dardaia cand erea in sarcina in masalier. Dar dupa cele 2 saptamani toata treaba a revenit(smucitura mai usoara si trapidatul in masalier) Acum sfatul lor a fost simplu daca mai face la fel sa ma pregatesc de alta cutie :) dar mai e o varianta de incercat, pentru ca oricum ei cand au schimbat uleiul nu lau putut schimba pe tot ca mai raman 3 litri in cutie. Deci mi sau schimbat 6 litri din cei 9 care intra in cutie. Si a doua varianta este sa mai schimb odata uleiul(apropo ma costat 600 ron cu totul: ulei filtru si schimb, si uleiul folosit a fost ATF3)

 

Ce aud aici mereu de resoftarea cutiei mia spus seful de acolo ca treaba este valabila doar la cutiile noi din 2004 -2005 in sus, dar odata ce se duce calc. de acolo(parca megatronic) trebe schimbat ca sa nu mai aveti probleme. Pentru E39 e un calc la cutie doar care tine minte erorile atat. Acum eu spun ce a zis mecanicul. :)

 

O sa mai incerc sa mai schimb odata uleiul la mine si daca tot mai face la fel ma pregatesc psihic si material ca imi tre o cutie :twoup: si o sa caut una in UK ca sunt mai ieftine.

 

ATF3 ????? fii mai explicit in legatura cu uleiul asta si la ce service ai fost ??????

 

 

Scuze edy, sunt in italia in vacanta si nam vazut postul tau pana azi. Am fost in bucuresti la addesa Strada Mehadiei, Nr.39 Zona CRANGASI, Sector 6, sunt cei cu reparatiicutiiautomate . ro . uleiul folosit nu mi-l aduc aminte bine dar ertea atf3 full sintetic fabricat in germania.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 years later...

Salutare! Ma lovesc de o problema ciudata la cutia de viteze. Masina in cauza este un BMW 520D Lci. De cate ori pornesc motorul, se simte o smucitura. Pornesc motorul si cam dupa o secunda se simte o smucitura, dupa totul este ok, cutia schimba bine vitezele in sus si le retrogradeaza fara smucituri. Cand opresc motorul cu maneta in N, daca doresc sa pornesc motorul, nu exista nici o problema, smucitura nu mai apare......De asemenea daca trec din D in P sau in R, cu motorul pornit, nu exista nici un soc. Socul exista la pornire cu maneta in P.....Ceva idei?

 

PS Pe tester da o eroare de buton maneta schimbator (P). Cu toate astea, daca apas pe P, cutia trece in parking.....

Link to comment
Share on other sites

La mine cred in proportie de 99% ca este problema este mecanisul de blocare a cutiei de viteze. Din experimentele de azi, asta reiese. Frana de mana nu prea tine bine si degeaba o trageam (daca nu o trageam pana sus), tot in pana de blocaj statea cutia. In timp cred ca s-a uzat si au aparut problemele mai sus mentionat. Am facut un test care sa imi confirme teoria:

 

1. Tras frana de mana pana sus

2. Pus maneta in N

3. Lasat o secunda sa fiu sigur ca sta doar in frana de mana

4. Pus maneta in P

5. Oprit motor

6. Asteptat si pornit motor

 

rezultat : soc aproape inexistent.

 

Concluzie, mecanismul de blocare al cutiei a fost uzat destul de mult si prezinta problema asta, probabil se retrage greu. Intrebarea ar fi daca se poate schimba mecanismul fara sa refac revizia cutiei? (m-a costat cam 2000 lei si nu as vrea sa repet operatia, ueliul fiind schimbat ieri, 11.09.2018)

 

Imi puteti recomanda un service bun care sa faca operatia asta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.