Jump to content

motor n42 e46 318i


Sibianul

Recommended Posts

Poate cineva sa imi spuna daca e normal sa manifeste un ,,tacanit,,asemanator motorului diesel la relanti care dispare odata cu cresterea turatiei ?

Si a doua problema ar fi care este valvetronicul si unde este amplasat pe motorul din titlu,,,cum se manifesta in cazul in care ar fi stricat?

 

Multumiri anticipate

Link to comment
Share on other sites

Da, motoarele cu Valvetronic au un zgomot specific.

Valvetronic-ul este un sistem, nu este vorba despre o singura piesa.Motorul de la Valvetronic se poate vedea pe capacul de la chiulasa.

Daca apare vreo problema se va aprinde check engine light sau motorul va functiona prost.

Link to comment
Share on other sites

Da e normal sa se auda oarecum asemanator motorului diesel la relanti.

Dar se aude mult mai incet decat un diesel... atunci cand motorul N42 e "in temperatura".

Eu am N42B20 143 CP si sunt f multumit de el :twoup:

 

N42B18 a castigat titlul de motorul anului in 2001 la categoria 1.4 -1.8 litri :)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/International...ine_of_the_Year

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, motoarele cu Valvetronic au un zgomot specific.

Valvetronic-ul este un sistem, nu este vorba despre o singura piesa.Motorul de la Valvetronic se poate vedea pe capacul de la chiulasa.

Daca apare vreo problema se va aprinde check engine light sau motorul va functiona prost.

multumesc pt raspunsuri,'Bavaria' sa inteleg ca motorasul de valvetronic e ,,cutiuta,,atastata in partea dreapta cum privesti motorul din fata masinii ?

 

ps: SML- ce ulei folosesti?

Link to comment
Share on other sites

Da, motoarele cu Valvetronic au un zgomot specific.

Valvetronic-ul este un sistem, nu este vorba despre o singura piesa.Motorul de la Valvetronic se poate vedea pe capacul de la chiulasa.

Daca apare vreo problema se va aprinde check engine light sau motorul va functiona prost.

multumesc pt raspunsuri,'Bavaria' sa inteleg ca motorasul de valvetronic e ,,cutiuta,,atastata in partea dreapta cum privesti motorul din fata masinii ?

 

ps: SML- ce ulei folosesti?

 

BMW Longlife-04 5W30

Link to comment
Share on other sites

BERNEK te-ai simtit cu musca ? :twoup: era o metafora si pe de o parte trebuie sa acceptam ideea :) , motorul in 6 CL e ca un tata pt 4 CL , nu incepe acu sa imi aduci argumente ca motorul in 4 cl e nu stiu cum (sunt posesor de 4cl si am condus multe 6cl) ala in 6 cl e TATIC punct INCOMPARABIL cu 4
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

BERNEK te-ai simtit cu musca ? :twoup: era o metafora si pe de o parte trebuie sa acceptam ideea :) , motorul in 6 CL e ca un tata pt 4 CL , nu incepe acu sa imi aduci argumente ca motorul in 4 cl e nu stiu cum (sunt posesor de 4cl si am condus multe 6cl) ala in 6 cl e TATIC punct INCOMPARABIL cu 4

 

E clar ca 6 CL e "altceva" dar eu cred ca pe drumurile din Rom nu prea ai unde sa il folosi.

Gropi peste tot , radare peste radare ....

4 CL sunt mai mult decat suficienti pt transeele noastre de zi cu zi. :)

Edited by SML
Link to comment
Share on other sites

gasiti voi in titlu ,,,diferente intre motoarele de 4 si 6 cl sau care e mai bun?,,, aveam doar cateva intrebari referitoare la motorul n42, asa ca astept inca raspunsuri strict referitoare la topic

 

ps:-Bavaria-astept raspuns la intrebarea mea :twoup:

Link to comment
Share on other sites

gasiti voi in titlu ,,,diferente intre motoarele de 4 si 6 cl sau care e mai bun?,,, aveam doar cateva intrebari referitoare la motorul n42, asa ca astept inca raspunsuri strict referitoare la topic

 

ps:-Bavaria-astept raspuns la intrebarea mea :twoup:

Salut, Motorasul se afla in partea stanga cum privesti motorul din fata, mai exact intre bobinele bujiilor 2si3 ,sper sa nu gresesc

Edited by bucaneve
Link to comment
Share on other sites

gasiti voi in titlu ,,,diferente intre motoarele de 4 si 6 cl sau care e mai bun?,,, aveam doar cateva intrebari referitoare la motorul n42, asa ca astept inca raspunsuri strict referitoare la topic

 

ps:-Bavaria-astept raspuns la intrebarea mea :twoup:

Salut, Motorasul se afla in partea stanga cum privesti motorul din fata, mai exact intre bobinele bujiilor 2si3 ,sper sa nu gresesc

nu esti sigur de raspuns?atunci mai astept pareri de la cei care sunt convinsi :)

 

tu te referi la piesa 9 din desen?

Edited by batory
Link to comment
Share on other sites

gasiti voi in titlu ,,,diferente intre motoarele de 4 si 6 cl sau care e mai bun?,,, aveam doar cateva intrebari referitoare la motorul n42, asa ca astept inca raspunsuri strict referitoare la topic

 

ps:-Bavaria-astept raspuns la intrebarea mea :twoup:

Salut, Motorasul se afla in partea stanga cum privesti motorul din fata, mai exact intre bobinele bujiilor 2si3 ,sper sa nu gresesc

nu esti sigur de raspuns?atunci mai astept pareri de la cei care sunt convinsi :)

 

tu te referi la piesa 9 din desen?

exact,acel motor antreneaza al treilea ax cu came(cauta cu Google VALVETRONIC) si o sa ti dai seama ce face acel servomotor. bafta

Link to comment
Share on other sites

sa manifeste un ,,tacanit,,asemanator motorului diesel la relanti care dispare odata cu cresterea turatiei ?

 

:twoup: Recunoaste...Care a fost intrebarea mea cand ne-am intalnit sa vedem masina?

 

drept spui dane---deci e normal?

Link to comment
Share on other sites

bun motor, in afara de cateva puncte slabe:

 

- vasul de expansiune

- senzorul de turatie

- senzorii de la axele cu came

- intinztor lant(modelul revizuit e ok)

- bobine (BREMI)

- garnituri de etansare in general, cele de la eletrovalvele poz1 din postul lui batory in special

- valva/furtune pcv

 

oricum, un motor destul de echilibrat cu un raport bun putere/consum, eu sunt multumit de el, pacat ca are doar 4 cilindri...cred ca mai cumpar doi pe care o sa-i tin in portbagaj...asa ma simt marginalizat :twoup:

Link to comment
Share on other sites

bun motor, in afara de cateva puncte slabe:

 

- vasul de expansiune

- senzorul de turatie

- senzorii de la axele cu came

- intinztor lant(modelul revizuit e ok)

- bobine (BREMI)

- garnituri de etansare in general, cele de la eletrovalvele poz1 din postul lui batory in special

- valva/furtune pcv

 

oricum, un motor destul de echilibrat cu un raport bun putere/consum, eu sunt multumit de el, pacat ca are doar 4 cilindri...cred ca mai cumpar doi pe care o sa-i tin in portbagaj...asa ma simt marginalizat :twoup:

 

'zeronoo'-cam astea sunt problemele la toate e46 (despre bobine eu folosesc bosch si sunt multumit)cu alte cuvinte eu sunt multumit,pt mine momentan e cel mai bun raport putere/taxe/consum/intretinere

apropo-ca tot ai pomenit de vlava si furtun,da-mi si mie o poza cu locul unde e amplasata

Link to comment
Share on other sites

nu am poze si nu pot sa fac, e amplasata in partea din spate al motorului sub acustic silencer pe partea soferului , la mine a demontat admisia ca sa o poata schimba, are 3 furtune care din fericire erau ok la mine (costa destul de mult toate), eu am schimbat-o preventiv la 110k, singura diferenta fata de cea noua a fost ca cea veche era putin mai grea, probabil de la depuneri; eu am pus toate problemele comune la n42, cu siguranta ca unele dintre ele se regasesc si la alte motoare
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Castrol EDGE 0w30 LL01 folosesc si eu si sunt foarte multumit cu ea, motorul nu mai prezinta simptomele pe care le-a avut anterior cu uleiul BMW 5w30. Nu am galagie de tacheti "nesaturati" :angry2: dimineata la prima pornire si nici consum marit de ulei dupa abia 5000 de km de la ultimul schimb..

Eu cred ca e cel mai adecvat ulei pentru acest tip de motor (N42Bxx).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.