Jump to content

motor n42 e46 318i


Sibianul

Recommended Posts

De mers nu prea mai am cand sa merg pentru ca nu mai am liber de la munca prea curand.. Si plus de asta,am de schimbat mai multe prostii pe la ea,gen bielete,placute,chestii dinastea. Intentia mea era oricum sa o trag pe dreapta de cum vine iarna,iar in primavara sa o pun in recul general cu tot ce este nevoie. Doar ca e o chestie frustranta asta,sa stii ca ai schimbat ceva acolo si sa ai aceleasi probleme in acelasi loc... De sunat,n-ar avea niciun rost,ce sa mai tina minte omul dupa 2 luni si cu nu stiu cate masini venite dupa.
Link to comment
Share on other sites

@Criss88

 

Florin nu umbla la garnitura din pompa de vacum decat daca ii zici, eu cand am fost i-am zis sa mi-o schimbe cu una de la un filtru de ulei pe care am adus-o eu, garnitura din pompa vacum nu o gasesti separat. Probabil mai ai si alte garnituri duse, daca nu ai schimbat-o pe cea de la capacul de la culbutori e posibil sa dea pe acolo, oricum i-ai schimbat semeringurile asa ca sigur pe acolo nu mai da, ar trebui sa o duci la un service, sa se uite.

 

Oricum daca o lasi pana la primavara nu e nici un stres.

Edited by Mihai Andrei
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am dus-o,sa-mi bag picioarele in ele de service`uri ca asta e printre locurile astea din tara in care nu ti-ai dori sa ti se buleasca masina,ca o duci pe platforma in caz contrar.. Si nimeni n`avea habar pe unde da,zici ca e motor de ferarri,nu de bmw din 2003.. I`am zis cu mult inainte de garnituri acolo,nu am adus atunci cand am fost,era vorba sa faca rost de toate si le plateam,normal. Oricum,asta n`ar mai avea importanta cat faptul sa aflu pe unde da.. Pana la urma,cred ca ajung sa schimb naibii tot ce inseamna garnituri acolo, culbutori,vacuum amandoua,garnitura baie,semering cotit dinala pe fata.. Plm,tare curios as fi daca ar mai pierde si dupa,mai ales ca am si dara prelinsa pe sub ea.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

@Criss88

 

Florin nu umbla la garnitura din pompa de vacum decat daca ii zici, eu cand am fost i-am zis sa mi-o schimbe cu una de la un filtru de ulei pe care am adus-o eu, garnitura din pompa vacum nu o gasesti separat. Probabil mai ai si alte garnituri duse, daca nu ai schimbat-o pe cea de la capacul de la culbutori e posibil sa dea pe acolo, oricum i-ai schimbat semeringurile asa ca sigur pe acolo nu mai da, ar trebui sa o duci la un service, sa se uite.

 

Oricum daca o lasi pana la primavara nu e nici un stres.

Salut vezi ca sub pompa de vacuum mai e un capac pe _chiulasa_. Ala e 100% pierde pe acolo.

 

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Schimba ce ti-am zis acolo si o sa fie bine...daca ai si pierderi de ulei de aia miroase a ulei ars. In fond e problema ta eu am avut acelasi lucru fumalau din capota am schimbat garnitura la pompa de vacuum si degeaba ! Acum nu mai am fum deloc de cand am schimbat garnitura de la capac chiulasa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi miroase a ulei ars cand sta masina pe loc si este incalzita din cauza faptului ca pica ulei pe galeria de la pompa vacum.

 

Am inlocuit garnitura de la pompa vacum de 3 ori pana acum, si tot curge ulei pe acolo!!! Ce se poate face??

Un mecanic mi-a spus ca o sa o schimb de 10 ori si voi avea acelasi rezultat pentru ca in timp se deformeaza pompa vacum care este foarte subtire.... .

Chiar trebuie sa inlocuiesc pompa vacum?

 

Garnitura de la capac chiulasa este schimbata de foarte recent (Viktor Rainz). Ulei este in jurul pompei vacum.

Edited by leoberti
Link to comment
Share on other sites

Schimba ce ti-am zis acolo si o sa fie bine...daca ai si pierderi de ulei de aia miroase a ulei ars. In fond e problema ta eu am avut acelasi lucru fumalau din capota am schimbat garnitura la pompa de vacuum si degeaba ! Acum nu mai am fum deloc de cand am schimbat garnitura de la capac chiulasa.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu mai inteleg, ziceai ca trebuie schimbata garnitura la piesa 17 (in poza apar 2 oringuri) si dupa zici ca ai schimbat garnitura la chiulasa. deci?

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ma aflu si eu de 1 saptamana printre posesorii de n42,mai exact un compact din 2002,316ti,150.000km. Am citit tot threadul si m-am calmat in privinta zgomotelor...si la a mea se aude intinzatorul la pornire si tacanitul acela de valvetronic. Ulei am pus bmw 5w30.

 

Ma poate ajuta cineva cu o informatie privitor la norma de poluare, este eu3 sau eu4. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Salut! Ma aflu si eu de 1 saptamana printre posesorii de n42,mai exact un compact din 2002,316ti,150.000km. Am citit tot threadul si m-am calmat in privinta zgomotelor...si la a mea se aude intinzatorul la pornire si tacanitul acela de valvetronic. Ulei am pus bmw 5w30.

 

Ma poate ajuta cineva cu o informatie privitor la norma de poluare, este eu3 sau eu4. Multumesc!

 

 

EU 4 !!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Salut. O curiozitate am,observand de cateva zile ceva ciudat la motor. Dupa ce pornesc masina,se aude un scartait ca si cum ar fi o curea tocita. Nu am reusit exact sa identific locul,cert este ca atunci cand sta la relanti,se aude acel scartait de parca ar fi vreun opel astra cu o curea de distributie facuta varza. Stie cineva ce curele sunt pe la tipul asta de motor si ce ar putea scartai asa? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Salut. O curiozitate am,observand de cateva zile ceva ciudat la motor. Dupa ce pornesc masina,se aude un scartait ca si cum ar fi o curea tocita. Nu am reusit exact sa identific locul,cert este ca atunci cand sta la relanti,se aude acel scartait de parca ar fi vreun opel astra cu o curea de distributie facuta varza. Stie cineva ce curele sunt pe la tipul asta de motor si ce ar putea scartai asa? Multumesc

Posibil cureaua de accesorii. Scoate capacul de protectie din fata si pune pe altcineva sa porneasca masina...daca asculti la role iti vei da seama.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Am ajuns la concluzia ca motorul asta e printre cele mai nenorocite posibile. Cel putin din punct de vedere al uleiului este groaznic. Usor usor ajung sa regret faptul ca am nimerit tocmai pe asta sa`l iau din necunostinta de cauza in prealabil. Am schimbat la el o gramada de garnituri prin care putea pierde ulei(capac culbutori,garnitura chiulasa,garnitura dintre cutie si motor si altele) si o saptamana am crezut ca in sfarsit am reusit sa`i dau de cap. Acum am vazut iar niste pete pe la jumatatea masinii unde statea parcata si mi`a venit sa`i dau foc. Problema cu spuma din motor s`a rezolvat odata cu schimbarea garniturii de chiulasa,s`a facut si schimb de ulei potrivit,s`a curatat motorul si alte prostii de genul asta. Si tot nu este de`ajuns.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.