BMWClub: 4 cilindri vs 6 cilindri - BMWClub

Jump to content

  • 43 Pages +
  • « First
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

4 cilindri vs 6 cilindri - pareri, avantaje, dezavantaje -

Poll: Numarul de cilindri. (1188 member(s) have cast votes)

Cati cilindri aveti la bmw?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#801 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 17 November 2015 - 14:59

ce imi plac supozitiile astea. daca iti permiti 100 de roni iti permiti si 120.. si daca iti permiti si 120 merge si 140.. si uite asa, de ajungi fix ca in romania clasica, cu X5 cu gume de iarna in august..
treaba asta se numeste normalization of deviance
Cam asa au ajuns de au picat si naveta chanlenger.. :) gen am lansat la 15 grade si a fost ok, apoi au lansalt la 10 grade si a mers.. la 5 a bubuit.. da-o dracului merge la 10 si nu merge la 5.. :)
Care face calcule dinastea si gandeste asa si un logan sh e prea mult pentru el, ca in maxim un 1 an nu o sa aibe bani sa il tina si pe ala..
un simplu exemplu : de vreo 2 ani RCA a crescut in ro cu 15-20%/ an la aia cuminit, fara accident.
O sa creasca si mai mult.
iti iei acum un v8 cu 4k, iei unul in stare foarte buna chiar, ai un mic accident in 3-4 luni cu loganul cu care mergi la servici si o sa ai rca la v8 ala in vreo 2 ani cam cat 1/2 din valoarea lui/an si de 2 ori cat costa sa ii inlocuiesti motorul cu totul..
bine oricum 1/4 din parcul auto din romania nu are rca, dar isi permite orice sa tina un 6L / V8 de 3-4 L .

This post has been edited by DOMI: 17 November 2015 - 15:07

4

#802 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4531
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 17 November 2015 - 15:04

View PostDOMI, on 17 November 2015 - 14:42, said:

sunt multe costuri aditionale, nu numai filtre si taxe.

Corect sunt multe alte costuri de intretinere pe langa filtre+ulei, dar la final cand tragi linie diferenta poate este 0 sau maxim un 2-3%.
Poate gresesc si eu, raportandu-ma la ce am in ograda.
0

#803 User is offline   CosminE46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1732
  • Joined: 03-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 November 2015 - 15:07

View PostDOMI, on 17 November 2015 - 14:59, said:

ce imi plac supozitiile astea. daca iti permiti 100 de roni iti permiti si 120.. si daca iti permiti si 120 merge si 140..


masina iti iei atunci cand situatia financiara ti-o permite. masina de multe ori necesita costuri total imprevizibile. masina iti iei cand iti permiti fara nici cea mai mica problema intretinerea ei. pentru ca altfel se transforma un mare stres masina. am cunostinte unde e "doliu" in casa lor cand se strica cate ceva.
de aia spun ca daca iti permiti fara nici cea mai mica problema intretinerea unui 4cilindri (cum vad eu normalitatea) atunci nu te vor afecta cu nimic costurile putin mai mari de la 6 cilindri (in afara de impozit unde am spus ca sunt niste diferente aberante).

This post has been edited by CosminE46: 17 November 2015 - 15:10

2

#804 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4531
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 17 November 2015 - 15:12

View Postarabu09, on 17 November 2015 - 14:59, said:



Am lucrat in reprezentanta Chevrolet, cunosc foarte bine cat de repede se duce suspensia la un chevy pur si simplu sunt gandite total aiurea. Veneau suficienti de multi clienti cu probleme la bucsi, arcuri, amortizoare.
NU ai avut tu ghinion cu amortizoarele, asa sunt ele se duc repede.
0

#805 User is offline   arabu09 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 662
  • Joined: 08-February 13
  • Gender:Male

Posted 17 November 2015 - 15:26

View PostCosminE46, on 17 November 2015 - 15:07, said:

masina iti iei atunci cand situatia financiara ti-o permite


perfect de acord, insa iti iai masina dupa situatia financiara pe care o ai, daca ar fi vorba numai de taxe sunt ferm convins ca am vedea pe strazile patriei mult mai multe masini cu mai multi cilindri decat 3 sau 4

View PostDan_316i, on 17 November 2015 - 15:12, said:

Am lucrat in reprezentanta Chevrolet, cunosc foarte bine cat de repede se duce suspensia la un chevy pur si simplu sunt gandite total aiurea. Veneau suficienti de multi clienti cu probleme la bucsi, arcuri, amortizoare.
NU ai avut tu ghinion cu amortizoarele, asa sunt ele se duc repede.


nu m-am plans, am dat doar un exemplu, seful meu a bagat intr-un 745Li aproape jumate din pretul masini la cumparare, si nu era chiar asa de veche, avea 5 ani masina, si era bmw nu chevy :)
0

#806 User is offline   mojorisin 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 301
  • Joined: 01-November 09
  • Gender:Male

Posted 17 November 2015 - 17:01

View Postarabu09, on 17 November 2015 - 15:26, said:

perfect de acord, insa iti iai masina dupa situatia financiara pe care o ai, daca ar fi vorba numai de taxe sunt ferm convins ca am vedea pe strazile patriei mult mai multe masini cu mai multi cilindri decat 3 sau 4



nu m-am plans, am dat doar un exemplu, seful meu a bagat intr-un 745Li aproape jumate din pretul masini la cumparare, si nu era chiar asa de veche, avea 5 ani masina, si era bmw nu chevy :)


In traducere, seful tau a dat 19.000 pe o masina de 70.000 si apoi a mai bagat 6500 de euro in ea din care 4000 cauciucele de iarna ?:)

cei 4 apostoli erau 3: Luca zis Matei !

This post has been edited by mojorisin: 17 November 2015 - 17:01

-2

#807 User is offline   arabu09 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 662
  • Joined: 08-February 13
  • Gender:Male

Posted 17 November 2015 - 17:17

View Postmojorisin, on 17 November 2015 - 17:01, said:

In traducere, seful tau a dat 19.000 pe o masina de 70.000 si apoi a mai bagat 6500 de euro in ea din care 4000 cauciucele de iarna ?:)

cei 4 apostoli erau 3: Luca zis Matei !


in concluzie daca nu ai inteles mai bine taceai, app de cauciuce, lucrez intro tara unde temperatura nu coboara sub 10 grade, asa ca cauciucele sar din calcul

si proverbul e asa, cei 4 apostoli au fost 3, luca si matei, dar se pare ca nici ala nu l-ai inteles :poke:
1

#808 User is offline   skyflm 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 226
  • Joined: 22-January 15
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Posted 17 November 2015 - 17:22

View PostDOMI, on 17 November 2015 - 11:37, said:

cand o sa fie maisnile electrice la scara larga, or sa accizeze curentul ca si benzina. Doar nu e nebun statul sa renunte la asa gramada de bani . Lasand la o parte costul intretinerii retelelor de drumuri, nici macar in Germania cu reteaua aia enorma si cu acciza relativ mica nu foloseste decat cam 1/3 din ce aduna din acciza de combustibil si alte taxe pentru drumuri, restul se duce la pensii sanatate etc.
Tehnologia exista, si nici incarcarea nu mai dureaza cat dura, deja cu o statie ca lume in 25-30 de min o incarci la 80% adica mai faci un 400 de km.. Iti spun eu ca nu crapi daca te opresti 30 de min la 500 km ..bagi si tu o cafea si un sandwich..
Dar nu vrea nimeni asa ceva, nici o tara nu e pregatita de asa ceva exceptand cateva state care jupoaie cetateanul pe alte parti, si isi permit sa renunte la accizele pe combustibil cum e Olanda/Norvegia, unde plug in si full electric se vand ca painea calda, ca au foarte multe facilitati fiscale.

Posted Image
Posted Image
In parcarea unui singur hotel de 4 stele din Luxmbourg sunt 5 statii de incarcare pentru Tesla. In 3 zile de fiecare data cand am intrat/iesit din hotel a fost minim o masina la incarcat...


Sent from my iPhone 6
using Tapatalk
1

#809 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 17 November 2015 - 17:46

Si germania e plina, orice parcare mai mare are statii si sunt si pe autostrada o groaza, pe la supermarket-uri..
In belgia nu prea sunt, sunt doar niste facilitati fiscale pentru companii daca isi fac cate un loc de parcare cu incarcare.. deci nu prea sunt.
si dieselul e ieftin ca braga, facilitati in regiunea Bruxelles pentru masini plug in hybrid nu sunt mari, deci e problema.. Care stat a vrut s aincurajeze.... a avut succes. Care nu.. nu, deci nu sunt.
Dar tehnologia e acolo deja.
0

#810 User is offline   330xi 

  • mecanic la AB
  • Group: Members
  • Posts: 539
  • Joined: 14-January 05
  • Gender:Male
  • Location:Madagascar

Posted 11 February 2016 - 08:19

4 cilindri vs 6 cilindri? :) hahaha....V8 fara sa ma gandesc...
0

#811 User is offline   Dan_316i 

  • Securist
  • Group: Contributors
  • Posts: 4531
  • Joined: 21-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:BMW e36

Posted 11 February 2016 - 09:20

In RO nu e chiar asa simplu cu V8, poate unde locuiesti tu este ok.
1

#812 User is offline   DON GYOVANY 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 9
  • Joined: 07-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Dolj
  • Interests:Instalator termico-sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne,aparate de aer conditionat,panouri solare...etc!

Posted 27 March 2016 - 12:49

Pus stampila pe 6 cilindri :twitch: ...am si 4,dar 6 deja e in alta liga...iar sunetul motorului...sunetul...este intr-un mare fel.Si cum spuneau si alti colegi,intr-adevar,provoaca dependenta :yahoo:
A fost o faza draguta din prima zi cand am achizitionat masina...am duso la spalatorie,si stand la rand ma trezesc cu doi indivizi ca imi bat in geam...deschid geamul si ii intreb :
- ce s-a intamplat!?
La care ei imi raspund :
- nu va suparati,ce motor aveti pe masina?
Si eu le raspund :
- diesel!.. :D
Ei incep sa rada si imi zic :
- pai si noi avem tot BMW diesel,amandoi,dar al dumneavoastra se aude intr-un mare fel...de cat este?
Si eu le zic :
- de 6 cilindri... :laugh:
Iar ei razand din nou imi zic :
- hai domne ca esti simpatic,de cati cc este!?
Si eu le zic :
- din pacate doar de 3000.. :D
Atunci ei lesina de ras si pleaca la masinile lor razand...si am incalecat pe o sa si v-am spus povestea mea.. :LMAO:
4

#813 User is offline   Young Driver 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 38
  • Joined: 21-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Râmnicul Vâlcea
  • Interests:Tot ce ține de BMW-uri; Computere; Tehnologie mobila; BMW-uri.

Posted 27 March 2016 - 13:01

Mulțumit cu cei 4 ... fantastici 😂😂😂. You can have fun even in four!
2

#814 User is offline   Cloud92 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 268
  • Joined: 05-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 27 March 2016 - 15:03

Depinde pentru ce,la noi in Romania...un 2.0 bi turbo in 4 cil e cea mai buna alegere.

This post has been edited by Cloud92: 27 March 2016 - 15:03

1

#815 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4019
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 28 March 2016 - 18:36

si daca este un 520d de 177cp cum se misca balena? banuiesc ca este cam plicticoasa..... nu am mers niciodata cu 520d n47
-4

#816 User is offline   bim_artemis 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 12-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 03 April 2016 - 09:54

Actualmente 4 cilindri diesel dupa aproape 5 ani de 6L benzina. Sunetul motorului nu are termen de comparatie in cazul meu, vibratiile (sau lipsa lor), turatiile, relantiul, totul de pe partea emotionala e in favoarea motorului in 6 cilindri. Dar cum in viata nu facem doar pofta inimii si trebuie sa ne gandim si la familie, casa etc. ajungem inevitabil la 4 cilindri. Ca si eficienta/parte practica un 2.0d va bate oricand un 2.5i. De la 218cp la 177cp nu simt diferenta foarte mare datorita cuplului. De consum si taxe nu mai are rost sa vorbim.
Cred ca oricine de pe forum si-ar dori un V8 sau 6L benzina daca si-ar permite, dar pentru muritorul de rand un 2.0d in 4 cilindri e alegerea logica.

Sincer BMW este de apreciat ca mai face motoare cu aceasta arhitectura in conditiile in care se merge pe downsizing. Pentru cei care mai aveti 6L bucurati-va de ele cat mai puteti :unsure:

This post has been edited by bim_artemis: 03 April 2016 - 09:55

2

#817 User is offline   nettoVerkauf 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 46
  • Joined: 06-March 15
  • Gender:Male
  • Location:BUC-s6-dr tab

Posted 03 April 2016 - 21:30

Inima zice 6l. Iar daca iti permiti de ce nu?
3

#818 User is offline   Cloud92 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 268
  • Joined: 05-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 03 April 2016 - 21:33

View Postbim_artemis, on 03 April 2016 - 09:54, said:

Actualmente 4 cilindri diesel dupa aproape 5 ani de 6L benzina. Sunetul motorului nu are termen de comparatie in cazul meu, vibratiile (sau lipsa lor), turatiile, relantiul, totul de pe partea emotionala e in favoarea motorului in 6 cilindri. Dar cum in viata nu facem doar pofta inimii si trebuie sa ne gandim si la familie, casa etc. ajungem inevitabil la 4 cilindri. Ca si eficienta/parte practica un 2.0d va bate oricand un 2.5i. De la 218cp la 177cp nu simt diferenta foarte mare datorita cuplului. De consum si taxe nu mai are rost sa vorbim.
Cred ca oricine de pe forum si-ar dori un V8 sau 6L benzina daca si-ar permite, dar pentru muritorul de rand un 2.0d in 4 cilindri e alegerea logica.

Sincer BMW este de apreciat ca mai face motoare cu aceasta arhitectura in conditiile in care se merge pe downsizing. Pentru cei care mai aveti 6L bucurati-va de ele cat mai puteti :unsure:
Eu imi doresc doar un V10 (S85). haha
0

#819 User is offline   bim_artemis 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 12-May 07
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 04 April 2016 - 00:42

De V10 nici nu mai vorbesc .. te baga in belele mari S85u :rolleyes:
0

#820 User is offline   cristy7610 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 653
  • Joined: 31-October 11
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Posted 30 July 2016 - 11:23

Bim_Artemis ai mare dreptate.
După 3 sau 4 ani de 2l diesel,am trecut la 6l benzina iar diferența este enorma..sper ca și de acum încolo sa îmi permit întreținerea lui ptr ca își merita toți banii.

This post has been edited by cristy7610: 30 July 2016 - 11:24

0

Share this topic:


  • 43 Pages +
  • « First
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro