BMWClub: 4 cilindri vs 6 cilindri - BMWClub

Jump to content

  • 43 Pages +
  • « First
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

4 cilindri vs 6 cilindri - pareri, avantaje, dezavantaje -

Poll: Numarul de cilindri. (1188 member(s) have cast votes)

Cati cilindri aveti la bmw?

You cannot see the results of the poll until you have voted. Please login and cast your vote to see the results of this poll.
Vote Guests cannot vote

#821 User is offline   Courage 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 461
  • Joined: 16-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 09 September 2016 - 15:27

Mda, cred ca ne-am dori toti V8 sau V10.
Daca e posibil, macar un V-L6 :)

Lasand retorica oleaca deoparte, problema specifica .ro ramane impozitarea aberanta peste 2999 cmc.
Cine trece de 3l, in general nu face multi kilometri, dar cand vine 1500-2000 EUR impozitul anual, injuri de mama focului, dupa ce trece primul an, care e de placere!

In mod practic am avut si condus V8 benzina de la BMW si Land Rover. Compresorul era o placere vs turbina, doar ca in mod real rar vedeai sub 20l/100 Km, iar asta fara sa tocesti acceleratia.

Cand pe un drum dus-intors Bucuresti - Constanta ~ 450 Km consumam 90-100l, iar benzina era aproape 6 lei, parca iti venea sa dai cu sapca de asfalt!

Si uite asa am tras eu linie si "m-am cumintit" la 3l triturbo, V6, diesel. :)

P.S. Doamne fereste de 4 cilindri...

This post has been edited by Courage: 09 September 2016 - 15:28

2

#822 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 16 December 2016 - 15:56

View Postcristimm, on 31 May 2010 - 16:27, said:

As vrea sa aflu parerile voastre legate de subiect. Care e mai bun? :twoup:

As dori ca topicul sa nu se transforme intr-un flame de gen "benzina vs motorina" sunt sigur ca vom gasi avantaje si dezavantaje ale ambelor tipuri.


Am avut vreo 3 luni "ca masina de proba" sa vad daca stiu sa conduc si masini nu doar motoare,un TICO din 1997,care si-a dat duhul dupa vreo 6000 km! mai precis chiulasa a cedat mancata de antigel! Am ales E34 520i din 1990 cu M20B20 la recomandarile unui amic,dar cu "avertismentul" ca nici nu mai conteaza cat o sa platesc pe masina,ca o sa ma "falimenteze" la consum! 7 luni mai tarziu ma declar foarte multumit de masina si mai ales motor,ce este atat de rafinat ca trebuie sa ma uit in bord sa aflu daca-i pornit motorul sau nu...
n-am de ce sa-mi cumpar vreodata masina cu motor in 4 cilindri! e clara treaba: un motor cu 6 cilindri este foarte echilibrat si rafinat,dar sa fie pe benzina! Alta masina cu alt motor nu mi-as cumpara! nici macar V8-ul nu ma impresioneaza! si am facut ceva km(cred ca vreo 1000) cu un range rover vogue L322,ce culmea avea motorul de BMW 4.4l M62B44 . motoarele V10 mi se par urate la sunet si sigur nici nu sunt la fel de rafinate precum motoarele V12! Deci ,cam asta ar fi alegerea mea: motor cu 6 cilindri in linie ,macar sa fie cel de 3.5l M30B35 tot BMW,sau motor V12 sa fie placerea unui 6 in linie X2! V12-ele poate sa fie BMW sau alta "natie" ca nu ma supar! :rolleyes:
Si din ce am observat,cu cat exista mai multi cilindrii intr-un motor cu atat puterea dezvoltata de acel motor este mai rafinata si ,nu stiu cum sa ma exprim, mai bine pusa pe sosea... e ceva ce trebuie experimentat la volan,in cuvinte nu se poate descrie!

View PostDOMI, on 17 November 2015 - 14:59, said:

ce imi plac supozitiile astea. daca iti permiti 100 de roni iti permiti si 120.. si daca iti permiti si 120 merge si 140.. si uite asa, de ajungi fix ca in romania clasica, cu X5 cu gume de iarna in august..
treaba asta se numeste normalization of deviance
Cam asa au ajuns de au picat si naveta chanlenger.. :) gen am lansat la 15 grade si a fost ok, apoi au lansalt la 10 grade si a mers.. la 5 a bubuit.. da-o dracului merge la 10 si nu merge la 5.. :)
Care face calcule dinastea si gandeste asa si un logan sh e prea mult pentru el, ca in maxim un 1 an nu o sa aibe bani sa il tina si pe ala..
un simplu exemplu : de vreo 2 ani RCA a crescut in ro cu 15-20%/ an la aia cuminit, fara accident.
O sa creasca si mai mult.
iti iei acum un v8 cu 4k, iei unul in stare foarte buna chiar, ai un mic accident in 3-4 luni cu loganul cu care mergi la servici si o sa ai rca la v8 ala in vreo 2 ani cam cat 1/2 din valoarea lui/an si de 2 ori cat costa sa ii inlocuiesti motorul cu totul..
bine oricum 1/4 din parcul auto din romania nu are rca, dar isi permite orice sa tina un 6L / V8 de 3-4 L .


un 6 in linie e placere!
UN V12 e extaz! :thumbsup:
V8-urile sunt prea...cum sa zic... "paraitori" dupa 4-5000 ture!

View Post330xi, on 11 February 2016 - 08:19, said:

4 cilindri vs 6 cilindri? :) hahaha....V8 fara sa ma gandesc...

-6

#823 User is offline   motane36 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 197
  • Joined: 29-August 14
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:bmw mecanica

Posted 16 December 2016 - 23:41

nu stiu cat de mult au evoluat motoarele benzina sau motorina dar clar este in detrimentul fiabilitatii.....sunt curios sa vad un motor de generatie noua dupa 15-20 ani daca mai functioneaza !!!
1

#824 User is offline   gowriel1982 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 158
  • Joined: 07-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Ramnicu-Sarat,jud.Buzau
  • Interests:Masini rafinate cu motor 6 in linie sau V12!

Posted 17 December 2016 - 16:09

15 ani?! esti darnic si optimist!
apai un N55 cu DOHC, 24 supape ,Twin-Scroll Turbocharger,Valvetronic ,DUBLU VANOS,bloc motor de aluminiu,compresie 10,2:1 ,temperatura de operare 110 grade celsius, crezi ca apuca 15 ani FUNCTIONAND?! are camasile cilindrilor din fonta si nu vreo tampenie gen nikasil ,alusil sau alte de-astea! Dar complexitatea lui constructiva o sa faca pe multi sa se lipseasca de asa ceva! Bineinteles, imediat ce incep sa apara problemele...
Eu tot catre un M30B35 trag ,indiferent cat de "high-tech" sunt bmw-urile astea noi! Pana la urma,nu ma grabesc nicaieri, de acceleratii "fulminante" chiar n-am nevoie,viteza... apai la cate radare sunt de unde locuiesc eu pana la Bucuresti,cred ca mi-ar trebui vreo 10 permise de conducere daca ar fi sa merg cu un BMW ce are N55 in el!
deci,la cum se prefigureaza viitorul rutier ,nu vad nevoie de "rachete pe 4 roti",ba dimpotriva,masinile fiabile vor fi mai apreciate,ca nu toti au 50000 euro la fiecare 5 ani sa-si ia "ultima noutate" de la bmw! sau alt producator...

This post has been edited by gowriel1982: 17 December 2016 - 16:10

-1

#825 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1476
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 17 December 2016 - 16:21

Motoarele nici nu trebuie sa reziste 30 de ani ca doar mai evoluam si noi altfel ne-am plimba toti cu dacia 1310 ca are motor simplu. Masina e un fier, il folosesti o.perioada dupa care iei altul. Comparam mere cu pere.
0

#826 User is offline   motane36 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 197
  • Joined: 29-August 14
  • Gender:Male
  • Location:constanta
  • Interests:bmw mecanica

Posted 17 December 2016 - 20:59

Cu alte cuvinte, roata a ramas la fel decand sa inventat si pana in ziua de azi...doar noi le mai schimbam aspectul si dimensiunile. Dar, roata tot roata ramane si tot asa se invarte....Nici la dacia nu cred ca era cazul sa ramanem, dar nici sa alergam dupa cai verzi pe pereti...Cand vor aparea masini care sa leviteze atunci putem spune ca am intrat intr o noua era a automobilelor....Pana atunci masinile sunt tot masini indiferent cata tehnologie vor avea incorporata in ele...
1

#827 User is offline   martineez 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 02-October 16

Posted 02 March 2017 - 19:57

Cu riscul de a lua ban pentru offtopic cu primul meu post :))

Aparent nazistii au dezvoltat deja aparate de zbor cu antigravitatie inca din anii '30 - '40. Dar problema e ca noi nu vom beneficia de acele tehnologii pana ce mega-corporatiile din industria petroliera nu valorifica si ultimele picaturi de petrol din pamant...

Check

https://www.dzr.org....e-si-antarctica

https://www.dzr.org....chemtrails+1978

https://youtu.be/XKkWIi53ITc

https://www.youtube....h?v=BXKDSIdR5ao

This post has been edited by martineez: 02 March 2017 - 19:59

0

#828 User is offline   nicko2008 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 71
  • Joined: 06-March 17
  • Gender:Male
  • Location:Targu Jiu

Posted 13 March 2017 - 00:32

Eu sunt multumit de cel cu 4(184 cp),imi place si postul de mai sus :frantics:

This post has been edited by nicko2008: 13 March 2017 - 00:32

0

#829 User is offline   Alin KIR 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1090
  • Joined: 23-February 12
  • Gender:Male
  • Location:GJ

Posted 13 March 2017 - 07:40

4 cilindri, M43B16 ( pe asta il am ). In aproape 5 ani nu am avut absolut nici o problema cu el. Un motor care isi face treaba si destul de sprinten pentru un motor in 8 valve si doar 102 cai.
0

#830 User is offline   CosmaCosmin 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 268
  • Joined: 08-June 17
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara & Bratislava

Posted 09 June 2017 - 14:16

un 3L benzina, hibrid, ar fi de vis :-)
0

#831 User is offline   GreatValue 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 118
  • Joined: 20-November 16
  • Gender:Male

Posted 15 June 2017 - 10:33

obisnuit fiind cu M47 de 2.0 am ramas putin impresionat de 2.5 M57 cu 6 in linie.
eram in public oarecum, erau de fata niste oameni si a trebuit sa-mi ascund erectia
1

#832 User is online   danypop 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 238
  • Joined: 18-February 10
  • Gender:Male

Posted 15 June 2017 - 13:44

Ti se pare doar,un 2.0 re-re-resoftat bate la fund chiar si un v12 lamborghini,se stie😁

This post has been edited by danypop: 15 June 2017 - 13:45

3

#833 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 07 July 2017 - 00:39

Dupa logica asta un 3.0 re-resoftat trebuie sa bata la fund un w16 Bugati. Ambele motoare de 2.0 si 3.0 ating aproape aceasi viteza (240-250km/h), nu in acelasi timp dar o ating , diferenta este ca un 3.0 sau mai mare poate sa si mearga cu viteza aia fara problem sute de km , cand un 2.0 simti ca nu este prea ok sa il ti la 180-200 km/h prea mult timp, ca dupa incepe sa faca urat la _chiulasa_, turbina sau distributie. Din acelasi motiv gasesti in America motoarelea alea enorme , ca ei au o tara foarte mare si cand merg la bunica in vizita nu este ca si cum mergi din Bucuresti la Bacau sau Constanta , aia au de mers 2000-3000km si dupa trebuie sa se si intoarca. Motoarele 2.0 din ziua de azi sunt capabile de asa ceva , dar acu 15-20 de ani nu erau asa performante.
Un motor de 2.0 trebuie sa pedaleze mai mult sa se tina dupa un 3.0 , asta inseamna mai multa pedala, mai mult combustibil , temperatura mai mare si rezulta o uzura mai mare ca un 3.0 in aceleasi cinditi. Nici nu are rost comparatia , el castiga doar in oras ca se tureaza mai repede si consuma mai putin , dar daca esti genu care merge in excursi cu 3-4 in masina , bagaje si face 30-40.000 km pe an , iesi mai bine cu un 6 cilindri (3000cm3) ca nu il soliciti asa de tare.
0

#834 User is offline   gangsta 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 29-April 17
  • Gender:Male

Posted 12 July 2017 - 08:12

Am avut e39 si e60 in 6
Acum am f36 in 6 si e30 in 4
Fratele meu a avut multe e36 si e39 si in 4 si in 6
Am prieteni cu e46 in 4, e39 in 6, e60 in 4, f10 in 4, f30 in 4 si alpina d10 in 6;
Avantaje multe ptr. 6cilindri si prea putine dezavantane; mult superior, joaca in alta liga fata de 4cilindri.
1

#835 User is offline   Romulus 

  • The insider
  • Group: Admin
  • Posts: 9519
  • Joined: 25-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Romania

Posted 12 July 2017 - 14:31

Si sa nu uitam ca la BMW 6 cilindri inseamna 6 in linie, nu orice 6 cilindri. Legendarul 6 in linie, cu avantajele si dezavantajele lui. Printre dezavantaje nu stiu daca-s multe in afara de dimensiune.

#836 User is offline   OPaul 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2385
  • Joined: 05-March 14
  • Gender:Male
  • Location:Bistrita-Constanta

Posted 13 July 2017 - 19:40

Acesta este si motivul pentru care am trecut de la Mercedes la BMW , ca nu mai era motorul de 3.0 in linie, doar in V. Acuma am citit ca din 2018 trec iara la 6 in linie, oare de ce ? :poke:
0

#837 User is offline   gangsta 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 28
  • Joined: 29-April 17
  • Gender:Male

Posted 14 July 2017 - 08:17

View PostOPaul, on 13 July 2017 - 19:40, said:

Acesta este si motivul pentru care am trecut de la Mercedes la BMW , ca nu mai era motorul de 3.0 in linie, doar in V. Acuma am citit ca din 2018 trec iara la 6 in linie, oare de ce ? :poke:

Este mai ieftin sa faci unul in linie decat unul in v
0

#838 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 409
  • Joined: 23-January 15

Posted 11 September 2017 - 17:11

View PostOPaul, on 13 July 2017 - 19:40, said:

Acesta este si motivul pentru care am trecut de la Mercedes la BMW , ca nu mai era motorul de 3.0 in linie, doar in V. Acuma am citit ca din 2018 trec iara la 6 in linie, oare de ce ? :poke:




Colegul a dat mai sus o explicatie din burta......e mai ieftin pe draq.Motivul este pe scurt ca vine electrificarea si intr-o prima faza hibridizarea...Mercedes trece pe instalatie de 48 V pentru a gestiona mai bine curentul si va integra un demaror /alternator in cutia de viteze ,evident va fi un fel de Hybrid power unit.Este mai usor sa integrezi asta daca e in linie.
Sursa :AMS,AutoBild.

This post has been edited by dorubimotoru: 11 September 2017 - 17:12

2

#839 User is offline   Di Angelis 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 191
  • Joined: 11-October 16
  • Gender:Male
  • Location:Arad,România

Posted 06 August 2018 - 11:21

Imi spuneti si mie careva, o parere despre 2.0d 4 cilindrii vs 2.5d 6 cilindrii. Avantaje si dezavantaje la ambele motoare si care este mai superior si de ce.
0

#840 User is offline   calinbmw2000 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1805
  • Joined: 24-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Vest..

Posted 06 August 2018 - 12:34

View PostDi Angelis, on 06 August 2018 - 11:21, said:

Imi spuneti si mie careva, o parere despre 2.0d 4 cilindrii vs 2.5d 6 cilindrii. Avantaje si dezavantaje la ambele motoare si care este mai superior si de ce.

Ai nimerit pe topicul care trebuie.
Iti recomand sa-l citesti incepand cu prima pagina,asa vei afla raspunsul.

This post has been edited by calinbmw2000: 06 August 2018 - 12:34

-1

Share this topic:


  • 43 Pages +
  • « First
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro