Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

tu faci parte din cei care pot merge cu orice are 4 roti si un volan care sa ii duca din A in B si care probabil nici nu fac vreo mare diferenta intre un BMW sau o masina buna si un Logan, atata timp cat obiectivul tau este doar de-a ajunge la destinatie restul nici nu mai conteaza...uneori mi-as dori sa fiu asa si chiar am incercat dar nu am reusit, pur si simplu am in sange chestia asta pentru masini, cand ma uit la o masina nu vad doar un morman de fier pe 4 roti si niciodata nu am gandit asa....e o boala grea si pasiunea asta si scumpa, dar fiecare om are vicii, imi place sa consider ca asta este al meu, altele chiar nu am :) asa ca trebuie si banii cheltuiti pe ceva care sa iti aduca placere in viata, unii ii cheltuie be bautura, pe femei, prin casino, si tot asa...fiecare cu pasarica lui... :thumbsup:

 

ai exagerat putin la faza cu loganul:))

Link to comment
Share on other sites

Mi-am vazut moartea cu ochii intr-un Golan , si nu era orice golan era de curse , cu roll-bar etc.

 

O masina trebuie sa indeplineasca mai multe criterii in afara de a te duce din punctul A si B, siguranta e unul dintre cei mai importanti factori, capitol la care "masina" asta nu pot sa-i spun e comparabil cu o caruta.

Link to comment
Share on other sites

Mi-am vazut moartea cu ochii intr-un Golan , si nu era orice golan era de curse , cu roll-bar etc.

 

O masina trebuie sa indeplineasca mai multe criterii in afara de a te duce din punctul A si B, siguranta e unul dintre cei mai importanti factori, capitol la care "masina" asta nu pot sa-i spun e comparabil cu o caruta.

 

Ce te astepti de la o masina la care ii stramb caroseria destul de urat cu un pumn, care are sub o tona si trage si fatza? Probabil te referi la o masina din campionatul national de raliuri la clasa logan sau cum naiba ii spune ca numa cu junghiuri d-astea alearga, si toate sunt cu motorul de 1.6 si 90cai(cat o motocicleta sport slaba)...i-am vazut pe cativa la start la raliul Clujului.....execrabil, mai ales dupa ce am vazut japonismele de 300cai integrale in actiune :p

Oricum singurul lucru ce il are loganu cu topicul asta e ca are motor cu 4 cilindrii :))))

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Aia saracii cu F10 525d/528i sau F30 328i mi-e mila de ei, iti dai seama ce dezamagiti sunt ca nu au E46 320i din 2001 ? are 6 cilindri frate, bmw-u fara 6 in linie nu e bmw...

 

Treaba e simpla, un motor de 2.0 cu 6 cilindrii chiar si cu turbo cum sunt astea noi ar costa cu minim 20% mai mult la fabricatie, si intr-adevar si masa totala a masinii, astfel chipurile ca sa le faca mai ieftine(defapt nu asa de fantastic de scumpe) au redus nr de cilindrii si implicit si multe costuri de fabricare.....mai ales ca puteti observa cat de mult au redus si cilindreele disponibile fata de mai demult!

Mai ramana sa faca 1.6-le in 3 cilindrii si apoi sa faca si ceva de 1.2-1.4(chiar si de le pun mai multe turbo decat cilindrii); si lovitura finala: sa ii puna si tractie fatza si apoi iti poti baga picioarele in el 'benveu' ca asa ne luam toti dacii si foarde la juma sau sfert de pret ca tot acolo am fi! :angry2:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Daca ai masina pentru casa servici cu un drum ce trece prin tot orasul atunci 4 e bun, daca vrei sa te simti Schumacher atunci 6 toata ziua. Daca vrei sa si fi ca el atunci de la 8 in sus.

 

 

 

 

PS. Daca vrei doar sa se auda bine atunci hai cu tobe sport ca vad ca exista punctul asta ca diferenta esentiala intre 4 si 6 cilindree si mie nu mi se pare elocvent.

Edited by Lomax8
Link to comment
Share on other sites

Diferenta pe cifre e urmatoarea:

pe cifrele de performanta este ,sa zicem,egalitate. Poate un plus pe partea de cuplu. Cuplu e dragut sa fie.

pe cifrele financiare vad un mare dezavantaj client cand or sa inceapa turbinele alea doua sa dea rasol. Si chiar daca BMW s-a gandit la primul proprietar si in primii 5 ani o sa fie relativ fiabile, deja al doilea proprietar ar face bine sa se imprieteneasca cu niste baieti de la service-ul de turbine. Sper sa nu se ajunga la bancuri de alea urbane gen turbinele de pe tedeii, dar nu m-ar mira.

 

In orice caz, tot 6L va râde la urma.

 

PS: Sa nu mai vorbim de "entuziasti" care vor avea mana libera sa scoata 400 de cai dintr-un motor de 2.0 legat la o cutie care nu rezista la cuplul acela.

 

In orice caz, va fi interesant !

Edited by mojorisin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.