Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Apropo de sunet, mi-am dat seama ca dinauntru nu aud Sunetul, acel sunet de 6 in linie de care se tot vorbeste. E un vajait placut,dar nu e un Sunet. Asta pana zilele trecute cand am inceput sa conduc cu geamul deschis. Atunci chiar se aude mai ales cand se loveste de cladirile din jur si e destul de puternic. Si da, e placut. Si puternic :)
Link to comment
Share on other sites

Hia mai lasati-o de turbina,pica,pica asta e,o reconditionezi,o schimbi,oricum nu pica lunar,insa intrteinerea unui L6 de 3000cm o suporti in fiecare zi.

 

Intra-adevar daca ne gandim la al 4 -lea proprietar care va fi rupt in fund,este o pb,insa bmw-ul nu este obligatoriu.

 

Daca aruncam o privire la tsi-uri parca nu este dracul atat de negru,fata de aspirat trag din toate pozitiile si consuma putin.

Link to comment
Share on other sites

Tendinta e consumul cat mai mic, ajunge naibii azi maine benzina 10-15ron si aia suntem.

 

Dar un lucru pot sa afirm clar, bmw nu va renunta niciodata la putere sau la masini care stau in fata, fie ele in 4 cilindri sau electrice.

 

Cum va sta F30-ul la fiabilitate, vom vedea.

Link to comment
Share on other sites

... intrteinerea unui L6 de 3000cm o suporti in fiecare zi.

Ha?

Adica ce suporti? Fa-te mai explicit...

 

Si asa, ca fapt divers. Cand te-ai obsinuit cu L6, cele in 4 sunt tractoare :p Pur si simplu te surprind intr-un mod neplacut.

 

Sa ma vezi pe mine ce fata am facut cand am testat mai multe 5-uri doar cu motoare in 6 cilindri, 525d si 530d si cand am dat cheie pentru prima data la un 520d m-am speriat. Zgomot, vibratii... ciudat rau de tot...

 

La fel si cand am facut test cu X3 2.0d. Daca ma legai la ochi si nu stiam ce masina e, puteam sa jur ca nu e BMW dupa zgomot si virbatii.

 

Si vorbesc de ultimele modele, nu de cele mai vechi unde diferenta e si mai mare.

Link to comment
Share on other sites

Motorul din 1983 al Brabham-BMW la Formula 1. A cistigat titlul mondial, pilot Nelson Piquet. A fost primul titlu F1 cistigat de un motor turbo. Motorul BMW M 12/13 se bazeaza pe blocul motor M 10: 1,5 litri, in versiunea maxima de putere dezvoltind 1300-1500 PS.
Link to comment
Share on other sites

Ha?

Adica ce suporti? Fa-te mai explicit...

 

Si asa, ca fapt divers. Cand te-ai obsinuit cu L6, cele in 4 sunt tractoare :p Pur si simplu te surprind intr-un mod neplacut.

 

Sa ma vezi pe mine ce fata am facut cand am testat mai multe 5-uri doar cu motoare in 6 cilindri, 525d si 530d si cand am dat cheie pentru prima data la un 520d m-am speriat. Zgomot, vibratii... ciudat rau de tot...

 

La fel si cand am facut test cu X3 2.0d. Daca ma legai la ochi si nu stiam ce masina e, puteam sa jur ca nu e BMW dupa zgomot si virbatii.

 

Si vorbesc de ultimele modele, nu de cele mai vechi unde diferenta e si mai mare.

 

Pai suporti,minim 3L de combustibil in plus in regim urban,impozit cam de 9 ori mai mare,rca mai mare,revizi mai scumpe.Pt ce ? pt sunet si rafinament ? Ca la cap performanta bate vechile 3.0-uri benzina L6.

Link to comment
Share on other sites

Sry,dar 80k euro este pret de 7 er,in fond mai sus lumea nu vb de L6 bi-turbo vs L4 bi-turbo ci de L6 aspirat vs L4 bi-turbo.

 

Si hai sa fim seriosi,unii dau 50k euro pe bmw-uri cu L4 diesel,altii 80k euro pe bmw-uri L6 diesel(inclusiv eu) si daca vb de rafinament L4 acela pe benzina sta sigur mai bine decat aceste dieseluri.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Da de unde, astea-s preturile de pe site. Decat sa iei un 5er cu toate dotarile posibile, mai bine un 7er care vine cu oricum mai multe standard:

 

520i

Schaltgetriebe,

6-Gang 4-Zylinder

1.997 135 (184)

9,2 - 8,9 / 5,7 - 5,5 / 7,0 - 6,8 163 - 157 C

EUR 39.900,–

 

550i xDrive Automatic Getriebe,

8-Gang

8-Zylinder

4.395 300 (407) 16,4 / 7,9 / 11,0 257 - 256 G

EUR73.600,–

Link to comment
Share on other sites

Always 6 in linie, e net superior ca fiabilitate si performante.

 

Avantaje la 4 turbo sunt costuri cu impozite mai mici, dar nu livreaza puterea ca un 6 in linie si... suna ca un tractor stricat.

 

Cu exceptia costurilor reduse ale 4 cilindrii, nu se justifica pentru sunetul oribil.

Link to comment
Share on other sites

pimp ia pune niste dotari de bun simt peste pretul ala de baza sa vezi ce usor ajungi la 60k pentru un 520d

 

drive parca a dat peste 80k pentru un 530d care are un pret de pornire mult sub 500xi

 

cu un 550xi cred ca sari lejer de 100k

 

La pretruile de mai sus se aduga reduceri considerabila,iar cu optiunile depinde,pe mine x6-le 4.0d cu destule optionale m-a dus la 77 sau 78k euro acum 2 ani (cu tot cu reduceri).

 

La motorag,525xd din stoc are un pret de 53k euro(care se mai neg) si are dotari de bun simt pt un 5er.740xd 87k euro,optionale multe,pret neg :rolleyes:

 

Always 6 in linie, e net superior ca fiabilitate si performante.

 

Avantaje la 4 turbo sunt costuri cu impozite mai mici, dar nu livreaza puterea ca un 6 in linie si... suna ca un tractor stricat.

 

Cu exceptia costurilor reduse ale 4 cilindrii, nu se justifica pentru sunetul oribil.

 

La perf este net superior doar daca are turbo langa,altfel nu,asta cu livratul liniar este un fel de frectie la picior de lemn,tot ne dorim putere si in zona inferioara a turometrului cat si in cea superioara.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eu am scris in titlu cu 2 de i ca nu mai tin minte?

CORECT: CILINDRU, numarul de cilindri.

Cu variantele 4 cilindri, 6 cilindri, 1000 de cilindri.

CORECT: cilindrii sunt rotunzi, cilindrii sunt mai multi.

Articularea pluralului de la cilindru.

 

Pace buna!

Edited by dartagnan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.