Jump to content

4 cilindri vs 6 cilindri


cristimm

Numarul de cilindri.  

1247 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Cu alte cuvinte, roata a ramas la fel decand sa inventat si pana in ziua de azi...doar noi le mai schimbam aspectul si dimensiunile. Dar, roata tot roata ramane si tot asa se invarte....Nici la dacia nu cred ca era cazul sa ramanem, dar nici sa alergam dupa cai verzi pe pereti...Cand vor aparea masini care sa leviteze atunci putem spune ca am intrat intr o noua era a automobilelor....Pana atunci masinile sunt tot masini indiferent cata tehnologie vor avea incorporata in ele...
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Cu riscul de a lua ban pentru offtopic cu primul meu post :))

 

Aparent nazistii au dezvoltat deja aparate de zbor cu antigravitatie inca din anii '30 - '40. Dar problema e ca noi nu vom beneficia de acele tehnologii pana ce mega-corporatiile din industria petroliera nu valorifica si ultimele picaturi de petrol din pamant...

 

Check

 

https://www.dzr.org.ro/nazistii-farfuriile-zburatoare-si-antarctica

 

https://www.dzr.org.ro/?s=chemtrails+1978

 

https://youtu.be/XKkWIi53ITc

 

Edited by martineez
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Dupa logica asta un 3.0 re-resoftat trebuie sa bata la fund un w16 Bugati. Ambele motoare de 2.0 si 3.0 ating aproape aceasi viteza (240-250km/h), nu in acelasi timp dar o ating , diferenta este ca un 3.0 sau mai mare poate sa si mearga cu viteza aia fara problem sute de km , cand un 2.0 simti ca nu este prea ok sa il ti la 180-200 km/h prea mult timp, ca dupa incepe sa faca urat la _chiulasa_, turbina sau distributie. Din acelasi motiv gasesti in America motoarelea alea enorme , ca ei au o tara foarte mare si cand merg la bunica in vizita nu este ca si cum mergi din Bucuresti la Bacau sau Constanta , aia au de mers 2000-3000km si dupa trebuie sa se si intoarca. Motoarele 2.0 din ziua de azi sunt capabile de asa ceva , dar acu 15-20 de ani nu erau asa performante.

Un motor de 2.0 trebuie sa pedaleze mai mult sa se tina dupa un 3.0 , asta inseamna mai multa pedala, mai mult combustibil , temperatura mai mare si rezulta o uzura mai mare ca un 3.0 in aceleasi cinditi. Nici nu are rost comparatia , el castiga doar in oras ca se tureaza mai repede si consuma mai putin , dar daca esti genu care merge in excursi cu 3-4 in masina , bagaje si face 30-40.000 km pe an , iesi mai bine cu un 6 cilindri (3000cm3) ca nu il soliciti asa de tare.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am avut e39 si e60 in 6

Acum am f36 in 6 si e30 in 4

Fratele meu a avut multe e36 si e39 si in 4 si in 6

Am prieteni cu e46 in 4, e39 in 6, e60 in 4, f10 in 4, f30 in 4 si alpina d10 in 6;

Avantaje multe ptr. 6cilindri si prea putine dezavantane; mult superior, joaca in alta liga fata de 4cilindri.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Acesta este si motivul pentru care am trecut de la Mercedes la BMW , ca nu mai era motorul de 3.0 in linie, doar in V. Acuma am citit ca din 2018 trec iara la 6 in linie, oare de ce ? :poke:

 

 

 

Colegul a dat mai sus o explicatie din burta......e mai ieftin pe draq.Motivul este pe scurt ca vine electrificarea si intr-o prima faza hibridizarea...Mercedes trece pe instalatie de 48 V pentru a gestiona mai bine curentul si va integra un demaror /alternator in cutia de viteze ,evident va fi un fel de Hybrid power unit.Este mai usor sa integrezi asta daca e in linie.

Sursa :AMS,AutoBild.

Edited by dorubimotoru
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Imi spuneti si mie careva, o parere despre 2.0d 4 cilindrii vs 2.5d 6 cilindrii. Avantaje si dezavantaje la ambele motoare si care este mai superior si de ce.

Ai nimerit pe topicul care trebuie.

Iti recomand sa-l citesti incepand cu prima pagina,asa vei afla raspunsul.

Edited by calinbmw2000
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Peste tot am vazut doar pareri 2.0d vs 3.0d, nu prea am apucat sa vad o parere sincera despre 2.5d :D

Sunt motoare cu 6 cilindri 2500cc facute de BMW dupa anii 2000?

De altfel, e de cautat cel putin 2500cc pe un seria 5; nimic rau in asta.

Edited by bimmer90f30
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Sunt motoare cu 6 cilindri 2500cc facute de BMW dupa anii 2000?

De altfel, e de cautat cel putin 2500cc pe un seria 5; nimic rau in asta.

 

Da, este motorul M57 pus pe E39 cu 163CP si ulterior si pe E60 de 177CP. In principiu stiu ca-i similar cu cel de 3litri, in fond are acelasi cod, difera celelalte caractere dupa M57.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
E vorba de M57 pe E39 si M57TU pe E60 . Una din marile diferente dintre aceste modele este turbina , controlata cu vacum la E39 si cu actuator electric la E60 . Mai sunt diferente la injectoare , calculator motor (DDE4 vs DDE5), alte accesorii . E60 525D s-a facut din 2004 (nu 2003) si daca nu ma insel, a fost oprit la sfarsitul lui 2005 , inceputul lui 2006 , cand s-a renuntat la motorul de 2.5L pt a se trece la modularitate .
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Eram in parcare si venea un g30 diesel. Era evident, dupa sunet, ca sunt 6 cilindri.

 

Mie nu imi este clar din ce motiv 6 cilindri suna atat de bine, chiar si diesel iar 4 cilindri suna a pocnitoare.

 

Motorul ala se auzea gros, sanatos, pe cand 4 cilindri diesel trancanesc si bat de zici ca se dezmembreaza.

Nu cred ca doar numarul de cilindri conteaza, in sensul ca daca pun pe a mea 2 cilindri in plus, fara sa fie schimbat si ceva in functionarea motorului, cred ca ceea ce se aude prost, s-ar auzi si mai prost.

 

Are cineva o explicatie pt ceea ce este diferit in functionarea a 6 cilindri vs 4 de suna motorul atat de...altfel?

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La G motoarele sunt modulare, deci au foarte multe piese in comun. Diferenta e in functionare: la 6 cilindri ai suprapunere pe ciclurile de ardere de la cilindri, deci e o functionare mai echilibrata, zgomot mai uniform, vibratii mai putine si asa mai departe.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.