Jump to content

amortizoare bilstein sau sachs


cosmins

Recommended Posts

salut,

poate imi dati si mie niste sfaturi: trebuie sa schimb amortizoarele fata si am de ales intre sachs care sunt cam 600-640 bucata si bilstein care sunt probabil vreo 4mils bucata. ce imi recomandati? vreau amortizaore standard nu sport sau alte minuni.

pot sa pun bilstein? se potrivesc cu arcurile care sunt pe masina? masina parca vine standard cu sachs.

Link to comment
Share on other sites

au o tehnologie patentata monotub. A doua chestie ar fi ca de exemplu in germania dau garantie 100k. km.

A treia chestie ar fi ca foarte multi posesori de BMW (in special din vest) care au incercat si altceva s-au intors intodeauna la bilstein. Se pare ca sunt setate perfect pentru tinuta de drum a unui BMW, sau cel putin cum ar trebui sa fie.

Link to comment
Share on other sites

multi zic de sachs ca sunt cele mai bune.

mai e si diferenta de 4 mils, nu e o suma mare si de obicei nu vreau sa ma scumpesc la taratze dar nici sa fiu sclavul masinii.

am mai luat 4 gume potenza indice de viteza V ca asta aveau pe stoc is erau mai defromate ca montana ... asa ca ...

 

600 sunt cele standard, touring ... preturile nu sunt unflate sunt cele normale, de magazin

augsburg = 613

autokarma = 746

sunrise = 630

x = 640

y = 600 - furnizorul mecanicului unde le skimb

 

la 330 e si mai bine, o sa il caut pe bila sa vedem

 

 

 

care bilstein se potrivesc pe serie 5? b4 nu? astea parca sunt standard ...

Edited by cosmins
Link to comment
Share on other sites

multi zic de sachs ca sunt cele mai bune.

mai e si diferenta de pret: cam 600 lei bucata sachs fata si cam 400 lei bilstein.

4 mils diferenta nu e o suma mare si de obicei nu vreau sa ma scumpesc la taratze dar nici sa fiu sclavul masinii.

am mai luat 4 gume potenza indice de viteza V ca asta aveau pe stoc is erau mai defromate ca montana ... asa ca ...

 

600 sunt cele standard, touring ...

 

care bilstein se potrivesc pe serie 5? b4 nu? astea parca sunt standard ...

deci daca zici ca 600 sunt cele standard...e cam mult...cauta in alta parte. vezi ca userii de pe forum care se ocupa cu piese le aduc mult mai jos ca pret. sau poate era pretul ptr 2 bucati :twoup:

Edited by CodMedia
Link to comment
Share on other sites

b4 sunt standard. Cam toti care au trecut la bilstein au spus ca le-a placut mai mult tinuta de drum. Nu zic ca Sachs sunt proaste, ci au setari diferite.

Intreb ca Sachs normale au cam acelasi pret cu bilstein, alea advantage sunt mai scumpe, in jur de 150 de euro adica 6 mil~, desi se pare ca advantage ala e mai mult marketing, nu face nici o scofala...

Si eu am schimbat suspesia de curand si eram intr-o mare dilema, m-am documentat destul de mult.

Bilstein sunt necunoscute in Romania, in Vest in schimb sunt mult mai cunoscute si folosite de multa vreme.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca e destul de cunoscuta Bilstein...cel putin eu am tot auzit de mai multi ani incoace.

Diferenta mare intre ele nu cred ca e asa ca...documenteaza-te bine si pana la urma fa ce alegere iti place.

Edited by CodMedia
Link to comment
Share on other sites

sunt cunoscute BILSTEIN, doar se fac la COMPA Sibiu

Claudiu daca ai argumente reale zi si tu.. nu ca sunt facute la Compa. Eu am garantie la ele 100k km. Cred ca zice ceva treaba asta. Cauta si tu pe forumuri de afara si concluzia e cam asta, bilstein+BMW=love...

BMW se face si in China... eu zic sa ii dai foc..

Link to comment
Share on other sites

sunt cunoscute BILSTEIN, doar se fac la COMPA Sibiu

Claudiu daca ai argumente reale zi si tu.. nu ca sunt facute la Compa. Eu am garantie la ele 100k km. Cred ca zice ceva treaba asta. Cauta si tu pe forumuri de afara si concluzia e cam asta, bilstein+BMW=love...

BMW se face si in China... eu zic sa ii dai foc..

 

 

 

eu nu am zis ca sunt proaste

am spus doar ca sunt facute in Romania ( nu toate codurile ) si deci e cunoscut brandul :twoup:

Link to comment
Share on other sites

daca nu ai touring sunt o idee mai scumpe decat cele standard. la mine diferenta la 4 amortizoare intre b4 si b6 a fost de vreo 30 de euro in total. Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

B6 nu merg cu arcuri normale, iti trebuie si un kit de arcuri sport. Asa ca mai bine iei tot kitul, e mai avantajos la pret.

In principiu bilstein se impaca cel mai bine cu Eibach, koni cu H&R...

Eu am gasit pe ebay, desi daca sunam la ceva firme poate gaseam si mai jos... orientativ a fost in jur de 670 de euro cu tot cu transport.. kit complet eibach-pro cu bilstein b6.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.