Jump to content

E46 cabrio sau e90 sedan?


Daaaaan

Recommended Posts

Salut

 

Ma tot gandesc de o luna sa imi schimb masina si am ajuns in momentul de fata sa am o varza mare de tot in cap, sa nu mai stiu ce vreau. Treaba e cam asa:

 

Eu fac cam 12k km pe an, 90% in oras. Caut o masina pana in 100k km, cu piele, xenon, si toate restul...pana in 20k eur. Si daca se poate sa nu imi consume 12 l/100 urban si 8 l/100 extraurban, la mers frumos si decent, ca si ultima masina. Am studiat putin thread-urile cu probleme specifice la E46 si E90, dar tot nu am reusit sa ma elucidez...din contra, parca mai tare m-am incurcat in stiinta.

 

 

Dilema mea e:

  • sa ma duc spre un E46 2005-2006 cabrio? Sau spre un E90 sedan? Sunt diferentae majore intre aceste 2 modele? - ma refer aici la probleme rezolvate vs probleme nou-aparute
  • cabrio diesel sau benzina? un avantaj la cabrio ar fi ca sunt multe cu km putini, fiind folosite ca si masina de vara de nemti...
  • Sau sa fac cumva sa scot niste bani pt un E90 coupe?
  • ...Pe de alta parte, daca nu e cabrio, nu mai e asa interesant.

 

mai trebuie spus ca am 25 de ani, fara copii si bagaje prea multe :)

 

Orice intrebari suplimentare sunt binevenite, cat timp reuseste cineva sa imi dea niste opinii pertinente

 

 

Cheers :twoup:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

e90 coupe

 

Te rog frumos da-mi niste argumente, pareri, ceva, orice. Ca sa ma conving si sa-mi fac putina ordine in cap :twoup:

 

E90 coupe nu exista , e vb de E92 care presupun ca-ti depaseste bugetul , daca nu ai copii si probleme de genul asta poti sa iei un coupe/cabrio E46 , modelul facelift arata f bine , motorizare minim 325 i , la cati km faci nu are rost sa iei diesel . Daca eram in postura ta asta faceam . Nu sunt asa ca am luat E90 :) Bafta .

Link to comment
Share on other sites

e90 coupe

 

Te rog frumos da-mi niste argumente, pareri, ceva, orice. Ca sa ma conving si sa-mi fac putina ordine in cap :twoup:

 

E90 coupe nu exista , e vb de E92 care presupun ca-ti depaseste bugetul , daca nu ai copii si probleme de genul asta poti sa iei un coupe/cabrio E46 , modelul facelift arata f bine , motorizare minim 325 i , la cati km faci nu are rost sa iei diesel . Daca eram in postura ta asta faceam . Nu sunt asa ca am luat E90 :) Bafta .

 

Ai dreptate, m-au luat tastele pe dinainte...despre E92 era vorba, evident. E92 pe mobile pleaca de pe la 22k eur...deci daca ma agit tare inca 2-3 luni poate fac bani de el, chiar si cu imprumut. Dar nu stiu daca are rost.

 

Intrebarea e daca intre E46 cabrio si E90 sa aleg cabrio-ul sau nu? E mai destept cu ceva E90-ul?

 

Deasemenea...intre diesel si benzina, la S-H, e o diferenta sub 1k eur. Deci diesel ar fi ok...atata ca daca incepe sa pice una-alta pe el...e bai.

Link to comment
Share on other sites

Intrebarea e daca intre E46 cabrio si E90 sa aleg cabrio-ul sau nu? E mai destept cu ceva E90-ul?

 

sunt 2 masini complet diferite ca utilitate . Totul tine de ce-ti doresti , evident ca E90 e o masina mai noua ca si conceptie dar coupeul are farmecul lui . CEl mai bine e sa le conduci pe amandoua si sa vezi cu care te simti in elementul tau . La dilema benzina -diesel ai mult de studiat ....

Link to comment
Share on other sites

Super topic.

 

1.

E92 pe mobile pleaca de pe la 22k eur...deci daca ma agit tare inca 2-3 luni poate fac bani de el, chiar si cu imprumut. Dar nu stiu daca are rost.

 

Tu dai toti banii din casa pe masina asta? Sau te mai si imprumuti pentru ea?

 

2.

Intrebarea e daca intre E46 cabrio si E90 sa aleg cabrio-ul sau nu? E mai destept cu ceva E90-ul?

 

LOL. E mai nou, normal ca e cu 'o secunda' mai bun', doar de asta apar noi modele. Mai ales la BMW/Audi/Merc/etc.

Decapotabila mai veche sau sedan mai nou? Tu ne intrebi pe noi? Vrei sa agati cu masina/vrei sa cari cu masina/vrei sa poti duce alti prieteni cu masina? Mergi singur cu ea? Nu te deranjeaza sa tragi scaunele daca vrei sa intre cineva in spate? Etc.

N-au nici o legatura una cu alta.

3.

Deasemenea...intre diesel si benzina, la S-H, e o diferenta sub 1k eur. Deci diesel ar fi ok...atata ca daca incepe sa pice una-alta pe el...e bai.

 

Repet prima intrebare: Sigur iti permiti masina asta? Ai 20.000 euro pentru o masina si vrei una care sa consume putin, 12l/100 in oras fiind mult (?!)

Dar un E90 bun nu ajunge la 20k. Iar E46 e jumatate din suma asta.

Link to comment
Share on other sites

Poti sa ai si 100k buget, daca esti pasionat, si iti place cu adevarat, iti iei si ursulet. Eu personal mi-as luat un e46 (coupe) super intretinut, decat sa ma chinuiesc sa gasesc un e92 la banii astia. Si in plus daca ia e92 cu fix banii, de intretinere, eventuale reparatii neprevazute raman 0 lei. e46 in stare foarte buna gasesti sub 20k si iti mai si raman. Dar asta este doar parerea mea. Edited by Balanganel
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea, ia-ti un cabrio 325i sau 330i din 2001+, gasesti in mintile lor pe la 10000 de euro. Cu ocazia asta vezi daca ti se potriveste si daca te descurci cu ea din toate punctele de vedere. Daca e ok, pana in iarna ii iei un hardtop si ai o masina utilizabila tot anul.

Daca nu e ok sau te plictisesti de ea, o vinzi fara sa pierzi prea mult si iei E92, pana atunci mai strangi bani si poate se mai ieftinesc.

Link to comment
Share on other sites

Intre e46 cabrio si e90 as merge pe cabrio cu ochii inchisi.

Mie e90 mi se pare urat.

Probleme au ambele fara numar, fara numar...

Cel mai bine ar fi sa conduci si una si alta si sa-ti dai seama care iti place mai mult.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

E90 e o maºinã mai fiabilã decât E46.

 

Poate fi o maÂşinĂŁ frumoasĂŁ dacĂŁ are pachet M Âşi jante frumoase.

 

MĂŁ refer doar la varianta prefacelift, facelift-ul fiind frumos oricum.

 

ªi un E46 cabrio meritã cumpãrat dacã gãseºti unul ÎntreÞinut, Însã fiind vorba de România, o maºinã cabrio nu e deloc practicã.

DacĂŁ vrei o maÂşinĂŁ de zi cu zi, E90 sedan e o alegere mai bunĂŁ.

 

http://img340.imageshack.us/img340/9039/3225952905016e80f881o.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/1968/img5128k.jpg

http://img24.imageshack.us/img24/9163/img5314o.jpg

http://img709.imageshack.us/img709/40/img5391x.jpg

Link to comment
Share on other sites

sunt 2 masini complet diferite ca utilitate . Totul tine de ce-ti doresti , evident ca E90 e o masina mai noua ca si conceptie dar coupeul are farmecul lui . CEl mai bine e sa le conduci pe amandoua si sa vezi cu care te simti in elementul tau . La dilema benzina -diesel ai mult de studiat ....

 

E foarte greu de incercat ambele masini... adica ma rog, E90 gasesc, cu E46 cabrio e mai dificil putin. Degeaba conduc un E46 sedan, ca masina se comporta diferit, in special in curbe.

 

 

Tu dai toti banii din casa pe masina asta? Sau te mai si imprumuti pentru ea?

 

Da, dau toti banii de care dispun in mom de fata pt ea. Dar nu cred ca asta e subiectul topicului.

 

 

LOL. E mai nou, normal ca e cu 'o secunda' mai bun', doar de asta apar noi modele. Mai ales la BMW/Audi/Merc/etc.

Decapotabila mai veche sau sedan mai nou? Tu ne intrebi pe noi? Vrei sa agati cu masina/vrei sa cari cu masina/vrei sa poti duce alti prieteni cu masina? Mergi singur cu ea? Nu te deranjeaza sa tragi scaunele daca vrei sa intre cineva in spate? Etc.

N-au nici o legatura una cu alta.

 

Pai va intreb pe voi, deoarece eu sunt posesor de masini VAG de 8 ani de zile. Si ca sa iti rapusn la nelamuriri, cu toate ca am scris in primul post, o mai fac odata: sunt doar eu, eventual prietena, fara familie, fara copii, fara caine, fara soacra. In ordinea asta :( . Cumparaturi odata pe saptamana de la Carrefour, cam la asta se rezuma caratul cu ea. Concediu de 2 ori pe an, unul afara din tara (care probabil va fi facut cu avionul la ce preturi sunt acum) si unul la schi - in general mergem mai multe masini, deci nu va fi problema de carat placa cu el...si daca chiar trebuie, se pot rabata banchetele si un ski-sack incape.

 

In general merg singur cu masina, maxim 2 pers. Foooarte rar 3-4. Nu ma deranjeaza sa trag scaunele, de 8 ani de zile tot masini in 2 usi am avut.

 

3.

Repet prima intrebare: Sigur iti permiti masina asta? Ai 20.000 euro pentru o masina si vrei una care sa consume putin, 12l/100 in oras fiind mult (?!)

Dar un E90 bun nu ajunge la 20k. Iar E46 e jumatate din suma asta.

 

Deci: in primul rand, cum am spus in primul post, fac 90-95% din cei 12k km/an IN ORAS...deci 9l/100 sau 12l/100 e ceva diferenta, la banii de salar si viata de zi cu zi. Nu mai discut despre suma pe care am eu de gand sa o cheltui pe masina, ca mi se pare aiurea.

 

intr-adevar, un E90 bun e pe la 15k, dilema era intre E92 sau E46 cabrio. si E46-ul pleaca de la 17-18k in sus. Iar E92-ul sare putin de 20k.

 

 

da e92, in primu rand pentru ca este modelul nou, implicit e mai noua, arata super bine e92.iar E46 are prea multe 'bug-uri' :(

 

Zi-mi si mie despre bug-uri, sau da-mi un link, ca nu am gasit nimic concret.

 

Poti sa ai si 100k buget, daca esti pasionat, si iti place cu adevarat, iti iei si ursulet. Eu personal mi-as luat un e46 (coupe) super intretinut, decat sa ma chinuiesc sa gasesc un e92 la banii astia. Si in plus daca ia e92 cu fix banii, de intretinere, eventuale reparatii neprevazute raman 0 lei. e46 in stare foarte buna gasesti sub 20k si iti mai si raman. Dar asta este doar parerea mea.

 

Da...cam ai tu dreptate. Asa ma gandeam si eu. Oricum de E93 nu sunt bani, asa ca...

 

Parerea mea, ia-ti un cabrio 325i sau 330i din 2001+, gasesti in mintile lor pe la 10000 de euro. Cu ocazia asta vezi daca ti se potriveste si daca te descurci cu ea din toate punctele de vedere. Daca e ok, pana in iarna ii iei un hardtop si ai o masina utilizabila tot anul.

Daca nu e ok sau te plictisesti de ea, o vinzi fara sa pierzi prea mult si iei E92, pana atunci mai strangi bani si poate se mai ieftinesc.

 

In mod sigur se mai ieftinesc, insa mie nu prea imi sta in fire sa le schimb ca pe sosete :twoup: In general imi iau o masina, pe care apoi o ingrijesc 5-6 ani, si ulterior o vand, evident, fara sa puna cineva pret pe cat e de ingrijita. La fel cum fac si cu A3-ul acum :)

Si cabrio eu ma gandeam la facelift...fiind si mai nou, ma gandesc ca au mai remediat din bug-uri...nu?

 

Nu a zis nimeni nimic inca daca diesel sau benzina...

 

E90 e o maºinã mai fiabilã decât E46.

 

Poate fi o maÂşinĂŁ frumoasĂŁ dacĂŁ are pachet M Âşi jante frumoase.

 

MĂŁ refer doar la varianta prefacelift, facelift-ul fiind frumos oricum.

 

ªi un E46 cabrio meritã cumpãrat dacã gãseºti unul ÎntreÞinut, Însã fiind vorba de România, o maºinã cabrio nu e deloc practicã.

DacĂŁ vrei o maÂşinĂŁ de zi cu zi, E90 sedan e o alegere mai bunĂŁ.

 

Nu cred ca partea cu masina practica/nepractica are legatura cu tara, mai mult cu profilul soferului. La mine de ex masina de zi cu zi e cea cu care ma duc la firma, si ies seara la o terasa sau in weekend la o plimbare de 100-200 km pe la baile Felix sau ceva de genul...pe cand poate pt altii ziua incepe cu dusul copiilor la gradinita si apoi caratul sacilor de cartofi de la mama-soacra :)

 

Daca E90-ul e mai fiabil...astept pareri si exemple de la voi, cei care stiti modelele pe de rost...cum spuneam eu sunt posesor de masini VAG de 8 ani...

Edited by Daaaaan
Link to comment
Share on other sites

Intamplarea face ca si eu sa fi avut tot un A3 coupe inainte de E90. Pentru mine E90-ul se potriveste mult mai bine decat A3-ul, e mult mai rigid, spatios, confortabil.

E46 e deja uzat moral, nu mai e mult pana si E90 va avea un succesor. Daca iti ajung 2 usi, vrei un motor mare si sa-ti falfaie parul in vant, ia E46 cabrio.

(Plus ca deja incep si E90 sa fie cumparate masiv, vor ajunge ca E46 in scurt timp - aproape la fel de multe ca Loganurile. Deci nu lua E90 :twoup: )

Link to comment
Share on other sites

Intamplarea face ca si eu sa fi avut tot un A3 coupe inainte de E90. Pentru mine E90-ul se potriveste mult mai bine decat A3-ul, e mult mai rigid, spatios, confortabil.

E46 e deja uzat moral, nu mai e mult pana si E90 va avea un succesor. Daca iti ajung 2 usi, vrei un motor mare si sa-ti falfaie parul in vant, ia E46 cabrio.

(Plus ca deja incep si E90 sa fie cumparate masiv, vor ajunge ca E46 in scurt timp - aproape la fel de multe ca Loganurile. Deci nu lua E90 :) )

 

E90-ul il pastrez ca si ultima varianta..mi se pare ceva mai banala si "batraneasca" daca pot spune asa, decat celelalte 2 variante (E46 cabrio si E92). Asta din punctul meu de vedere...nu stiu de ce dintodeauna ma gandeam ca in momentul in care imi iau masina cu 4 usi, ma fac "om serios" :twoup:

 

Asa ca...ramane dezbaterea legata de E46 cabrio sau E92 pe bani cat de putini si cu frica sa nu se strice ceva. Si...evident...diesel sau benzina?

Link to comment
Share on other sites

Sunt posesor de e46 de 5 ani de zile am un 320D din 2004. In primu rand il am de nou. am avut grija de el probleme nu am avut cu el mai ales la motor, merge impecabil si am 210k cu el acuma si vreau sa spun ca inca fuge bine. in momentu de fata ma tin dupa un e90 lejer(nu am soft pe el sau alte kesti, e stoc). eu dak as fii in locu tau as opta pe un e46 coupe/cabrio (2004 2005) cu toate dotarile si kiar un motor de 3litri motorina. am condus si un e46 3 litri motorina kiar x drive si am ramas profund impresionat de cum pleaca si cum merge pe asfalt se aseaja ff bine si cum un consum rezonabil undeva pe la 7,5 8 mixt mers normal. oricum in oras 10 11 lejer.

 

dute spre un e46 330CD full pana in 80k km. eu unu asta as face.

bafta.

Link to comment
Share on other sites

Eu personal as merge pe varianta unui E46 coupe, nu cabrio, la cat praf e in Romania nu stiu daca te poti bucura de un cabrio. Un E46 coupe 325i sau 330d, cu steptronic. Eu personal apreciez mai mult un E46 decat un E90, imi place mai mult interiorul de E46 decat de E90.
Link to comment
Share on other sites

Sunt posesor de e46 de 5 ani de zile am un 320D din 2004. In primu rand il am de nou. am avut grija de el probleme nu am avut cu el mai ales la motor, merge impecabil si am 210k cu el acuma si vreau sa spun ca inca fuge bine. in momentu de fata ma tin dupa un e90 lejer(nu am soft pe el sau alte kesti, e stoc). eu dak as fii in locu tau as opta pe un e46 coupe/cabrio (2004 2005) cu toate dotarile si kiar un motor de 3litri motorina. am condus si un e46 3 litri motorina kiar x drive si am ramas profund impresionat de cum pleaca si cum merge pe asfalt se aseaja ff bine si cum un consum rezonabil undeva pe la 7,5 8 mixt mers normal. oricum in oras 10 11 lejer.

 

dute spre un e46 330CD full pana in 80k km. eu unu asta as face.

bafta.

 

inca ceva dak toti iti iei un cabrio ial full extra full, si deja un e92 extra full se duce bine la pret nu gluma.

Link to comment
Share on other sites

inca ceva dak toti iti iei un cabrio ial full extra full, si deja un e92 extra full se duce bine la pret nu gluma.

 

atata coupe-ul cat si cabrio-ul au piele, xenon, si tot felul de acareturi standard. doar navi professional e optional, si pachetele M.

 

Apropo, as vrea sa ma feresc de pachetul cu suspensia intarita. stiti cumva care e?

 

Si daca tot ajungem aici, stiu ca sunt mai multe feluri de pachete M. Stie cineva sa-mi spuna mai exact ce contin la E46?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.