Jump to content

E46 cabrio sau e90 sedan?


Daaaaan

Recommended Posts

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu nu inteleg de ce bmw-u a facut motoarele astea de 1,6 si 1,8. si dane daca iti iei e46 cabrio ia-l de 2000 benzina cel putin, 318i are capacitatea de 1995 si 320i are capacitatea de 2171 si mare diferenta nu e(la capacitate, dar la mers e diferenta), e vb decateva milioane nu stiu exact cate. parerea mea ia-ti cel putin 320i si nu te mai uita ca dai cu 200euro in plus sau 300 cat o veni acolo, vb de bmw cabrio, ar trebuii sa scoata 312ci taxa ieftina, impozit putin, asigurare ieftina etc, si sa mai bage si programu rabla cu 4 tichete daca e posibil. si vb lu' Myx e46 cabrio e de fita si eu unu mi-as lua cel putin un 325ci. hai sa ai bafta la cumparat si inca ceva nu mai sta mult sa te gandesti ca s-ar putea sa te apuce iarna. nu am zis cu rautate. noroc in gasirea masini potrivite pentru tine. Edited by 320DCSL
Link to comment
Share on other sites

este simplu,e46 inglobeaza tehnolgie din 98,desing din 98,pur si simplu e invechita,nu zic este o masina ok,dar pt un buget mult mai mic

 

eu am incercat sa-mi vand e46-le anul trecut 320d 2004 cu 8500e si am primit o sg oferta cash de 7500e si in rest numai schimburi,nu s-a deplasat nimeni sa vada masina,stau in buc nu cucuietii de munte si aici se recomanda 20k euro pt e46 cabrio

 

pt cineva cu un buget de 20k euro

exista in ordine alfabetica

 

audi a4 cabrio 2007,TT 2007-2008,A5 coupe 2007 (un pic mai sus ca pret)

 

bmw z4 2006-2007,bmw e92 2007

 

MB slk 2006-2007,CLK 2006

 

opel GT 2008-2009

 

vw scirocco 2009-2010

 

eu ziceam ca am 20k eur, e46 cabrio gasesc de la 15k in sus, depinde cat de accesorizata si / sau intretinuta

nu ma mir ca nu ai primit pe un sedan mai mult, avand in vedere ca un E90 320d e pe la 13k eur...si un E93 de pe la 27 in sus. raportul se pare ca se pastreaza...

 

Am audi acum...il am din 2004 de fapt, si vreau sa il vand. mi-au cam ajuns 6 ani pe audi, as incerca altceva. nu e rau A4-le cabrio, atata ca m-am cam plictisit eu. plus ca nu au motoare decat turbo, si ar insemna sa imi complic existenta inutil... ca sa nu mai zic ca cele din 2007 sunt de la 22k in sus

 

la fel si TT cabrio.

 

A5 coupe....sare de 25k.

 

Z4 ar fi o varianta extrem de buna de "sunday car", dar eu o folosesc si in restul timpului si 2 locuri in varianta de zi cu zi...nu e chiar ok.

 

E92 incepe de la 24k.

 

SLK mi se pare masina de pisi. CLK incepe de la 20k in sus.

 

Opel nu imi cumpar din principiu :twoup:

 

Scirocco e frumos, dar nu e cabrio. plus ca in spate, eu la 1.85, dau cu capul in plafon. Ca sa nu mai zic ca incepe sa ma enerveze teribil ideea de a imparti aceleasi motoare cu Seat, Skoda, VW. De fapt eu platesc o masina dublu pt calitatea plasticului de la interior? :)

 

Si eu as scoate din film E46 mai ales la un buget de 20.000euro.Eu nu as da E90-ul meu pe un E46 fie si nou nout si cu o motorizare mai mare.Daca chiar vrei cabrio ia un Z4,SLK sau A4 cabrio.Eu nu vad un cabrio ca masina de zi de zi mai ales in Bucuresti (a doua masina e ok).Eu sincer la 20.000 euro as cauta un E92 de fapt probabil ca as lua un E90 dar 330d (eu fac ceva km pe an de aia ma gandesc la motorina).

 

Eu sunt din Cluj...nu e chiar ca Bucurestiul. Si oricum ma gandeam sa folosesc un hard-top pt restul anului. Si nu zic ca o sa dau chiar 20k pe un E46 cabrio, ziceam doar ca asta e suma de care dispun, acuam ca va fi 15-16-17-18-19k...asta ramane de vazut.

Nu intelg ce aveti impotriva unui E46, ca in afara ca e mai vechi, nimenu nu a dat vreun argument solid.

 

in momentul acesta au scazut foarte mult preturile la masini, a cam dat criza si in asta mai serios... poate deaia sunt mai ieftine, sau poate ai gasit masini prin josul Italiei, de acolo nu te sfatuiesc sa iei, sunt mai matrasite ca in targurile noasre de masini.... zona aia Napoli, Taranto sa nu te uiti la alea, char daca arata bine, de la Roma in sus poti sa te uiti la masini in Italia, cele mai ieftne ar fi la Brescia si Milano.

 

nu, sunt in nord majoritatea...dar mi se pare dubios ca sunt cu muuult sub germania. cineva zicea ca sunt mai prost intretinute...insa...de 2000 eur repari multe pe o masina... :)

 

318 nu are ce sa caute pe un cabrio , dar daca te gandesti doar la taxe , consum , atunci BMW nu e masina potrivita pt tine , vine cu destule buguri sacaitoare pt cineva care se uita la cativa l de benzina . Probabil nu ai mers cu 318 si 320 ca sa vezi diferentele sau te incadrezi cumva in categoria celor care vor neaparat sa aiba sigla BMW pe capota . E un soi de fita cabrio BMW :( Bina ca nu s-a fabricat 316 cabrio ca probabil era cel mai cautat .

 

Nu e vorba ca ma gandesc la taxe si consum. Ma gandesc ca e diferenta mare intre una si alta la prima inmatriculare, RCA, probabil si la impozit - nu stiu, plus consumul. Si incercam sa ma lamuresc daca am ce face cu un motor "6 in linie". Evident ca suna frumos, trage ca un taur si tot ce vrei...dar nu stiu daca EU o s apuc sa folosesc caii aia prin oras (fac 90% din km in oras)

Nu am mers niciodata cu 320i, doar cu 328i pe un cabrio din '98. Intr-adevar, trage frumos de tot. Nu vreau neaparat sigla BMW pe capota, nu e un scop in viata. Am sigla Audi pe capota...care e tot pe-acolo, si nu m-a ajutat cu prea mult in 6 ani.

Daca e pana acolo, am ajuns sa imi incalc o promisiune pe care mi-am facut-o acuma cativa ani - ca nu o sa imi cumpar niciodata bmw - candva pe vrmea cand toti capsunarii au inceput sa se intoarca cu bmw-uri rupte si coapte din spania si sa se manifeste in trafic ca niste tarani ajunsi pe asfalt. Nu zic ca toti posesorii de bmw sunt asa, doamne-fereste. Zic doar ca am eu o prejudecata despre marca asta, si pana acuma nu mi s-a adeverit, cel putin din ce am discutat cu lumea aici, pe forum.

 

Si nu, nu mi-as lua niciodata 316i. Ma gandeam doar ca cei 150 de cai de pe 318i mi-ar fi suficienti, avand in vedere ca un 320i m-ar costa cam 1000 eur in plus aruncati pe taxe de prima inmatriculare si rca...nu ma gandesc aici pe termen lung la consumul de 2 l in plus. Una e pasiunea pt marca, si alta e 40 mil dati de pomana pe un motor pe care sa nu il pot exploata mai deloc. Ma gandesc eu...astept pareri cu bratele deschise :(

 

un e90 2008 la ce bani il iei ??? un e93,320i 2008,1000km e 28k euro negociabil,cu 25-26 il iei sigur

 

un e93 318i nou,2010,0km este 29k euro+tva

 

apropo vezi ca gasesti masini f bune si in ro,asta daca te uiti la masini din 2007-2008,km putini

 

 

oferta de 7500e a fost una singura intr-o perioada de o luna,asta anul trecut in vara,acum nici atat nu as mai primi...cum dracu sa dau intre 15-20k euro pe un e46 doar ca este cabrio;sunt atatea masini frumoase si mai evoluate tehnologic

Link to comment
Share on other sites

ionut, un a4 cabrio 2007 in minitle lui e minim 20k, iar de e93 nu te apropii. Vorbesc de ceva intretinut si cu garantie, nu de rupturi din Vitan.

 

Daan, ca sa iti faci o idee de ce insemana un cabrio in stare buna si cam cat costa intra pe www.bmw.de mergi la Gebrauchte Automobile si introdu acolo ce cauti tu.

Cele de acolo sunt de la dealeri BMW, ai istoric la ele, multe din ele au si garantie macar europlus, daca nu Premium Selection. Preturile se pot negocia binisor ( in mod normala la una de 16k de exemplu ar trebui sa dai jos 1k macar sau sa obtii niste servicii). Vei vedea ca unul cum cauti tu nu e sub 15k euro, asa ca bugetul tau e suficient si iti asigura o marja mai mare.

Cu siguranta ca vei gasi in Vitan acelasi an si km probabil de 2 ori mai ieftin. Vei pierde la revanzare, ca imediat va sari un desptept, "am vazut eu pe autovit cu 3000... " Dar daca vrei o masina buna acolo te uiti. Arunca un ochi pe poze, vezi ce implica garantia, istoricul si pregatirea masinii luate din reprezentanta BMW din Germania si mai vorbim apoi ce alea la 7k, nu bagi nici un ban in ele s.a.m.d.

 

NU pot sa pun nici un link, ca nu va funtiona din pacate, trebuie sa intri cu manuta ta..

Link to comment
Share on other sites

te duci frumos chiar si pe minunatul nostru site de vanzari masini sh/noi

 

si in jur sumei de 26-28k euro,sunt 4-5 e92-uri 320d/320i,unic proprietar,cumparate ro,kilometraj cuprins intre 1k km,inca doua cu 20-30k km si restul la 60k km

 

la o astfel de suma mai negociezi cu usurinta 1500-2000e

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de voi dar daca nu as avea destui bani de e92 care e chiar spectaculos mi-as lua de pe autovit un 330cd cabrio individual care e la 17.000neg.m-ar satisface total masina aia.mai dai 7-800 pe un hardtop si e o masina completa.

330cd e46 normal

Edited by Barbie
Link to comment
Share on other sites

nu stiu de voi dar daca nu as avea destui bani de e92 care e chiar spectaculos mi-as lua de pe autovit un 330cd cabrio individual care e la 17.000neg.m-ar satisface total masina aia.mai dai 7-800 pe un hardtop si e o masina completa.

330cd e46 normal

 

asta ziceam si eu...

 

plus ca NU SE PUNE PROBLMA sa trec de 20k cu masina.

 

stie cienva sa-mi explice care e diferenta intre PremiumSelection, EuroPLUS si LieferService? Adica ma rog...cu ce e mai desteapta una decat alta?

Link to comment
Share on other sites

nu stiu de voi dar daca nu as avea destui bani de e92 care e chiar spectaculos mi-as lua de pe autovit un 330cd cabrio individual care e la 17.000neg.m-ar satisface total masina aia.mai dai 7-800 pe un hardtop si e o masina completa.

330cd e46 normal

 

asta ziceam si eu...

 

plus ca NU SE PUNE PROBLMA sa trec de 20k cu masina.

pai exact...e46 cabrio facelift are un design foarte reusit plus o motorizare 3000d care e super silentioasa + foarte fiabila + extrem de economica...nu-ti trebuie mai mult.eu am 320ci acum si am avut 330d si iti spun ca inca plang dupa motorizarea aia.masina era din 99 dar nici nu stiam ca e diesel cand mergeam cu ea...nu se poate compara cu e90 320d care e tractoras

Link to comment
Share on other sites

a avut desing reusit pt vremea lui,deja este invechit la fel si toata tehnologia de pe 46

te tine un sondaj de opinie e46 coupe vs e90? e46 si-a demonstrat clasa, e90 e inca departe de ce a fost e46 ca design.iar ca tehnologie un e46 cu muuulte optiuni te poate satisface total.

Link to comment
Share on other sites

a avut desing reusit pt vremea lui,deja este invechit la fel si toata tehnologia de pe 46

te tine un sondaj de opinie e46 coupe vs e90? e46 si-a demonstrat clasa, e90 e inca departe de ce a fost e46 ca design.iar ca tehnologie un e46 cu muuulte optiuni te poate satisface total.

 

+1

 

stie cienva sa-mi explice care e diferenta intre PremiumSelection, EuroPLUS si LieferService? Adica ma rog...cu ce e mai desteapta una decat alta?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Eu sunt fost posesor de Vag in 2 usi, si cand am decis sa schimb am cumparat o masina care sa imi placa mie, sa ma satisfaca din toate punctele de vedere, ceea ce vad ca iti doresti si tu.

 

In acest moment detin un E46 diesel si un Cabrio benzina. Ce pt sa iti spun din proprie experienta:

 

Am ales E46 diesel pentru drumuri lungi si pentru concedii, am ales sa fie "chel", dar sa aiba putini Km si sa il iau din reprezentanta, cu garantie (neaparat sa aiba trapa, sa nu uit de cabrio )

Masina cabrio, este cu piele, cu tot felul de nebunii, si este masina de weekend, cand efectiv ies la o plimbare, seara pe racoare (in Bucuresti nu ai ce sa cauti in miezul zilei cu masina decapotata). in rest este o masina foarte galagioasa (la viteza) si consuma mult (daca depasesti 130km/h)

 

Ce iti doresti tu in momentul asta este o combinatie intre cele 2 masini...

 

Eu as cumpara E9x...doar daca as avea bani de coupe/cabriolet (este superba masina). E90 sau E92, din punctul meu de vedere, in Romania, sunt un fel de "VW".

 

Tinand cont de detaliile oferite de tine la inceputul topicului, si de experienta mea cu cele 2 maisini..as cumpara un E46 cabrio (obligatoriu cu Hardtop), si as merge pe un motor pe benzina, dar sa fie de minim 2000 cmc. In privinta consumului...consuma mai mult, dar asta e un factor negativ cu care te obisnuiesti, la km facuti de tine.

 

In schimb nu as da toti banii pe masina asta..iti garantez ca daca gasesti un cabrio si o sa-ti mai ramana un 3 mii in buzunar ai sa fii tare fericit.

 

Experienta de a avea si de a conduce un cabrio este unica, doar ca soft-top-ul se deterioreaza (culoare, rezistenta, etansietate) foarte repede la noi, din cauza schimbarilor climatice bruste si a factorului uman...

In fiecare zi dau cate o tura pe langa masina sa vad daca mai are prelata intreaga si de multe ori am gasit guma de mestecat lipita pe ea...de asta iti recomant hardtop-ul, dar si pentru zapada iarna, si pentru a mentine mai mult timp caldura in interior. La mine iarna, cum opresc motorul, se si raceste inauntru, instant.

 

Cabrio-ul trebuie neaparat sa aiba piele in interior, desi mie nu-mi place (estetic este extraordinara) pentru ca vara lesini cand urci in masina, pana se raceste de la AC, chiar daca o lasi 30 de minute intr-un loc cu soare, iar iarna faci pe tine de frig, cu toata incalzilea din scaune (la posterior si la spate te frige, si in rest e rece...)

 

Cu alte cuvinte nu iti sugerez, nu merita, sa iti cumperi o maisna mai noua, doar ca sa ai o masina mai noua. un E46 din <2004 este suficient, important e sa te satisfaca, sa mearga motorul bine si sa fie fara probleme majore.

 

Multa bafta!

Link to comment
Share on other sites

+1

 

stie cienva sa-mi explice care e diferenta intre PremiumSelection, EuroPLUS si LieferService? Adica ma rog...cu ce e mai desteapta una decat alta?

 

Eu stiu ca sunt 3 lucruri diferite..adica Premium selection reprezinta masinile second pentru care reprezentanta garanteaza moral ca sunt in regula, intretinute bine, din toate punctele de vedere.

 

Euro Plus este garantia, pe hartie, pe care ti-o ofera reprezentanta, un fel de firma de asigurari, care iti deconteaza eventualele piese schimbate la masina, in functie de Km parcursi, pe perioada garantiei contractate...de regula 1 an (cu posibilitate de prelungire pe inca 1 an)

 

La cea de a 3-a denumire doar am idee ce reprezinta si nu vreau sa ma pronunt cu presupuneri si sa dezinformez.

Link to comment
Share on other sites

la premium selection masina are un checklist de verificare in 80 de puncte si ai garantie BMW. Europlus e o garantie mai limitata, daca ai probleme in Romania e mai comlicat cu ea dar se rezolva.

LieferService inseamna ca nu trebuie sa vii sa o iei, iti va fi livrata acasa, nu stiu daca merge si in Romania.

normal ca nu se merita 16k pe o masina cu multe optiuni, ingrijita si cu certificare si garantie BMW.. :twoup:

Exact ce spuneam mai sus ... totusi cand ma uit cum arata interirul si exteriorul..mmm

Taxa la ea e neglijabila, ca e e4 si motor relativ mic, nici nu te apropii de 20 k macar...

Ma repet, pretul de acolo se negociaza binisor.

 

 

 

Cu siguranta ca poti gasi mai ieftin. Cu un pret care va reflecta conditia ei.

Un Audi TT 2007 cum spunea colegul, daca mergi pe Audi.de, la sectiunea lor de SH cel mai ieftin pleaca de la 20k.

Si iti mai dau un sfat. O astfel de masina nu se tine iarna afara chiar daca ai hardtop. Trebuie obligatoriu garaj, altfel se va deteriora interiorul rapid.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.