Jump to content

Merita un 740 d


EuSTAkE

Recommended Posts

Salutare,

Momentan conduc un 530 d din 2001 din bg si am gasit sa il dau tot in bg pe un 740 d motor 245 cp,v8. si 100 de euro diferenta.

Merita?

Cat consuma un 7-ar cu motor 4000 cm?(530 al meu in oras consumul nu sare de 8 L/100 km mers sportiv)

E mare diferenta de 1000 euro?

Cine ma poate ajuta.

Multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 165
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Un 730D E38 din 2001 al unui coleg de pe forum consuma undeva la 5-5.5 in afara la mers lejer 90-110. Se poate. In oras papa undeva la 10 dar omul merge foarte linistit cu ea. 8 e cam putin. Iar consumul real se face la pompa nu dupa ce iti arata calculatorul.
Link to comment
Share on other sites

Un 730D E38 din 2001 al unui coleg de pe forum consuma undeva la 5-5.5 in afara la mers lejer 90-110. Se poate. In oras papa undeva la 10 dar omul merge foarte linistit cu ea. 8 e cam putin. Iar consumul real se face la pompa nu dupa ce iti arata calculatorul.

e39 care il am consuma 8

Link to comment
Share on other sites

adica 5,7 % ? cat ai facut 5 zile ?

 

in oras 8 % eu nu cred ca exista la 530d. Iti spun si de ce, seria 1 120d consuma 9-10 in oras.

sa iti spun si altceva.

Masina mea am luat-o din germania de la o ruda si e modificata.in loc de 193 de cp are 220 cp ca ia mai mult aer decat motorina.

Tunning nemtesc.

si nu am facut 5 zile pana in italia am facut 20 de ore din care 10 in rom pana la nadlac ca asa se merge...

Un motor de 3000 pe un seria 5 merge lejer..nu se chinuie si tocmai de aia consuma asa putin

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Pai zi asa, tunnnning nemtesc.... da, am inteles acum.

 

e bine ca trage mai mult aer decat motorina, e o chestie.

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Masina mea am luat-o din germania de la o ruda si e modificata.in loc de 193 de cp are 220 cp ca ia mai mult aer decat motorina.

Tunning nemtesc.

 

Eu nu am inteles. Asta cum vine? :twoup:

trage mai mult aer decat trebuie.Un tunning in debitmetru si in turbina.Nu stiu nici eu foarte multe de treaba asta

Link to comment
Share on other sites

Da, tunnningul la debitmetru e recomandat impreuna cu tunningul in turbina

 

Nemtii astia domle'

deci.marti ma duc in bulgaria iau e38 la o tura si daca imi place cum merge i-am si lasat 5-aru si am luat 7-aru dar tre sa ma duc sa il inscriu ca are numere de germania.azi dimineata l-a adus omu din germania...

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
un 530 D (e39) NICIODATA nu va consuma mai putin de 10 l in oras, in medie. doar daca o lasi la vale, cu motorul oprit.

 

Ba da, cu condita sa aiba tunning nemtesc in debitmetru si tunning in turbina si sa traga mai mult aer decat motorina. Nimic nu stii. :twoup:

Link to comment
Share on other sites

un 530 D (e39) NICIODATA nu va consuma mai putin de 10 l in oras, in medie. doar daca o lasi la vale, cu motorul oprit.

 

Ba da, cu condita sa aiba tunning nemtesc in debitmetru si tunning in turbina si sa traga mai mult aer decat motorina. Nimic nu stii. :twoup:

bine frate...ai dreptate.consuma 40 de L/100 nu de km.la 100 de metrii.ai u sau ai avut 530 care consuma 10??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.