BMWClub: Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story! - BMWClub

Jump to content

  • 16 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story! Povestea unu M5,probleme,frustrari,resemnari si alte nebunii....

#21 User is offline   daniel LNC 

  • X - ulescu
  • Group: Contributors
  • Posts: 1234
  • Joined: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest West / Ilfov

Posted 20 June 2010 - 15:30

wow :twoup: trist :) pacat de bijuteria pe care o detii :)

multa bafta :(
0

#22 User is offline   Bogdan15RAM 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 736
  • Joined: 21-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Wiesbaden,De

Posted 20 June 2010 - 16:30

am avut rabdare sa citesc tot...
naspa situatie :twoup:
0

#23 User is offline   Viper05 

  • admin
  • Group: Members
  • Posts: 2744
  • Joined: 21-June 05
  • Gender:Male

Posted 20 June 2010 - 17:04

am citit si eu tot.

pacat.pacat ca dupa atatia bani investiti masina e tot pe margine, macar de ar merge ar fi alta treaba
0

#24 User is offline   d-rive 

  • muhahahahaaaa
  • Group: Members
  • Posts: 3582
  • Joined: 15-April 06
  • Gender:Not Telling

Posted 20 June 2010 - 17:25

Mda, am citit si eu totul.
E trist.

Poate la mister Wolf si restul de pe acolo, cand au de-aface cu o asemenea masina, ar trebui sa intre in functiune si orgoliul lor de BMW-isti si in ciuda sumelor destul de mari, sa puna mana sa faca treaba calumea.
Eu unul as fi trimis masina in Germania la reparat si chiar daca nu as fi castigat nimic ca service, as fi spalat obrazul BMW.
In asemenea situatii e vorba de demnitatea BMW, nu Romania ci Germania...

Ii doresc domnului Wolf si restul de pe acolo, un somn linistit.

Ce ma deranjeaza pe mine la cei de la AB ca si atitudine? Fie ca sunt nemti sau romani? Ca ne considera pe noi, posesorii romani de BMW, niste tarani, niste inapoiati, niste inculti care nu merita sa fie tratati cu acelasi respect ca un BMW-ist neamt, austriac, etc.
0

#25 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10045
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 20 June 2010 - 18:05

View Postd-rive, on 20/Jun/2010, 18:25, said:

In asemenea situatii e vorba de demnitatea BMW, nu Romania ci Germania...

Ii doresc domnului Wolf si restul de pe acolo, un somn linistit.


HAHA , care demnitate , e doar un business si atat . Doare undeva pe Wolf ca vine baiatul asta acum pe forum si-l face de rahat .
0

#26 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 20:28

View Postpaul, on 20/Jun/2010, 13:26, said:

Nu s-or pricepe aia de la AB, dar nici nu are sens sa-i acuzam aiurea :twoup:.

Inainte de a aprecia daca sunt corecte cantitatile, amintiti-va ca motorul este un V8, deci o gramada de piese de la motor sunt in dublu exemplar!
De exemplu Vanos Gearbox:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=25

Exista cate un Vanos Gearbox pe admisie si cate unul pe evacuare, deci in total 4 la cei 8 cilindri.

Traducerea in limba romana este deficitara, daca vreti sa verificati factura este mult mai clar si mai simplu sa urmariti dupa P/N.
La prima vedere pe factura nu par sa fie piese in plus si nici preturile nu par exagerate in raport cu cele de pe realoem.com.

Vanos Gearbox costa pe realoem.com 861 USD si pe factura are un pret de 2689 de lei plus TVA , adica 3200 de lei. Ceea ce e rezonabil.

Evident, in valoarea absoluta preturile pot parea mari daca ne raportam la o masina obisnuita, fie ea si BMW, dar astea sunt preturile la o masina sportiva.

Daca vreti sa-l ajutati pe initiatorul topicului incercati sa veniti cu argumente mai pertinente, ca aratatul aiurea cu degetul nu-l ajuta de loc. Nu de consolare are nevoie :) .

Din cate am auzit motoarele de M5 de pe E39 au avut destule probleme de proiectare, nu au fost prea fiabile si sunt foarte multe cazuri in care s-au stricat fara sa fie fortate.


Merci pt lamurire ,culmea e ca daca nu ma insel pe a treia proforma nu mai apar cele 4 Vanos Gearbox....dar o sa verific proforma cand o recuperez ca nu vreau sa vorbesc prostii.
0

#27 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 June 2010 - 20:52

Nici pe afara nu umbla cainii cu covrigi in coada. Sunt destui care se plang ca au avut probleme cu motorul.

E39 M5 a avut probabil niste deficiente de proiectare. Consuma ulei cu nemiluita si sunt frecvente cazurile in care au fost schimbate 1 sau chiar 2 motoare, si nu in Romania, ci la reprezentante catre care il indrumati pe cel care a deschis topicul.

Aici sunt niste poze ale unui motor de M5 stricat:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e5...s-please-2.html
Nu arata prea bine :twoup: .

Attached File  piston_M5.jpg (252.22K)
Number of downloads: 572
Attached File  Bloc_M5.jpg (268.1K)
Number of downloads: 575

Daca asa arata si motorul initiatorului, este cam dificil de reparat.
0

#28 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 21:03

Am observat ca topicul a fost mutat in sectiunea Dealeri ,AB va raspunde....

Mi s-a parut aberanta mutarea....nu stiu daca ati observat ca totusi nu e greu....nu raspunde nimeni de la AB acolo....majoritatea topicurilor au 0 reply ....daca de la ceilalti dealeri se oboseste cineva sa raspunda de la AB nu o face nimeni....plus ca eu nu am facut topicul asta sa imi raspunda cineva de la AB....l-am pus sa stie lumea cum sta treaba cu AB,nu ca nu ar sti....si sa imi dea cineva un sfat cum sa fac sa imi rezolva problema.....nu am nevoie de raspunsul de la AB chiar daca m-am adresat in topic si D-lui Wolf....m-am adresat doar asa la modul retoric......nu am nevboie sa raspunda aici ca m-am intalnit cu el de destule ori si pot sa o fac oricand ducandu-ma la AB. Mi-a dat de fiecare data aceleasi raspunsuri diplomatice....fara noima....gen Nea Nelu Iliescu.

This post has been edited by the drunk monkey: 20 June 2010 - 21:11

0

#29 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 June 2010 - 21:15

Topicul a fost adus in sectiune tehnica.
0

#30 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 21:22

View PostMyx, on 20/Jun/2010, 19:05, said:

View Postd-rive, on 20/Jun/2010, 18:25, said:

In asemenea situatii e vorba de demnitatea BMW, nu Romania ci Germania...

Ii doresc domnului Wolf si restul de pe acolo, un somn linistit.


HAHA , care demnitate , e doar un business si atat . Doare undeva pe Wolf ca vine baiatul asta acum pe forum si-l face de rahat .



Pai ar trebui sa existe ceva demnitate....ca pana la urma business-ul asta are legatura cu toti cei de aici.....plus ca din cate am observat forumul asta nu mai are cateva sute de membri cum avea acum cativa ani cand postam pe aici....are 30.000 de membri....multi tare zic eu.....si majoritatea mai intra pe aici din cand in cand si citesc....chiar se gandeste ca toate chestiile astea raman fara repercursiuni asupra increderii pe care o prezinta AB in fata posesorilor de Bmw!?

Oricum eu unu m-am lamurit si m-am resemnat....nu mai am nimic cu Dl Wolf ,cu Dl Stroe,cu AB....cand o sa imi iau masina, probabil ca e ultima oara cand mai calc acolo....asa au vazut ei sa faca afacerea....eu am avut doar incredere ....si bani de aruncat.



View Postpaul, on 20/Jun/2010, 22:15, said:

Topicul a fost adus in sectiune tehnica.


Thanks,apreciez!
0

#31 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 21:32

View Postpaul, on 20/Jun/2010, 21:52, said:

Nici pe afara nu umbla cainii cu covrigi in coada. Sunt destui care se plang ca au avut probleme cu motorul.

E39 M5 a avut probabil niste deficiente de proiectare. Consuma ulei cu nemiluita si sunt frecvente cazurile in care au fost schimbate 1 sau chiar 2 motoare, si nu in Romania, ci la reprezentante catre care il indrumati pe cel care a deschis topicul.

Aici sunt niste poze ale unui motor de M5 stricat:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e5...s-please-2.html
Nu arata prea bine :twoup: .

Attachment piston_M5.jpg
Attachment Bloc_M5.jpg

Daca asa arata si motorul initiatorului, este cam dificil de reparat.


Motorul meu nu cred ca arata asa.....repet,din cate mi s-a spus nu mai are aceasi presiune la pistoanele 2 si 3...si nu stiu ce problema e cu distributia. La primul motor intradevar arata chiar mai rau decat in pozele postate de tine......lipseau bucati de metal din piston iar bucatile respective afectasera si blocul motor.

Eu nu zic ca nu se poate intampla,nu zic ca nu am fortat masina....dar totusi nu am forat-o la modul "bataie de joc" ...nu cred sa fi ajuns de 3 ori in zona rosie....schimburile de ulei le-am facut de fiecare data la timp...deja am ajuns sa ma intreb daca atunci cand am schimbat primul motor mi-au pus un motor nou nout sau unul reconditionat .

Oricum vorba cuiva de mai sus....in momentul in care a cumparat omul un motor nou si dupa 70-75000km vine si cu ala si spune ca are probleme....poate ar fi fost cazul nu neparat sa duca masina gratis in germania,ca se datea de gol ca nu are oameni destul de calificati sa il repare si ii cerea Germania explicatii pt "specializarile" facute la ei...dar macar sa gaseasca o solutie rezonabila,un discount semnificativ....nu sa imi vina cu o ultima proforma de 400 de milioane din care manopera era 60 de milioane,ca sa scape de mine,sa ma faca sa fug unde vad cu ochii.

This post has been edited by the drunk monkey: 20 June 2010 - 21:37

0

#32 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 21:46

Apropos,ultima oara cand am mers cu masina imi aduc aminte ca nu imi mai placea suspensia.....parca avea un balans destul de mare....Eu am pe masina suspensia asta ...are trei moduri de operare....mai rigida,intermediara si mai moale....inainte mergeam pe varianta intermediara dar in ultima perioada foloseam mai mult varianta rigida,"race" , pt ca intermediara deja mi se parea prea moale si balansul era mai mare ca in primii ani de folosinta.
Acum va intreb ,ce trebuie sa schimb ,amortizoarele sau arcurile, sau amandoua....? Ca as vrea sa iau in calcul pe langa costul reparatiei motorului si costul suspensiei.
0

#33 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 June 2010 - 21:47

View Postthe drunk monkey, on 20/Jun/2010, 22:32, said:

poate ar fi fost cazul nu neparat sa duca masina gratis in germania,ca se datea de gol ca nu are oameni destul de calificati sa il repare si ii cerea Germania explicatii pt "specializarile" facute la ei...dar macar sa gaseasca o solutie rezonabila,un discount semnificativ....nu sa imi vina cu o ultima proforma de 400 de milioane din care manopera era 60 de milioane,ca sa scape de mine,sa ma faca sa fug unde vad cu ochii.

Mi-e teama ca nu dealear-ul din Romania e de vina, ci chiar politica fabricii. Pur si simplu este o problema cu motoarele de M5, au patit-o multi in tari cu mai multa apa calda. Greu de crezut ca toate reprezentantele din lume sunt varza.
0

#34 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 21:53

View Postpaul, on 20/Jun/2010, 22:47, said:

View Postthe drunk monkey, on 20/Jun/2010, 22:32, said:

poate ar fi fost cazul nu neparat sa duca masina gratis in germania,ca se datea de gol ca nu are oameni destul de calificati sa il repare si ii cerea Germania explicatii pt "specializarile" facute la ei...dar macar sa gaseasca o solutie rezonabila,un discount semnificativ....nu sa imi vina cu o ultima proforma de 400 de milioane din care manopera era 60 de milioane,ca sa scape de mine,sa ma faca sa fug unde vad cu ochii.

Mi-e teama ca nu dealear-ul din Romania e de vina, ci chiar politica fabricii. Pur si simplu este o problema cu motoarele de M5, au patit-o multi in tari cu mai multa apa calda. Greu de crezut ca toate reprezentantele din lume sunt varza.


Pai daca fabrica stie de treaba asta ,dealerul stie si el ,ar trebui sa se certe cu fabrica,ma rog,sa poarte niste discutii ,sa ajunga la niste compromisuri,ca in momentul in care stii ca motorul respectiv e problematic iar tu ai cerut 100k cand a iesit masina pe poarta fabricii,dar nu te intereseaza ....atunci ai o mare problema de responsabilitate,de bun simt,nu stiu...
0

#35 User is offline   baronu25 

  • fan BMW
  • Group: Members
  • Posts: 1778
  • Joined: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:S O M A L I A
  • Interests:bmw , pretty woman! life

Posted 20 June 2010 - 21:54

am avut placerea sa-l cumosc pe d. wolf warner in anul 2006.dar atunci nu visam la BMW si nu imi permiteam sa pornesc un bmw cand Hagi era imaginea bmw.
am inteles de la Wolf ca: sa fii un bun manager nu implica sa fii si un bun meserias! si are dreptate.
daca vrei sa rezolvi ceva la filaret incearca la George de la mecanica. poti sa-mi dai un pm si iti dau nr lui.
0

#36 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 June 2010 - 22:09

Mergi la un service sa-ti faci testul de compresie si un leakdown test.
Dupa care poti lua o decizie. Ai doua variante, cumperi alt motor sau incerci sa-l repari pe asta.

Ziceai ceva de distributie. Daca nu are compresie nu scapi doar cu distribbutia.

Reparatia este o mare enigma, pana nu desfaci motorul nici mama omida nu-ti poate spune ce are exact si cat te costa.
Gasesti un service DOTAT perfect cu toate sculele si echipamentele necesare si incerci sa-i convingi sa-ti desfaca motorul si sa ti-l repare. Nu trebuie sa te mire daca nu o sa gasesti prea multi amatori. Si pentru service este riscant sa se apuce de un motor asa de complex si cu piese atat de scumpe. Risca sa munceasca o gramada si sa nu iasa lucrarea ca lumea. In timpul asta pot schimba 100 de placute de frana si castiga mai mult :twoup: .

Abia dupa ce desfaci motorul poti avea un deviz mai aproape de realitate. Daca defectele sunt prea mari, probabil ca e mai bine sa renunti la reparatie si sa cauti alt motor.
0

#37 User is offline   edit 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 560
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 20 June 2010 - 22:22

si eu zic sa te duci cu masina prin austria si germania ca aia sigur ti-o repara.
drumul si cazarea te costa putin , raportat la cati bani ai bagat in ea pana acum.
mergi, pune-o la punct si nu o mai du la mecanici in romania.
totusi, cam multe ai schimbat la ea de-a lungul timpului...

horror povestea. cum bagai omule mana in buzunar si aruncai in conturile alora, asa fara sa-ti pui prea multe intrebari!?

LATER EDIT
primul motor nu-l mai ai?
ar trebui sa fi ramas la tine si poate faceai din doua motoare, unul.
sper ca nu ai lasat primul motor la AB tinand cotn ca nu ti l-au schimbat pe garantie.

This post has been edited by edit: 20 June 2010 - 22:28

0

#38 User is offline   Ciupanezu 

  • *********************
  • Group: Members
  • Posts: 26982
  • Joined: 11-May 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 22:24

În Austria sau Germania costă cu siguranță mai mult reparația decât în România.

Și în România există mecanici capabili să repare un astfel de motor.
0

#39 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 June 2010 - 22:30

View Postedit, on 20/Jun/2010, 23:22, said:

cum bagai omule mana in buzunar si aruncai in conturile alora, asa fara sa-ti pui prea multe intrebari!?

Ce putea sa faca? Ori baga mana in buzunar si repara masina, ori statea cu ea pe dreapta. Punct.
Nu mai raportati preturile pieselor si reparatiilor de la un M5 la preturile unei masini obisnuite, nu au nicio legatura!

View PostCiupanezu, on 20/Jun/2010, 23:24, said:

Și în România există mecanici capabili să repare un astfel de motor.

Or fi mecanici priceputi, trebuie insa sa aibe si dotarile necesare. Ma indoiesc ca exista multe service-uri care sa detina, de exemplu, macar sculele necesare inlocuirii Vanos-ului la M5.
0

#40 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 June 2010 - 22:45

View Postedit, on 20/Jun/2010, 23:22, said:

primul motor nu-l mai ai?
ar trebui sa fi ramas la tine si poate faceai din doua motoare, unul.
sper ca nu ai lasat primul motor la AB tinand cotn ca nu ti l-au schimbat pe garantie.

Probabil il tine in sufragerie, cum sa nu-l aibe ? :twoup:
0

Share this topic:


  • 16 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro