BMWClub: Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story! - BMWClub

Jump to content

  • 16 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story! Povestea unu M5,probleme,frustrari,resemnari si alte nebunii....

#41 User is offline   DOMI 

  • Fan dependent
  • Group: Contributors
  • Posts: 5956
  • Joined: 11-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bruxelles, Belgia

Posted 20 June 2010 - 22:47

reprezentatele sunt mai semnificativ mai ieftine in Germania. Cel putin comparand cu ce am vazut postat pe forum ca preturi la AB. SI de fapt sunt mult mai ieftine ca oricum pleci cu problema rezolvata, daca vii inapoi cu aceasi chestie se rezolva fara sa mai platesti . Indiferent ca a fost diagnostic gresit sau altceva..
0

#42 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 June 2010 - 22:51

Ma indoiesc ca in germania geometria fata spate costa doar 40 de euro. Si ca un schimb de lichid de frana, cu tot cu lichid, costa doar 30 de euro.
Unele piese am vazut ca sunt mai ieftine, au astia la noi niste adaosuri de zici ca vor sa-si mai faca un cate sediu de pe urma fiecarui client.
0

#43 User is offline   baronu25 

  • fan BMW
  • Group: Members
  • Posts: 1778
  • Joined: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:S O M A L I A
  • Interests:bmw , pretty woman! life

Posted 20 June 2010 - 22:54

View Postpaul, on 20/Jun/2010, 23:51, said:

Ma indoiesc ca in germania geometria fata spate costa doar 40 de euro. Si ca un schimb de lichid de frana, cu tot cu lichid, costa doar 30 de euro.
Unele piese am vazut ca sunt mai ieftine, au astia la noi niste adaosuri de zici ca vor sa-si mai faca un cate sediu de pe urma fiecarui client.

ce amintesti tu sunt la " pachet" cu alte operatii.
0

#44 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 June 2010 - 22:57

View Postbaronu25, on 20/Jun/2010, 23:54, said:

ce amintesti tu sunt la " pachet" cu alte operatii.

Nu, atat am platit eu pentru directie. Si atat as fi platit pe schimbat lichidul daca nu l-as fi schimbat la un amic.
De cand cu criza si-au cam injumatatit preturile la manopera. In plus m-au si programat de pe o zi pe alta, lucru care nu mi s-a mai intamplat de multi ani.
0

#45 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 23:14

View Postedit, on 20/Jun/2010, 23:22, said:

si eu zic sa te duci cu masina prin austria si germania ca aia sigur ti-o repara.
drumul si cazarea te costa putin , raportat la cati bani ai bagat in ea pana acum.
mergi, pune-o la punct si nu o mai du la mecanici in romania.
totusi, cam multe ai schimbat la ea de-a lungul timpului...

horror povestea. cum bagai omule mana in buzunar si aruncai in conturile alora, asa fara sa-ti pui prea multe intrebari!?

LATER EDIT
primul motor nu-l mai ai?
ar trebui sa fi ramas la tine si poate faceai din doua motoare, unul.
sper ca nu ai lasat primul motor la AB tinand cotn ca nu ti l-au schimbat pe garantie.


Nu mai am primul motor....l-am vandut la vre-o doi ani dupa ce l-am schimbat...pe vre-o 1000 euro...m-am gandit ca fiind stricat nu am ce sa mai fac cu el....daca stau sa ma gandesc parca cel care l-a luat l-a luat chiar pt vanosuri :twoup:))...cred ca era bun acum.

Bagam mana in buzunar pt ca vroiam sa fie masina in perfecta stare de functionare si pt ca luam de bun orice imi spuneau cei de la AB...bine cand am schimbat cutia din cauza lor...cand am dat banii pe alte piese de doua ori pana sa realizeze ca de fapt trebuiau schimbate debitmetrele am inceput sa imi pun intrebari....da nu multe ..din moment ce m-am tot dus acolo in continuare :)))

View Postthe drunk monkey, on 20/Jun/2010, 22:46, said:

Apropos,ultima oara cand am mers cu masina imi aduc aminte ca nu imi mai placea suspensia.....parca avea un balans destul de mare....Eu am pe masina suspensia asta Visit My Website ...are trei moduri de operare....mai rigida,intermediara si mai moale....inainte mergeam pe varianta intermediara dar in ultima perioada foloseam mai mult varianta rigida,"race" , pt ca intermediara deja mi se parea prea moale si balansul era mai mare ca in primii ani de folosinta.
Acum va intreb ,ce trebuie sa schimb ,amortizoarele sau arcurile, sau amandoua....? Ca as vrea sa iau in calcul pe langa costul reparatiei motorului si costul suspensiei.


Revin cu intrebarea de mai sus ca probabil nu a fost observata printre toate posturile astea....

This post has been edited by the drunk monkey: 20 June 2010 - 23:12

0

#46 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10045
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 20 June 2010 - 23:23

View Postthe drunk monkey, on 21/Jun/2010, 00:14, said:

Revin cu intrebarea de mai sus ca probabil nu a fost observata printre toate posturile astea....


la cati bani ai cheltuit cu masina asta , sa pui pe un forum intrebari de genul asta pare destul de copilaresc , no offence , presupun ca poti intra intr-un service si efectua a constatare .
0

#47 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 23:29

View PostMyx, on 21/Jun/2010, 00:23, said:

View Postthe drunk monkey, on 21/Jun/2010, 00:14, said:

Revin cu intrebarea de mai sus ca probabil nu a fost observata printre toate posturile astea....


la cati bani ai cheltuit cu masina asta , sa pui pe un forum intrebari de genul asta pare destul de copilaresc , no offence , presupun ca poti intra intr-un service si efectua a constatare .


De acord cu tine,dar cand i-am zis d-lui Stroe de la AB a zis ca ei nu prea au treaba cu AC Schnitzer,ca nu stiu ce si nu am mai insistat....am zis sa caut reprezentanta Ac Schnitzer in Ro ,sa ma duc la ei sa vada exact ce si cum ,am gasit un site parca,o adresa de mail, am scris nu mi-a raspus nimeni nici in ziua de zi.
Nu era o problema stringenta si am lasat-o balta, dar pana la urma asa o sa fac...cand ma duc cu motorul fac si testul respectiv si asa rezolv si cu intrebarea copilareasca :twoup:

This post has been edited by the drunk monkey: 20 June 2010 - 23:29

0

#48 User is offline   the drunk monkey 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 154
  • Joined: 25-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 20 June 2010 - 23:40

View Postbaronu25, on 20/Jun/2010, 22:54, said:

am avut placerea sa-l cumosc pe d. wolf warner in anul 2006.dar atunci nu visam la BMW si nu imi permiteam sa pornesc un bmw cand Hagi era imaginea bmw.
am inteles de la Wolf ca: sa fii un bun manager nu implica sa fii si un bun meserias! si are dreptate.
daca vrei sa rezolvi ceva la filaret incearca la George de la mecanica. poti sa-mi dai un pm si iti dau nr lui.



La Filaret imi faceam masina la Miron...acu nu stiu care e mai priceput ,el sau George......
Am mai primit cateva numere de telefon pe privat....cam asta e situatia....o sa sun la fiecare sa ii explic ce si cum si in functie de ce mi se raspunde o sa iau o decizie....ori la noi...ori afara.

Pana una alta tre sa vad cum se va prezenta masina dupa ce o iau de la AB....ca mi-e tare frica sa nu se prezinte mai rau decat atunci cand am dus-o....acu' poate sunt paranoic dar o sa aflu deabia dupa ce o iau in primire.
Cand am vazut-o ultima oara acum cateva saptamani 2 anvelope erau dezmflate,pe janta si celelalte doua mai aveau 0.5 atm probabil.....de la atata stat acolo pe loc....ma gandesc ca puteau sa le umfle din cand in cand ca nah,anvelopele alea e posibil sa nu mai fie in firea lor dupa atat stat pe janta. Cu restu,,,habar nu am...nu pot sa spun decat Doamne ajuta !

This post has been edited by the drunk monkey: 20 June 2010 - 23:44

0

#49 User is offline   megszalott_325i 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 273
  • Joined: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Posted 21 June 2010 - 02:54

Masina frumoasa, dar un adevarat sad story. Incearca sa gasesti un mecanic bun, si sa duci la el de acum. Eu cand am cumparat primul meu BMW, am schimbat totul la reprezentanta, nu numai uleiul si placutele, aproape toata suspensia, pompa de benzina, si ceva altele. Dupa un an m-am gandit ca banii ce las acolo nu este proporțională cu serviciile ce primesc. Am cautat un mecanic priceput cu care mi-am imprietenit dealungul timpurilor, si nu trebuie sa astept luni de zile pentru constatare. Apoi cumpar piesele de unde pot, SH daca este cazul, si manopera este mult mai ieftin. Stiu ca un M5 este mai complicat decat un E46, sau E39 normal, dar exista mecanici bun si la noi in tara.

Iti urez mai mult noroc in continuare, si sa stii ca oricat te-a frustrat masina eu sunt invidios :twoup:
0

#50 User is offline   Stefan_e46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1372
  • Joined: 02-November 07
  • Gender:Male
  • Interests:racing

Posted 21 June 2010 - 07:46

Asta e unul din motivele pentru care usor usor am renuntat la BMW, lipsa serviciilor post-cumparare sunt dezastruoase .

Pacat de M5, eu in locul ta i-as da in judecata si i-as tara numai prin tribunale cu tot cu facturile lor proforme , sa-ti repare masina care nu avea decat poate supapele defecte si oscila relantiul si sa-ti dea si banii inapoi.
0

#51 User is offline   Rares 

  • fencer
  • Group: Members
  • Posts: 6357
  • Joined: 10-October 07
  • Gender:Male
  • Location:B R A S O V
  • Interests:B M W

Posted 21 June 2010 - 07:58

sunt curios, pe la dealerii altor marci tot asa jale e?
0

#52 User is offline   Stefan_e46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1372
  • Joined: 02-November 07
  • Gender:Male
  • Interests:racing

Posted 21 June 2010 - 08:07

Am observat ca marci non-premium , calitatea servisarii este mult mai buna si prompta decat sa spunem la BMW, Audi Mercedes.

Deci nu e vorba de bani , ci de personal necalificat, de mecanici luati de la atelierele Dacia ( nu ca ar fi vreo problema) si pusi dintr-odata pe un BMW.


Eu de un singur service sunt multumit si nu ca vreau sa-i fac reclama: Tiriac Service pentru RRS.

This post has been edited by Stefan_e46: 21 June 2010 - 08:09

0

#53 User is offline   Mario Marius 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 626
  • Joined: 09-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Bimmerfests, BMW Meetings and discussions !

Posted 21 June 2010 - 08:20

foarte urat... dar problema este la tine, daca erai un pic mai atent, si nu aruncai cu banii pe fereastra poate se rezolva altfel, nu pot sa imi imaginez daca iubeai masina atat de mult timp cum lasai sa ti-o distruga in halul asta si mai ales de unde atata rabdare sa astepti cu lunile pentru o reparatie pe care o plateai cash? eu cred ca eram acolo in fiecare zi, si daca simteam ca sunt incompetenti plecam imediat, cum sa vinzi motorul ala cu 1000 euro? in condiitiile in care tu l-ai luat cu 18.000 ? nu te gandesti 1:18 ? nu cred ca aveai banii lui gigi becali altfel nu imi imaginez cum de ai aruncat asa cu banii in ei ca la lautari...

WTF man? si cum sa te tina motor nou 70.000 km, ori nu il lasai sa ajunga la temperatura optima si dadeai in el din prima clipa cand il porneai sau nu ii completai ulei sau nu stiu dar mi se pare efectiv obscen un motor V8 de altfel cea mai laudata masina la clasa ei pentru fiabilitate & etc sa cada in halul asta? dar de fapt daca stau sa ma gandesc principalul motiv este factorul uman... nu pot sa te invinovatesc decat pe tine, am vazut M5-uri cu peste 200.000 km care inca trageau foarte bine...


ps: TRIMITE INTAMPLAREA LA BMW AG MUNCHEN, GEMANIA, NU AI TUPEU!

This post has been edited by Mario Marius: 21 June 2010 - 08:26

0

#54 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5123
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 June 2010 - 08:20

ciudat ce ziceti de motor eu stiam ca pe la 150 mii km moare un motor de M5... oricum aia 150 mii km sunt parcursi la regimuri de turatie superioare motoarelor "normale"
0

#55 User is offline   WLF 

  • .....................
  • Group: Banned
  • Posts: 8599
  • Joined: 26-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere

Posted 21 June 2010 - 08:30

Cred ca el ar trebui pus pe perete, precum "Angajatul lunii", sa fie si cateogoria "Clientul anului" sau fraierul anului, cum prefera ei. Sunt multi care platesc probabil sute de mii de euro sa cumpere o masina doua trei, insa profitul AB probabil este relativ asemanator ca si in cazul unor servicii prestate de 35k.
0

#56 User is offline   filon 

  • Filozoful de serviciu
  • Group: Contributors
  • Posts: 967
  • Joined: 29-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 June 2010 - 09:36

the drunk monkey said:

Eu nu zic ca nu se poate intampla,nu zic ca nu am fortat masina....dar totusi nu am forat-o la modul "bataie de joc" ...nu cred sa fi ajuns de 3 ori in zona rosie....schimburile de ulei le-am facut de fiecare data la timp...deja am ajuns sa ma intreb daca atunci cand am schimbat primul motor mi-au pus un motor nou nout sau unul reconditionat .

Cred ca ti-au dat unul reconditionat. Nu cred ca au produs mai multe motoare decat masini ca sa aiba asa multe de rezerva. Stiu ca se practica reconditionarea motoarelor.
Oricum... de 3 ori in zona rosie? Pai eu de trei ori am dat de limitator, iar schimbarea vitezei la redline fac aproape zilnic si e un amarat de M50 de 2,5 nu V8 facut pentru asa ceva. Si al meu mai are si 235k Km si tot nu zice nici pas. Nu e deloc normal ce ai patit. Le-ai dat o suma enorma de bani. Pai iti luai aproape 3 M5-uri E39 de banii aia (la preturile de acum) sau un M5 E60.

Eu iti sugerez sa-ti gasesti o firma serioasa de tuning ca acolo trebuie sa fie si baieti mai priceputi care sa se aventureze sa desfaca motorul. Si daca nu esti deja, inscrie-te pe m5board.com si intreaba si pe acolo ca e o comunitate foarte ajutatoare.

This post has been edited by filon: 21 June 2010 - 09:38

0

#57 User is offline   turmentatu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1081
  • Joined: 20-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Micul Paris

Posted 21 June 2010 - 09:40

anul tecut am fost si eu pe acolo si ti-am admirat masina. Foarte frumoasa, sincer mi-a placut foarte mult. Eu tot cu Dl. Stroe am colaborat, dar la mine a fost mai simplu si devizele foarte mici. Oricum, am ajuns la concluzia ca daca ai o masina scumpa si te duci la AB, iti fac devize mult mai mari , te aburesc, iti mai baga piese si multe altele.
Bafta si sa te vedem cu M5 prin bucuresti!
0

#58 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 21 June 2010 - 10:11

View PostStefan_e46, on 21/Jun/2010, 08:46, said:

Pacat de M5, eu in locul ta i-as da in judecata si i-as tara numai prin tribunale cu tot cu facturile lor proforme , sa-ti repare masina care nu avea decat poate supapele defecte si oscila relantiul si sa-ti dea si banii inapoi.

Eu in locul tau nu m-as aventura sa dau sfaturi si sa fac recomandari fara sa citesc macar posturile initiatorului :twoup: !
Omul a spus ca motorul era praf, pistoanele aveau lipsa bucati din ele, blocul era varza.

View Postthe drunk monkey, on 20/Jun/2010, 22:32, said:

[...] La primul motor intradevar arata chiar mai rau decat in pozele postate de tine......lipseau bucati de metal din piston iar bucatile respective afectasera si blocul motor.

De unde pana unde ai scos aiureala cu supapele si pe cine sa dai in judecata ca sa-ti dea ce? :)

Inteleg ca suntem de partea proprietarului, dar hai sa nu vorbim doar ca sa nu tacem!
0

#59 User is offline   Stefan_e46 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1372
  • Joined: 02-November 07
  • Gender:Male
  • Interests:racing

Posted 21 June 2010 - 10:36

Paul, nu vreau sa intru in vreun articol ce privesc drepturile consumatorului.

Cand dai un ban te astepti ca problema sa fie rezolvata profesional pentru o masina de 100.000 euro( ma rog cat valora cand era noua).

Sa-mi spuna mie vreun posesor de bmw care nu ai da redline macar 1 data pe zi. ca eu nu al cred.

Cel mai probabil i-au pus piese sh , ca nu poti desface motoru sa vezi ce-i in el.

Oricum acum e prea tarziu , i-au facut motoru varza si i l-au schimbat cred ca de 5 ori in lunile astea cu piese de la alte masini.

This post has been edited by Stefan_e46: 21 June 2010 - 10:59

0

#60 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5123
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 June 2010 - 10:57

probabil ca baietii s-au prins ca omul plateste fara sa puna prea multe intrebari si asa au mai schimbat si alte piese,eu sunt curios daca la devizele alea s-a pus si vreun test OBD.adca ai valorilea astea la vanos sau macar daca e atasat testul de compresie?
0

Share this topic:


  • 16 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro