Jump to content

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story!


the drunk monkey

Recommended Posts

Salutari tuturor,

 

 

Nu am mai postat demult pe acest forum, cred ca ultima oara am facut-o acum 3 ani si ceva, dar nevoile si frustrarile ma ma forteaza sa va aduc la cunostina si totodata sa apelez la cunostintele voastre, deci multumesc anticipat celor ce isi vor da cu pararea si ma vor sfatui dupa citirea a ceea ce urmeaza.

Va fi o poveste mai lunga, apreciez pe cei ce isi fac timp sa citeasca pana la capat si inteleg pe ce cei ce la un moment dat vor fi renuntat sa o faca.

 

Cei mai vechi aici au mai auzit din povestile mele dar probabil in ultimii anii au aparut multi membri noi asa ca o sa fac un rezumat ca toata lumea sa aprecieze corect ceea ce vreau sa spun.

 

Rezumat: Acum 6-7 ani am cumparat din Germania un M5 E39, l-am inmatriculat si am inceput sa ma bucur de senzatiile pe care le putea oferi.

Nu era zi sa nu ies afara si sa gonesc pe strazile capitalei si nu numai...acum probabil nu as mai face la fel dar ma rog...era bucuria incepatorului.

Dupa 10.000 de km a cedat un piston, mi-a afectat si blocul motor si m-am dus la Automobile Bavaria pt postgarantie. Raspunsul domnului Wolf,managerul de la AB a fost :"Nu va putem acorda garantie pt ca ati facut ultima revizie(schimb de ulei) la Bmw Filaret". Am ramas perplex pt ca m-am gandit ca la poarta Bmw Filaret scrie dealer Bmw,unde a fost greseala?! However, firma mea producea, aveam ceva bani am zis asta e...ghinion ...si am platit frumoasa suma de 18.000 Euro, fara manopera, pe un motor nou.

La un an dupa asta ma duc sa schimb kitul de ambreiaj(il mai schimbasem odata dar fusesem inspirat si o facusem in TM) si dupa ce l-au schimbat observ ca agata in viteza a 3 a. Le spun si bineintels ca ei nu gasesc explicatia dar in acelasi timp vin cu propunerea sa schimb cutia pe post garantie(acum nu mai conta ca facusem revizia in alta parte).

Fac un calcul si zic "motor nou am,daca schimb si cutia e beton" asa ca am platit vre-o 1250 euro ca la post garantie platesti si tu ceva si am schimbat cutia,desi daca stam sa ne gandim cutia mea veche mergea f bine si doar din cauza lor a inceput sa agate,deci nu aveam nevoie de cutie noua. Dar nah...firma mergea,producea si eu probabil eram destul de prost sa arunc cu banii aiurea.

Apropos,intre timp schimbasem culoarea masinii,luasem jante de 7.000 de euro,pusesem difuser AC Schnitzer,cum ar veni mai investisem ceva,ca nah iubeam masina aia mai mult ca pe mama(sper sa nu citeasca si ea pe aici) .

A treia problema majora a fost cu debitmetrele, se taia alimentarea la 170 km la ora,lucru f periculos dealtfel si m-am dus de trei ori pana au gasit cauza,bineinteles de fiecare data platind pt diverse piese care ziceau ei ca ar cauza problema.

Evident am mai fost la ei si cu alte probleme mai mici,revizii,placute,etc...lcururi minore sa zicem dar pt care de fiecare data erau discutii, ma rog, nu are rost sa le dezbat in amanunt.

Pana acum un an jumate in afara de piese uzuale(bucse,discuri frana,placute,ambreiaj,etc), am mai schimbat la masina servo directie,punte spate,grupul de distribuitie pe spate,unitatea NAVI,destul de multe piese daca stam sa analizam( aviz celor ce vor sa cumpere un M5) dar am zis ca nah, masina trebuie intretinuta, nu trebuie sa astept sa cada de tot si am considera ca orice defectiune trebuie remediata urgent pt ca poate cauza alte probleme mai mari.

M-am gandit ca intradevar am si fortat masina,am profitat de capacitatile ei maxime deci e normal sa mai cada una alta.Probabil daca as fi folosit-o asa mai de Duminica nu as fi schimbat atatea dar ma rog, asta e alta poveste. Evident, nu toate piesele enumerate mai sus le-am schimbat la AB ca vazusem deja cum sta treaba.In schimb toate reviziile ce tineau de motor,schimb de ulei le-am facut la ei ca nah,ma gandeam ca iar pierd garantia la motor.

Oricum in urma cu 2 ani jumate am cumparat un E 60 4X4,o masina excelenta de altfel si am folosit din ce in ce mai putin M5-ul. La un moment data ma batea gandul sa il vand dar am zis ca la cati bani am bagat in el nu mai are rost si m-am hotarat sa o sa tin pe viata,evident daca bugetul imi va fi permis acest lucru.

 

Cam aici se termina rezumatul pt cei noi veniti....So...acum un an jumate se apropia primavara si am zis sa ii fac revizia de pregatire pt primavara-vara....adica sa ii schimb bucse,discuri,placute,kit ambreiaj,etc...Nu am folosit-o niciodata iarna pt ca este groaznic sa mergi cu un M5 pe zapada dar m-am gandit ca o sa vina vremea calda si o sa vreau sa ma mai bucur de ea pana la mare sau seara pe racoare....Adevarul e ca pana la mare preferam sa platesc dublu pe carburant dar sa ma bucur de senzatia pe care o putea oferi masina asta...trebuie sa va spun, cu toate ca am mai spus-o in alte posturi, e o senzatie incredibila, de vis, o minunatie, ceva ce te face sa uiti de toti banii cheltuiti si taate problemele avute.... simti ca traiesti,ca renasti ca esti stapanul universului....sunetul motorului,al evacuarii,acceleratia,viteza,usurina cu care depasesti.....e greu de descris ....ceva extraordinar.....

Revenind la motivul reviziei ,in afara de faptul ca urma sa vreau sa ma bucur de masina la vara, de fiecare data am tinut ca masina sa aiba totul pus la punct pt ca in momentul in care o calci si mergicu o viteza de peste 200 km la ora daca are piese uzate sau defecte risti destul de mult.

Initial am vrut sa ma duc la Bmw Filaret pt revizie dar mecanicul meu de acolo a zis ca mai bine sa ma duc la AB pt ca motorul avea un tremurat si mi-a zis ca sa nu faca AB-ul figuri ca am umblat la motor in alt service decat al lor.Asa ca am zis ca fac revizia la AB si rezolv si cu tremuratul motorului.

Am lasat masina acolo, le-am zis ce piese sa schimbe si le-am zis si de tremurat. Dupa ce mi-au facut un deviz de vre-o 200de milioane din care am platit vre-o 120 avans ma suna Dl Silviu Stroe sa imi spuna ca au schimbat piesel respective si ca urmeaza sa se ocupe de tremuratul motorului.Asta se intampla in Februarie 2009.

 

Stiti cat a durat sa imi spuna ce are motorul ?? 4 luni de zile !!! Si siti ce mi-a spus Dl Stroe cand m-a sunat pe la sfarsitul lui Mai ??? Ca trebuie sa cumpar alt motor !!!!!

Va jur,mi-a cazut cerul in cap !!!! Deci motorul pe care platisem 18.000 de euro cu 3 sau 4 ani in urma si care avea cred cam 70000km trebuia schimbat .

Evident m-am panicat pt ca nah....eram in 2009,venise criza,firma nu mai producea,dimpotriva manca bani....deci nu mai erau posibilitatile de alta data.

Am sunat mecanicul d ela Filaret si i-am zis..."uite domne ce zice Dl Stroe de la AB,ca tre sa schimb motorul" .Omu mi-a zis domne zi-le sa se uite la distributie ca nu cred ca e chiar asa de rea situatia. Il sun pe Dl Stroe si ii zic" Domne am sunat eu un mecanic in Germania si a zis ca e de la distribuite,mai uitati-va odata" "nu domne ca ne-am uitat,nu e de acolo|" " mai uitati-va domne ca platesc" .

Au mai trecut trei saptamani si ma suna Dl Stroe" da domne,e de la distribuie,aveati drepatate"

Imi venea sa ma impusc dar in acelasi timp am rasuflat usurat. I-am zis sa imi fac devizul si dupa inca o luna imi trimite proforma ,in jur de 200 de milioane. Evident m-a luat durerea de cap ca repet,era criza, iar banii nu prea mai faceau purici prin buzunare. In fine,ma duc la AB si zic ca vreau sa vb cu Dl Wolf managerul firmei. Ne-am adunat cu totii acolo si i-am zis " Dle Wolf eu platesc 200 de milioane dar sunteti siguri ca se rezolva problema "? L-a chemat pe mecanicul care se ocupase de masina si l-a intrebat care e situatia. Omu a zis ca e distributia dar ca de fapt e o problema cu pistonul 2 si 3 si mi-a aratat o diagrama unde p[uteam vedea compresia mai mica la pistonul 2 si 3. Zic " deci si daca platesc 200 de milioane tot nu o sa merga masina cum trebuie si o sa am probleme cu pistoanele respective"? "probabil '" zice omu.

Atunci i-am zis d-lui Wolf daca nu putem sa schimbam motorul pe post garantie .Acesta a zis ca prezinta situatia in Germania si dragii mei dupa inca vre-o doua luni am fost instiintat ca nu s epoate schimba motorul pe post garantie.

 

In fine...eram deja in Septembrie,trecuse si primavara si vara si mare....deja nu mai aveam cum sa ma bucur de masina chiar daca as fi reparat-o.

L-eam zis ca ma gandesc ce fac si ca pt ca a venit toamna deja nu mai are rost sa repar masina ca oricum nu am unde sa o mai folosesc. Oamenii au fost intelegatori intradevar,mi-ai facut factura pt revizie ca nu o facusera pana atunci ca asteptasem sa vedem finalul dar au zis ca macar sa incheiem factura aia.

Mai ramasese sa platesc 80 de milioane si sa vad ce hotarasc cu motorul.

Apropos,dupa ce Dl Wolf mi-a zis ca nu poate sa imi dea post garantie ca Germania nu accepta ca vezi doamne au trecut 4 ani , Dl Stroe imi face o proforma pt distributie mai ieftina cu mai putine piese de vre-o 120 de milioane si din care imi spune ca imi acorda 25% reducere. Dragut din partea lor am zis totusi.

A trecut iarna ,a venit primavara...si mi-am zis din nou ...domne' vine vara..marea...hai sa vad ce fac cu M5-ul. Le platisem vre-o 20 de milioane din restanta de 80,m-am dus le-am mai dat vre-o 25 si prin Mai daca nu ma insel le-am dat si restul de bani.Aici recunosc,nu m-au batut la cap, le-am dat restulk de bani in transe dar sincer sa va spun nici eu nu m-am fortat sa platesc mai devreme ca nah,masina era la ei de atat timp problema nerezolvata dar in final am zis ca pana la urma banii aia erau pt ceva ce rezolvasera si trebuiesc platiti.Fiind mai mult plecat pe afara in ultimele trei luni am ajuns sa discut problema motorului acum 2-3 sapatamani.

 

Iar ne-am intlnit toata trupa,Dl Wolf,Dl Stroe si mecanicul care se ocupase de masina. I-am explicat Dl-ui Wolf ca numai vreau sa vand masina ca vreau sa o pastrez pe viata ca sunt atasat de ea si nah...vreau sa o fac totusi sa functioneze. Dl Stroe mi-a zis ca nu mai are cele doua devize vechi si ca imi face unul nou. Dl Wolf m-a asigurat ca se ocupa Dl Stroe si ca o sa fie bine,mecanicul mi-a zis ca daca vreau sa rezolv problema cu compresia la pistoanele 2 si 3 trebuie sa segmentez motorul dar ca tot va ramane o problema ca blocul motor,ca nu stiu ce,oricum nu am inteles nimic si ca prin urmare nu o sa mai aibe 400 de cai o sa aibe cu vre-o 10-15% mai putin cand se aseaza pistoanele pe segmenti,ceva de genul. Recunosc nu prea ma pricep la motoare si faptul ca am avut masina asta nu m-a facut mai destept in privinta asta ca nah....de cand am masina am invatat si eu chestii generale dar nu cine stie ce.

Acum eu le-am zis pai domne daca nu iese cum trebuie o sa iau in calcul si posibilitatea sa schimb motorul cu unul second hand ca nu imi mai permit sa dau 18.000 europe unul nou. Apropos,cand i-am zis Dl-ui Wolf ca am dat 18.000 pe motor,uitase probabil si s-a mirat si el si a exclamat" hai domne ca nu ati data atat,nu avea cum sa fie un motor atatia bani la vremea aia" :twoup:)) I-am zis sa verifice facturile de atunci si bineintels ca auzind asta mi-am zis in gand" da ce prost ai fost bai dobitocule,ai platit 18.000 de euro pe un motor pe care probabil ca daca nu saream cu banii ca fraieru imediat mi l-ar fi dat cu 13000".

Ma rog,alte vremuri,alta minte.

Problema nu e asta,problema e ca dupa 20 de minute a aparut Dl Silviu Stroe cu un deviz de cat credeti ? De 400 de milioane !!!! Deci primul a fost de 200 al doilea de 120 si acum ca a bagat si segmentarea plus manopera ,al treilea de 400 de milioane.

Cand i-am zis de unde diferenta asta de la al doilea deviz care era de 120 de mil,mi-a zis ca e imposibil sa fi facut undeviz de 120 de milioane.Stiti cat era manopera in al treilea deviz pt ce trebuia sa schimbe in caz ca as fi comandat piesele respective? 60 de milioane !! :))

Nu mai m-am dus la Dl Wolf sa ii spun cat de mult ma ajutase Dl Stroe ,am luat devizul si i-am zis ca o sa ma gandesc daca platesc sau daca imi cumpar motor SH.

Sunt sigur ca atunci cand am adus in discutie ca as cumpara motor SH s-au gandit sa imi faca un deviz care evident sa il refuz pt ca evident tre sa fii nebun sa platesti 10000 de euro aproape si de fapt la final motorul sa nu functioneze la capacitatile maxime.

S-au gandit ca facandu-mi un deviz dublu fata de primul si triplu fata de al doilea o sa refuz pt ca nu erau siguri cum o sa iasa lucrarea,cum o sa mearga motorul dupa ce il segmenateaza .Asta e....

Intre timp m-am gandit si zilele trecute l-am sunat pe DL Stroe si i-am zis sa imi faca masina asa cum era cand am adus-o adica sa functioneze dar cu un usor tremurat.

Si i-am zis " sper ca o sa iasa asa cum am adus-o" ....stiti ce mi-a raspus" si eu sper ,pt ca stiti a stat un an si..." :))) Deci daca si el spera e bine....m-am linistit.

Sapatama viitoare sper ca o sa ma sune sa o iau...sper bineinteles sa maerga macar asa cum mergea cand am adus-o si sper sa aibe pe ea toate piesele noi pe care le-am cerut sa le schimbe si pt care am platit totusi 200 de milioane. Mi-a zis ca se apuca de ea si ca e gata sapt viitoare dar ca evident tre sa platesc manopera pt constatarea ca tre sa schimb motorul.

Cam asta e povestea oameni buni....asta mi s-a oferit de catre AB unde am cheltuit...stati sa fac uncalcul......18.000 motor...500 manopera schimbat motor( chiar...atunci am platit 500 euro sa imi schimbe motorul acum mi-a calculat 60 milioane pt schimat piesele din deviz) ,cam 1500 cand am schimbat cutia....cam 800 plsu manopera debitmetre....vre-o 2 kituri de ambreiaj ....1200 euro....ultima revizie 200 milioane....schimburi de ulei in toti anii astia ,alte piese,bucse,consumabile,etc.... hai sa mai zicem vre-o 7000 euro in 6 ani.....deci cat vine.....cam 34-35 de mii de euro am lasat eu la AB in toti anii astia....nu am cumparat omasina de acolo,sa nu ma intelegeti gresit :()) ,numai piese de schimb si manopera....anii in care am avut numai discutii,certuri,probleme....deci pt 35000 de euro cheltuiti acolo am primit ceea ce ati citit mai sus.

Domnule Wolf,in cazul in care cititi pe aici ce scrie lumea....poate cititi dar nu raspundeti ca am vazut o rubrica noua unde cica ar trebui sa raspundeti forumistilor dar nu am vazut nici un reply de la dvs....deci daca cititi, sa stiti ca atunci cand ati facut sediul ala minunat de pe DN1 , mi-am adus si eu aportul.....poate biroul unde stati acum a fost achizitonat cu o parte din banii aia....

Cred ca realizati ca totusi problema nu e de bani...ca i-am dat fara parere de rau pt masina aia pe care am adorat-o ....care mi-a adus probleme dar si multe senzatii extraordinare,bucurii....problema e de frustrarile pe care mi le-ati creat in tot timpul asta...de lipsa de profesionalism...si de respect pt un adevarat iubitor de BMW.Am mai zis eu intr-unul din posturi...poate pt dvs BMW inseamna trei litere....o sigla...o afacere pana la urma....pt multi dintre noi inseamna altceva...insemna un stil de viata...un mod de exprimare a peronalitatii....pacat....am iubit masina asta....au fost momente cand daca eram suparat,trist ma duceam pe autostrada si mergeam cu 250km la ora si simteam ca uit de tot si de toate...si cand ma intorceam aveam o stare de bine,uitam de suparari de orice....de fiecare data cand coboram din casa eram nerabdataor ca un copil sa o pornesc desi o facusem cu o zi un urma .....paote suna absurd dar catepodata vorbeam singur in ea,cu ea...as putea spune ca au fost momente cand simteam ca face parte din mine,ca ma reprezinta,ca e ca o extensie a personalitatii mele....poate par vorbe mari dar asta e...asa am simtit....spun asta pt ca din cauza fazelor de mai sus ajungi sa ti se ia.....si nu e normal.

Apropos,Dl Wolf sau Dl Stroe sper ca daca cititi postul asta cand ma duc sa iau masina sa nu imi faceti o factura pt constatare de 1000 de euro. :())

Pana la urma daca stau sa ma gandesc noi suntem chiar prieteni ...dupa atatea discutii si probleme....Dumneavoastra chiar sunteti un tip ok....funny,destept,un bun manager si aici vb f serios....dar din pacate un neamt care v-ati transformat prea mult intr-un roman ....ati stat atata timp aici si asta v-a afecatat....pt ca un neamt ar fi gandit altfel....drept dovada ca ganditi ca un roman cred ca e si faptul ca vorbiti prea bine romaneste. :D

 

Oricum,pt cei care au citit pana la capat....pt viitor o sa am nevoie probabil de un motor SH...deci daca auziti ceva...pana in 3000 de euro eventual.....si mai ales inainte de asta daca imi recomandati un mecanic adevarat care sa se bage intr-un motor de M5 stiind ce face .....m-am uitat pe ebay.de si ebay.co.uk....preturi f mari....intre 5000 si 7000 euro un motor SH...plus adusu'....ajunge scump rau....evenual ceva local....macar in RO.

Sincer nici nu stiu ce sa fac,sa caut motor,sa ma duc la cineva care se pricepe si sa se uite sa vada exact ce probleme are motorul si sa vad daca nu se poate rezolva cu anumite piese noi....habar nu am...pt ca mi s-a cam luat....nu mai stiu ce sa cred,pe cine sa cred,habar nu am daca problema prezentata de AB e intradevar reala,daca am nevoie de toate piesele alea...nu stiu...si nici nu imi permit sa fac experimente pt ca s-au dus vremurile de alta data cand inchiudeam ochii si bagam mana in buzunar.Acum am alte prioritati.Vreau sa fac masina,sa ma bucur de ea dar fara cheltuieli aiuristice.Vreaui sa imi spuna cineva exact care e problema si care e solutia cea mai rezonabila.

 

Cam asta e...inca o data multumuri celor ce au avut rabdare sa citeasca pana la capat. Ca o concluzie, cred ca ar trebuie facut ceva in privinta tuturor dealerilor de masini din tara asta...luata o atitudine...sa fie treziti la realitate...pt ca din pacate in service-urile dealerilor am senzatia ca singurul lucru care se poate face ca lumea e o revizie minora sau un schimb de ulei....si chiar si atunci apar probleme sau discutii.

 

 

PS Mi-am adus aminte....in afara de revizie si tremurat i-am zis Dlui Stroe ca volanul merge cam greu deci e o problema la servo directie......mi-a zis ca dupa ce au verificat, sunt doua posibile cauze ..una mai scumpa si una mai ieftina....prima data ar trebui sa platesc piesa ieftina si daca nu se rezolva sa o platesc pe aia scumpa.Dar evident cea ieftina odata platita e buna platita . :D)))

 

 

PSS Scuze pt eventuale greseli de scriere,m-am grabit ca a fost ceva de scris si la ditamai romanul era greu sa mai stau sa verific,deja am obosit scriind.:D

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Am atasat prima proforma,trimisa in iulie anul trecut,nu stiu sigur daca mai era inca o pagina....a doua,cea de 120 de mil,nu o mai gasesc cred ca mi-a trimi-o pe fax....o atasez si pe a treia,cea de 400 mil dupa ce o recuperez de la un prieten caruia i-am lasat-o sa se uite pe ea.

post-76-1276984419_thumb.jpg

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

Cred ca e mai bine sa cauti un mecanic priceput. Compresia scazuta poate fi si de la ansamblul segmenti, pistoane, bloc, dar si de la supape.

Poate ai noroc si se poate repara totusi, ca nici la un motor SH nu poti fi absolut sigur ca nu are probleme.

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

i feel you bro'

 

iti recomand urmatoarea chestie: nu te arunca inca la un motor. si decat sa platesti nebunia asta la AB mai bine cu mult mai putin decat proforma de la ei pui masina pe platforma si te opresti la Viena sau direct la Munchen. macar stii o treaba.

 

sau mergi pe o recomandare autohtona insa ma gandesc ca pana acum, in anii astia, ai fi gasit pe cineva sa-l lasi sa se bage in motorul tau

 

toate se rezolva.

Link to comment
Share on other sites

daca ai putea sa mergi pana in ungaria la debrecin la repr bmw ar fi f bine. cand am fost eu ultima data acum 2 saptamani, aveau 2 m5`uri la reparat. una era cu nr de ungaria si una cu nr de bulgaria.cred ca se pricep si la m5.

 

 

ps; majoritatea posesorilor de bmw din oradea merg la debrecin la service si toti suntem multumiti. si ca preturi pt piese si ca modul in care se lucreaza.

nu are rost sa mai spun ca in romania in reprezentante e jef pe fata.

bafta cu masina.

Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau sa aud ce ti s-a intamplat, dar din pacate asta este realitatea cu reprezentante de la noi din tara. Ai precizat mai sus ceva, care din toata povestea asta trista, mi-a furat un zambet, o fraza in genul "sa apelezi la ei, poate doar la o revizie". Nici macar atunci nu merita, 2 revizii am facut la ei, si de fiecare data mi-au pus pana si filtrele de polen invers, desi au marcaj corespunzator cum sa le montezi. Asta deja nu mai e prostie, ci nesimtire.

 

Cel mai bun sfat, cum au zis si colegii mai sus, este sa incerci la o reprezentanta afara. La noi, nu stiu...poate exista cativa mecanici cu adevarat priceputi, dar eu inca nu am dat de ei.

 

Multa bafta cu masina, o sa ai nevoie ! Sa ne anunti si pe noi dupa ce-ti repari masina, cum si unde ai reusit.

Toate cele bune.

Link to comment
Share on other sites

Doar citind titlul topicului mi-am dat seama ca un roman va povesti cea mai placuta experienta a sa (sa deti un M5),dar si cea mai neplacuta experienta din viata sa( sa-l intreti in romania)..Sincer parca m-am uitat la un film de groaza pe acest topic.

 

Citind povestea ta,nu pot decat sa te consider o persoana care face parte dintr-o statistica .Statistica celor care au fost jefuiti(cu acte in regula) in Romania..Sa nu te superi pe mine ..

 

In alta ordine de idei ceva parca lipseste din povestea asta ..

Imaginandu-ne prin absurd ca cei de la reprezentata au dreptate (cea ce este imposibil )..Explica te rog cum ai reusit sa distrugi primul motor, iar dupa numai 70k km si pe al doilea .Descrie putin stilul tau de condus (probabil de cand pornesti motorul ti acul turometrului numai pe zona rosie.). :twoup: Altfel nu pot sa imi imaginez cum poti sa distrugi doua motoare atat de puternice..

 

In perioada urmatoare ai putea sa vb cu un avocat,poate reusesti sa recuperezi o suma din banii pierduti (sunt sigur ca s-au facut multe magarii in acest caz).

 

P.S..Scoate bijuteria aia de masina din tara asta ..Nu stiu de ce dar am o senzatie ca intr-un service din strainatate problema de la motor se va rezolva relativ ieftin, in comparatie cu preturiile hotilor de la reprezentanta...

 

Numai bine iti doresc...

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea: Ai facut o gresala aruncand cu bani intr-o parte si in alta doar asa pe presupuneri ca s-ar fi rezolvat. Dupa prima experienta neplacuta cu AB ar fi trebuit sa mergi in Munchen sau in Viena. Devizele si alte ordine de plata facute de AB + manopere sunt mai mult decat NESIMTITE!
Link to comment
Share on other sites

Nasoala intamplare, ce pot sa zic. Insa mie imi pare ca ceva nu se pupa cum trebuie in factura aia, adica din ce vad eu, au pus unele componente de mai multe ori si vad ca odata apare acel reper in engleza si odata in romana. Clar se vede, odata Chain Tensioner si odata Intinzator lant. Pai nu e aceeasi treaba pusa de 2 ori? la aceiasi bani? Si acolo cu vanos-ul iar ceva nu-i in regula, au schimbat 4 vanos-uri la masina? :twoup:
Link to comment
Share on other sites

credeam ca nici nu mai ai M5ul.

imi pare rau sa aud ca ai problemele astea.. :)

cred ca cel mai bun sfat pe care ti-l pot da e sa tragi o fuga macar pana la viena daca nu la munchen sa faci o constatare si la ei.

 

Si eu credeam ca nu il mai am de un an jumate de cand sta pe la AB. :twoup:) Imi mai aduceam amainte ca il am cand treceam pe DN1 si il vedeam in curte la ei.:)

 

DA, cum au zis majoritatea o sa iau in calcul si varianta cu verificatul la un service afara....o sa ma mai interesez si pe aici ,poate totusi aud si de careva care se pricepe si care ar putea da un verdict corect si realist,intre timp imi calculez un buget si daca nu gasesc nimic aici trag o fuga afara....problema cu afara sunt cheltuielile extra....transportul masinii,cazari,stat si pierdut timpul pe langa masina,ca nimeni nu o poate rezolva intr-o zi...

Link to comment
Share on other sites

Jante de 7000 de euro, ce naiba de jante pot costa atat? :twoup: :)

 

Chiar are niÂşte jante de 7000 €, nu e vrĂŁjealĂŁ.

 

 

==============

 

@the drunk monkey: Am citit postul tãu În Întregime ºi vreau sã-Þi spun cã-mi pare rãu, chiar mã Întrebam ce s-a Întâmplat cu maºina ta din moment ce nu te-am mai vãzut de foarte mult timp În trafic cu ea.

Ai ºi tu vina ta pentru cã ai avut Încredere oarbã În ei, Însã din punctul meu de vedere cei de la reprezentanÞã rãmân niºte hoÞi dacã le dai ocazia, nici vorbã de profesionalism sau responsabilitate.

Link to comment
Share on other sites

Doar citind titlul topicului mi-am dat seama ca un roman va povesti cea mai placuta experienta a sa (sa deti un M5),dar si cea mai neplacuta experienta din viata sa( sa-l intreti in romania)..Sincer parca m-am uitat la un film de groaza pe acest topic.

 

Citind povestea ta,nu pot decat sa te consider o persoana care face parte dintr-o statistica .Statistica celor care au fost jefuiti(cu acte in regula) in Romania..Sa nu te superi pe mine ..

 

In alta ordine de idei ceva parca lipseste din povestea asta ..

Imaginandu-ne prin absurd ca cei de la reprezentata au dreptate (cea ce este imposibil )..Explica te rog cum ai reusit sa distrugi primul motor, iar dupa numai 70k km si pe al doilea .Descrie putin stilul tau de condus (probabil de cand pornesti motorul ti acul turometrului numai pe zona rosie.). :twoup: Altfel nu pot sa imi imaginez cum poti sa distrugi doua motoare atat de puternice..

 

In perioada urmatoare ai putea sa vb cu un avocat,poate reusesti sa recuperezi o suma din banii pierduti (sunt sigur ca s-au facut multe magarii in acest caz).

 

P.S..Scoate bijuteria aia de masina din tara asta ..Nu stiu de ce dar am o senzatie ca intr-un service din strainatate problema de la motor se va rezolva relativ ieftin, in comparatie cu preturiile hotilor de la reprezentanta...

 

Numai bine iti doresc...

 

acum e prea tarziu....cred...puteam sa ii dau in judecata prima oara cnd am chimbat motorul si cand aveam sanse de castig......si ai drepatate in Romania orice masina ai avea ,nu poti sa te bucuri de ea cu adevarat...din cauza service-urilor ,a drumurilor,etc

 

Fara suparare dar nu e prost cel care cere bani, tu trebuia sa verifici fiecare factura sa ceri detalii pentru fiecare piesa .

 

Iti dai seama daca si-au permis sa-ti zica sa schimbi motorul avand 7000 km iar tu i-ai crezut e cuvant, practic le-ai dat ok pentru furat.

 

E trist. :(

 

Nu e suparare...stiu exact cine a fost prostu :)

 

Nasoala intamplare, ce pot sa zic. Insa mie imi pare ca ceva nu se pupa cum trebuie in factura aia, adica din ce vad eu, au pus unele componente de mai multe ori si vad ca odata apare acel reper in engleza si odata in romana. Clar se vede, odata Chain Tensioner si odata Intinzator lant. Pai nu e aceeasi treaba pusa de 2 ori? la aceiasi bani? Si acolo cu vanos-ul iar ceva nu-i in regula, au schimbat 4 vanos-uri la masina? :)

 

 

Da ,de aia am pus proforma ,sa ma lamureasca si pe mine cineva,nici eu nu am inteles ideea cu 4 vanosuri.

Link to comment
Share on other sites

credeam ca nici nu mai ai M5ul.

imi pare rau sa aud ca ai problemele astea.. :)

cred ca cel mai bun sfat pe care ti-l pot da e sa tragi o fuga macar pana la viena daca nu la munchen sa faci o constatare si la ei.

 

Si eu credeam ca nu il mai am de un an jumate de cand sta pe la AB. :twoup:) Imi mai aduceam amainte ca il am cand treceam pe DN1 si il vedeam in curte la ei.:)

 

DA, cum au zis majoritatea o sa iau in calcul si varianta cu verificatul la un service afara....o sa ma mai interesez si pe aici ,poate totusi aud si de careva care se pricepe si care ar putea da un verdict corect si realist,intre timp imi calculez un buget si daca nu gasesc nimic aici trag o fuga afara....problema cu afara sunt cheltuielile extra....transportul masinii,cazari,stat si pierdut timpul pe langa masina,ca nimeni nu o poate rezolva intr-o zi...

 

Incearca la MotorAG Pitesti...pare ca sunt cei mai seriosi din tara ca si reprezentanti oficiali. Daca ai nevoie de detalii...PM.

Link to comment
Share on other sites

Doamne, ma jur ca experienta ta cand te urci la volan mi-a facut pielea de gaina....Daca iti spuneam acum 2 luni exact acelasi lucru nu cred ca-l puteai reproduce atat de bine :twoup: (Ma jur ca am oarecum aceiasi senzatie, desi nu am M5 )

On-topic: Cea mai buna varianta pentru tine...DU-TE in Munchen sau Viena , o sa ramai surprins de preturi (in sensul bun) si de calitatea serviciilor. Daca la tine au probleme E39 nici nu vreau sa ma gandesc cat de urat pot sa o "sfecleasca" cu un E60 M5, un electronica e la ea acasa

Link to comment
Share on other sites

La ce sume te-ai invartit....Te-au furat gunoaiele alea pe fata, cu acordul tau...

 

Jante de 7000 de euro, ce naiba de jante pot costa atat? :twoup: :)

 

 

Jantele sunt Cargraphic pe 19",intradevar au fost 7000 cu tot cu anvelope daca nu ma insel,deci doar jantele ar trebui sa fi fost in jur de 5800.

post-76-1277025464_thumb.jpg

post-76-1277025656_thumb.jpg

Edited by the drunk monkey
Link to comment
Share on other sites

am impresia ca is nebuni unii mecanici.

 

aici la reprezentanta mi-au zis ca motorul merge in 3 pistoane..

am mers la debrecin si a fost un senzor care a costat cam 100 de lei si cam 60 de lei montatu.

 

sper sa rezolvi pana la urma cu masinuta ta

Link to comment
Share on other sites

Nu s-or pricepe aia de la AB, dar nici nu are sens sa-i acuzam aiurea :twoup:.

 

Inainte de a aprecia daca sunt corecte cantitatile, amintiti-va ca motorul este un V8, deci o gramada de piese de la motor sunt in dublu exemplar!

De exemplu Vanos Gearbox:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=25

 

Exista cate un Vanos Gearbox pe admisie si cate unul pe evacuare, deci in total 4 la cei 8 cilindri.

 

Traducerea in limba romana este deficitara, daca vreti sa verificati factura este mult mai clar si mai simplu sa urmariti dupa P/N.

La prima vedere pe factura nu par sa fie piese in plus si nici preturile nu par exagerate in raport cu cele de pe realoem.com.

 

Vanos Gearbox costa pe realoem.com 861 USD si pe factura are un pret de 2689 de lei plus TVA , adica 3200 de lei. Ceea ce e rezonabil.

 

Evident, in valoare absoluta preturile pot parea mari daca ne raportam la o masina obisnuita, fie ea si BMW, dar astea sunt preturile la o masina sportiva.

 

Daca vreti sa-l ajutati pe initiatorul topicului incercati sa veniti cu argumente mai pertinente, ca aratatul aiurea cu degetul nu-l ajuta de loc. Nu de consolare are nevoie :) .

 

Din cate am auzit motoarele de M5 de pe E39 au avut destule probleme de proiectare, nu au fost prea fiabile si sunt foarte multe cazuri in care s-au stricat fara sa fie fortate.

Link to comment
Share on other sites

Nu prea cred că există M5 E39 care să nu fi fost forţat.

 

Ăn fond, 99% dintre posesorii de M-uri d-aia le cumpără.

 

E adevărat că majoritatea motoarelor de M5 E39 nu prea trec de 150 000 km fără recondiţionare.

Pe de altă parte, reparaţia unui M5 la AB se poate asemănă cu a fi proprietarul unei echipe de fotbal din punct de vedere al costurilor...

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Mda, am citit si eu totul.

E trist.

 

Poate la mister Wolf si restul de pe acolo, cand au de-aface cu o asemenea masina, ar trebui sa intre in functiune si orgoliul lor de BMW-isti si in ciuda sumelor destul de mari, sa puna mana sa faca treaba calumea.

Eu unul as fi trimis masina in Germania la reparat si chiar daca nu as fi castigat nimic ca service, as fi spalat obrazul BMW.

In asemenea situatii e vorba de demnitatea BMW, nu Romania ci Germania...

 

Ii doresc domnului Wolf si restul de pe acolo, un somn linistit.

 

Ce ma deranjeaza pe mine la cei de la AB ca si atitudine? Fie ca sunt nemti sau romani? Ca ne considera pe noi, posesorii romani de BMW, niste tarani, niste inapoiati, niste inculti care nu merita sa fie tratati cu acelasi respect ca un BMW-ist neamt, austriac, etc.

Link to comment
Share on other sites

In asemenea situatii e vorba de demnitatea BMW, nu Romania ci Germania...

 

Ii doresc domnului Wolf si restul de pe acolo, un somn linistit.

 

HAHA , care demnitate , e doar un business si atat . Doare undeva pe Wolf ca vine baiatul asta acum pe forum si-l face de rahat .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.