Jump to content

Despre M5-ul meu si Automobile Bavaria...a sad story!


the drunk monkey

Recommended Posts

Am observat ca marci non-premium , calitatea servisarii este mult mai buna si prompta decat sa spunem la BMW, Audi Mercedes.

 

Deci nu e vorba de bani , ci de personal necalificat, de mecanici luati de la atelierele Dacia ( nu ca ar fi vreo problema) si pusi dintr-odata pe un BMW.

 

 

Eu de un singur service sunt multumit si nu ca vreau sa-i fac reclama: Tiriac Service pentru RRS.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

foarte urat... dar problema este la tine, daca erai un pic mai atent, si nu aruncai cu banii pe fereastra poate se rezolva altfel, nu pot sa imi imaginez daca iubeai masina atat de mult timp cum lasai sa ti-o distruga in halul asta si mai ales de unde atata rabdare sa astepti cu lunile pentru o reparatie pe care o plateai cash? eu cred ca eram acolo in fiecare zi, si daca simteam ca sunt incompetenti plecam imediat, cum sa vinzi motorul ala cu 1000 euro? in condiitiile in care tu l-ai luat cu 18.000 ? nu te gandesti 1:18 ? nu cred ca aveai banii lui gigi becali altfel nu imi imaginez cum de ai aruncat asa cu banii in ei ca la lautari...

 

WTF man? si cum sa te tina motor nou 70.000 km, ori nu il lasai sa ajunga la temperatura optima si dadeai in el din prima clipa cand il porneai sau nu ii completai ulei sau nu stiu dar mi se pare efectiv obscen un motor V8 de altfel cea mai laudata masina la clasa ei pentru fiabilitate & etc sa cada in halul asta? dar de fapt daca stau sa ma gandesc principalul motiv este factorul uman... nu pot sa te invinovatesc decat pe tine, am vazut M5-uri cu peste 200.000 km care inca trageau foarte bine...

 

 

ps: TRIMITE INTAMPLAREA LA BMW AG MUNCHEN, GEMANIA, NU AI TUPEU!

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Cred ca el ar trebui pus pe perete, precum "Angajatul lunii", sa fie si cateogoria "Clientul anului" sau fraierul anului, cum prefera ei. Sunt multi care platesc probabil sute de mii de euro sa cumpere o masina doua trei, insa profitul AB probabil este relativ asemanator ca si in cazul unor servicii prestate de 35k.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu zic ca nu se poate intampla,nu zic ca nu am fortat masina....dar totusi nu am forat-o la modul "bataie de joc" ...nu cred sa fi ajuns de 3 ori in zona rosie....schimburile de ulei le-am facut de fiecare data la timp...deja am ajuns sa ma intreb daca atunci cand am schimbat primul motor mi-au pus un motor nou nout sau unul reconditionat .

Cred ca ti-au dat unul reconditionat. Nu cred ca au produs mai multe motoare decat masini ca sa aiba asa multe de rezerva. Stiu ca se practica reconditionarea motoarelor.

Oricum... de 3 ori in zona rosie? Pai eu de trei ori am dat de limitator, iar schimbarea vitezei la redline fac aproape zilnic si e un amarat de M50 de 2,5 nu V8 facut pentru asa ceva. Si al meu mai are si 235k Km si tot nu zice nici pas. Nu e deloc normal ce ai patit. Le-ai dat o suma enorma de bani. Pai iti luai aproape 3 M5-uri E39 de banii aia (la preturile de acum) sau un M5 E60.

 

Eu iti sugerez sa-ti gasesti o firma serioasa de tuning ca acolo trebuie sa fie si baieti mai priceputi care sa se aventureze sa desfaca motorul. Si daca nu esti deja, inscrie-te pe m5board.com si intreaba si pe acolo ca e o comunitate foarte ajutatoare.

Edited by filon
Link to comment
Share on other sites

anul tecut am fost si eu pe acolo si ti-am admirat masina. Foarte frumoasa, sincer mi-a placut foarte mult. Eu tot cu Dl. Stroe am colaborat, dar la mine a fost mai simplu si devizele foarte mici. Oricum, am ajuns la concluzia ca daca ai o masina scumpa si te duci la AB, iti fac devize mult mai mari , te aburesc, iti mai baga piese si multe altele.

Bafta si sa te vedem cu M5 prin bucuresti!

Link to comment
Share on other sites

Pacat de M5, eu in locul ta i-as da in judecata si i-as tara numai prin tribunale cu tot cu facturile lor proforme , sa-ti repare masina care nu avea decat poate supapele defecte si oscila relantiul si sa-ti dea si banii inapoi.

Eu in locul tau nu m-as aventura sa dau sfaturi si sa fac recomandari fara sa citesc macar posturile initiatorului :twoup: !

Omul a spus ca motorul era praf, pistoanele aveau lipsa bucati din ele, blocul era varza.

 

[...] La primul motor intradevar arata chiar mai rau decat in pozele postate de tine......lipseau bucati de metal din piston iar bucatile respective afectasera si blocul motor.

De unde pana unde ai scos aiureala cu supapele si pe cine sa dai in judecata ca sa-ti dea ce? :)

 

Inteleg ca suntem de partea proprietarului, dar hai sa nu vorbim doar ca sa nu tacem!

Link to comment
Share on other sites

Paul, nu vreau sa intru in vreun articol ce privesc drepturile consumatorului.

 

Cand dai un ban te astepti ca problema sa fie rezolvata profesional pentru o masina de 100.000 euro( ma rog cat valora cand era noua).

 

Sa-mi spuna mie vreun posesor de bmw care nu ai da redline macar 1 data pe zi. ca eu nu al cred.

 

Cel mai probabil i-au pus piese sh , ca nu poti desface motoru sa vezi ce-i in el.

 

Oricum acum e prea tarziu , i-au facut motoru varza si i l-au schimbat cred ca de 5 ori in lunile astea cu piese de la alte masini.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

probabil ca baietii s-au prins ca omul plateste fara sa puna prea multe intrebari si asa au mai schimbat si alte piese,eu sunt curios daca la devizele alea s-a pus si vreun test OBD.adca ai valorilea astea la vanos sau macar daca e atasat testul de compresie?
Link to comment
Share on other sites

o banala fisa de bujii poate distruge un motor de M fara probleme..

Totusi motorul M5 e39 e oarecum mai usor de intretinut si mai durabil decat S38 de pe M5 e34 de exemplu. . Ma refer strict la motor, nu si la restul.

Intretinerea preventiva este esentiala la un M, la inspectiile periodice trebuie facut ceva mai mult decat schimbul de ulei si resetat indicatorul de service, trebuie investigat orice semn ca ceva nu e in regula, cea mai mica variatie de turatie sau iregularitate, pentru a detecta si rezolva problema inainte sa se produca chestii catastrofale. Sunt motoare inalt tunate si orice iregularitate are un efect mult amplificat de asta, si nedetectata sau corectata la timp are rezultate foarte neplacute.

Ma indoeisc ca sunt mai mult de cativa ingineri suficient de calificati si cu experienta suficienta sa faca asta si sa lucreze la AB.

A doua chestei e ca si tu ca proprietar trebuie sa fii alert si sa mergi si sa insisti sa verifice tot la cea mai mica "fita" a masinii. .

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Or fi mecanici priceputi, trebuie insa sa aibe si dotarile necesare. Ma indoiesc ca exista multe service-uri care sa detina, de exemplu, macar sculele necesare inlocuirii Vanos-ului la M5.

 

Multe service-uri bine dotate nu există, ĂŽnsă câteva sunt.

 

La service-ul unde-mi repar eu maşina am văzut până acum 3 motoare de M5 E39 reparate.

Având ĂŽn vedere acest lucru, ai dreptate când spui că motorul de M5 E39 a avut probabil nişte erori de proiectare.

M3 E46 nu am văzut acolo decât cu probleme de vanos, dar motoare nu prea au recondiţionat.

 

http://img534.imageshack.us/img534/2982/20072007008.jpg

http://img534.imageshack.us/img534/23/20072007010.jpg

 

M5-ul ăsta avea blocul intact, ĂŽnsă pistoanele arătau groaznic, ĂŽmi pare rău că nu le-am pozat.

 

o banala fisa de bujii poate distruge un motor de M fara probleme..

Totusi motorul M5 e39 e oarecum mai usor de intretinut si mai durabil decat S38 de pe M5 e34 de exemplu. . Ma refer strict la motor, nu si la restul.

 

Ăn rest ai dreptate, ĂŽnsă aici exagerezi.

 

O fişă de bujii nu are cum să distrugă motorul, să nu exagerăm.

Prea mulţi posesori de M5 E34 nu am văzut pe vreun forum românesc, aşa că nu prea putem face o comparaţie corectă.

 

Cea mai mare problemă a motorul S62 este consumul de ulei.

Fostul proprietar al M5-ului din poze mi-a spus că-i consuma lejer 2-3 litri la mia de km, uneori chiar şi mai mult.

Iar asta se ĂŽntâmpla din '99 când l-a cumpărat, nu era ceva apărut recent.

 

Pe de altă parte, ĂŽl ucidea pur şi simplu, aşa că motorul rezistase destul de mult până a picat. (180 000 km)

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca marci non-premium , calitatea servisarii este mult mai buna si prompta decat sa spunem la BMW, Audi Mercedes.

 

Deci nu e vorba de bani , ci de personal necalificat, de mecanici luati de la atelierele Dacia ( nu ca ar fi vreo problema) si pusi dintr-odata pe un BMW.

 

 

Eu de un singur service sunt multumit si nu ca vreau sa-i fac reclama: Tiriac Service pentru RRS.

 

 

eu am avut ocazia sa duc un mitsubishi lancer la reprezentanta mercedes Brasov....aveau aia niste basini in cap de zici ca erau mecanicii si vopsitorii de la F1 si tot treaba de cacao au facut :twoup:) noroc ca nu era masina mea ca altfel le faceam scandal monstru....

Link to comment
Share on other sites

de apreciat curajul de a te destainui pe forum. am citit tot.

 

alte vremuri alte treburi, acuma pare aiurea sa dai 18000 doar ca sa ai motor nou, dar pentru un pasionat la vremea aceea nici o cheltuiala nu prea prea mare atata timp cat iti permiteai.

 

poti sa il intrebi pe roscatu_m3, el si-a reconditionat motorul la un mecanic priceput.

Link to comment
Share on other sites

nu exagerez, stiu cel putin 2 motoare distruse astfel. Fisa de bujie mergand neregulat, se produc detonatii care la pot fi compensate de avans pana la un punct si daca se produc oarecum treptat. Daca apar brusc si neregulat, si trec neobservate, la regimul in care merge un M, distrug tot pe acolo..

 

Eu compar cu forumurile de afara, numarul de posesori de M e foarte mic in Romania.

Am studiat destul problema.... sper si eu sa imi iau si eu ceva de suflet intr-un viitor nu foarte indepartat..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui să mergi mult timp aşa ca să cauzezi distrugerea motorului.

 

Posesorii de M-uri sunt ĂŽn general oameni pasionaţi şi atenţi la astfel de detalii.

 

Am observat că M-urile au ĂŽn general probleme mai mari decât BMW-urile normale, şi este oarecum normal din moment ce funcţionează ĂŽn alte regimuri.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

E relativa treaba... unul din cazuri omul era pe drum intre Olanda si Germania, mergea la Nurburing. Undeva dupa granita a sesizat niste usoare intreruperi, oarecum random si care nu durau mult. A hotarat sa mearga inca 200 de km pe autostrada pana la destinatie, unde avea un prieten cu o firma specializata pe tuning, si a zis ca face acolo un diagnostic si eventua o l remediaza. A lasat-o mai moale dar nu a fost suficient...In 200 de km a fost gata motorul. Cilindrul cu boacana distrus...
Link to comment
Share on other sites

E relativa treaba... unul din cazuri omul era pe drum intre Olanda si Germania, mergea la Nurburing. Undeva dupa granita a sesizat niste usoare intreruperi, oarecum random si care nu durau mult. A hotarat sa mearga inca 200 de km pe autostrada pana la destinatie, unde avea un prieten cu o firma specializata pe tuning, si a zis ca face acolo un diagnostic si eventua o l remediaza. A lasat-o mai moale dar nu a fost suficient...In 200 de km a fost gata motorul. Cilindrul cu boacana distrus...

inca un motiv in plus pt. care as opta pt un B10 alpina. cad si astea dar parca nu ca M-urile....

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic am dat cautare pe mobile,la noi sunt niste preturi la ei altele,altfel din 4 M5 E39 de pe autovit 3 au debitmetrele schimbate... dubios rau mai ales ca toate au pana in 150 mii km

 

sunt masluite la nr de km, probabil ca o iei mai faci 5000 si pica tot, se pare ca tot M3 ramane varianta de luat in considerare, nu am auzit sa cada in halul asta cum se povesteste aici, singura chestie stiuta este vanos-ul...si diferentialul :twoup: dar exista kit-uri de reparatie pt vanos. Probabil de aia isi si mentine pretul atat de bine. Iti iei un M3 SMG II alb cu folii negre, sau galben mustar si jantele alea pe 19'', o evacuare si un soft si nu mai ai nevoie de altceva.

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.