Jump to content

cati KM au parcurs posesorii de BMW


lucian1

answer :D  

840 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Eu sunt destul de incepator sa zic asa. Am permis de 5 ani, dar conduc doar de 2. (24 acum)

 

Avem asa:

- Renault Laguna 1.6i 2001: ~5.000 km

- Opel Tigra 1.4i 1996: ~3.000 km

- Ford Fiesta 1.3i 2002: ~8.000 km

 

- BMW E46 316i FL 2003: ~11.000 in 7 luni pana acum.

 

Pana acum am ramas la bmw, evident, cea mai reusita de pana acum la mine, iar in viitorul apropiat trag tare catre un E60 525i/d ... depinde de situatia financiara la momentul achizitiei. (in sensul ca daca stau "bine" iau diesel, daca nu, benzina ... nu combustibilul ma distruge, ci intetinerea in general)

 

Drumuri bune tuturor !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

pai sa calculam ...

 

110km/zi ... de acasa pina la service ... inmultit cu 20 zile lucratoare (in medie) = 2200 km

daca mai adaug cei citiva km pina la soacra, mama si cumparaturi, as zice o medie de 3000 km / luna

intr-un an ... 3000x12=36.000 km pe an

am permis din 2004 (de 13 ani) ... deci un total aprox. de 468.000 km ... numai din calculele de "rutina zilnica/lunara" ...

cum am facut si niscaiva drumuri pe afara ... sa zicem un total de ... 600.000 km pina acum ... asa , doar dintr-o strigare ...

defapt adevarul este ca ar trebui inmultita suma cu 2 ca sa ajung la km reali condusi ...

una peste alta, am peste 1 million de km facuti in 13 ani de soferie ... in urmatoarele masini:

- dacia 1310i

- opel astra caravan

- fiat doblo

- opel Vectra B

- bmw 520d

intotdeauna e loc si de mai bine .... ca sa zic asa ...

din experienta proprie, imi permit un mic sfat ptr conducatorii de BMW ...