Jump to content

Marele Premiu al Europei


ionatan

Recommended Posts

Rezultate sesiune antrenamente.

 

Primele doua sesiuni de antrenamente libere contand pentru Marele Premiu al Europei s-au finalizat avandu-i in frunte pe cei de la Mercedes, iar apoi Ferrari.

 

Circuitul stradal din Valencia gazduieste in acest weekend cea de-a noua etapa a Campionatului Mondial de Formula 1 2010; echipele s-au prezentat in Spania dupa doua victorii consecutive semnate McLaren, insa update-urile tehnice aduse de Ferrari, Mercedes si Renault pun multe semne de intrebare asupra ierarhiilor cu care ne-am obisnuit pana in acest moment al sezonului.

 

Asa cum era de asteptat, pista a oferit putina aderenta in prima sesiune de antrenamente, dar situatia s-a imbunatatit semnificativ pentru cea de-a doua. Nico Rosberg a fost cel mai rapid pilot de dimineata, neamtul reusind in ultimele 15 minute sa-i surclaseze pe Hamilton si Button; la fel ca in cazul lui Rosberg, Robert Kubica a profitat la maximum de noutatile tehhnice implementate si de echipa sa odata cu acest Mare Premiu si a terminat prima sesiune pe pozitia a patra. Al cincilea a fost Massa pentru Ferrari - la o secunda de pilotul care a impus ritmul-, iar apoi au urmat cei doi piloti Red Bull, Michael Schumacher si Fernando Alonso.

 

Variantele de pneuri pe care le vor avea la dispozitie echipele in acest weekend sunt aceleasi ca si acum doua saptamani [super Soft / Medium], insa chiar daca au fost mici probleme in aceasta prima zi, este de asteptat ca pilotii sa poate opri o singura data in cursa de duminica. Nico Rosberg: "Am avut o zi productiva si m-am simtit bine in pista, chiar daca pneurile au reprezentat din nou o provocare - granulare si diferite alte probleme. Varianta mai moale n-a parut sa functioneze bine, dar asa s-a intamplat pentru toata lumea si am exploatat la maximum situatia."

 

Cu privire la update-urile Mercedes, neamtul a spus: "Echipa a facut o treaba buna cu noutatile aduse si sunt sigur ca acestea au ridicat nivelul nostru de competitivitate. Stim ca ritmul nostru de cursa este mai bun decat cel de calificari in acest moment, astfel ca daca vom reusi o sesiune buna sambata, ar trebui sa progresam bine in weekend."

 

 

Antrenamente libere 1

25.06.2010

Pilot Echipa Timp Gap Tururi

1 Nico Rosberg Mercedes GP 1:41.175 16

2 Lewis Hamilton McLaren 1:41.339 0.164 19

3 Jenson Button McLaren 1:41.383 0.208 21

4 Robert Kubica Renault 1:41.715 0.540 20

5 Felipe Massa Ferrari 1:42.182 1.007 21

6 Sebastian Vettel Red Bull 1:42.216 1.041 24

7 Mark Webber Red Bull 1:42.275 1.100 17

8 Michael Schumacher Mercedes GP 1:42.312 1.137 18

9 Fernando Alonso Ferrari 1:42.421 1.246 22

10 Rubens Barrichello Williams 1:42.463 1.288 21

11 Nico Hulkenberg Williams 1:42.707 1.532 23

12 Vitaly Petrov Renault 1:42.962 1.787 17

13 Sebastien Buemi Toro Rosso 1:43.310 2.135 23

14 Vitantonio Liuzzi Force India 1:43.380 2.205 19

15 Pedro de la Rosa BMW Sauber 1:43.397 2.222 21

16 Paul di Resta Force India 1:43.437 2.262 18

17 Kamui Kobayashi BMW Sauber 1:43.729 2.554 21

18 Jaime Alguersuari Toro Rosso 1:44.183 3.008 21

19 Heikki Kovalainen Lotus 1:44.491 3.316 21

20 Timo Glock Virgin 1:45.653 4.478 23

21 Bruno Senna HRT 1:47.123 5.948 17

22 Jarno Trulli Lotus 1:47.285 6.110 18

23 Christian Klien HRT 1:47.343 6.168 14

24 Lucas di Grassi Virgin 1:47.356 6.181 24

 

 

In sesiunea a doua pista a evoluat si Fernando Alonso a reusit sa imbunatateasca cel mai bun din reusit de dimineata de Rosberg cu aproape doua secunde. Imediat dupa Alonso, spaniolul care cu siguranta in acest weekend va lua o buna parte a presei de pe capul lui Michael Schumacher, s-au clasat coechipierii de la Red Bull, Sebastian Vettel fiind la doar 56 de miimi de secunda. Mercedes au reusit din nou sa ramane aproape de varf prin Nico Rosberg, iar primul McLaren din lista a fost abia al cincilea - Lewis Hamilton. Robert Kubica a confirmat update-urile Renault prin pozitia a sasea si doar sase zecimi de secunda de Alonso, iar Felipe Massa a fost al saptelea in ciuda pierderii primei jumatati de ora - iesire in decor fara urmari grave. Sutil, Button si Barrichello au incheiat topul 10 al celei de doua sesiuni.

 

Iata ce a avut de spus Fernando Alonso: "Circuite diferite [Montreal vs. Valencia], caracteristici diferite. Este deci dificil sa stim cu exactitate cat de mare este pasul inainte, asa ca vom astepta ziua de maine pentru a fi siguri daca suntem sau nu mai competitivi."

 

Asadar, spaniolul nu vrea sa se pronunte cu privire la presupusa revenire de forma destul de puternica inregistrata de Ferrari; acesta stie bine ca rivalii nu vor sta cu mainile in san: "Trebuie sa ne concentram asupra zilei de maine, sa incercam sa dam totul in calificari. Pontentialul exista, am fost rapizi si in Canada si cred ca putem fi competitivi si aici maine. Dar nu va fi niciodata usor. Cred ca Red Bull sunt foarte puternici aici, McLaren la fel. Nu a fost atat de evident in a doua sesiune, dar in prima au fost rapizi. Mercedes au de asemenea upgrade-uri importante la pachetul aero, asa ca Rosberg si Michael pot lupta pentru pozitii importante."

 

"Si de asemenea Renault au un nou pachet aici. Cred ca am adus cu totii ceva nou, asa ca totul se rezuma la a face o treaba buna maine, caci, mai mult sau mai putin, lucurile stau precum in Canada" a incheiat Alonso.

Antrenamente libere 2

25.06.2010

Pilot Echipa Timp Gap Tururi

1 Fernando Alonso Ferrari 1:39.283 33

2 Sebastian Vettel Red Bull 1:39.339 0.056 27

3 Mark Webber Red Bull 1:39.427 0.144 29

4 Nico Rosberg Mercedes GP 1:39.650 0.367 22

5 Lewis Hamilton McLaren 1:39.749 0.466 24

6 Robert Kubica Renault 1:39.880 0.597 28

7 Felipe Massa Ferrari 1:39.947 0.664 22

8 Adrian Sutil Force India 1:40.020 0.737 30

9 Jenson Button McLaren 1:40.029 0.746 27

10 Rubens Barrichello Williams 1:40.174 0.891 33

11 Michael Schumacher Mercedes GP 1:40.287 1.004 24

12 Vitantonio Liuzzi Force India 1:40.387 1.104 33

13 Vitaly Petrov Renault 1:40.618 1.335 29

14 Kamui Kobayashi Sauber 1:40.906 1.623 34

15 Pedro de la Rosa Sauber 1:40.945 1.662 30

16 Sebastien Buemi Toro Rosso 1:41.115 1.832 35

17 Nico Hulkenberg Williams 1:41.371 2.088 30

18 Jaime Alguersuari Toro Rosso 1:41.457 2.174 36

19 Heikki Kovalainen Lotus 1:42.467 3.184 31

20 Jarno Trulli Lotus 1:42.993 3.710 30

21 Timo Glock Virgin 1:43.811 4.528 14

22 Lucas di Grassi Virgin 1:43.854 4.571 27

23 Bruno Senna HRT 1:44.095 4.812 24

24 Karun Chandhok HRT 1:44.566 5.283 21

Link to comment
Share on other sites

Europa GP, antrenamente libere 3

 

 

Sebastian Vettel a incheiat cu cel mai rapid tur ultima sesiune de antrenamente libere a weekend-ului din Valencia, Spania.

 

Red Bull Racing s-au decis sa foloseasca propriul sistem F-duct pentru prima data in cursa de maine, iar monopostul RB6 astfel echipat a reusit cel mai bun timp al ultimei sesiuni de antrenamente; Sebastian Vettel a asteptat pana in ultimele momente ale sesiunii pentru acel tur rapid si astfel a reusit sa-l 'detroneze' pe Robert Kubica de pe locul I. Cu toate acestea, polonezul si cei de la Renault trebuie sa fie destul de multumiti cu noutatile introduse pentru etapa a noua a sezonului.

 

Mark Webber a fost al treilea cu celalalt monopost Red Bull, iar Adrian Sutil a stabilit cel de-al patrulea timp pentru Force India. Primul Ferrari din lista a fost cel pilotat de eroul local Fernando Alonso - locul cinci, in timp ce McLaren s-au clasat abia pe locurile 9, respectiv 10; totusi, mai bine decat cei de la Mercedes.

 

Antrenamente libere 3

26.06.2010

Pilot Echipa Timp Gap Tururi

1 Sebastian Vettel Red Bull 1:38.052 14

2 Robert Kubica Renault 1:38.154 0.102 17

3 Mark Webber Red Bull 1:38.313 0.261 13

4 Adrian Sutil Force India 1:38.500 0.448 17

5 Fernando Alonso Ferrari 1:38.513 0.461 18

6 Rubens Barrichello Williams 1:38.623 0.571 15

7 Vitantonio Liuzzi Force India 1:38.676 0.624 17

8 Felipe Massa Ferrari 1:38.686 0.634 16

9 Jenson Button McLaren 1:38.769 0.717 16

10 Lewis Hamilton McLaren 1:38.816 0.764 15

11 Nico Rosberg Mercedes GP 1:38.822 0.770 15

12 Sebastien Buemi Toro Rosso 1:39.050 0.998 16

13 Nico Hulkenberg Williams 1:39.105 1.053 15

14 Vitaly Petrov Renault 1:39.113 1.061 16

15 Michael Schumacher Mercedes GP 1:39.222 1.170 14

16 Jaime Alguersuari Toro Rosso 1:39.392 1.340 18

17 Kamui Kobayashi Sauber 1:39.527 1.475 16

18 Pedro de la Rosa Sauber 1:39.699 1.647 16

19 Heikki Kovalainen Lotus 1:41.303 3.251 19

20 Jarno Trulli Lotus 1:41.428 3.376 20

21 Timo Glock Virgin 1:41.955 3.903 17

22 Lucas di Grassi Virgin 1:42.354 4.302 18

23 Bruno Senna HRT 1:42.611 4.559 18

24 Karun Chandhok HRT 1:42.622 4.570 19

Calificarile vor incepe la orele 15.00 si vor putea fi urmarite pe TVR2.

Link to comment
Share on other sites

Pole position Vettel la Valencia

 

 

In ciuda update-uri introduse de rivali odata cu acest weekend, Red Bull au revenit cu ambele monoposturi pe prima linie a grilei de start; al patrulea pole position al anului pentru Sebastian Vettel.

 

Odata cu Marele Premiu al Europei, etapa a noua a sezonului 2010, era anuntata o posibila noua ierarhie in ceea ce priveste nivelul de competitivitate, insa judecand dupa sesiunea de calificari de astazi, Red Bull par sa se fi mentinut in frunte. Nu se poate spune ca McLaren, Ferrari sau Renault n-au incercat, dar pana una-alta, cu o noua dubla in calificari (a patra in acest an), Red Bull raman echipa de invins.

 

Inca din prima parte a calificarilor a devenit clar ca lupta va fi una extrem de stransa printre zidurile de protectie ale circuitului stradal din Valencia; de asemenea, a fost evidenta caderea de forma a celor de la Mercedes. Robert Kubica castiga Q1 si confirma o data in plus pasul inainte facut de Renault, in timp ce Michael Schumacher urca abia spre final pe pozitia a 12-a, parasind destul de greu locul pe care nu-l vrea nimeni in prima parte a calificarilor - 18.

 

Echipa l-a anuntat pe Michael ca ar putea avea ceva probleme cu servodirectia; trecerea pe la boxe in pauza dinainte de Q2 nu l-a ajutat prea mult pe neamt, caci acesta este eliminat; de fapt intreaga echipa Mercedes GP nu trece mai departe de Q2 in Valencia - pentru prima data in acest sezon. Vettel si Webber termina cu cele mai rapide tururi a doua parte a calificarilor, urmati de Massa, Kubica, Hamilton si Alonso. In ciuda clasarilor destul de bune, Ferrari nu arata ca echipa care va rasturna ierarhiile in acest weekend.

 

Starul ultimei parti este, fara indoiala, Sebastian Vettel; dintre cei care au sanse la pole, neamtul este primul care trece linia de sosire la a doua si ultima incercare, iar timpul sau nu mai poate fi imbunatatit de nimeni; doar Webber se apropie de Vettel, astfel ca maine vom vedea un nou start 'roata-la-roata' intre actorii principali din Turcia. Hamilton a reusit destul de norocos un loc trei dupa o greseala mare la ultima incercare, iar Fernando Alonso va fi al patrulea pentru Ferrari - poate noul monopost al Scuderiei se va dovedi mai competitiv in regim de cursa. Red Bull, McLaren, Ferrrari, Renault si Williams au fost cele cinci echipe cu ambele monoposturi in top 10-ul calificarilor de astazi.

 

Calificari

26.06.2010

Pilot Echipa Q1 Q2 Q3

1 Sebastian Vettel Red Bull 1:38.324 1:38.015 1:37.587

2 Mark Webber Red Bull 1:38.549 1:38.041 1:37.662

3 Lewis Hamilton McLaren 1:38.697 1:38.158 1:37.969

4 Fernando Alonso Ferrari 1:38.472 1:38.179 1:38.075

5 Felipe Massa Ferrari 1:38.657 1:38.046 1:38.127

6 Robert Kubica Renault 1:38.132 1:38.062 1:38.137

7 Jenson Button McLaren 1:38.360 1:38.399 1:38.210

8 Nico Hulkenberg Williams 1:38.843 1:38.523 1:38.428

9 Rubens Barrichello Williams 1:38.449 1:38.326 1:38.428

10 Vitaly Petrov Renault 1:39.004 1:38.552 1:38.523

11 Sebastien Buemi Toro Rosso 1:39.096 1:38.586

12 Nico Rosberg Mercedes GP 1:38.752 1:38.627

13 Adrian Sutil Force India 1:39.021 1:38.851

14 Vitantonio Liuzzi Force India 1:38.969 1:38.884

15 Michael Schumacher Mercedes GP 1:38.994 1:39.234

16 Pedro de la Rosa Sauber 1:39.003 1:39.264

17 Jaime Alguersuari Toro Rosso 1:39.128 1:39.458

18 Kamui Kobayashi Sauber 1:39.343

19 Jarno Trulli Lotus 1:40.658

20 Heikki Kovalainen Lotus 1:40.882

21 Lucas di Grassi Virgin 1:42.086

22 Timo Glock Virgin 1:42.140

23 Karun Chandhok HRT 1:42.600

24 Bruno Senna HRT 1:42.851

 

 

Pe scurt:

- al patrulea pole pentru Vettel in 2010 si al noualea al carierei

- pana acum, Vettel nu s-a calificat niciodata mai jos de pozitia a 3-a

- opt pole-uri dintr-un maxim posibil de noua pentru Red Bull in 2010

- doar 0.996 secunde au acoperit locul I de ultimul calificabil (17) in Q1; 0.537 secunde au stat intre locul I si locul 10 la finalul Q2

- Lucas di Grassi si-a invins pentru prima oara coechipierul in calificari

- Sebastien Buemi a obtinut cea mai buna clasare din 2010 in calificari

- Vettel, Webber si Kubica sunt singurii care, in calificari, au reusit clasari in top 10 etapa de etapa

- e pentru prima oara cand Williams ajung in Q3 cu ambele monoposturi

- Nico Hulkenberg n-a avut sistemul F-duct pe Williams-ul sau, in timp ce Barrichello l-a folosit pe durata calificarilor

Link to comment
Share on other sites

1. Vettel

2. Hamilton - daca nu avea penalizare un tur la boxe cred ca ar fi fost o lupta interesanta intre cei 2.

3. Button

4. Barichelo - surpriza

5. Kubica - speram la mai mult de la el

 

7. Kobayashi - a facut aproape toata cursa cu un singur rand de pneuri loc 3, cu 3 tururi inainte de final intra la boxe, in ultimul tur il executa pe Alonso si pe Buemi loc final 7.

 

 

Webber e norocosul cursei a supravetuit unui accident spectaulos

Link to comment
Share on other sites

Europa GP: Noua piloti penalizati cu cate cinci secunde

 

FIA a impus penalizari cu cate cinci secunde la timpul final pentru noua piloti dupa Marele Premiu al Europei; Alonso urca o pozitie, de la Rosa este scos din puncte.

 

Jenson Button, Rubens Barrichello, Nico Hulkenberg, Robert Kubica, Vitaly Petrov, Adrian Sutil, Sebastien Buemi, Pedro de la Rosa si Vitantonio Liuzzi au fost penalizati dupa cursa pentru incalcarea regulamentului cu privire la Safety Car; exista un timp mediu pe turul de circuit in care toti pilotii trebuie sa incadreze odata ca este anuntata iesirea Safety Car-ului in pista, iar cei noua au fost mai rapizi, ceea ce presupune ca au avut ceva de castigat - ajungand practic mai repede la boxe.

 

Desi penalizat, ocupantul ultimei trepte a podiumului din Valencia, Jenson Button, nu pierde pozitia a treia; singurii piloti care au ceva de pierdut in urma penalizarilor sunt Sebastien Buemi, care pierde o pozitie in fata lui Fernando Alonso, si Pedro de la Rossa care este scos in afara punctelor - ultimul punct ii revine astfel lui Nico Rosberg.

 

Timo Glock a fost de asemenea penalizat, cu 20 de secunde de aceasta data, pentru ignorarea steagurilor albastre.

 

Iata cum arata clasamentul final revizuit si clasamentele generale:

 

Rezultat cursa - Revizuit

 

Pilot Echipa

1 Sebastian Vettel Red Bull

2 Lewis Hamilton McLaren

3 Jenson Button McLaren

4 Rubens Barrichello Williams

5 Robert Kubica Renault

6 Adrian Sutil Force India

7 Kamui Kobayashi Sauber

8 Fernando Alonso Ferrari

9 Sebastien Buemi Toro Rosso

10 Nico Rosberg Mercedes GP

11 Felipe Massa Ferrari

12 Pedro de la Rosa Sauber

13 Jaime Alguersuari Toro Rosso

14 Vitaly Petrov Renault

15 Michael Schumacher Mercedes GP

16 Vitantonio Liuzzi Force India

17 Lucas di Grassi Virgin

18 Timo Glock Virgin

19 Karun Chandhok HRT

20 Bruno Senna HRT

21 Jarno Trulli Lotus

 

 

 

 

Clasamente generale dupa Europa GP:

Pilot Pct

1 Lewis Hamilton 127

2 Jenson Button 121

3 Sebastian Vettel 115

4 Mark Webber 103

5 Fernando Alonso 98

6 Robert Kubica 83

7 Nico Rosberg 75

8 Felipe Massa 67

9 Michael Schumacher 34

10 Adrian Sutil 31

11 Rubens Barrichello 19

12 Vitantonio Liuzzi 12

13 Kamui Kobayashi 7

14 Sebastian Buemi 7

15 Vitaly Petrov 6

16 Jaime Alguersuari 3

17 Nico HĂźlkenberg 1

18 Pedro de la Rosa 0

19 Heikki Kovalainen 0

20 Karun Chandhok 0

21 Lucas Di Grassi 0

22 Jarno Trulli 0

23 Bruno Senna 0

24 Timo Glock 0

Constructor Pct

1 McLaren/Mercedes 248

2 Red Bull/Renault 218

3 Ferrari 165

4 Mercedes 109

5 Renault 89

6 Force India/Mercedes 43

7 Williams/Cosworth 20

8 Toro Rosso/Ferrari 10

9 BMW Sauber/Ferrari 7

10 Lotus/Cosworth 0

11 HRT/Cosworth 0

12 Virgin/Cosworth 0

Link to comment
Share on other sites

Ferrari: Un Grand Prix scandalos

 

Scuderia Ferrari a catalogat Marele Premiu al Europei drept scandalos intr-un comunicat de presa.

 

In timp ce comisarii de cursa analizeaza in continuare posibile penalizari pentru noua piloti si, practic, rezultatul final al cursei nu este inca batut in cuie, italienii spun ca Formula 1 si-ar putea pierde din nou credibilitatea dupa astfel de decizii - referindu-se bineinteles la faptul ca Hamilton a terminat al doilea in ciuda faptului ca a incalcat regulamentul.

 

"Scandalos, aceasta este opinia atator fani si angajati care au ajuns la o singura concluzie: nu exista alta modalitate de a descrie ceea ce s-a intamplat pe durata Marelui Premiu al Europei" spun cei de la Ferrari in comunicatul de presa publicat pe site-ul oficial.

 

"Felul in care cursa si incidentele au fost manageriate ridica semne de intrebare care pot duce din nou la pierderea credibilitatii Formulei 1, caci totul s-a vazut pe intregul mapamond."

Link to comment
Share on other sites

Accident groaznic pentru Webber la Valencia

 

Pilotul lui Red Bull Racing, Mark Webber, a supravietuit unui grav accident in cursa de la Valencia, dupa un contact cu Heikki Kovalainen (Lotus Racing).

 

Pilotul Red Bull a lovit din spate monopostul Lotus pilotat de Heikki Kovalainen si s-a catapultat in aer aruncat de roata dreapta-spate a celui din urma, iar apoi a aterizat cu rotile in sus. Multumita nivelul de siguranta impus de FIA pentru monoposturile de Formula 1, australianul a coborat absolut nevatamat din masina distrusa; se stie nivelul slab de performante pe care au reusit sa-l atinga echipele nou-venite in raport cu cele mai vechi, insa Webber nu vrea sa arunce intreaga vina asupra lui Heikki Kovalainen.

 

 

P.S. Kovalainen incerca sa explice prin statie celor de la boxe ca de fapt el isi apara postul, prin manevra de franare anticipata.

 

Exista o diferenta mare intre monoposturile din coada clasamentului si cele noi.

 

Lotus, HRT, Virgin sunt secunde(a se citi ani lumina) pe tur mai lenti decat ceilalti competitori.

Link to comment
Share on other sites

Webber nu da vina pe Kovalainen pentru accident

 

 

Scapat nevatamat dintr-un accident destul de serios, Mark Webber refuza sa arunce vina asupra lui Kovalainen la finalul Marelui Premiu al Europei.

 

Pilotul Red Bull a lovit din spate monopostul Lotus pilotat de Heikki Kovalainen si s-a catapultat in aer aruncat de roata dreapta-spate a celui din urma, iar apoi a aterizat cu rotile in sus. Multumita nivelul de siguranta impus de FIA pentru monoposturile de Formula 1, australianul a coborat absolut nevatamat din masina distrusa; se stie nivelul slab de performante pe care au reusit sa-l atinga echipele nou-venite in raport cu cele mai vechi, insa Webber nu vrea sa arunce intreaga vina asupra lui Heikki Kovalainen.

 

"Ei bine, pentru un tango e nevoie de noi, nu-i asa? Am fost amandoi implicati in incident. Am pilotat si eu masini lente - am fost acolo, in spate - si cand cineva vine din spate cu o asemenea viteza... Cat de mult mai poti rezista in fata? Nu mai mult de 15 secunde, asa ca merita oare?" a declarat Webber.

 

Mark Webber a declarat ca cel mai mult l-a surprins punctul de franare foarte timpuriu pe care si l-a ales Heikki Kovalainen: "Cautam cel mai bun siaj posibil pentru a-l depasi, dar a jucat destul de dur si a aparat interiorul, blocand dintr-o data foarte agresiv. Pana la urma, ceea ce m-a surprins a fost cat de devreme a franat, asta m-a prins pe picior gresit. Nu conteaza cat de aproape eram, aveam totul sub control."

 

Incidentul de astazi pune semne de intrebare asupra noului regulament - viteze de apropiere a monoposturilor din spate mult mai mari in raport cu cele ale masinilor ce urmeaza a fi depasite.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.