Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Stiti ca era povestea aia cu balanda BMW-ului. Trebuie neaparat adaugat inca un pasaj.

 

In ochii anumitora BMW-ul consuma cat un Veyron indiferent de motor.

 

Si ca incheiem odata mizeria asta de discutie:

 

engine specifications

 

Cylinders

L4

Displacement

1995 cm3

Power

110 KW @ 6200 RPM

150 HP @ 6200 RPM

148 BHP @ 6200 RPM

Torque

148 lb-ft @ 3600 RPM

200 Nm @ 3600 RPM

Fuel System

Electronic Injection

Fuel

Petrol

CO2 Emissions

178 g/km

 

performance specifications

 

Top Speed

136.7 mph OR 220 km/h

Acceleration 0-62 Mph (0-100 kph)

9 s

 

fuel consumption specifications

 

City

22 mpg US OR 10.7 L/100Km

Highway

42 mpg US OR 5.6 L/100Km

Combined

31.8 mpg US OR 7.4 L/100Km

 

Sper ca acum e clar!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, hai sa radem...

 

Sincer as fi dat 1000E in plus sa fi fost cu 50k km in minus.

Oricum am sunat duminica si se vanduse.

 

 

 

eu cred ca se rezolva si mai ieftin, nu cu 1000e , si ar fi putut sa fie si cu 100k km in minus.. nu doar 50k. putea sa fie si abia iesita din rodaj..

si ne mai intrebam de ce exista o piata pentru samsari..

 

 

P.S. ce imi plac mie astia care stiu mai bine ca propietarii cat le consuma masinile..

sunt convins ca toti propietarii de benzina se mint singuri, nu stiu ca le alimenteaza cineva pe ascuns masinile.

 

apropo spune-ne te rog si ce carti de "motoare" ai citit, ca sa citim si noi sa facem un consum corect... ca nah.. noi suntem niste necalificati. :shifty:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Caut un e46 320d break automat si eram curios de parerea celor mai initiati decat mine in subtilitatile marcii bavareze.

http://www.tocmai.ro/bmw-320-d-2002-19381460.html

Masina pare adusĂŁ undeva la inceputul lui septembrie si anuntul inca este valabil. Romanii nu cauta break-uri automate sau care este motivul pentru care inca nu s-a vandut? Pozele sunt, mai mult ca sigur, facute inainte de a fi adusa in tara, ĂŽn zona clopenburg, germania. de la publicarea anuntului, nu a mai fost adaugata nicio fotografie. are vreo relevanta?

adresez intrebarile pentru evitarea unui drum inutil buzau-arad. e neplacut sa mergi pana acolo si sa gasesti o izbitura.

Link to comment
Share on other sites

Stiti ca era povestea aia cu balanda BMW-ului. Trebuie neaparat adaugat inca un pasaj.

 

In ochii anumitora BMW-ul consuma cat un Veyron indiferent de motor.

 

Si ca incheiem odata mizeria asta de discutie:

 

engine specifications

 

Cylinders

L4

Displacement

1995 cm3

Power

110 KW @ 6200 RPM

150 HP @ 6200 RPM

148 BHP @ 6200 RPM

Torque

148 lb-ft @ 3600 RPM

200 Nm @ 3600 RPM

Fuel System

Electronic Injection

Fuel

Petrol

CO2 Emissions

178 g/km

 

performance specifications

 

Top Speed

136.7 mph OR 220 km/h

Acceleration 0-62 Mph (0-100 kph)

9 s

 

fuel consumption specifications

 

City

22 mpg US OR 10.7 L/100Km

Highway

42 mpg US OR 5.6 L/100Km

Combined

31.8 mpg US OR 7.4 L/100Km

 

Sper ca acum e clar!

 

 

 

 

 

Ce ai scris tu aici, este consum teoretic, facut in laborator prietene, in viata reala este altceva. Si apropo stii cat consuma un veyron? Daca ai sti cu adevarat nu ai pomeni de veyron.

 

 

CONSUM IN ORAS ,iti spun eu ca sa nu mai cauti anunturi teoretice, 30l/100 la mers mai normal,iar dat in goarna am ajuns cu consum de 68l/100,

 

Acum esti curios sa stii cat consuma un X5, 4,4i in oras? iti spun tot eu. Fabricantul ii da un consum de 18,8 in oras, eu cu 90 l de benzina am facut 216km in oras, deci am iesit cu consum de 41,66 la 100km. si retine mers cat de cat ponderat, nu forjat.

 

Nu te supara pe mine, nu vreau sa te jignesc pentru ce ti-am spus, dar nu compara consumuri teoretice si de marketing cu ce este in viata reala.

Edited by florin1967
  • Downvote 13
Link to comment
Share on other sites

Salut.

Caut un e46 320d break automat si eram curios de parerea celor mai initiati decat mine in subtilitatile marcii bavareze.

http://www.tocmai.ro/bmw-320-d-2002-19381460.html

Masina pare adusă undeva la inceputul lui septembrie si anuntul inca este valabil. Romanii nu cauta break-uri automate sau care este motivul pentru care inca nu s-a vandut? Pozele sunt, mai mult ca sigur, facute inainte de a fi adusa in tara, în zona clopenburg, germania. de la publicarea anuntului, nu a mai fost adaugata nicio fotografie. are vreo relevanta?

adresez intrebarile pentru evitarea unui drum inutil buzau-arad. e neplacut sa mergi pana acolo si sa gasesti o izbitura.

 

 

Motivul ca nu s-a vandut, probabil este ca break-urile sunt cautate mai mult de familisti. Masina din poze arata ok, dar sfatul meu este daca iti place poti sa ii ceri seria de sasiu si te duci la reprezentanta BMW de unde esti tu, sa vezi istoricul masinii, intrarile masinii la service, vezi ce s-a reparat pe la ea, daca bat km. cu ce spune vanzatorul, etc. Principalul este sa aibe cat mai multe intrari la reprezentanta, iar daca are un istoric bun, atunci poti sa faci un drum pana la Arad sa vezi masina. Dar ai mare grija cu zona Oradea, Zalau, Arad cu masini aduse din Germania.

 

Ai grija la taxa, ca este Euro 3

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca se rezolva si mai ieftin, nu cu 1000e , si ar fi putut sa fie si cu 100k km in minus.. nu doar 50k. putea sa fie si abia iesita din rodaj..

si ne mai intrebam de ce exista o piata pentru samsari..

 

 

P.S. ce imi plac mie astia care stiu mai bine ca propietarii cat le consuma masinile..

sunt convins ca toti propietarii de benzina se mint singuri, nu stiu ca le alimenteaza cineva pe ascuns masinile.

 

apropo spune-ne te rog si ce carti de "motoare" ai citit, ca sa citim si noi sa facem un consum corect... ca nah.. noi suntem niste necalificati. :shifty:

 

Mai omule, ce zic eu si ce intelegi tu.

Nici nu ma obosesc sa-ti raspund.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Motivul ca nu s-a vandut, probabil este ca break-urile sunt cautate mai mult de familisti. Masina din poze arata ok, dar sfatul meu este daca iti place poti sa ii ceri seria de sasiu si te duci la reprezentanta BMW de unde esti tu, sa vezi istoricul masinii, intrarile masinii la service, vezi ce s-a reparat pe la ea, daca bat km. cu ce spune vanzatorul, etc. Principalul este sa aibe cat mai multe intrari la reprezentanta, iar daca are un istoric bun, atunci poti sa faci un drum pana la Arad sa vezi masina. Dar ai mare grija cu zona Oradea, Zalau, Arad cu masini aduse din Germania.

 

Ai grija la taxa, ca este Euro 3

 

Suna bine sfaturile. Multumesc.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Da, hai sa radem...

 

Sincer as fi dat 1000E in plus sa fi fost cu 50k km in minus.

Oricum am sunat duminica si se vanduse.

 

LE: Crezi tu ca e putin important kilometrajul la aspirat, daca nu stii nu mai fa afirmatii aiurea.

 

S-a vandut tocmai fiindca era la un pret de cacat, tocmai din acest motiv am zis ca e irelevant ca avea 230k km. La masinile mai vechi de 10 ani pretentiile nu pot fi prea mari, iar argumentul tau ca o luai daca avea 180k km mi se pare infantil. E atat de drastica diferenta intre 180k si 230k? Sau crezi ca gasesti vreun e60 cu vreo 100.000km reali la 6-7000e?

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, 50k km sunt neglijabili.

Daca masina nu are mai putin de 100k km si 2-3 ani, rulajul nu conteaza, ca are 150k, 200k poate sa aibe si 300k, tot aia e.

Nu vrea sa intru intr-o polemica cu tine si termin aici.

Edited by r0n1n
  • Downvote 14
Link to comment
Share on other sites

Ronin, sansele ca o masina de 10 ani sa mai aiba un istoric verificabil sunt foarte mici, e posibil ca o masina de 250k km sa fi avut 25 revizii si toate piesele schimbate cand a fost nevoie si o alta masina cu 150k km sa fi avut 6 revizii si piese puse doar de Craciun. Pe tine care te incanta mai tare? Aceeasi echipare/motorizare/an fabricatie samd..si ajungi la ce am zis eu, la astea vechi te iei dupa starea actuala si atat, cu restul e loterie. In cel mai rau caz pierzi 6-7000E, asta daca iti arunci masina in prapastie de draci.

Eu m-am raportat fix la masina postata de tine, din moment ce ai pus o masina de 6900E am presupus ca ala e bugetul.

P.s. Eu am A6-le de la 67k km si acum are 96k km, perioada in care am schimbat distributia, kit transmisie, baterie, pompa benzina, axa cu came, distributia variabila, articulatia fata + altele. Masina luata cu carte service, revizii in reprezentanta. Acum, daca vreau sa o vand, crezi ca intereseaza pe cineva ce am schimbat? Vine, da o tura cu ea, o pune pe o rampa si aia e..

  • Like 7
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca pe orice cumparator inteligent il intereseaza piesele schimbate.

Asta e al doilea lucru care il intreb pe vanzator, dupa ce il intreb de cand are masina.

Mai dau de unii care au masina de 3-4 ani si nu au schimbat nimic, decat ulei si filtre, ale dracu fiabile e60-urile astea.

Edited by r0n1n
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ronin, sansele ca o masina de 10 ani sa mai aiba un istoric verificabil sunt foarte mici, e posibil ca o masina de 250k km sa fi avut 25 revizii si toate piesele schimbate cand a fost nevoie si o alta masina cu 150k km sa fi avut 6 revizii si piese puse doar de Craciun. Pe tine care te incanta mai tare? Aceeasi echipare/motorizare/an fabricatie samd..si ajungi la ce am zis eu, la astea vechi te iei dupa starea actuala si atat, cu restul e loterie. In cel mai rau caz pierzi 6-7000E, asta daca iti arunci masina in prapastie de draci.

Eu m-am raportat fix la masina postata de tine, din moment ce ai pus o masina de 6900E am presupus ca ala e bugetul.

P.s. Eu am A6-le de la 67k km si acum are 96k km, perioada in care am schimbat distributia, kit transmisie, baterie, pompa benzina, axa cu came, distributia variabila, articulatia fata + altele. Masina luata cu carte service, revizii in reprezentanta. Acum, daca vreau sa o vand, crezi ca intereseaza pe cineva ce am schimbat? Vine, da o tura cu ea, o pune pe o rampa si aia e..

 

Masina ai luat-o din tara? De ce ai schimbat distributia la 96.000 km? Curios sa cada pompa de benzina la km. care spui tu. Cred ca mai mult ca sigur nu avea km. originali, mai ales sa cada atatea piese.

Edited by florin1967
  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Eu nu as cumpara masina de la unul care a tinut-o mai putin de 1 an ca aia e BISNITAREALA sau masina cu probleme de vrea sa scape de ea.Consider ca masina trebuie cumparata de la cineva care e pasionat de masina si care a schimbat tot la ea la timp si chiar preventiv.In ziua de azi toti prostii si-au luat MB,BMW,AUDI si habar au sa conduca ce sa mai zic de intretinere.Oricum o masina cu km multi chiar daca a fost intretinuta ca la carte te astepti sa mai pice ceva ca doar pana la urma toata masina e trecuta la ,,consumabile".
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt atatea e46/e39 cu 200-300 mii cu ambreiaj, volanta originale... sau esti tu mai ghinionist B 490 RZV cu A6-le , desi am vazut si la Honda (ridicata in slavi pt cat de fiabila este, dar daca intri pe forum te crucesti) de ambreiaj + volanta picate la 80 mii. Edited by raul_bog
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina ai luat-o din tara? De ce ai schimbat distributia la 96.000 km? Curios sa cada pompa de benzina la km. care spui tu. Cred ca mai mult ca sigur nu avea km. originali, mai ales sa cada atatea piese.

 

Da. Distributia se schimba la 180.000km sau 5ani, in momentul in care am luat masina mai avea 6luni si facea 5ani. Pompa de benzina nu a cazut, s-a uzat in schimb in mod prematur axa cu came (defect de fabricatie recunoscut in SUA si schimbat gratis..doar in SUA), iar pentru o treaba ca la carte am schimbat tot ce era pe acolo. Distributia variabila, din nou o fita a motoarelor 2.0tfsi. Km originali ii are sigur, la momentul achizitionarii avea vreo 10 intrari in reprezentanta. Neimportant, nu vorbim despre masina mea, era doar un exemplu pt Ronin.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

1414579360[/url]' post='2197813']

salut!

 

ce parerea aveti de http://www.bmw-prole...-bmw-520d-sedan

 

din ce am observat dotarile prezentate pe site vs pdf sunt diferite

 

le-am cerut si VIN-ul pe care nu l-am primit inca.

 

Din poza cu interiorul ce e postata mașina nu are volan sport, scaune confort ventilate sau clima pe 4 zone. DotĂŁrile care apar in PDF par sa fie cele reale daca iei in considerare si prețul. Cu toate ca in PDF am observat ca e trecut panoul de instrumente extins, in poza pare sa fie cel standard.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca pe orice cumparator inteligent il intereseaza piesele schimbate.

Asta e al doilea lucru care il intreb pe vanzator, dupa ce il intreb de cand are masina.

Mai dau de unii care au masina de 3-4 ani si nu au schimbat nimic, decat ulei si filtre, ale dracu fiabile e60-urile astea.

 

Salut,

Eu sunt unul dintre cei peste care dai tu :)

Am 525I, E60, 192 cp, pe care l-am cumparat in 2009 si avea 130.000 km. Acum dupa 5 ani si trei luni, are 230.000 si pot sa spun ca este foarte fiabila, in afara ca mi-am schimbat parbrizul :), stau si ma gandesc ce am schimbat la ea, in afara de consumabile, mai nimic.

In 2011 i-am facut resoftare in reprezentanta deoarece imi dadea o eroare si asa mi s-a recomandat.

Mi-am amintit, anul acesta in primavara am schimbat garnitura de la culbutori deoarece scapa ulei care ajungea pe galerie.

Apropo, masina a fost fabricata in 2004 luna iulie si inca am bateria originala pe ea, de 105 Ah.

Merg cam la 2 ani cu ea in reprezentanta, in rest imi rezolv pe plan local (Deva) problemele cu ea, schimb ulei, filtre, placute...

Sunt si minusuri bineinteles, unul dintre ele este consumul de ulei si consumul purin cam mare, dar asta este.

 

Inainte am avut o Skoda Octavia care avea 5 ani si 155.000 km, aveam si carte service la ea.

Eu nu o mai foloseam deoarece imi luasem BMW-ul, asa ca i-am dat-o cumnatului meu sa o plimbe pt a o vedea lumea ca este de vanzare. M-a sunat un tip de la Orsova , adica la peste 150 km, a venit in Deva si s-a intalnit cu cumnatul meu si a vazut-o, pana am ajuns eu peste 10 min, omul se hotarase sa o cumpere. I-a placut asa de mult incat nu l-a interesat carte service, faptul ca ere putin ros scanunul soferului. Dupa un an m-a sunat sa imi spuna ca era foarte multumit de ea.

 

Iti doresc succes.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Se gaseste un 320D e90 pana in 7500 cu sau fara taxa ? In banii astia am vazut ca sunt doar cu motorul de 163cp. Acesta are probleme sau cel de 177cp ?

Postati aici va rog daca gasiti ceva pana in 7500, de preferat neagra. Dotarile nu conteaza. As gasi la sub 250.000km reali ? E obosit un motor la 250.000 ? :download:

Link to comment
Share on other sites

Pana la 250.000km deobicei pica turbina, debitmetru, filtru de particule si se mai schimba (unii curata) galeria de admisie si EGR. Pe langa mai ai termostate, care in lipsa pointerului de coolant nu le baga nimeni in seama dar sigur sunt duse, role, curele, volanta, bujii+releu (3 bmw-uri am avut pana acum toate aveau minim o bujie arsa) intercooler si in functie de ce motorina s-a pus mai pica si injectoare.

 

Vorbesc din experienta: E90 motor 163cp vandut la 220.000km reali si X3 motor 150cp pe la 250.000km reali.

 

Poate e o lista lunga dar eu n-am vazut inca BMW 2.0d cu +200.000km sa nu fi avut probleme macar la o parte din ce am enumerat eu. La E90 am avut noroc ca multe s-au schimbat inainte sa intru eu in posesia masinii (eu am schimbat doar volanta, bujii, releu si termostate) dar la X3 am bagat 2000eur din prima (inclusiv elemente de articulatie) :frantics:

Edited by Gizmo.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut,

Eu sunt unul dintre cei peste care dai tu :)

Am 525I, E60, 192 cp, pe care l-am cumparat in 2009 si avea 130.000 km. Acum dupa 5 ani si trei luni, are 230.000 si pot sa spun ca este foarte fiabila, in afara ca mi-am schimbat parbrizul :), stau si ma gandesc ce am schimbat la ea, in afara de consumabile, mai nimic.

In 2011 i-am facut resoftare in reprezentanta deoarece imi dadea o eroare si asa mi s-a recomandat.

Mi-am amintit, anul acesta in primavara am schimbat garnitura de la culbutori deoarece scapa ulei care ajungea pe galerie.

Apropo, masina a fost fabricata in 2004 luna iulie si inca am bateria originala pe ea, de 105 Ah.

Merg cam la 2 ani cu ea in reprezentanta, in rest imi rezolv pe plan local (Deva) problemele cu ea, schimb ulei, filtre, placute...

Sunt si minusuri bineinteles, unul dintre ele este consumul de ulei si consumul purin cam mare, dar asta este.

 

Inainte am avut o Skoda Octavia care avea 5 ani si 155.000 km, aveam si carte service la ea.

Eu nu o mai foloseam deoarece imi luasem BMW-ul, asa ca i-am dat-o cumnatului meu sa o plimbe pt a o vedea lumea ca este de vanzare. M-a sunat un tip de la Orsova , adica la peste 150 km, a venit in Deva si s-a intalnit cu cumnatul meu si a vazut-o, pana am ajuns eu peste 10 min, omul se hotarase sa o cumpere. I-a placut asa de mult incat nu l-a interesat carte service, faptul ca ere putin ros scanunul soferului. Dupa un an m-a sunat sa imi spuna ca era foarte multumit de ea.

 

Iti doresc succes.

 

 

Salut, nu stiu pe unde mergi tu, dar in Bucuresti si mai peste tot in tara, drumul nu e ca in palma.

Ori esti f norocos ori e60 e printre cele mai fiabile masini, 100k km fara nici o defectiune e de domeniul fantasticului.

Nici omul care o ia la 0 km nu are norocul sau pretentia asta.

Mai schimbi o bucsa, un brat, amortizoare, practic tot ce tine de suspensie.

Ambreiajul nu duce mult peste 200k KM, garniturile de la motor sunt imbatranite la varsta asta si mai lasa sa scape ulei.

Normal la un rulaj mare ar trebui schimbat debitmetru, sonde lambda, bujii, bobine etc.

 

In acceptiunea mea, daca o masina care se apropie de 200k are piesele de mai sus originale(de cand masina a iesit din fabrica), eu va trbui sa le schimb pe toate, mai devreme sau mai tarziu.

Edited by r0n1n
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

 

In acceptiunea mea, daca o masina care se apropie de 200k are piesele de mai sus originale(de cand masina a iesit din fabrica), eu va trbui sa le schimb pe toate, mai devreme sau mai tarziu.

 

depinde la cine a fost , stai linistit ca se merge pe avarie mult timp in unele cazuri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.