Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Rugaminte catre voi caci aveti ochiul mult mai format decat mine.

E ceva serios in neregula la masina asta din ce vedeti in poze ?

 

Am gasit www.autovit.ro/bmw-330-C36594031.html si pare interesanta tinand cont de pret si de faptul ca este inmatriculata deja.

Sunt constient ca masina o sa manance 2-3000 euro in primul an ca sa ajunga dpdv tehnic in top shape ( ca dealtfel orice SH la banii astia ).

Daca e sa caut aceeasi configuratie adica XI 2.5-3000cmc in Alemania tinand cont de drum, benzina, numere, asigurare, imatriculare sar cu mult de acesti 3000 euro care sa presupunem ca ii toaca masina ca sa fie in mintile ei in primul an.

Nu ma intereseaza nr de km caci oricum nu ii pot crede indiferent cati ar fi... poate doar daca declara 380000 atunci da, credeam.

 

Am vb cu omul, am obtinut seria de caroserie respectiv wbaaw51040ju11195

La o cautare pe net obtinem urmatoarele date :

 

Data for vehicle identification number: WBAAW51040JU11195

Model description: 330I

Market: Europa

Type: AW51

 

E-Code: E46 (3)

 

Chassis: touring

Steering: links

Doors: 5

Engine: M54 - 3,00l (170kW)

Drive: Heckantrieb

Transmission: automatisch

Body Color: Orientblau Metallic (317)

 

Upholstery: Standardleder/schwarz (N6SW)

Production date: 18.01.2001

Assembled in: Regensburg

 

Code Standard Equipment

S375A Convertible top, electromech., black

S411A Window lifts,electric,front/rear

S473A Armrest front

S520A Fog lights

S548A Kilometer-calibrated speedometer

S550A On-board computer

S832A Battery in luggage compartment

Code Optional Equipment

S169A EU3 exhaust emissions standard

S203A 4-wheel drive

S205A Automatic transmission

S210A Dynamic stability control

S249A Multifunction f steering wheel

S255A Sports leather steering wheel

S261A Side airbags for rear passengers

S265A Tyre pressure control (TPC)

S302A Alarm system

S313A Fold-in outside mirror

S358A Climate comfort windscreen

S386A Roof railing

S431A Interior mirror with automatic-dip

S434A Interior trim finishers

S441A Smoker package

S459A Seat adjuster, electric, with memory

S488A Lumbar support, driver and passenger

S502A Headlight cleaning system

S508A Park Distance Control (PDC)

S521A Rain sensor

S522A Xenon Light

S534A Automatic air conditioning

S609A Navigation system Professional

S672A CD changer for 6 CDs

S674A Hi-Fi System Harman Kardon

S785A White direction indicator lights

S855A Language version Italian

S863A Retailer Directory Europe

S877A Delete cross-pattern operation

S884A On-board literature, Italian

S915A Delete clear coat

S928A Tire control

 

Eu mi-am facut socotelile asa : 2200 euro masina, 3000 euro investit in ea sa fie mecnaic tipla poate inca 1000 in estetica, total 6000 euro pt o masina buna, cu motor decent, care sa poata merge si iarna gratie 4x4.Intentionez sa o tin mai mult de 5 ani.

Gresesc ?

 

Multumiri multe pentru rabdarea pe care o aveti cu mine si pentru raspunsurile pertinente !

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

2200ron impozit si probabil 1100ron RCA, e suportabil, nu e aia problema.

Sub 325 nu scad si acolo impozitul este 900 si rca tot cam pe acolo.

Dar unde sunt 150 lei / luna pt taxe sunt si 300 lei / luna, zic.

 

( singurul motor interesant mai e cel de la volvo 2.3t5 dar nu ma omor dupa masina in sine motiv pt care sunt axat pe 325 sau 330 xi )

 

In rest ?

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

Mi-e greu sa cred ca are taxa platita. Si pare un cazan numai dupa husa aia de pe volan. Pare sa aiba si anvelope de dimensiuni diferite fata-spate. De restul nu ma pot pronunta.

 

Daca ai timpul si rabdarea necesara (ca de bani inteleg ca nu se pune problema), da, poti scoate ceva frumos din ea. Baza sa fie buna.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cumnatu , verifica BINE masina din toate punctele de vedere la un mecanic in care ai incredere sau un garaj, dar insista cu verificarea taxei (sa nu iti serveasca o hartie falsa de plata a taxei )

MyKe treaba cu anvelopele de dimensiuni diferite eu nu prea vad care e problema, si eu am diferite , fata 255/50 si spate 285/45 :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

E OK atunci cand pastrezi diametrul initial sau te incadrezi intr-o anumita marja. Si eu am in carte 235/45 si 255/40.

 

Dar masina pusa de Cumnatu pare sa aiba ceva de genul 225/45 pe fata si 235/45 pe spate (se vad mai "umflate" cele de pe spate). <_< Iar diferentele mari de diametru (punte fata vs punte spate) nu sunt agreate de ABS, DSC etc.

 

Iar masinile neingrijite ma duc cu gandul la faptul ca proprietarii pun si ei niste cauciucuri acolo, "sa fie", nu ii intereseaza dimensiunile sau habar nu au ce reprezinta.

Link to comment
Share on other sites

Proprietarul e samsar, are 18 masini de vanzare si da, e albastru la voce. La banii astia nu ma asteptam sa fie altfel.

 

Eeee ce naiba sa verific f bine la o masina de 2k euro.

 

Daca :

e tabla dreapta pe ea

interiorul cu exceptia volanului arata de la decent in sus

daca motorul nu tremura

daca porneste bine

daca nu are socuti in cutie

daca franeaza fara sa faca balans mare

daca merge drept pe strada

daca functioneaza scaunele , ACul si in general butoanele din interior

daca nu trancane la gropi ca o masina total neingrijita

deja isi merita banii zic eu

 

Cu foaia de plata a taxei si originalitatea ei am o problema, n-am mai cumparat masini de cand a aparut taxa ..zdii si deci nu stiu cum sa verific daca e originala foaia aia, unde as putea sa o verific ?

La politie banuiesc ?

Masina e din Timisoara, eu din Bucuresti, nu stiu pe nimeni din Timisoara.

Daca decid sa ma duc sa o iau, greu ma mai sucesc, doar daca masina e cazan cand merg cu ea.

 

Nu ma deranjeaza faza cu anvelopele, iau masina pt motor + cutie + sasiu + tabla + interior.

Anvelope, planetare, bucsi, eventuala segmentare samd consider ca vor intra in acei 3000 euro care sunt alocati pt aducerea la zi dpdv mecanic.

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

www.autovit.ro/bmw-330-C36594031.html

Eu mi-am facut socotelile asa : 2200 euro masina, 3000 euro investit in ea sa fie mecnaic tipla poate inca 1000 in estetica, total 6000 euro pt o masina buna, cu motor decent, care sa poata merge si iarna gratie 4x4.Intentionez sa o tin mai mult de 5 ani.

Gresesc ?

Si la revanzare mai iei ceva pe ea? Sau intrebarea e daca vei mai putea s-o vinzi vreodata.

Eu m-as baga la un E91, mai pui un pic peste suma de 6000 si iei una mult mai noua, gen 2006,2007 incolo.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Euro 4 din 2006-2008 e 6000 euro inmatricularea pe langa 7-8000 masina sa aiba ceva optiuni

Euro 5 e ok inmatricularea dar e 12-13000 minim masina.

Cele de mai sus sunt la 325, la 330 deja e nasol rau.

 

Nu stiu daca o sa o mai vand.

Are, dupa standardele mele ( nu asta nominal, ci ea ca si model ) tot ce ii trebuie.

 

Plus ca si la E91 ca la orice alt SH, trebuie sa ai pregatiti 2-3000 euro de bagat in ea, doar e SH.

Si ajung la cu totul alte sume.

Una peste alta, ori ca e deja inmatriculata si costa 12000 euro ori ca nu e si costa in germania 6-7000 si mai dai 5-6000 pe inmatriculare ajungi la 13000 euro asta FARA sa fi bagat 1 leu in ea ( distributie, uleiuri plus reparatii cele urgente )

N-am banii astia, in nici un caz gramada, plus ca .. e nu stiu ce la E46 care imi place imens de mult, estetic vorbind.

 

Multumesc frumos pentru orice parere si sfat !

Edited by Cumnatu
Link to comment
Share on other sites

@Cumnatu avand in vedere ca masina este tocmai la Timisioara, mai bine vorbesti cu un coleg de pe forum sa se duca sa o vada, iar daca totul este ok, te duci personal sa o vezi sa nu.

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/144001-verificarivizionari-auto-in-diferite-zone-ale-tarii-de-catre-colegii-de-forum-la-cererea-celorlalti/page__p__2103514__fromsearch__1#entry2103514

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cumnate, nu stiu ce vezi la masina aia, in afara de motor nu are nimic care sa te atraga.

Dar pana la urma la 2000E nu gaseti cine stie ce, sfatul meu ar fi sa plusezi pana la 3-4k, sigur gasesti un 330xi ok.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cumnate, nu stiu ce vezi la masina aia, in afara de motor nu are nimic care sa te atraga.

Dar pana la urma la 2000E nu gaseti cine stie ce, sfatul meu ar fi sa plusezi pana la 3-4k, sigur gasesti un 330xi ok.

Crede-ma ca am studiat, cand pui X la tractiune mai pui lejer 2-3000 fata de cea mai ieftina masina cu aceleasi dotari si aceleasi motorizari.

In .ro nu exista nici un 325-330XI sub 6k, iar in .DE incep de la 3k si tinand cont si de inmatriculare samd, iese practic la 5k ca sa o ai dupa care bagi sa o repari.

Sunt zeci si sute de 2.0 diesel, nu vreau asa ceva, nu m-ar satisface si deci n-ar avea sens sa cumpar si sa investesc 6-7k euro intr-o masina care nu imi " vorbeste "

 

Azi sunt prea obosit sa iau vreo decizie, mai gandim 1-2 zile

Edited by Cumnatu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cumnatule, gandeste-te ca masina aia peste cativa ani nu o sa valoreze mai nimic, indiferent de cate investitii faci tu. Cei care cauta motoare pe benzina 3.0 au bani si se prea se mai uita la E46. In prezent cei care mai cauta un E46 au in general au un buget mic sub 4000euro si majoritatea se orienteaza strict catre 2.0d cam 99% sau benzina 1.8i.

Ca o fi xdrive nu prea mai conteaza la revanzare daca e 3.0 benzina. In fine , tu ai chiar asa mare nevoie de xdrive? Stai in zona de munte spre exemplu?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stau in Bucuresti si singura experienta cu tractiune spate a fost cu C200 Mercedes cu care am ramas suspendat. In acelasi loc nu am reusit sa raman suspendat in fix aceleasi conditii cu cel putin alte 5 masini tractiune fata ( inclusiv un amarat de Cielo ). Este posibil sa fiu eu prea prost pt RWD, este real posibil.

 

Nu e discutabil, in cel mai rau caz tractiune fata o sa fie urmatoarea masina, daca nu, 4x4 , nu trebuie sa fie f bun 4x4, doar sa nu fie doar RWD.

 

Sunt constient ca valoare de revanzare nu prea exista, deloc, nici la un diesel nu o sa mai fie valoare de revanzare peste 5 ani cand masina va avea 20 ani, sa fim seriosi.

 

Parerea mea e ca cei care se duc cu bani putini catre 2.0d sau 1.8i gresesc flagrant, primii pt ca acel motor la 250-350k km reali o sa le manance multicei bani ca sa fie in mintile lui, cei din urma pt ca mie personal sub 180 cai nu imi spun nimic motoarele, dar nimic. Asa sunt o galagie de masini in 3-4k f bine intretinute dar cu motoare care n-au absolut nimic spectaculos in ele. La dracu, cu 7-8k se gasesc masini aproape noi.

 

Nu am nevoie sa ajung din punctul A in punctul B, pot sa iau metroul, taxiul, trenul, autocarul. Am nevoie sa conduc cu placere si sub 180-200 cai nu simt mare placere.

 

N-am de gand sa ma bag la un consum mare si la intretinere scumpa ( pana o aduc la zi dpdv tehnic si optic ) la o masina si sa o dau rpd, nu vreau sa o mai dau deloc, parerea mea este ca 330xi are un singur minus, ca nu are o turbina sau un compresor, poate...cine stie, in timp. Altfel, masina are tot ce imi trebuie.

 

AAAA, ca exista acum proiectare pe ecran, nightvision, auto parking si alte balarii, sa fim sinceri, n-o sa dam niciodata banii pe asa ceva, eu unul nu.

 

Prefer peste 5-10 ani daca imi permit sa iau un GTR din 2011 decat un S-klasse din 2022 ( presupunand ca as avea acei bani la mom ala ) sau poate o Tesla .. aberam deja

Edited by Cumnatu
  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Daca ai ramas suspendat n-ai ramas din cauza tractiunii spate, ci datorita garzii mici la sol. Sub Cielo bagi linistit un om, pe cand sub C-classe bagi o palma.

Dar nah, pt Bucuresti este obligatoriu 4x4, cel putin!

Edited by LYM
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

N-am ramas suspendat in Bucuresti ci la munte pe piatra pisata sau cum ii spune, piatra d-aia cat pumnul , drum uscat, fara apa sau zapada.

Oricum nu vreau sa merg cu morcovul in fund iarna, indiferent de cauciucuri.

Haideti sa stabilim un lucru : ca e RWD sau 4WD , peste 5-6 ani oricum un 325 sua un 330 din 2001 nu mai are absolut nici o valoare.

La vremea aia o sa coste 4-5k euro un e90.

Deci despre valoarea ei de revanzare e clar, nu exista indiferent de motirizare sau de ce roti trag/imping.

 

Vad multi dintre voi care gandesc analitic despre investitia in sine si recuperarea ei. Apreciez asta.

Doar ca eu NU sunt asa, nu imi luam motor de 3.5L care sa consume... cat vrea el ... acum niste ani, mai era si americana deci valoare de revanzare aproape 0. Am dat 11k pe ea am vandut-o cu 1.5k si mergea ca in ziua achizitiei doar ca .. au centralizat astia datele si ar fi trebuit sa platesc numai impozit cam 60 mil /an

 

Daca peste X ani ( indiferent cat e X ) imi permit si imi place alta masina, pe asta o bag la un pret corect la vanzare sau o dezmembrez.

Daca nu, o tin si sper sa imi fie drag de ea, pana la urma lumea mai conduce si masini de 30 ani cu placere, corect ?

Iar o masina care sa aiba optiunile unui E46 full pt mine e de ajuns. ( nu vb despre masina din link ci in general de E46full )

Am detinut in proprietate 6 masini, am codus cam 30 de la 2k euro pana la 120k euro. Nici una din cele achizitionate nu a fost luata cu capul, doar cu inima. Si nu regret o secunda. Sunt prea patimas de fel sa ma multumesc cu ce e randamental corect. Imi trebuie feeling.

 

Sa nu poluam topicul despre analiza unei masini de 2k euro cu RWD vs 4WD sau despre cat de prost sofer sunt eu ( zisa mai in gluma mai in serios de LYM ).

 

Concluzie, sunt constient ca NICI o masina din 2001 nu are valoare de revanzare in 2023. E clar pt toata lumea cred, corect ?

Si totusi, de ce sa nu am in 2040 singurul E46 330xi functional ca si masina istorica , zic ?

N-am toti boii acasa, stiu :p

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jur ca nu pricep ce naiba tot insistati cu valori de revanzare si cu RWD/AWD. Acum asteptam sa apara si cineva sa ii spuna sa-si ia 2.0 D ca ii consuma mai putin. Pe bune ??? Oricum deja replica clasica a fost : mai pui si ceva si iti iei modelu' nou.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stau in Bucuresti si singura experienta cu tractiune spate a fost cu C200 Mercedes cu care am ramas suspendat. In acelasi loc nu am reusit sa raman suspendat in fix aceleasi conditii cu cel putin alte 5 masini tractiune fata ( inclusiv un amarat de Cielo ). Este posibil sa fiu eu prea prost pt RWD, este real posibil.

 

Nu e discutabil, in cel mai rau caz tractiune fata o sa fie urmatoarea masina, daca nu, 4x4 , nu trebuie sa fie f bun 4x4, doar sa nu fie doar RWD.

 

Sunt constient ca valoare de revanzare nu prea exista, deloc, nici la un diesel nu o sa mai fie valoare de revanzare peste 5 ani cand masina va avea 20 ani, sa fim seriosi.

 

Parerea mea e ca cei care se duc cu bani putini catre 2.0d sau 1.8i gresesc flagrant, primii pt ca acel motor la 250-350k km reali o sa le manance multicei bani ca sa fie in mintile lui, cei din urma pt ca mie personal sub 180 cai nu imi spun nimic motoarele, dar nimic. Asa sunt o galagie de masini in 3-4k f bine intretinute dar cu motoare care n-au absolut nimic spectaculos in ele. La dracu, cu 7-8k se gasesc masini aproape noi.

 

Nu am nevoie sa ajung din punctul A in punctul B, pot sa iau metroul, taxiul, trenul, autocarul. Am nevoie sa conduc cu placere si sub 180-200 cai nu simt mare placere.

 

N-am de gand sa ma bag la un consum mare si la intretinere scumpa ( pana o aduc la zi dpdv tehnic si optic ) la o masina si sa o dau rpd, nu vreau sa o mai dau deloc, parerea mea este ca 330xi are un singur minus, ca nu are o turbina sau un compresor, poate...cine stie, in timp. Altfel, masina are tot ce imi trebuie.

 

AAAA, ca exista acum proiectare pe ecran, nightvision, auto parking si alte balarii, sa fim sinceri, n-o sa dam niciodata banii pe asa ceva, eu unul nu.

 

Prefer peste 5-10 ani daca imi permit sa iau un GTR din 2011 decat un S-klasse din 2022 ( presupunand ca as avea acei bani la mom ala ) sau poate o Tesla .. aberam deja

 

4x4, penalizeaza mult la acceleratie.

Am mers cu un 330xi si nu mi s-a parut nimic spectaculos.

Macar incearca-le pe amandoua si ne spui dupa care iti place mai mult.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.