Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Pe mine personal nu m-ai deranjat cu nimic asa cum ai sustinut mai sus. Eu am vrut sa subliniez altceva, te-ai uitat la cel mai jos pret pentru un E92 si chiar voiam sa te intreb... tu ce te-ai fi asteptat. Hai sa iti pun problema altcumva. Ai o masina, o ingrijesti cum stii mai bine, bagi o caruta de bani in ea sa ii cumperi cauciucuri noi, sa ii faci reviziile din 10 in 10.000 de km, te agiti pentru orice cacat pe care masian il are doar ca sa fie perfecta iar in momentul in care te decizi sa o vinzi, ce faci? O pui printre cele mai ieftine?

Eu am mai sustinut, asta este problema la noi, cautam chilipiruri in speranta de a prinde o masina buna, tu ce te-ai fi asteptat la masina aia? E92-ul isi tine pretul relativ binisor, daca tu te miri ca un e92 vechi de 10 ani chior costa cat costa, uite-te cat ceri unii pe o Toyota Land Cruiser 90 din 2003-2005 ca sub 12.000 nu e niciuna. Sunt anumite masini care isi tin pretul sau se devalorizeaza pana la un anumit punct.

 

Ai doar partial dreptate, un e92 o sa ajunga ca un e46 coupe foarte curand, adica o masina veche care nu se va mai vinde la preturi absurde.

Comparatia cu Toyo Landcruiser este total deplasata, pentru ca masina aia e o legenda, este o masina clasica deja, nu numai ca isi tine pretul, ba chiar isi mareste valoarea, mai ales seriile hj/lj/hdj.

E92 este doar o masina frumoasa inca, care nu cred ca va ajunge vreodata clasic cum e un urs de exemplu.

Fiecare masina are pretul ei, parca asa e vorba. Da, nu trebuie sa te astepti sa gasesti masina perfecta la pret suspect de mic, insa sunt si multi care isi supraevalueaza cazanele. De principiu este bine sa iei media pietei la care sa plusezi sau sa scazi in functie de diversi factori.

Dat fiind faptul ca multi inca mai cer 6000 7000 mii de euroi pe niste deja perimate e46 coupe, probabil ca da, nu ai cum sa gasesti e92 cinstit la 7000 mii. Sau poate ca il gasesti insa cu mult noroc.

Oricum, eu sunt sigur ca pana si cel mai intretinut e92, fie el si peste media pietei, tot mai necesita unele investitii.

Sa fim seriosi, majoritatea nici cauciucuri noi nu isi cumpara, ce pretentii sa ai de schimb preventiv de piese?De regula cam cele mai ieftine masini sunt cazanele cu care se merge doar cu un schimb de ulei si eventual un filtru de aer la 30 de mii, in rest goneta pana crapa ceva.

Si in toate anunturile vezi " impecabila, schimbate nu stiu cate piese etc".

Eu nu am incredere in nimeni, desi mi-as dori sa fie oameni ca mine. Exemplu inainte sa vand ultimul Mercedes, i-am schimbat volant si kit ambreiaj, 6000 lei parca, desi pusesem anuntul si puteam sa spun ca bate putin volantul la pornire sau sa ma fac ca ploua ( desi mai mergea cateva zeci de mii lejer, insa am vrut sa dau masina tipla ) si culmea chiar m-am bucurat ca a luat-o cineva care chiar a apreciat masina si era o tipa care chiar muncea pt bani, s-a bucurat de masina si am ramas in relatii de prietenie si dupa, prin natura profesiei.

DEci ideea este ca un pret mai mare nu inseamna neaparat o masina mai buna, la fel cum un pret prea mic poate fi de cele mai multe ori o oboseala de masina. Pax populi! console.gif

Edited by cavaliere
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Dat fiind faptul ca multi inca mai cer 6000 7000 mii de euroi pe niste deja perimate e46 coupe, probabil ca da, nu ai cum sa gasesti e92 cinstit la 7000 mii. Sau poate ca il gasesti insa cu mult noroc.

 

 

nu stiu de unde a aparut suma de 7000 euro pentru un e92 !!! :frantics:

eu am scris putin mai sus in topic urmatoarele:

 

"pe bune, in opinia mea personala o masina de acest tip la vechimea si numarul de km ar trebui sa coste aprox. 8000-9000 euro."

 

o zi buna !

Link to comment
Share on other sites

misto discutia cu land cruiser

intr'adevar pastrarea valorii in timp nu are neaparat directa legatura cu pretul de achizitie

 

de cand exista leasing operational avantajos in tarile civilizate, unde iei o masina, o tii 4 ani, si in pretul platit lunar ai inclus tot: garantie, revizii, impozit, RCA, casco, de multe ori chiar si carburant, producatorii n-au niciun interes sa mai faca masini longevive -- si sa fim seriosi, nici clientii sa le tina mai mult de atat.

 

asa ca pretul de revanzare il vor pastra ori masinile cu potential de-a ajunge clasice*, cum ar fi un 335i individual, de exemplu, daca vbim de e92, ori cele cu reputatie buna pentru longevitate si care nu au modificari majore cand se schimba generatiile - cum e un land cruiser.

 

*o masina are potential sa ajunga "clasica" in niste ani daca a fost vreo editie speciala, daca a avut vreun motor deosebit, daca e foarte rara.

cel mai bun exemplu de masini care isi vor pierde spectaculos valoarea sunt masinile de lux gen seria 7: nu sunt suficient de rare, devin uzate moral exact ca un iphone cand apare generatia urmatoare, si odata iesite din garantie mentenanta e foarte costisitoare.

d'aia un 7ar f01 care nou era 160.000 acum se gaseste cu 20.000, aproape de 10 ori mai ieftin in sub 10 ani. si nu cred ca o sa-i urce vreodata pretul

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

salutare , ce parere aveti de aceasta masina ? https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Gm7Uv.html#7fa3529259 , caut de ceva vreme sa achizitonez un seria 5 , motor m47 2006 - 2007 ...

 

 

Dar ai vazut cum sta roata dreapta spate?

 

https://autovitro-images.akamaized.net/images_autovitro/821464409_2_1080x720_bmw-520-d-2006-fotografii_rev045.jpg

 

L-as intreba de ce sta roata aia asa, dar imi e ca sterge poza din anunt.

 

LE: Trebuie sa retrag ce am zis, se pare ca la toate se vede asa. Am verificat si alte anunturi. S-ar putea sa fie o distorsiune cauzata de obiectiv si unghiul pozei. Oricum, sa-ti iei mereu o rigla si sa masori distantele intre anvelopa si caroserie, sa te asiguri ca este asezata simetric roata.

Edited by Horus
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

misto discutia cu land cruiser

intr'adevar pastrarea valorii in timp nu are neaparat directa legatura cu pretul de achizitie

 

de cand exista leasing operational avantajos in tarile civilizate, unde iei o masina, o tii 4 ani, si in pretul platit lunar ai inclus tot: garantie, revizii, impozit, RCA, casco, de multe ori chiar si carburant, producatorii n-au niciun interes sa mai faca masini longevive -- si sa fim seriosi, nici clientii sa le tina mai mult de atat.

 

asa ca pretul de revanzare il vor pastra ori masinile cu potential de-a ajunge clasice*, cum ar fi un 335i individual, de exemplu, daca vbim de e92, ori cele cu reputatie buna pentru longevitate si care nu au modificari majore cand se schimba generatiile - cum e un land cruiser.

 

*o masina are potential sa ajunga "clasica" in niste ani daca a fost vreo editie speciala, daca a avut vreun motor deosebit, daca e foarte rara.

cel mai bun exemplu de masini care isi vor pierde spectaculos valoarea sunt masinile de lux gen seria 7: nu sunt suficient de rare, devin uzate moral exact ca un iphone cand apare generatia urmatoare, si odata iesite din garantie mentenanta e foarte costisitoare.

d'aia un 7ar f01 care nou era 160.000 acum se gaseste cu 20.000, aproape de 10 ori mai ieftin in sub 10 ani. si nu cred ca o sa-i urce vreodata pretul

 

Si alea cu android nu sunt la fel uzate moral?

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti.

Pareri despre aceasta masina ?

https://www.olx.ro/oferta/bmw-x3-primul-proprietar-ID9bXqp.html

Urmeaza test in service.

Unic proprietar, luata de noua din tara. Arata foarte bine. Pielea neagra de pe aripioare este pusa de proprietar, a fost deterioarata accidental cea de la sofer.

Cunosc problemele motorului n47.

Masina este 2008 ianuarie in talon, iar dupa vin apare ca decembrie 2007.

Cum pare la prima vedere ?

Multumesc

Edited by ionutd77
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Iti garantez ca aproape orice 320d e46 din Romania pus la vanzare este cazan intr-un fel sau altul. Toate au cel putin 400k km, inclusiv cel din anunt. Nu as lua modelul ala...are si soft, EGR anulat, evacuare inox => cel mai probabil nu mai are nici macar catalizator, nu treci niciun ITP fara spaga. Eu cred ca e46 diesel deja sunt niste masini mult prea obosita/rulate etc. ca sa mai fie luate in considerare. Oricum nici consumul nu te gandi ca este cine stie ce, in afara iti consuma ~6 si in oras trece foarte usor de 10.

 

Mai sus tocmai a postat cineva un F30 2013 cu 270 000km care arata impecabil. Chiar crezi ca un 320d din 2004 poate avea 280 000km? Asta in conditiile in care cu siguranta a fost adus din Germania de cativa ani, nu a fost luata de noua din Romania. Cu 280 000km in bord gasesti e90 facelift sau F30. Ce e mai vechi de 10 ani si adus de curand in tara (sub 5 ani) nu are cum sa aiba sub 300k km.

Dintre persoanele cunoscute mie care si-au luat diesel sh si au verificat km inainte/dupa vanzare iti dau urmatoarele cazuri:

Golf 5 2.0 tdi 2008 luat in 2017, 170k km in bord - 360k km in realitate

E90 320d 2006 luat in 2015, ~200k km in bord - 450k km in realitate

Skoda octavia 1.9tdi 2006 luata in 2016, ~200k km in bord - 500k km in realitate

Volkswagen Bora 1.8 benzina ~2003 vanduta in 2016 ~200k km in bord -700k km in realitate

 

Primele 3 aratau impecabil, aveau multe dotari, nu pareau masini de firma, fara probleme tehnice majore etc.

Edited by All
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru parere, total de acord cu ce spui tu. Mereu mi-a placut E46, iar acum se incadreaza in bugetul meu, asa ca am zis ca poate merita sa arunc o privire peste anunturile de pe net. Din pacate pe forum nu gasesc nimic.

M-am uitat la multe modele de masini, dar piata auto sh de la noi e suprasaturata de cazane si "combinatii" facute de samsari incat imi vine sa renunt la ideea de a mai lua masina. Cu toate astea, m-am gandit ca desi E46 320D e o masina populara (nu in sensul bun), stiu ca se gasesc si oameni care le-au intretinut exemplar si au fost/ sunt pasionati de acest model. Bineinteles ca vor cere si un pret pe masura atunci cand isi pun masina la vanzare, dar chiar nu am idee cat ar merita o astfel de masina.

 

Parerea ta este ca nu merita sa ma mai uit dupa E46 320D? Ce altceva as putea gasi ok intr-un buget de 4000 de euro?

 

Multumesc foarte mult pentru ajutor!

Link to comment
Share on other sites

Bun. Am sa incerc sa fiu cat mai scurt posibil daca tot sunteti interesati de cineva care a incercat sa cumpere de la Autovehicule de Ocazie CT.

 

 

In August 2017 am incercat sa achizionez un audi q5 2.0tfsi 211 cai, kit s line interior/exterior 160.000km, o bijuterie de masina. Am sunat, totul in regula masina se prezenta impecabil (din poze), mi-au oferit chiar si seria de sasiu pe care am verificat-o (revizii la reprezentata pana in 04.2016) totul mai mult decat ok. Platesc avansul de 10% pentru rezervarea masinii si ma pornesc din Iasi catre Constanta o saptamana mai tarziu. Cand ajung la "baieti" masina pusa deoparte pentru mine asa cum discutasem. Arunc un ochi, vopseaua fara lac sarit, fara zgarieturi, nimic revopsit, indoiat, accidentat dar, daaar acum apare acel dar, o pata de ulei sub masina. "Dealerul" imi explica frumos ca nu e de la masina ca in locul acela a stat un tractor si probabil ca e de la el. Norocul meu (daca se poate numi noroc) a fost ca fix la 10 metri de locul unde au ei parcul auto se afla fix reprezentanta Audi in CT. Am insistat sa bagam masina pe rampa putin sa vedem daca scurgerea de ulei este de la masina sau nu. Supriza mare, scutul lipsa, curgea ulei de la turbina, bloc motor, cutia de viteze, joc cutie viteze, motorul re-etansat, suruburi lipsa la motor, cateva plastice de protectie lipsa, probleme cu brate, capete de bara, coliere ruginite la evacuare (aproape sa cada finala) plus erori pe partea electrica cat china. Devizul de piese plus manopera (la reprezentanta ce e drept) 6.000 euro.

 

 

Partea a doua a povestii

 

 

Am zis ok, renunt la masina no problemo si iau drumul asta ca o vacanta de weekend la mare, dar surpriza baietii nu mai voiau sa imi inapoieze avansul de 10% adica 7000 de lei. Dupa cateva ore de cearta am vazut ca efectiv nu am cu cine asa ca cu putin ajutor din partea alor mei care lucreaza in justitie le-am facut frumos o plangere penala sa imi pot recupera banii. Cand s-au vazut si cu protectia consumatorului si cu chemare la parchet abia atunci au binevoit sa imi returneze banii. Daca era cineva curios de masina va las un link mai jos: Second hand Audi Q5 - 15 850 EUR, 161 000 km, 2011 - autovit.ro .

 

 

Sper sa va fie o invatatura de minte sa stati departe de acesti tepari numiti Autovehicule de Ocazie CT .

 

 

P.S. Am uitat sa mentionez ca masina nu avea 161.000 cum scria in anunt ci aproape 180.000km

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Practic, ai descoperit ca o masina de 180.000km/6ani nu e noua..SOC!!!

Si eu am primit un deviz de la Audi de vreo 3000e la cumpararea masinii acum 6 ani, am schimbat tot ce era pe lista cu 1000e, nu lua devizul de la reprezentanta ca fiind sfant.

P.s. ma asteptam sa spui ca masina a fost lovita, reparata cu pensula samd.

Edited by B-490-RZV
  • Like 2
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.