Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Tot un samsar din Constanta m-a pus si pe mine pe drumuri,undeva la 500km,masina neavand km reali,in bord fata de anunt erau cu vreo 70mii mai mult,asta fara sa mai verific si VIN,plus ca masina era varza,lantu se auzea,era si atinsa in partea spate si multe alte defecte...

Asta e masina, din parcul AUTOMAMAIA

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7GjCUT.html#07d262477a

Pe langa faptul ca este complet cheala , o masina care nu o poti numi f10 , la pretul ala ce te asteptai?

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pe langa faptul ca este complet cheala , o masina care nu o poti numi f10 , la pretul ala ce te asteptai?

Masina oricum o dai tot un F10 este.Optionalele sunt in functie de preferinta fiecaruia.Unu nu vrea piele ,altul nu vrea cutie automata etc.Depinde de preferintele fiecaruia.

Link to comment
Share on other sites

La voi optionale sunt piele si cutie automata la un f10? optionala nr 1 ar fi suspensia dar in cazul masinii de mai sus optionala nr 1 ar fi farurile ca are halogen saraca. f10 de mai sus este exact un e60 ca mers , comfort , echipare , un e60 chel dar cu alta infatisare. Are geamuri electrice si cam atat :LMAO:
  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Bixenon are ca are leduri pe semnalizare ce o trage tare in jos cel putin pt mine este cutia automata. Eu am vandut un seria 5 din 2012 cu 18150 euro avea in plus cutie automata si scaune ventilate. Am sa fac o pauza cu bmw ca m am saturat sa platesc enorm pe intretinere. Momentan am luat un volvo xc60 polestar 230 cp si 470Nm 4x4 care mi se pare ieftin la intretinere. Dustributie si schimb ulei cutie automata 1600 ron cu tot cu manopera
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bixenon are ca are leduri pe semnalizare ce o trage tare in jos cel putin pt mine este cutia automata. Eu am vandut un seria 5 din 2012 cu 18150 euro avea in plus cutie automata si scaune ventilate. Am sa fac o pauza cu bmw ca m am saturat sa platesc enorm pe intretinere. Momentan am luat un volvo xc60 polestar 230 cp si 470Nm 4x4 care mi se pare ieftin la intretinere. Dustributie si schimb ulei cutie automata 1600 ron cu tot cu manopera

 

 

Nu are xenon...nu stiu unde vezi tu led-urile pe semnalizare...e bec normal. Daca vorbim de f10-ele din Constanta...

Edited by bicher adi
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

KIT DISTRIBUTIE CONTITECH = 425 LEI

POMPA APA HEPU =239 LEI

FILTRU ULEI==39 man

FILTRU AER==74 lei man

FILTRU POLEN== 95 lei cu carbon activ man

FILTRU MOTORINA== 105 lei man

Iar uleiul cutie automata costa 60 ron /litru nu ca AtF3 270 ron/k

 

KIT DISTRIBUTIE CONTITECH = 425 LEI

POMPA APA HEPU =239 LEI

FILTRU ULEI==39 man

FILTRU AER==74 lei man

FILTRU POLEN== 95 lei cu carbon activ man

FILTRU MOTORINA== 105 lei man

Iar uleiul cutie automata costa 60 ron /litru nu ca AtF3 270 ron/k

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ca am schimbat distributie si ulei cutie la un seria 5 nu la reprezentanta si m-a costat 2000 euro. Am schimbat pompa de inalte si reconditionare injectoare pt ca pompa a facut span si a stricat injectoarele alti 2000 euro. Asa ca stiu ce inseamna bmw ca am avut 3 midele. Am sa revin la aceasta marca poate la noua serie 5 peste vreo 3 ani poate motorul B47 o sa fie mai reusit decat N47. In rest sa auzim numai de bine
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti cu privire la acest raport ?

http://docdro.id/HpdkLeV

 

Foarte ciudat raportul, nu am mai vazut asa ceva pana acum. Fiind un seria 7, singura explicatie ar fi ca masina a apartinut unui director BMW Nurnberg, iar de fiecare data cand avea o stricaciune cat de mica, era rezolvata si bagata in baza de date BMW. Toate locatiile din DE sunt in apropiere de Nurnberg la nu multi km distanta. Totusi, nu pot sa imi explic cele doua modificari de KM, mai ales pe ultima, de la 130.000 la 60.000, la interval de o luna. Mi se par date eronate, BMW nu ar inregistra in baza de data asemea numere de km, dar service-urile cu acces ar putea-o face, totusi e lipsit de sens. Ori e ceea ce am mentionat mai sus, ori a fost o masina foarte problematica, ori e ceva mai amplu de atat. Probabil ca un dealer BMW ar putea oferi mai multe informatii.

Link to comment
Share on other sites

La voi optionale sunt piele si cutie automata la un f10? optionala nr 1 ar fi suspensia dar in cazul masinii de mai sus optionala nr 1 ar fi farurile ca are halogen saraca. f10 de mai sus este exact un e60 ca mers , comfort , echipare , un e60 chel dar cu alta infatisare. Are geamuri electrice si cam atat :LMAO:

Ce optiuni definitorii pt un F10 are masina ta? Pe ce parte are volanul?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Span de obicei problema la N47 la E-uri era de la pompa de motorina din rezervor, aceea face span si strica pompa de injectie/injectoare si restul sistemului de alimentare, o problema cunoscuta si foarte urata, sa bagi piciorul in masina si pe la 4000 rpm sa vezi ca apare martorul motor in bord si se pune in cap, dupa 5 minute dispare martorul si tot asa...stiu masina cumparata cu 11.000 Euro, iar dupa o saptamana de la cumparare a inceput sa faca.

Era o chestie, daca intrai cu rheingold pe ea si iti dadea eroare in idrive de gen "fuel pump failure" era clara treaba. Este cineva pe forum care a schimbat tot sistemul de alimentare parca 9.000-10.000 lei l-a costat cu Euro 5 E60 N47 deoarece a gasit foarte mult span.

Link to comment
Share on other sites

Ce optiuni definitorii pt un F10 are masina ta? Pe ce parte are volanul?

Volanul e pe stanga dar chiar de ar fi pe dreapta nu inteleg ce relevanta are? Face vreo diferenta partea pe care se afla volanul?

un f10 nu este f10 daca nu are motor de 3.0 insotit de dynamic drive si adaptive drive cu edc (pe 2.0 nu exista aceste dotari) , un f10 nu este f10 daca nu are un keylessentry , un sistem audio hifi si altele dar cam astea sunt baza sa poti spune ca este o masina premium dupa 2010 nu? In Romania sunt f10 mai chele decat e39 asa cum este cel din link-ul de mai sus o caruta cu infatisare noua la exterior doar . Daca vorbim de interior la ce scaune are simti asa ca intri intr-un autobuz ceva...

Edited by flori22
  • Like 3
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Urmeaza maine sa vad un 118D din 2005 - 140.000 km (zice proprietarul ca reali), masina urmeaza sa fie folosita de iubita mea.

I-am scos si raport de pe inspectorauto si autorecords.

 

Acum intrebare, am sunat la Bavaria si au loc de abia pe 14 pentru verificare completa, unde imi recomandati sa merg cu ea s-o verific (Bucuresti)?

raport_inspectorauto_ro.pdf

pu37451-vehicle-information.pdf

Edited by cracky
Link to comment
Share on other sites

Volanul e pe stanga dar chiar de ar fi pe dreapta nu inteleg ce relevanta are? Face vreo diferenta partea pe care se afla volanul?

un f10 nu este f10 daca nu are motor de 3.0 insotit de dynamic drive si adaptive drive cu edc (pe 2.0 nu exista aceste dotari) , un f10 nu este f10 daca nu are un keylessentry , un sistem audio hifi si altele dar cam astea sunt baza sa poti spune ca este o masina premium dupa 2010 nu? In Romania sunt f10 mai chele decat e39 asa cum este cel din link-ul de mai sus o caruta cu infatisare noua la exterior doar . Daca vorbim de interior la ce scaune are simti asa ca intri intr-un autobuz ceva...

 

Vai de mine, un f10 nu e f10 daca nu ie ful dĂŁ ful, dar cu cauciucuri sh si revizii facute unde duc eu gunoiul va place la 90% dintre astia care nu pot trage o basina daca nu are masina keyless entry..rolleyes.gif

  • Like 6
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt curios cati dintre pretentiosii astia si-ar putea permite sa isi cumpere un seria 5 nou chel..dar cum la noi inca se merge pe ideea ca la 100.000km motorul e inca in rodaj, nu ma mira nimic. Tinand cont de calitatea drumurilor noastre e musai sa ai dynamic drive, adaptive drive, plm drive etc, ai nevoie de ele ca sa eviti gropile si cainii si sa depasesti carutele in maxima siguranta. Si neaparat cu 3.0 minim, 2.0 e pentru prostii aia de nemti care isi cumpara masini noi.
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Urmeaza maine sa vad un 118D din 2005 - 140.000 km (zice proprietarul ca reali), masina urmeaza sa fie folosita de iubita mea.

I-am scos si raport de pe inspectorauto si autorecords.

 

Acum intrebare, am sunat la Bavaria si au loc de abia pe 14 pentru verificare completa, unde imi recomandati sa merg cu ea s-o verific (Bucuresti)?

 

Avand in vedere ca in primii 5 ani a facut ~100k km, e aproape imposibil ca in urmatorii 7 ani sa fi facut doar 40k. E posibil chiar si atunci cand s-a facut intrarea la Bmw otopeni sa fi fost dati inapoi putin (10-30k), ca sa rotunjeasca numarul sub 100k.

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,

 

De mic visez la un BMW si a venit momentul sa imi achizitionez si eu primul model, un F10 530xD.

 

Am gasit si masina "visata": https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-530-ID7GqxFY.html#9d0722cfd8.

 

Paranoic fiind (mai ales cand am vazut "Pitesti"), am vazut ca ati recomandat auto-records pentru verificarea km. Gasiti atasat raportul auto-records.

 

Intrebarea mea: cat de adevarate sunt datele furnizare de ei? Adica, chiar au ei access la bazele de date BMW? Fiind o masina din 2012, nu ma astept sa fie ca una noua, insa nu as vrea sa iau teapa din prima, si una de 20000euro :).

 

Pareri despre masina?

 

Va multumesc!

dp46813-auto-records.pdf

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.