Masini puse la vanzare in Romania

Bartolomeus

Pozitia postului la orice BMW cu VIN de Europa se regaseste in seria de sasiu , in cazul de fata este WBA3E11030......In cazul unei masini de GB , trebuie sa arate asa WBA3E12030...De la stanga la dreapta , a7-lea caracter este pozitia volanului , stanga sau dreapta! 1 - stanga , 2 - dreapta!
  • Like 6

Atentie pentru cei care se uita sa-si cumpere un X6:

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x6-ID7GDy7i.html

este aceeasi masina cu

http://webcache.googleusercontent.com/search?sxsrf=ALeKk01lhMIJfrABZdBW7ByekW3rqblKzw%3A1599834592332&ei=4IlbX6zgE8eZkgXN75egBQ&q=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&oq=cache%3Ahttps%3A%2F%2Fwww.autovit.ro%2Fanunt%2Fbmw-x6-ID7GCr8c.html&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1DEF1jEF2DsGGgAcAB4AIAB2QOIAa8EkgEFMS40LTGYAQCgAQGqAQdnd3Mtd2l6wAEB&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwis0MykqOHrAhXHjKQKHc33BVQQ4dUDCA0&uact=5

amandoua avand acelasi vin WBAKV210900R29475

In anuntul vechi avea 199.900 km (real peste 207.000) iar la Pitesti s-a inventat calatoria in timp (129.000 km in anunt, a postat poza cu VIN-ul, dar poate o scoate intre timp).

Asadar, cascati bine ochii la samsarii astia.

Pe undeva omul vrea sa fie corect a scris: 135000 mile

Descrierea insa face toti banii :laugh: :

"Scaune individual prologic!"

"-Ceasuri plazma"

• Like 1

Cum viata m-a invatat ca nimic ce pare prea simplu sau prea usor nu este ceea ce pare, va intreb asta ce teapa mai este ? :frantics:

Henry francezu' o fi putred demult :flowers:

Ps Este primit in urma unui anunt de vanzare postat pe mobile.de

#

I have already visited the photos of the vehicle on the site and this reassures me perfectly and I agree with the price of the vehicle. I can make sure you are a good person because I buy your vehicle for my son

First of all, I would like our transaction to take place on mutual trust.

For the method of payment, I would like to proceed by bank transfer because it is the fastest and most reliable way for this kind of transaction.

If you agree, I would like to send me your bank details:

BIC CODE

IBAN CODE

NAME AND ADDRESS OF YOUR BANK

YOUR LAST NAME AND FIRST NAME

YOUR PHONE NUMBER

YOUR MAIL

Once in possession of your information I will give the order for the bank transfer to my financial institution.

I have already done this kind of transaction, we will not need a passage of ownership, but a demolition of the license plate because the vehicle must leave your home to come to France

For the purchase of the vehicle, I will mandate a transit agency specializing in this area www.maersk. com

She will collect the vehicle only if you have cashed your money in your bank.

Thank you for wanting to follow up on my message.

attached my identity document.

cordially

post-7908-0-05330800-1600254521_thumb.jpg

Edited by akon
  • Like 1

Cum viata m-a invatat ca nimic ce pare prea simplu sau prea usor nu este ceea ce pare, va intreb asta ce teapa mai este ? :frantics:

Henry francezu' o fi putred demult :flowers:

Ps Este primit in urma unui anunt de vanzare postat pe mobile.de

#

I have already visited the photos of the vehicle on the site and this reassures me perfectly and I agree with the price of the vehicle. I can make sure you are a good person because I buy your vehicle for my son

First of all, I would like our transaction to take place on mutual trust.

For the method of payment, I would like to proceed by bank transfer because it is the fastest and most reliable way for this kind of transaction.

If you agree, I would like to send me your bank details:

BIC CODE

IBAN CODE

NAME AND ADDRESS OF YOUR BANK

YOUR LAST NAME AND FIRST NAME

YOUR PHONE NUMBER

YOUR MAIL

Once in possession of your information I will give the order for the bank transfer to my financial institution.

I have already done this kind of transaction, we will not need a passage of ownership, but a demolition of the license plate because the vehicle must leave your home to come to France

For the purchase of the vehicle, I will mandate a transit agency specializing in this area www.maersk. com

She will collect the vehicle only if you have cashed your money in your bank.

Thank you for wanting to follow up on my message.

attached my identity document.

cordially

Magrebieni sau africani care au furat cartea de identitate a saracului pensionar(poate e si decedat saracul); eu numai sa imi bat joc de el, i-as scrie" for sure the passage of ownership is needed for France, as I have already sold a car in France", si i-as pune linkul asta:

https://www.service-public.fr/particuliers/vosdroits/F179

O sa iti zica sa depui niste bani, ca sa dovedesti ca esti serios, blabla......

Edited by Eugen B
  • Like 1

aviz amatorilor de seria 1 ......

serie sasiu: WBAUD710X0P313283

Ultima intrare in service:

06/12/2019

Key

402237 Km

Key 1

https://www.olx.ro/oferta/bmw-118d-pachet-m1-euro-5-inmatriculata-pe-ro-IDdONvm.html

Rulaj

180 000 km

Culmea e ca nici nu e ieftina, cum sunt cele cu KM dati inapoi de obicei; din contra, este peste media de pret pentru an/model...