Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

asta de la Timisoara era proaspat adus din nemtia , era LCI - faruri LED , stopuri LED Blackline , NBT , sunet individual , scaune confort incalzite si ventilate , trapa , pachet Performance complet , jante Performance pe 21 , frane Performance etc ...
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Apropo de mentalitatea româneasca privind pretul mașinilor,nr de km si starea lor,am cumpĂŁrat recent un ML 270 cdi manual,2004,nivel de dotĂŁri mediu spre ridicat,330.000 km cu 8500 euro,masina fiind in stare foarte buna.pret semnificativ mai mare comparativ cu piata autovit/olx. Cand m-au ĂŽntrebat niște cunoscuți cat am dat pe ea si le-am spus,au zis ca sunt nebun,vai atatia km,ca sunt pe net cu 3-4K,de banii aia imi luam 2.

Dar,masina are istoric de la 0km numai la Mercedes,unic proprietar de noua,respectivul fiind un vecin,un om pentru care o masina ĂŽntreținuta cântĂŁreste mai mult decat costurile de intretinere

Link to comment
Share on other sites

cineva din Braila care cunoaste 535ul asta ?

 

http://olx.ro/oferta/bmw-e60-535d-ID4caEe.html#a08423eaf4

 

Acero, am vazut masina de multe ori in realitate, este de vreo 4 luni in oras, si stiu ca este de vanzare de acum vreo 4-5 saptamani cand chiar eu ma uitam de e60, dar nu 535 (intre timp inclin spre 3) - daca nu ma insel atunci era 12000 E.

 

Din ce am observat e ingrijita si desi o fi facut/face liniute asta nu inseamna ca trage pe ea ca pe un magar.

 

Daca te bate gandul, cred ca prima intrebare care trebuie pusa ar fi "de ce o vinzi"

Link to comment
Share on other sites

Eu am luat de curand un X5, dupa ce am testat vreo 10 masini.

Sfaturile mele pentru oricine vrea sa cumpere o masina, nu cumparati de la bisnitari! Samsari, sau cum le spuneti voi!

Baietii astia sunt criminali. La masina mea de ex i-au anulat becurile de avarie ABS. Ca sa para ca masina nu are nici o defectiune.

Nu i-a folosit la nimic, am dus-o la reprezentanta si l-au prins pe smecher si cu km falsi si toate problemele electrice si mecanice.

Genul de anunt in care masina are nr pe un judet, vanzatorul e din alt judet, cele in care descrie masina ca perfecta, km putini, fara defectiuni ascunse..o duc la orice service..

Sunt niste mincinosi ordinari toti samsarii astia si periculosi! Adica, mie mi se termina lichidul de frana acum, dar nu am becul de la avarie.Asa ca mor eu sau omor pe altcineva. Si asta pentru ca un cretin sa bage niste bani in buzunar.

Nu exista masina second fara probleme. Mergeti cu ea la reprezentanta, cei de acolo nu pot fi cumparati de terchea-berchea astia de samsari. Platiti o diagnoza si o constatare mecanica.

Apropo, ca sa verificati km reali nici macar nu trebuie sa platiti!

Ar fi 2 solutii. Cautati o masina cu proprietar in acte. Adica cu numele pe talon. Inainte sa vedeti masina intrebati cine e trecut pe talon!

Sau mergeti in Germania.

Pentru ca nemernicii astia de bisnitari isi bat joc de masini. Le cumpara ieftin, le tin o perioada, nu baga nici un ban in ele, dupa care le "curata" de probleme..si de km parcursi.

Intr-o saptamana de umblat dupa masina am vazut lucruri greu de crezut..masin de vanzare fara acte, la al 7-lea proprietar in 3 luni, acte facute pe buletinu lu tac-su..trec un an pe anunt cand mergi sa vezi masina vezi ca de fapt e mai veche..masini lovite si carpite pentru fraieri..masini cumparate de firma si revandute fara sa stii ce datorii are firma, tot ce vreti. Din pacate nu am gasit decat un singur proprietar real al masinii, restul au fost niste escroci toti.

Ca sa va faceti o idee..

Am vrut sa cumpar un Cayenne de la un bisnitar, vb deja la reprezentanta pentru teste. Intr-o doara l-am intrebat daca motorul papa ulei. Raspunsul clasic a fost ..nici vorba!

Asta desi Porsche spune ca uleiul trebuie completat la fiecare 1000 de km. Pentru ca un motor de capacitatea aia, 4500, mananca ulei de nou. Flacaul meu a mers cu masina vreo 20000 de km si nu a verificat uleiul. Asta inseamna ca potentialul cumparator o sa aiba de cumparat motor de Porsche care costa 15000 de euro. Am anulat rezervarea la Porsche..nu avea rost sa mai platesc testele. Si asta fac cam toti prostii astia care vand si cumpara masini.

Sper sa va foloseasca experienta asta a mea. Si daca nimeni nu o sa mai cumpere masini de la bisnitarii astia, or sa se lase singuri de hotii..

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Sunt multi care cautĂŁ e60 de exemplu la 5k euro,sau multe alte exemple

Tocmai acești samsari strica piata mașinilor bune,de exemplu X vinde o masina cu 10k,ĂŽntreținuta corespunzĂŁtor,același tip de masina o are samsarul cu 1.5k mai ieftina.ghiciti care o sa se vândĂŁ?nu conteazĂŁ ca cea a samsarului e sicriu pe roti,cea in stare buna,dar mai scumpĂŁ nu are nici o șansa in fata celei cu pret mic

Cat timp o sa existe oameni cu o situație materialĂŁ modesta dar care vor masini ultimul ragnet,acest "soi" de oameni a se ĂŽnțelege samsari,nu vor dispĂŁrea.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Acero, am vazut masina de multe ori in realitate, este de vreo 4 luni in oras, si stiu ca este de vanzare de acum vreo 4-5 saptamani cand chiar eu ma uitam de e60, dar nu 535 (intre timp inclin spre 3) - daca nu ma insel atunci era 12000 E.

 

Din ce am observat e ingrijita si desi o fi facut/face liniute asta nu inseamna ca trage pe ea ca pe un magar.

 

Daca te bate gandul, cred ca prima intrebare care trebuie pusa ar fi "de ce o vinzi"

 

Ai si tu dreptatea ta, de aceea am spus ca trebuie verificata bine bine... la 12.000e este de vanzare pe alt forum.. Baiatul daca nu ma insel a mai avut un 325ci care la avariat usor pe Blvd. Dorobanti scapand-o de sub control...desi nu cred ca are vreo relevanta acest lucru intrucat ni se poate intampla si noua.

Link to comment
Share on other sites

Buna, imi poate explica cineva care e procedura prin care "ajung" cu o masina in reprezentanta pentru o verificare inainte de cumparare? Vreau sa cumpar un E90 din Cluj si omul a spus ca accepta test la reprezentanta. Singura modalitate de contact a lor a fost sa le trimit un e-mail la care inca nu am primit raspuns..
Link to comment
Share on other sites

Buna, imi poate explica cineva care e procedura prin care "ajung" cu o masina in reprezentanta pentru o verificare inainte de cumparare? Vreau sa cumpar un E90 din Cluj si omul a spus ca accepta test la reprezentanta. Singura modalitate de contact a lor a fost sa le trimit un e-mail la care inca nu am primit raspuns..

 

 

Ia numĂŁrul de la reprezentanta de pe net,suni,faci o programare si gata,la fel am facut si eu

Link to comment
Share on other sites

liniute ... clar , ms de info :thumbsup:

 

la 282 cp si 500nm...crezi ca reprezinta o problema pentru masina asta ?

(le face cu usurinta si nu e nevoie sa fie fortat motorul )

banuiesc ca nu iti cumperi 535d doar sa mergi din punctul A pana in B ( pentru asta nu ai nevoie de 286 cp )

Edited by wind-3er
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt multi care caută e60 de exemplu la 5k euro,sau multe alte exemple

 

Fara suparare, insa e o masina lansata in 2003 si destul de raspandita. Acum 12 ani. Daca nici nu e prea dotata(adica are doar geamuri electrice si AC) cat sa coste?

 

Plus ca daca mai trebuie si bagati ceva bani in ea in suspensie si directie ca la varsta aia o sa ceara ceva piese...

 

Ca sa dau un exemplu, am cautat pe mobile.de, Seria 5 E60 cu carte service si sa nu fie lovite (adica sa poti circula cu ea, nu sa iti bata vantul in plete si sa pui o lanterna pe post de far), prima masina care mi-a sarit in ochi e la 4500e aici . Daca scot faza cu cartea service, gasesti si mai ieftine.

 

Nu e cea mai ingrijita masina insa cu un detailing interior-exterior si reparata rugina expusa in poze, o sa arate destul de bine. Da, te mai costa taxa, drumul, etc, insa de la preturile astea pornesti. Si ajungi pana unde se termina adancimea buzunarului.

 

In Romania mai e si imbecilitatea aia de timbru de mediu, care doar scade pretul masinilor, ca oricum se vand, doar ca nu se mai transcriu. Din start, o masina pe care nu o sa o ai pe nume, o cumperi mai ieftin. Si pe unii chiar nu ii intereseaza sa aibe masina pe nume.

Edited by jeezy
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

la 282 cp si 500nm...crezi ca reprezinta o problema pentru masina asta ?

(le face cu usurinta si nu e nevoie sa fie fortat motorul )

banuiesc ca nu iti cumperi 535d doar sa mergi din punctul A pana in B ( pentru asta nu ai nevoie de 286 cp )

 

orice plecare agresiva de pe loc prezinta o mare problema pentru cateva componente importante ( cutie de viteze / cardan / diferential ) , mai ales ca aici vorbim de o masina veche de 8 ani si aproape 200.000km , nu am nimic impotriva cu mersul mai "agresiv" in reprize gen 60-130 / 80-160 etc

 

eu deja purtasem o conversatie cu proprietarul si am intrebat exact lucruri de genul asta si el mi-a zis ca nu a folosit niciodata masina agresiv , a fost o masina de show doar

Link to comment
Share on other sites

Fara suparare, insa e o masina lansata in 2003 si destul de raspandita. Acum 12 ani. Daca nici nu e prea dotata(adica are doar geamuri electrice si AC) cat sa coste?

 

Plus ca daca mai trebuie si bagati ceva bani in ea in suspensie si directie ca la varsta aia o sa ceara ceva piese...

 

Ca sa dau un exemplu, am cautat pe mobile.de, Seria 5 E60 cu carte service si sa nu fie lovite (adica sa poti circula cu ea, nu sa iti bata vantul in plete si sa pui o lanterna pe post de far), prima masina care mi-a sarit in ochi e la 4500e aici . Daca scot faza cu cartea service, gasesti si mai ieftine.

 

Nu e cea mai ingrijita masina insa cu un detailing interior-exterior si reparata rugina expusa in poze, o sa arate destul de bine. Da, te mai costa taxa, drumul, etc, insa de la preturile astea pornesti. Si ajungi pana unde se termina adancimea buzunarului.

 

In Romania mai e si imbecilitatea aia de timbru de mediu, care doar scade pretul masinilor, ca oricum se vand, doar ca nu se mai transcriu. Din start, o masina pe care nu o sa o ai pe nume, o cumperi mai ieftin. Si pe unii chiar nu ii intereseaza sa aibe masina pe nume.

 

Corect,dar de la un e60 care "merge" pana la un e60 bun si intretinut corespunzator e o cale lunga referitor la pretul de achiziție,sa nu mai vorbim de investițiile necesare ulterior.

E60-ul nu e o masina tocmai ieftin de intretinut,mai ales cele cu dotari(active steering,dynamic drive si altele care sunt extrem de scumpe in cazul defectarii lor)

La 5k iti iei o tigaie de e60,crede-ma stiu ce inseamna Ăntreținerea corespunzĂŁtoare a unui e60 si ce costuri implica

Uita-te in DE,același an de fabr. Sunt Diferențe si de 5-6k intre e60-uri cu dotĂŁri sa zicem asemĂŁnĂŁtoare.oare de ce?

Link to comment
Share on other sites

Corect,dar de la un e60 care "merge" pana la un e60 bun si intretinut corespunzator e o cale lunga referitor la pretul de achiziție,sa nu mai vorbim de investițiile necesare ulterior.

 

Sunt perfect de acord cu tine aici. Insa si posesorii sunt de 3 feluri:

1 - aia care umbla cu ea rupta in cur.

2 - aia care baga bani la nevoie, uneori preventiv. Pe sistemul daca nu e stricata, de ce sa o repari?

3 - aia care baga bani preventiv, sunt fixisti sa fie masina cat de perfecta se poate.

 

 

 

La 5k iti iei o tigaie de e60,crede-ma stiu ce inseamna Întreținerea corespunzătoare a unui e60 si ce costuri implica

La 5k euro, gasesti din primul si al 2-lea fel (in cel mai bun caz).

 

Ia exemplul colegului DB77AAA, E60 525d cumparat cu 4200e,cu taxa platita, cu probleme, insa nu atat de costisitoare ca si piese. Si o pune singur pe picioare, nu plateste manopera.

 

Uita-te in DE,același an de fabr. Sunt Diferențe si de 5-6k intre e60-uri cu dotări sa zicem asemănătoare.oare de ce?

Romanul cauta masina ieftina, aici ma refer la cel care isi doreste BMW cu orice pret, chiar daca e cam slab dpdv al starii tehnice.

Cand circuli cu masina, nu se prea vede anul de fabricatie. Diferenta e justificata, dar ma repet, multi cauta ieftin.

 

E60-ul nu e o masina tocmai ieftin de intretinut,mai ales cele cu dotari(active steering,dynamic drive si altele care sunt extrem de scumpe in cazul defectarii lor)

 

La 5k nimeni nu are pretentii de dotari dinastea "nobile".

 

Trebuie sa existe o piata si un pret si pentru BMW-urile mai slab dotate. Altfel BMW le-ar scoate degeaba la vanzare de noi. Pentru ca nu le-ar cumpara nimeni ca masini de flota.

 

Si incet ajung sa iasa din flota, devin obisnuitele SH-uri la pret mult mai mic, pentru ca sunt slab dotate. Minimul necesar, te duce din A in B fara sa transpiri ca un porc vara sau sa iti inghete fundul iarna. Dar e BMW si pretul a fost mic :) .

Edited by jeezy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sunt perfect de acord cu tine aici. Insa si posesorii sunt de 3 feluri:

1 - aia care umbla cu ea rupta in cur.

2 - aia care baga bani la nevoie, uneori preventiv. Pe sistemul daca nu e stricata, de ce sa o repari?

3 - aia care baga bani preventiv, sunt fixisti sa fie masina cat de perfecta se poate.

 

 

 

 

La 5k euro, gasesti din primul si al 2-lea fel (in cel mai bun caz).

 

Ia exemplul colegului DB77AAA, E60 525d cumparat cu 4200e,cu taxa platita, cu probleme, insa nu atat de costisitoare ca si piese. Si o pune singur pe picioare, nu plateste manopera.

 

 

Romanul cauta masina ieftina, aici ma refer la cel care isi doreste BMW cu orice pret, chiar daca e cam slab dpdv al starii tehnice.

Cand circuli cu masina, nu se prea vede anul de fabricatie. Diferenta e justificata, dar ma repet, multi cauta ieftin.

 

 

 

La 5k nimeni nu are pretentii de dotari dinastea "nobile".

 

Trebuie sa existe o piata si un pret si pentru BMW-urile mai slab dotate. Altfel BMW le-ar scoate degeaba la vanzare de noi. Pentru ca nu le-ar cumpara nimeni ca masini de flota.

 

Si incet ajung sa iasa din flota, devin obisnuitele SH-uri la pret mult mai mic, pentru ca sunt slab dotate. Minimul necesar, te duce din A in B fara sa transpiri ca un porc vara sau sa iti inghete fundul iarna. Dar e BMW si pretul a fost mic :) .

Sunt de acord!

Normal ca ĂŽntotdeauna vor fi mai cĂŁutate mașinile mai ieftine,pana la urma e logic,dar sunt absolut convins ca "chilipiruri" nu exista

O masina buna costa,mai ales in DE,mai usor prinzi ceva bun si la un pret decent in tara decat in Germania,acolo toate care sunt ok din toate punctele de vedere,au un pret pe mĂŁsura

Chestia e ca nu poti sa cunoști toate problemele unei masini SH,chiar daca la un test descoperi cateva,o masina "trasa" e mult mai predispusa la defectiuni ulterioare achizitionarii decat o masina intretinuta,chiar daca o iei cu 5-6k mai bagi dupa achiziționare sa zic inca 2k si ti se pare ca e ok,dar deja discutam de 7-8k,iar in cazul asta mai pui ceva si iei una buna,te scutesti de stres si nervi

Asta ĂŽncerc sa subliniez,personal,,nu as lua e60 la 5k niciodata

Iar referitor la dotãrile "nobile",vezi un e60 ieftin,il cumperi,il prinzi de la Samsar cu dotãri de genu,iar cand Încep sa se strice,si pe drumurile noastre e doar o chestiune de timp,abia atunci iti dai seama ca masina iti mãnâncã mult mai multi bani decat ai anticipat si ca de fapt ti-ai dat singur teapa,cãutând "chilipiruri"

Edited by Dragos_m_Mf15
Link to comment
Share on other sites

Normal ca întotdeauna vor fi mai căutate mașinile mai ieftine,pana la urma e logic,dar sunt absolut convins ca "chilipiruri" nu exista

O masina buna costa,mai ales in DE,mai usor prinzi ceva bun si la un pret decent in tara decat in Germania,acolo toate care sunt ok din toate punctele de vedere,au un pret pe măsura

Chestia e ca nu poti sa cunoști toate problemele unei masini SH,chiar daca la un test descoperi cateva,o masina "trasa" e mult mai predispusa la defectiuni ulterioare achizitionarii decat o masina intretinuta,chiar daca o iei cu 5-6k mai bagi dupa achiziționare sa zic inca 2k si ti se pare ca e ok,dar deja discutam de 7-8k,iar in cazul asta mai pui ceva si iei una buna,te scutesti de stres si nervi

Asta încerc sa subliniez,personal,,nu as lua e60 la 5k niciodata

 

Per total, sansele sunt foarte mari sa ajungi la suma data de tine. Insa nu ii dai toti odata.

 

Pentru unii, chestia asta conteaza. Si conteaza foarte mult.

 

Desi cand tragi linie, e cum ai zis tu, aceeasi suma + nervi + umblatura de la service.

 

Iar referitor la dotările "nobile",vezi un e60 ieftin,il cumperi,il prinzi de la Samsar cu dotări de genu,iar cand încep sa se strice,si pe drumurile noastre e doar o chestiune de timp,abia atunci iti dai seama ca masina iti mănâncă mult mai multi bani decat ai anticipat si ca de fapt ti-ai dat singur teapa,căutând "chilipiruri"

 

Dupa cum am zis, nu le cauta nimeni. Insa cei ghinionisti se "pricopsesc" cu ele si se intampla exact ce zici tu.

 

Parerea mea e ca de la o varsta, masina devine bataie de cap. Indiferent de cati bani dai pe ea. Si daca e masina pe care te bazezi sa iti faci treaba, e o problema mare.

 

Eu de exemplu, nu as mai cumpara masina mai veche de 2010-2012 chiar daca inseamna ca nu e BMW. Asta e, nu poti sa le ai pe toate.

 

In schimb daca ai inclinatii si loc pentru bibilit masini, ar merita luat ceva din "epoca buna", de dinainte sa loveasca criza. Insa cand vine vremea vanzarii, e durere. De preferat sa nu vina.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Sunt multi care cautĂŁ e60 de exemplu la 5k euro,sau multe alte exemple

Tocmai acești samsari strica piata mașinilor bune,de exemplu X vinde o masina cu 10k,ĂŽntreținuta corespunzĂŁtor,același tip de masina o are samsarul cu 1.5k mai ieftina.ghiciti care o sa se vândĂŁ?nu conteazĂŁ ca cea a samsarului e sicriu pe roti,cea in stare buna,dar mai scumpĂŁ nu are nici o șansa in fata celei cu pret mic

Cat timp o sa existe oameni cu o situație materialĂŁ modesta dar care vor masini ultimul ragnet,acest "soi" de oameni a se ĂŽnțelege samsari,nu vor dispĂŁrea.

Eu mi-am pus masina la vanzare, ce e drept un pic mai scumpa si nici un telefon nu am primit :))). Optiuri are ceva pe ea, nu e cheala, iar in 2 ani am bagat aproximativ 5000 euro in ea. Pai cum sa vand eu masina asta la un pret ca al samsariilor? Strica piata persoanele rau intentionate, dar aici si cumparatorii sunt de vina.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am pus masina la vanzare, ce e drept un pic mai scumpa si nici un telefon nu am primit :))). Optiuri are ceva pe ea, nu e cheala, iar in 2 ani am bagat aproximativ 5000 euro in ea. Pai cum sa vand eu masina asta la un pret ca al samsariilor? Strica piata persoanele rau intentionate, dar aici si cumparatorii sunt de vina.

 

Este absolut normal ce se intampla pe piata la noi, conteaza doar imaginea (tabla/modelul)...ca deh cu intretinerea/ carpeala se descurca ei.

Edited by z1r3n
Link to comment
Share on other sites

din experienta proprie daca vrei cu adevarat sa vinzi masina ( ai deja bani pusi deoparte pentru upgrade ) trebuie sa scazi simtitor pretul , altfel nu te suna nimeni , exemple concrete

 

E46 325i - cumparata cu 7800 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 3000 de euro in 2 ani / vanduta cu 5000 de euro ( aprox 20.000 km facuti )

 

E60 530i - cumparata cu 9500 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 2500 de euro intr-un an si 6 luni / vanduta cu 8300 de euro ( aprox 10.000 km facuti )

 

E93 335i - cumparata cu 17000 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 3200 de euro in 2 luni / vanduta cu 18000 de euro ( putin peste 2000km facuti )

 

F07 530d - cumparata cu 24000 de euro / reparatii si upgradeuri in valoare de aprox 6500 de euro intr-un an si 2 luni / la vanzare @ 21000 de euro ( aproape 10.000km facuti ) fara nici un fel de interes pana acum

 

In general romanul te negociaza la telefon de cateva mii de euro fara sa vina sa vada masina , sa mearga cu ea etc ...

Edited by Acero99
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.