Jump to content

Masini puse la vanzare in Romania


Bartolomeus

Recommended Posts

Pai din cate am citit aici pe forum, in afara de distributie (care trebuie schimbata obligatoriu) si pernele de aer de pe spate + compresor, nu sunt probleme super mari la modelul asta. Adica nu vad ce ar putea sa crape si sa coste super mult.

 

Acum toti prietenii incearca sa ma convinga sa aleg totusi un A6 combi aceeasi generatie (cica este mai sigura alegerea si cu mai putine surprize). Dar eu nu ca Batman, vreau BMW. Probabil am ramas eu nostalgic de la E46-le care m-a servit fara repros si fara surprize neplacute. Si avea saraca 400000 km cand am vandut-o. Mai era si benzina pe deasupra.

 

Eu intodeauna am asociat Audi cu VW. Si avand 2 masini noi de firma produse de VW si conduse doar de mine in ultimii 6 ani, m-am convins ce inseamna o marca non premium :)

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Mai e si cutia de viteze... la 200.000 km cred ca sunt 50% sa se sa ai probleme in primii 10.000 km, contând ĂŽntreținerea ei pana la km ĂŁștia. Deci deja ai vreo 4.000 euro risc cu tot cu perne, compresor, distribuție.

 

Nefiind problema banii, mai rĂŁu sa te lase mașina prin vreo țara straina.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai si cat ar trebui sa coste o masina cum este cea din anuntul de mai sus? Adica totusi vorbim de o masina de 10 ani cu 250000 km.

E aproximativ un preț normal, ĂŽnsĂŁ dupĂŁ cum spui și tu, are 10 ani și un numĂŁr de km cel puțin incert. Așa cĂŁ și valoarea potențialelor cheltuieli este incertĂŁ. O distribuție, revizie cutie, niște perne, niste tampoane motor, poate un Egr, o casetĂŁ de direcție, amortizoare, turbo..pot fi, nu neapĂŁrat, ĂŽnsĂŁ ar fi pĂŁcat si pt tine și pt mașinĂŁ sĂŁ te aștepți sĂŁ nu pape bani deloc.

Link to comment
Share on other sites

Acum masina care sa nu ceara bani nu exista. Idea era sa nu patesc ca la masina sotiei (un Renault Megane) si lunar sa se defecteze alta piesa. Si mai si picau tot felul de maruntisuri care costau poate 100 de lei, dar pierdeai o gramada de timp si nervi cu service-ul.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Acum masina care sa nu ceara bani nu exista. Idea era sa nu patesc ca la masina sotiei (un Renault Megane) si lunar sa se defecteze alta piesa. Si mai si picau tot felul de maruntisuri care costau poate 100 de lei, dar pierdeai o gramada de timp si nervi cu service-ul.

Tot dupa tiparul dupa care vrei sa cumperi BMW a fost achizitionat si Renault-ul? Intreb pt ca am multi prieteni cu Megane, diesel sau benzina si n-am prea auzit plangeri!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Meganul a avut istoric complet de la zero km in Romania, cumparat de la primul proprietar. Ca si exemplu, in ultimele 3 luni s-a rupt o macara de la geamul soferului, un difuzor a inceput sa baraie ca era copt si de doua zile nu se mai inchide portbagajul, ca s-a defectat iar incuietoarea care a mai fost schimbata acum 2 ani. Recunosc ca la motor nu are nimic. Chiar ma uitam zilele astea pe Netflix la documentarul ala cu Formula 1, si de fiecare data cand crapa o masina Renault, ma gandeam in sinea mea ca nu ma mira la ce masini "bune" fac :)

 

 

Legat de BMW, am vazut anuntul, mi s-a parut interesant si am zis ca poate este o ocazie de neratat.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tot dupa tiparul dupa care vrei sa cumperi BMW a fost achizitionat si Renault-ul? Intreb pt ca am multi prieteni cu Megane, diesel sau benzina si n-am prea auzit plangeri!

Alea 2004-2005 fĂŁcute ĂŽn Turcia,au fost niște ghene,sau poate am nimerit eu una varza,cine știe.

 

De masina noua vorbesc.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Renault este o masina buna, personal am avut Laguna 2 1.9 dci, clio symbol 1.4 mpi, clio symbol 1.5 dci, acum mai am megane 4 1.5 dci si un fluence 1.5 dci din 2012

Nu a fost un caz in care una din ele sa se strice....niciodata. Bine clio 1.5 dci care era al tatalui meu , pe la 200.000 km s-a blocat egr-ul ( revzovat prin curatare) si schimbat 2 injectoare, na fiind din prima generatie de 1.5 dci erau probleme cu spanul de la pompa de inalte. Masina a fost vanduta cred ca are peste 300.000 acum si tot merge. Laguna 2 am vandut-o in urma cu multi ani cuiva din braila, a mers cu ea pana s-a rupt distributia originala pe la 270.000 km, a facut-o si merge si azi...

 

Confirm problema cu macaralele de la geamuri dar doar pe fluence si megane 3

 

Sunt masini foarte fiabile, nu ofera prea multe in variantele normale , basic o clima / tempomat etc dar se gasesc si versiuni de top care aduc plus.

 

In alta ordine de idei Talisman e o masina reusita, cica ar fi fost proiectata / dezvoltata de mercedes in schimbul motoarelor care mai echipeaza unele mercedesuri..

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Toate masinile au avut probleme de genul, crede ma ca exista si Bmw si Mercedes unde a picat kit ambreiaj la 10.000 km sau mai puțin, ĂŽnsĂŁ asta nu ĂŽnseamnĂŁ ca generalizam.

 

 

Am lucrat la Renault Dacia 3 ani jumate, sunt mașini foarte bune fata de ce gasesti pe piata la alți producĂŁtori, materialele interioare mai slab calitative, motoarele nu asa puternice, ĂŽnsĂŁ sunt mașini bune.

 

Si da Talisman e o mașina buna la fel ca si celelalte, e limuzina de la Renault, adicĂŁ cea mai confortabila, cea mai mare, cea mai luxoasa.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci pana la urma a picat combinatia cu anuntul ala. Dupa 4 amanari de vizualizare a masinii, am renuntat. Se pare ca omul ori nu vrea sa o vanda, ori are ceva de ascuns. A confirmat telefonic ca el a cumparat masina la 160000 km. Deci cu 50000 km dati inapoi. Acum ori minte el, ori a luat si el teapa.
Link to comment
Share on other sites

Pare ca la Satu Mare sunt niste baieti care se ocupa cu facut masini din bucati (daune totale din US). Din cate inteleg, in general vin cate unii si le cer chestia asta, ca sa economiseasca bani. Dar unele masini incearca sa le si vanda, ca de exemplu asta:

 

https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-330-ID7GBmJ4.html

https://en.bidfax.info/bmw/330/2084653-bmw-330-2018-gray-20l-vin-wba8b9g5xjnu98132.html

 

Evident, anuntul nu mentioneaza nimic despre cum a fost facuta masina..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am un amic care si-a luat teapa cu copartul, si luat un f10 535i usor avariat in fata drapta, exact unde e radiatorul de ulei, prostul de american a mai mers asa pana a ramas fara ulei, rezultat partea de sus a motorului caput, axe cu came etc, unde nu a mai ajuns uleiul....Nu se specifica in anunt de faza asta...a depistat cand a incercat aici sa o porneasca. A schimbat tot, distributie etc. Oricum masina e un monstru acum...are undeva la 450 de cai....

 

ON topic...baieteii astia trebuie demascati...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Se poate, daca era asa eu o puneam cu 14.000 doar din pricina km.. acum se face altcumva, se verifica masinile ĂŽnainte de achiziție si de ex daca are 100.000 in 2015 pe istoric si in bord are 200.000, el o da la 140.000 si i face si un istoric cu o citire de cheie sau ceva la reprezentanta si tu ești fericit..
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.