BMWClub: intrebari pentru posesorii de e90 - BMWClub

Jump to content

  • 37 Pages +
  • « First
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

intrebari pentru posesorii de e90

#641 User is offline   Madutzu25 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 710
  • Joined: 12-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 27 July 2016 - 21:42

Eu știu asa și va rog sa ma corectați dacă gresesc: catalizatorul face o reducere a nivelului de emisii pana la un anumit nivel (e4), după intervine dpf și reduce și mai mult (e5).
Evident ca o mașină e5 cu dpf off nu va mai avea același nivel de noxe

View Postbimmer90f30, on 27 July 2016 - 21:11, said:

Si stii ce e ...interesant, ca tot ce iti trebuie e sa fii putin EDUCAT-INFORMAT; adica sa stii cat mai clar la ce vrei sa folosesti masina si scapi de dureri de cap.


Asta nu înțeleg eu: de ce sa îți cumperi diesel când defapt ai nevoie de benzinar? Știu e consumul mai mic dar asta nu compensează costurile cate apar în urma exploatarii necorespunzătoare dat de faptul ca folosim un diesel 90% în mediu urban, mers bara la bara si/sau drumuri scurte

This post has been edited by Madutzu25: 27 July 2016 - 21:43

4

#642 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2815
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 27 July 2016 - 21:46

View Postchitsro, on 27 July 2016 - 21:25, said:

Dar de ce nu se trece ITP-ul daca scoti dpf? cat timp catalizatorul este la locul lui nu sunt probleme. Parca la diesel nu se verifica noxele ci opacitatea fumului.


Sent from my iPhone using Tapatalk

http://www.tpu.ro/te...unda-multumesc/
-1

#643 User is offline   vladmury 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 550
  • Joined: 08-August 14
  • Gender:Male
  • Location:Denmark

Posted 27 July 2016 - 22:08

Asa tata hai toti cu dpf off si dupa aia sa respiram noxe de diesel , punem sanatatea oamenilor pe locul 2 in fata masinii. Si ne intrrbam de ce ne inbolnavim de cancer si alte boli


Sent from my iPhone using Tapatalk
2

#644 User is offline   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1493
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 July 2016 - 10:19

View Postbimmer90f30, on 27 July 2016 - 19:12, said:

... Fie nu sunt eu inscris pe forumul care trebuie, fie romanii sunt bogati de nu stiu/stim noi.. si isi schimba filtru DPF doar asa numai sa fie egal intre el si tigara cu filtru ori, sunt pe cale sa inventeze vreuun proverb :pirate: - doar pentru ca sunt(em) destul de imaginativi. :flowers:



Aici nu discutam de preturi, ci de faptul ca un filtru imbacsit ajuns la capat de drum trebuie inlocuit. Asa e, aia in germania isi permit sa-si vanda BMW-ul la 180K km si sa isi ia modelul nou odata la 4 ani pt ca au de unde. In Ro stim cu totii cum se carpesc masinile si ne miram de ce pica piesele pe rand. Stiam ca daca nu ai DPF, nu treci testul de noxe, nu m-am lovit de aceasta problema pt ca la toate BMW-urile am avut filtru de particule montat si functional. Nu sunt genul care-si carpeste masina cu fel de fel de improvizatii. Fiecare face cum vrea. Stiu pers care au curatat filtru de particule si dupa aceea au avut o gramada de probleme cu diverse piese la motor.

View Postchitsro, on 27 July 2016 - 21:25, said:

Dar de ce nu se trece ITP-ul daca scoti dpf? cat timp catalizatorul este la locul lui nu sunt probleme. Parca la diesel nu se verifica noxele ci opacitatea fumului.


Sent from my iPhone using Tapatalk



Dupa ce scoti DPF-ul, motorul scoate mult mai multe noxe si masina ta nu mai e Euro5 cat e haul. Eventual va fi ca un tractor din 1900 toamna.
0

#645 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2815
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 28 July 2016 - 11:28

View Postsix in line, on 28 July 2016 - 10:19, said:

Aici nu discutam de preturi, ci de faptul ca un filtru imbacsit ajuns la capat de drum trebuie inlocuit. Asa e, aia in germania isi permit sa-si vanda BMW-ul la 180K km si sa isi ia modelul nou odata la 4 ani pt ca au de unde.
(...)
Stiu pers care au curatat filtru de particule si dupa aceea au avut o gramada de probleme cu diverse piese la motor.


Nici eu nu zic sa vorbim de preturi dar comparatia aceea ramane ridicola prin raportarea la pret; end of story.

...Imbacsirea de care vorbesti este de fapt CENUSA care nu poate fi eliminata/scoasa (dupa atat de multe regenerari... probabil unele incomplete) decat daca folosesc proceduri speciale de spalare..; iar aceste proceduri NU afecteaza alte lucruri la motor cum incerci sa spui la final ca ai auzit... pentru ca ce se intampla in filtru NU se intoarce in/inspre motor... ca sa ai probleme mari cu el..; simplistc vorbind. Motorul (de fapt ECUul stie ce sa faca daca "vede" filtru colmatat sau disparut, stii?!


In fapt si pe topic, calitatea uleiului -frecventa schimburilor, schimbul filtrelor , functionarea bujiilor, calitatea carburantului, drumurile lungi sunt lucrurile de baza care satisfac un motor cu filtru DPF.

Ca sa ne lamurim pana la capat, ce m-a determinat sa replic si sa vin cu idei peste ideile altora, este ca (..nu sunt adeptul curatirilor la nesfarsit!), sa se stie ca se poate face si asta, ca nu trebuie sa se urmeze orbeste sfatul/dorinta fabricantului - dealerului!


...Nemtii, eu stiu ca BMW este considerata masina de lux si in Germania dar si ..mandrie nationala.
As vrea ca si noi sa o avem pe a nostra! ;)
-1

#646 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1532
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 July 2016 - 11:56

Aici e forum de pasionati si daca nu faci dpf-off iei 40 de minusuri, ca se stie ca motorul fara dpf trage mai bine si de fapt e mai bine fara el. Ca doar avem bemveuri da' curse. :))
5

#647 User is offline   six in line 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1493
  • Joined: 29-June 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 July 2016 - 13:46

Domne, romanii e dastepti si nemtii e prosti. Nemtii n-au facut decat cele mai bune masini si autostrazi, romanii au facut pe ei de frica cand au venit turcii. Fraierii aia de nemti nu carpesc masinile cu improzivatii si EGR-uri si DFF-uri anulate. Ei le inlocuiesc cu altele noi care mai tin inca 200K km. Ce sa faci, unii e proti, altii dastepti. ALLAH U AKBAAR :D
-1

#648 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2815
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 28 July 2016 - 13:59

View Postsix in line, on 28 July 2016 - 13:46, said:

Domne, romanii e dastepti si nemtii e prosti. Nemtii n-au facut decat cele mai bune masini si autostrazi, romanii au facut pe ei de frica cand au venit turcii. Fraierii aia de nemti nu carpesc masinile cu improzivatii si EGR-uri si DFF-uri anulate. Ei le inlocuiesc cu altele noi care mai tin inca 200K km. Ce sa faci, unii e proti, altii dastepti. ALLAH U AKBAAR :D

Tocmai ti-ai dat cu parerea echilibrat si mai ales realist, nu-i asa!?

Nu trebuie sa imi replici. :stupid:
0

#649 User is offline   Silviubuzoianu 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 14
  • Joined: 29-July 16

Posted 29 July 2016 - 00:56

Am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv.am un e90 318i valvotronic si aveam un sunet la pornire,am fost la mecanic si a pus testerul si aparea o eroare de arbore.a zis ca e distributia.mai exact patina.ok zic.merg di sckimb distributia.intradevar era patina crapata.am cumparat kit distributie si am schimbat.la ceva timp mi se aprindea senzorul de la motor dar se si stingea repede singur.fara sa.i fac nimic.acum sta aprins si nu se stinge.am fost din nou la mecanic,a pus testerul si din nou aceiasi problema.eroare:arborele pozitionat incorect s.au ceva de genul zicea calculatorul.si inca ceva foarte important.am schimbat si semeringul de la supape si s.a umblat din nou la distributie dar mecanicul unde am fost e f bun.a pus.o la punct cu cale profesionale.a blocat motorul si pe dedesupt.adica omul stia ce face.acum la accelerare usoara se aude un zgomot ca de avans.va aduceti aminte cum batea avansul la dacie?????exact la fel se aude dar nu mereu.si senzorul de la engine check sta aprins.il sterg si se aprinde din nou.are cineva vreo idee???

This post has been edited by Silviubuzoianu: 29 July 2016 - 00:57

0

#650 User is offline   Bogdaan 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 108
  • Joined: 04-May 16

Posted 26 December 2016 - 11:41

O intrebare posesorilor de E90, pentru a avea Keyless go and keyless entry ce trebuie sa achizitionez? (modul confort, manerele exterioare, altceva?) Ce alte retofit-uri se mai pot face la un bmw e90 ? Multumesc
0

#651 User is offline   negru310741 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 28-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 04 January 2017 - 08:43

am un e90 318D LCI si cand pun frana(doar cand pun frana) se aude un suierat/fluierat usor(ca la ventilatorul de habitaclu)
ce sa fie oare?
0

#652 User is offline   C_o_s_m_i_n 

  • just fuckin' love my car
  • Group: Members
  • Posts: 5372
  • Joined: 20-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Republica Bananiera Romania
  • Interests:Diagnoza si reparatii Webasto/Eberspacher

Posted 04 January 2017 - 10:10

Placutele de frana.
0

#653 User is offline   negru310741 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 28-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 04 January 2017 - 11:08

View PostC_o_s_m_i_n, on 04 January 2017 - 10:10, said:

Placutele de frana.



nu-i sunet de placute

View Postnegru310741, on 04 January 2017 - 11:03, said:

nu-i sunet de placute


si senzorul nu zice nimic
0

#654 User is offline   wolfenstein99 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 763
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 04 January 2017 - 11:13

sunetul depinde de viteza masinii si de intensitatea franarii? daca da, sunt placutele sau discurile.
0

#655 User is offline   ovy07 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 201
  • Joined: 16-December 14
  • Gender:Male
  • Location:Timis

Posted 04 January 2017 - 11:26

E posibil sa se audă de la anvelope
0

#656 User is offline   negru310741 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 33
  • Joined: 28-December 16
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 04 January 2017 - 11:50

View Postwolfenstein99, on 04 January 2017 - 11:13, said:

sunetul depinde de viteza masinii si de intensitatea franarii? daca da, sunt placutele sau discurile.



la viteza mica si intensitate de franare mica aud sunetul,probabil si la viteza mare se aude(nu-l aud)
0

#657 User is offline   Nym 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 16-June 14
  • Gender:Male

Posted 17 February 2017 - 12:46

Salut oameni. Am o nelamurire. Am un 316D din 2010.

In Decembrie cand am fost sa ii schimb distributia(preventiv)mi-au spus mecanicii ca au constatat scrugeri la caseta de directie si mi-au recomandat sa o schimb. Mi-am zis ca mai intai citesc un pic pe subiect inainte sa ma decid daca are sens sau nu.

Am sunat la un service de reconditionari si luni voi merge sa imi puna si ei un diagnostic sa vedem daca intr-adevar curge.

Eu pe partea mea am incercat sa ma uit pe sub masina si printre matele motorului sa vad daca sunt surgeri pe jos sau pe scut dar nu am vazut nimic...doar praf uscat.

Se vad burdufele de la caseta prin motor dar nu am observat nimic suspect la ele sau sub ele pe scut. Pasul doi ar fi sa verific nivelul de lichid de servo. Aici am intampinat o piedica. Nu gasesc rezervorul de lichid servo.

Asta e o poza de pe net. La fel arata si la mine motorul. Am cautat rezervorul de servo vreo 10 minute si nu am vazut nimic sa semene cu el. Unde ar putea fi ascuns?

Attached File  320db.jpg (150.61K)
Number of downloads: 38

Daca sunteti care stiti, please help.

Multumesc.

This post has been edited by Nym: 17 February 2017 - 12:47

0

#658 User is offline   Nym 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 16-June 14
  • Gender:Male

Posted 18 February 2017 - 16:25

View PostNym, on 17 February 2017 - 12:46, said:

Salut oameni. Am o nelamurire. Am un 316D din 2010.

In Decembrie cand am fost sa ii schimb distributia(preventiv)mi-au spus mecanicii ca au constatat scrugeri la caseta de directie si mi-au recomandat sa o schimb. Mi-am zis ca mai intai citesc un pic pe subiect inainte sa ma decid daca are sens sau nu.

Am sunat la un service de reconditionari si luni voi merge sa imi puna si ei un diagnostic sa vedem daca intr-adevar curge.

Eu pe partea mea am incercat sa ma uit pe sub masina si printre matele motorului sa vad daca sunt surgeri pe jos sau pe scut dar nu am vazut nimic...doar praf uscat.

Se vad burdufele de la caseta prin motor dar nu am observat nimic suspect la ele sau sub ele pe scut. Pasul doi ar fi sa verific nivelul de lichid de servo. Aici am intampinat o piedica. Nu gasesc rezervorul de lichid servo.

Asta e o poza de pe net. La fel arata si la mine motorul. Am cautat rezervorul de servo vreo 10 minute si nu am vazut nimic sa semene cu el. Unde ar putea fi ascuns?

Attachment 320db.jpg


Daca sunteti care stiti, please help.

Multumesc.



BUMP

This post has been edited by Nym: 18 February 2017 - 16:26

0

#659 User is offline   aranza 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 223
  • Joined: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi

Posted 18 February 2017 - 16:50

poi cureaua de accesorii care se invarte in fata peste vibrochen, alternator... trece si peste pompa de servo? nu stiu exact cum e la tine, dar doar n-o fi electrica din aia ca la megane de nu gasesti usor pompa de servo si rezervorul ei de ulei.
0

#660 User is offline   Nym 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 18
  • Joined: 16-June 14
  • Gender:Male

Posted 24 February 2017 - 13:33

Revin cu un update.

Caseta e electrica. Avea bataie. S-a rezolvat cu doua bucse si 400 ron. As fi fost dispus sa cumpar si o caseta noua daca defectul era mai serios, dar dupa ce am vazut ce s-a schimbat in ea, am ajuns la concluzia ca ar fi fost o mie de euro aruncati pe geam. Diferenta de dupa reparatie e simtitoare.

Multumesc pentru ajutor guys!
0

Share this topic:


  • 37 Pages +
  • « First
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro