Jump to content

intrebari pentru posesorii de e90


Heaven

Recommended Posts

Bine de știut ca se curatĂŁ.

 

Se curata si te mai tine vreo 2000Km cand o sa-ti traga dupa el si turbina. Asta cu curatatul DPF-ului nu putea fii decat lucratura tipic romaneasca. Ala doar se schimba cu altul nou si gata. In cel mai rau caz mai bine il elimini, desi si asta-i tot treaba romaneasca, dar macar e sanatoasa si fara alte repercusiuni mai tarziu asupra motorului.

Link to comment
Share on other sites

Kit-ul de accesorii (inclusiv fulie vibrochen), discuri și plăcute frână se schimba pe la 110-120k km.

Dpf-ul e o piesa costisitoare (schimb OE) însa merita dacă vrei sa ai motor fără probleme.

Distribuția se schimba doar dacă face probleme; personal vad inutila ideea de a schimba preventiv.Sunt destule mașini cu 250-300k km care au încă distribuția originala și nu au probleme

De verificat scurgerile de ulei de la intercooler, cauza e un simering care cedează în timp; la mine a cedat pe la 80k km

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Bine de știut ca se curatĂŁ.

In rest sper sa nu am probleme.

 

 

Faza asta cu, curatatul DPF-ului e ca si cum ai curata filtrul unei tigari dupa ce ai fumat-o pana la chistoc. Sa vezi ce gust are noul tutun cand il rulezi in foita cu vechiul filtru. La fel si DPF-ul : cand pica, trebuie schimbat, nu curatat.

Link to comment
Share on other sites

Faza asta cu, curatatul DPF-ului e ca si cum ai curata filtrul unei tigari dupa ce ai fumat-o pana la chistoc. Sa vezi ce gust are noul tutun cand il rulezi in foita cu vechiul filtru. La fel si DPF-ul : cand pica, trebuie schimbat, nu curatat.

Mai bine de atat nu cred ca poate fii zis.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai bine de atat nu cred ca poate fii zis.

 

... Fie nu sunt eu inscris pe forumul care trebuie, fie romanii sunt bogati de nu stiu/stim noi.. si isi schimba filtru DPF doar asa numai sa fie egal intre el si tigara cu filtru ori, sunt pe cale sa inventeze vreuun proverb :pirate: - doar pentru ca sunt(em) destul de imaginativi. :flowers:

 

Cum puteti compara o tigara cu filtru cu un filtru DPF ??... cand pretul fiecaruia e la o diferenta interstelara!!!

Sau vorbim numai asa ca sa fim mai ecologisti si sfinti decat Papa? :drunk:

 

...Adica, pe multe forumuri din vest fiecare din cei care au dat peste necazul (nestiind de existenta lui de fapt) de a avea filtru DPF ar face orice, inclusiv sa il curete periodic (la firme specializate), chiar daca SE STIE ca nu e posibil sa il faci nou...

iar noi zicem sa punem unul nou!? Cred ca nu stiti pretul unui filtru DPF!

 

Unii, tot in vest vand masina pentru a nu schimba filtru...

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ai uitat sa zici ca tot in vest se practica si datul jos si anularea din soft.

E ilegal colega. Ti se poate lua masina.

Mai ajunge masina aceea la norma de poluare oficiala pentru care platesti taxa necesara daca se face anulare de DPF!?

 

Get real mate! ;)

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Va veni vremea când nu se va mai trece itp-ul pe șpagă. Atunci sa vezi distracție

ilegal dar se practica, is pline forumurile din afara cu posturi pe tema asta. unii dintre ei isi fac singuri remaparile.

Și după aia se plâng ca BMW-urile sunt proaste ca se rup lanțuri, pica turbine șamd. Asta dacă nu le cumpăra românașii de bune

Edited by Madutzu25
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ilegal dar se practica, is pline forumurile din afara cu posturi pe tema asta. unii dintre ei isi fac singuri remaparile.

aranza, nu stiu ce stii tu despre ce se intampla pe "afara", dar realitatea care incerci sa o prezinti tu tine de ilegal si nu putem sa lasam pe unii care vor sa aiba un E90 cu DPF sa creada ca fac bine daca anuleaza DPF-ul.

 

(A, inca ceva; ce se intampla sa citesti tu sunt postari de dinainte de ianuarie 2014. ;) Nu ma intreba de unde stiu ;) )

 

Va veni vremea când nu se va mai trece itp-ul pe șpagă. Atunci sa vezi distracție

 

Și după aia se plâng ca BMW-urile sunt proaste ca se rup lanțuri, pica turbine șamd. Asta dacă nu le cumpăra românașii de bune

Asta da punct de vedere cu sens.

 

Si stii ce e ...interesant, ca tot ce iti trebuie e sa fii putin EDUCAT-INFORMAT; adica sa stii cat mai clar la ce vrei sa folosesti masina si scapi de dureri de cap.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu știu asa și va rog sa ma corectați dacă gresesc: catalizatorul face o reducere a nivelului de emisii pana la un anumit nivel (e4), după intervine dpf și reduce și mai mult (e5).

Evident ca o mașină e5 cu dpf off nu va mai avea același nivel de noxe

 

Si stii ce e ...interesant, ca tot ce iti trebuie e sa fii putin EDUCAT-INFORMAT; adica sa stii cat mai clar la ce vrei sa folosesti masina si scapi de dureri de cap.

 

Asta nu înțeleg eu: de ce sa îți cumperi diesel când defapt ai nevoie de benzinar? Știu e consumul mai mic dar asta nu compensează costurile cate apar în urma exploatarii necorespunzătoare dat de faptul ca folosim un diesel 90% în mediu urban, mers bara la bara si/sau drumuri scurte

Edited by Madutzu25
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Dar de ce nu se trece ITP-ul daca scoti dpf? cat timp catalizatorul este la locul lui nu sunt probleme. Parca la diesel nu se verifica noxele ci opacitatea fumului.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

http://www.tpu.ro/tehnologie/ce-este-catalizatorul-si-ce-este-filtru-de-particule-dpf-si-care-e-diferenta-intre-ele-dau-funda-multumesc/

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

... Fie nu sunt eu inscris pe forumul care trebuie, fie romanii sunt bogati de nu stiu/stim noi.. si isi schimba filtru DPF doar asa numai sa fie egal intre el si tigara cu filtru ori, sunt pe cale sa inventeze vreuun proverb :pirate: - doar pentru ca sunt(em) destul de imaginativi. :flowers:

 

 

Aici nu discutam de preturi, ci de faptul ca un filtru imbacsit ajuns la capat de drum trebuie inlocuit. Asa e, aia in germania isi permit sa-si vanda BMW-ul la 180K km si sa isi ia modelul nou odata la 4 ani pt ca au de unde. In Ro stim cu totii cum se carpesc masinile si ne miram de ce pica piesele pe rand. Stiam ca daca nu ai DPF, nu treci testul de noxe, nu m-am lovit de aceasta problema pt ca la toate BMW-urile am avut filtru de particule montat si functional. Nu sunt genul care-si carpeste masina cu fel de fel de improvizatii. Fiecare face cum vrea. Stiu pers care au curatat filtru de particule si dupa aceea au avut o gramada de probleme cu diverse piese la motor.

 

Dar de ce nu se trece ITP-ul daca scoti dpf? cat timp catalizatorul este la locul lui nu sunt probleme. Parca la diesel nu se verifica noxele ci opacitatea fumului.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Dupa ce scoti DPF-ul, motorul scoate mult mai multe noxe si masina ta nu mai e Euro5 cat e haul. Eventual va fi ca un tractor din 1900 toamna.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aici nu discutam de preturi, ci de faptul ca un filtru imbacsit ajuns la capat de drum trebuie inlocuit. Asa e, aia in germania isi permit sa-si vanda BMW-ul la 180K km si sa isi ia modelul nou odata la 4 ani pt ca au de unde.

(...)

Stiu pers care au curatat filtru de particule si dupa aceea au avut o gramada de probleme cu diverse piese la motor.

 

Nici eu nu zic sa vorbim de preturi dar comparatia aceea ramane ridicola prin raportarea la pret; end of story.

 

...Imbacsirea de care vorbesti este de fapt CENUSA care nu poate fi eliminata/scoasa (dupa atat de multe regenerari... probabil unele incomplete) decat daca folosesc proceduri speciale de spalare..; iar aceste proceduri NU afecteaza alte lucruri la motor cum incerci sa spui la final ca ai auzit... pentru ca ce se intampla in filtru NU se intoarce in/inspre motor... ca sa ai probleme mari cu el..; simplistc vorbind. Motorul (de fapt ECUul stie ce sa faca daca "vede" filtru colmatat sau disparut, stii?!

 

 

In fapt si pe topic, calitatea uleiului -frecventa schimburilor, schimbul filtrelor , functionarea bujiilor, calitatea carburantului, drumurile lungi sunt lucrurile de baza care satisfac un motor cu filtru DPF.

 

Ca sa ne lamurim pana la capat, ce m-a determinat sa replic si sa vin cu idei peste ideile altora, este ca (..nu sunt adeptul curatirilor la nesfarsit!), sa se stie ca se poate face si asta, ca nu trebuie sa se urmeze orbeste sfatul/dorinta fabricantului - dealerului!

 

 

...Nemtii, eu stiu ca BMW este considerata masina de lux si in Germania dar si ..mandrie nationala.

As vrea ca si noi sa o avem pe a nostra! ;)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Domne, romanii e dastepti si nemtii e prosti. Nemtii n-au facut decat cele mai bune masini si autostrazi, romanii au facut pe ei de frica cand au venit turcii. Fraierii aia de nemti nu carpesc masinile cu improzivatii si EGR-uri si DFF-uri anulate. Ei le inlocuiesc cu altele noi care mai tin inca 200K km. Ce sa faci, unii e proti, altii dastepti. ALLAH U AKBAAR :D
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Domne, romanii e dastepti si nemtii e prosti. Nemtii n-au facut decat cele mai bune masini si autostrazi, romanii au facut pe ei de frica cand au venit turcii. Fraierii aia de nemti nu carpesc masinile cu improzivatii si EGR-uri si DFF-uri anulate. Ei le inlocuiesc cu altele noi care mai tin inca 200K km. Ce sa faci, unii e proti, altii dastepti. ALLAH U AKBAAR :D

Tocmai ti-ai dat cu parerea echilibrat si mai ales realist, nu-i asa!?

 

Nu trebuie sa imi replici. :stupid:

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Am si eu o problema si nu stiu cum sa o rezolv.am un e90 318i valvotronic si aveam un sunet la pornire,am fost la mecanic si a pus testerul si aparea o eroare de arbore.a zis ca e distributia.mai exact patina.ok zic.merg di sckimb distributia.intradevar era patina crapata.am cumparat kit distributie si am schimbat.la ceva timp mi se aprindea senzorul de la motor dar se si stingea repede singur.fara sa.i fac nimic.acum sta aprins si nu se stinge.am fost din nou la mecanic,a pus testerul si din nou aceiasi problema.eroare:arborele pozitionat incorect s.au ceva de genul zicea calculatorul.si inca ceva foarte important.am schimbat si semeringul de la supape si s.a umblat din nou la distributie dar mecanicul unde am fost e f bun.a pus.o la punct cu cale profesionale.a blocat motorul si pe dedesupt.adica omul stia ce face.acum la accelerare usoara se aude un zgomot ca de avans.va aduceti aminte cum batea avansul la dacie?????exact la fel se aude dar nu mereu.si senzorul de la engine check sta aprins.il sterg si se aprinde din nou.are cineva vreo idee??? Edited by Silviubuzoianu
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.