Jump to content

Nu merge vitezometrul


Recommended Posts

E cam aiurea problema asta ca nu stiu cu ce viteza merg.Un lucru am inavat cu siguranta viteza a 4-a 2000-2200 ture e pana in 60km/h(altfel ma oprea radarul).Am facut instrument cluster check si la urma cand se dau toate acele peste cap ....merge.Am fost la un electrician si mi-a spus ca trebuie date jos ceasurile dar dureaza prea mult ca trebuie scos volanul(inclusiv airbagu')....si sa vin peste o saptamana ca atunci are el timp.As vrea sa o rezolv eu daca nu e asa de greu.Cum se face asta?Am verificat si panoul de sigurante si toate sunt bune.

P.S. Nu merge nici acul care indica consumul instantaneu!

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt vre un mecanic bun dar iti dau un sfat ca la fratele meu aceasi problema o aveam si eu am fost azi am puso pe tester a aratat ca nu e nici o eroare era bordul decat sa repari un bord mai bine schimbal eu mi am loat un bord identic cu al meu de la shrot...si ma costat 150 ron mai bine dai 150 ron si il poti monta singur sta in 2 suruburi sus si 3 mufe in spate si e totul ok...volanul il scoti fff usor scoti intai airbagul usor usor...si dupaia i desfaci volanul nu e chiar greu....daca ai volan reglabil nu mai trebuie sa scoti volanul afara il dai in jos maxim si merge..

 

la mine nu mai mergea nici un ac doar ala de la vitezometru si mergea pana la 60 la ora si pica instant jos bagam 10,20,30 de litri de benzina arata 0 la km imi arata ppppppppppp....deci cred ca ai aceasi problema 100%....acum nu trebuie sa fie neaparat ca la mine dar sar putea sa fie si o eroare de computer care cred ca poate fi scoasa..la astia pe tester..

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

Mersi pentru sfaturi!O sa vad ce o sa fac!Sa inteleg ca nu merge reparat asta care il am eu si singura solutie e sa cumpar alt ceas sau ceasuri(cu totul)!

@cefi:ajuta foarte mult!Mersi,iar mecanicul a spus ca daca nu e volan reglabil trebuie dat jos!