BMWClub: Dezamagire de la Motor AG - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

Dezamagire de la Motor AG

#21 User is offline   Piratu' 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 531
  • Joined: 01-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Ferentari

Posted 20 July 2010 - 10:38

normal ar fi sa se plateasca o suma modica, 20-30 de lei insa nu aici e problema. ar trebui sa existe o lista cu preturile percepute pt cutare si cutare serviciu.

nu sa se modifice dupa cum arata clientul, ce masina are sau dupa toanele angajatului.
0

#22 User is offline   Motor AG Pitesti 

  • Membru
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 253
  • Joined: 01-September 09
  • Gender:Male
  • Location:MOTOR AG Pitesti

Posted 20 July 2010 - 10:44

Buna ziua,

Multumim pentru sesizare!
Asa cum ati fost informat si la sosirea la noi in service, acest document se elibereaza contra unei taxe de 200 lei (tva inclus). Genul acesta de taxe difera de la un service la altul.

Referitor la problema expusa de dvs., pot confirma ca prima data acest certificat v-a fost emis gratuit ca si valoare adaugata la restul serviciilor oferite, insa plata pentru acest serviciu (eliberare autorizatie valabila RAR) este reglementata in normele de lucru ale Motor AG. Rugamintea mea este sa ne comunicati numele persoanelor (as dori sa le contactez) care spuneti ca au mai fost la noi si li s-a eliberat acest act la preturi diferite - noi eliberam Bon Fiscal / Factura pentru ORICE serviciu oferit clientilor, inclusiv pentru acesta. Nu discriminam clientii in nci un fel si nici nu practicam taxe care nu exista in alte service-uri sau care nu sunt reglementate.

@BMWClub: apreciem fiecare feedback primit (pozitiv/negativ) si incercam sa raspundem in timp util cu argumente/ contra-argumente la toate punctele de vedere ridicate aici. Din pacate exista si nemultumiri, iar noi ne asumam acest lucru si incercam sa le rezolvam corect pentru ambele parti. Din fericire am primit si multe raspunsuri "de bine" la serviciile noastre, pentru care va multumim! :twoup:

Daca mai exista si alte intrebari suplimentare va rog sa mi le scrieti pe forum sau la adresa service@motorag.ro.

Multumesc!

Saptamana excelenta,
Agatha

This post has been edited by Aleathea: 20 July 2010 - 10:46

0

#23 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 July 2010 - 12:21

View PostRhaziel, on 20/Jul/2010, 10:42, said:

legea reglementeaza astfel de "schimbari", daca acel comerciant oferea un serviciu gratuit iar apoi l-a transformat in contra-cost, sau pur si simplu schimba un pret, trebuie sa existe niste documente + PV de "schimbare/actualizare pret". Iar daca serviciul respectiv a fost acu-s 3 luni gratuit iar acum costa 200 de lei, i se putea spune clientului clar: "acest serviciu a fost gratuit, dar nu mai este". In cazul unei reclamatii la OPC pe acest temei, Oficiul va cere comerciantului documentele ce atesta schimbarea de pret.... astfel "o musca" ori cel care a dat documentul gratuit(daca era contra cost si inainte), ori cel care a cerut bani(daca era gratuit in continuare), ori nimeni daca serviciul a fost gratuit dar s-a transformat in contra-cost.

Nu este chiar asa. Ce zici tu se aplica, in oarecare masura, DOAR in cazul vanzarii cu amanuntul, pe baza de bon fiscal. Ceea ce nu este cazul nostru.
Oricum, nici in cazul vanzarii cu amanuntul nu are treaba decat fiscul, nu altcineva. Scopul este limitarea evaziunii, nu protectia clientului :twoup: .
0

#24 User is offline   andrey_in 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 53
  • Joined: 31-January 08
  • Gender:Male
  • Location:arges

Posted 20 July 2010 - 22:25

Va multumesc pentru raspuns si pentru explicatie,poate aveti dreptate sau poate nu dar sincer sunt putin dezamagit de ceea ce se intampla.Poate ca eu in calitate de client privesc lucrurile altfel decat le priviti voi.Eu am avut de pierdut 2 mil ,respectiv taxa voastra, voi aveti de pierdut un client la service si probabil totodata respectul multor clienti.
Eu merg pe un principiu mai vechi, RESPECTA SI VEI FI RESPECTAT,
DACA NU AR EXISTA POSESORI SI CLIENTI BMW, OARE MOTOR AG SAU ALTE"REPREZENTANTE" AR MAI EXISTA?
NU VREU SA IMI INTORCETI VORBA SI SA IMI SPUNETI CA DACA TOTI CLIENTII AR CERE CEVA GRATIS ATI MURII DE FOAME,PENTRU CA NU V-AM CERUT SA IMI SCHIMBATI PIESE SAU SA IMI FACETI DIAGNOZA, V-AM CERUT O FOAIE CARE CERTIFICA UN ADEVAR :CA MASINA POATE FI DOTATA CU NISTE ANVELOPE ANUME PE CARE PRODUCATORUL LE-A RECOMANDAT......ADICA ... 3 RANDURI SCRISE SI O FOAIE LA IMPRIMANTA .

Tinand cont ca o diagnoza generala costa 100 ron iar 3 randuri scrise pe calculator 200 ron ,tind sa cred ca mult mai greu sa tastezi 30 de cuvinte decat sa faci o diagnoza la un autovehicul.....ca atare , "ALEATHEA" daca lucrezi la MOTOR AG, as propune ca pentru fiecare raspuns pe care il tastezi pe acest forum sa ii taxezi pe membrii care pun intrebari cu minim 200 ron..ca este tot un serviciu MOTOR AG prestat de un reprezentant al firmei... .e cam acelasi lucru...


MULT SUCCES !!!!...eu nu o sa mai pun intrebari aici ca poate ma trezesc dimineata cu vreo factura de la dvs . :twoup:
0

#25 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 20 July 2010 - 22:37

Pana la urma esti sau nu client al Motor AG? :twoup: . Masinile despre care vorbesti le-ai cumparat de la ei, sau le-ai reparat la ei?
0

#26 User is offline   baronu25 

  • fan BMW
  • Group: Members
  • Posts: 1781
  • Joined: 31-March 08
  • Gender:Male
  • Location:S O M A L I A
  • Interests:bmw , pretty woman! life

Posted 21 July 2010 - 00:18

ce-mi place cand o dati de gard si cand mergeti pe principiul sau zicala "vorba dulce mult aduce!" motor ag a tras un pic sa-si faca firma aici pe forum si cand au reusit si au clienti ii "cam doare in brisca" de serviciile prestate!
0

#27 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 21 July 2010 - 00:22

Buna gluma :) . Tu crezi ca si-au gasit macar un singur client pe forum :twoup: ?

Daca ar sta in baza userilor de pe forum ar trebui probabil sa se apuce de altceva.
0

#28 User is offline   dereglatu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 499
  • Joined: 03-April 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Posted 21 July 2010 - 11:25

View PostAleathea, on 20/Jul/2010, 11:44, said:

Buna ziua,
Referitor la problema expusa de dvs., pot confirma ca prima data acest certificat v-a fost emis gratuit ca si valoare adaugata la restul serviciilor oferite, insa plata pentru acest serviciu (eliberare autorizatie valabila RAR) este reglementata in normele de lucru ale Motor AG. Rugamintea mea este sa ne comunicati numele persoanelor (as dori sa le contactez) care spuneti ca au mai fost la noi si li s-a eliberat acest act la preturi diferite - noi eliberam Bon Fiscal / Factura pentru ORICE serviciu oferit clientilor, inclusiv pentru acesta. Nu discriminam clientii in nci un fel si nici nu practicam taxe care nu exista in alte service-uri sau care nu sunt reglementate.

Daca imi permiteti o mica corectie..... Eu sunt cel caruia i s-a cerut 300 RON pentru aceeasi "adeverinta".......insa nu mi-a trebuit acel serviciu....l-am considerat prea scump :)....aceeasi problema am ridicat-o si eu (inteleg si eu sa platesti un serviciu, e normal, dar suma de 300 RON.....:twoup:....) Am obtinut hartia, ulterior din Germania...am tradus-o si a fost "minunata" la RAR. (va dati seama ca a fost si un pic de ambitie la mijloc, asta ca sa evit discutiile eventuale generate de costul acetei operatiuni)

@ andrey_in.......normal ca tie ti-au cerut 200 RON....ca ai serie 3.....eu am seria 5.....la mine era mai scump..... Dar m-am dus "dincolo" ca dincolo era mai ieftin... :)


Stau si ma intreb.....daca pentru o foaie A4 cu niste specificatii care erau trecute oricum pe masina de fabricantul pe care il reprezinta Motor AG, au cerut intre 150 si 300 RON.......va puteti da, oare, seama cat cereau pe manualul de instructiuni al masinii???? ca ala are vreo 200 de pagini.......

(aici ar avea loc o intreaga polemica off-topic asupra necesitatii acestei hartii in romanica- dar care ridica o mica intrebare:Motor AG sau/si altii care francizeaza marci auto, chiar vor sa faca bani din orice e posibil, purtandu-se ca in capitalismul slabatic sau au/ n-au respectul fata de client/posesor al marcii pe care o reprezinta??)si aici e vorba numai de imagine, pentru ca imaginea vinde serviciile.Asta este, daca imi permiteti un mic, sa zicem, sfat @ Motor AG.Clientii trebuiesc multumiti, pentru ca salariile noastre (zic "noastre" pentru ca si eu sunt in bransa) stau in buzunarele clientilor. Nu e inca client? Nu.Dar poate fi... atunci sa-l tratam corect si sa nu il alergam cu factura......ca nu mai vine....

View Postbaronu25, on 21/Jul/2010, 01:18, said:

motor ag a tras un pic sa-si faca firma aici pe forum si cand au reusit si au clienti ii "cam doare in brisca" de serviciile prestate!

Permite-mi sa te contrazic....am mai lucrat cu Motor AG si, probabil voi mai lucra....Problema lor e "degringolada" de la receptie si nu profesionalismul celor "din spate".Eu am lucrat intr-o reprezentanta BMW in Germania si apoi in Spania, si am avut ocazia sa vad si sa invat. cei de la Motor AG chiar lucreaza "profi" .....ma refer la Service....
In fata la Public Relations e cam ca peste tot pe la noi.... balcanism......talciocareala.
Partea proasta e ca....ca si client intai ajungi la PR si daca nu ai dezamagiri, constati ca isi fac bine treaba.
0

#29 User is offline   Rhaziel 

  • Raspopit
  • Group: Members
  • Posts: 4107
  • Joined: 30-October 08
  • Gender:Male
  • Location:x=r-d => 2a-x=a-r+a-d

Posted 21 July 2010 - 11:39

View Postpaul, on 20/Jul/2010, 13:21, said:

View PostRhaziel, on 20/Jul/2010, 10:42, said:

legea reglementeaza astfel de "schimbari", daca acel comerciant oferea un serviciu gratuit iar apoi l-a transformat in contra-cost, sau pur si simplu schimba un pret, trebuie sa existe niste documente + PV de "schimbare/actualizare pret". Iar daca serviciul respectiv a fost acu-s 3 luni gratuit iar acum costa 200 de lei, i se putea spune clientului clar: "acest serviciu a fost gratuit, dar nu mai este". In cazul unei reclamatii la OPC pe acest temei, Oficiul va cere comerciantului documentele ce atesta schimbarea de pret.... astfel "o musca" ori cel care a dat documentul gratuit(daca era contra cost si inainte), ori cel care a cerut bani(daca era gratuit in continuare), ori nimeni daca serviciul a fost gratuit dar s-a transformat in contra-cost.

Nu este chiar asa. Ce zici tu se aplica, in oarecare masura, DOAR in cazul vanzarii cu amanuntul, pe baza de bon fiscal. Ceea ce nu este cazul nostru.
Oricum, nici in cazul vanzarii cu amanuntul nu are treaba decat fiscul, nu altcineva. Scopul este limitarea evaziunii, nu protectia clientului :twoup: .


ok, cine o avea treaba, egal, dar e ilegal sa taxezi sau nu, aleator, dupa bunul plac pentru acelasi serviciu!
ori a comis o ilegalitate cel care a dat foaia gratis, ori cel care a cerut 200 de lei, ori ambii au fost in lege, dar intre cele doua momente trebuie sa existe un act doveditor schimbarii de tarif! altfel, hai sa taxam toti dupa cum ii sta cravata clientului...

intradevar, poti s-o dai ca bonus pe langa alte servicii, dar oricum trebuie sa apara ca "reducere" undeva! ...daca nu-i spui omului "foaia asta o primiti gratuit ca bonus pentru ca ati apelat la noi pt celelalte servicii" ...n-are de unde sa stie cum de i-ai dat-o gratuit


si apropo, de la reprezentanta Opel din Arad, am obtinut acelasi tip de "adeverinta" in mod gratuit... n-a trebuit sa platesc nimic.(pentru o masina din 92, care lor nu le-a calcat vreodata poarta service-ului) ...aici deja tine de preocuparea asupra imaginii, reprezentantele au ca scop primordial intretinerea sau imbunatatirea imaginii, zic eu.

daca ar fi dupa mine, orice client (cat de cat fidel) al reprezentantei, dupa o "investitie" mai mare in service(de ex), mi s-ar parea frumos sa se trezeasca cu aceasta foaie pusa frumos in cartea service a masinii, ori o cere ori n-o cere clientul, ar fi o dovada de preocupare pentru client, nu doar de profit.

This post has been edited by Rhaziel: 21 July 2010 - 11:51

0

#30 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10943
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 21 July 2010 - 11:50

View PostRhaziel, on 21/Jul/2010, 12:39, said:

si apropo, de la reprezentanta Opel din Arad, am obtinut acelasi tip de "adeverinta" in mod gratuit... n-a trebuit sa platesc nimic.


In mod sigur e o chestie legata de bunavointa , ca si in cazul testerului cand te pot factura o ora sau doar o jumatate de ora . Am vazut ambele cazuri pt o treaba de max 10 min , adica o verificare , resetare eroare .
0

#31 User is offline   Rhaziel 

  • Raspopit
  • Group: Members
  • Posts: 4107
  • Joined: 30-October 08
  • Gender:Male
  • Location:x=r-d => 2a-x=a-r+a-d

Posted 21 July 2010 - 11:52

din cate stiu nu poti fi taxat pe fractiune de ora in prima ora :twoup:
0

#32 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10943
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 21 July 2010 - 11:58

View PostRhaziel, on 21/Jul/2010, 12:52, said:

din cate stiu nu poti fi taxat pe fractiune de ora in prima ora :twoup:



eeee nu , se poate orice , am avut facturi pe ambele sume . Scria clar 30 min tester adica exact jumatate din suma pt o ora test .
0

#33 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 21 July 2010 - 13:02

View PostRhaziel, on 21/Jul/2010, 12:39, said:

[...] dar e ilegal sa taxezi sau nu, aleator, dupa bunul plac pentru acelasi serviciu!

Ilegal nu este in niciun caz. Poti sa zici ca nu e moral, nu e echitabil, dar in niciun caz ilegal.
Comerciantul este liber sa-si stabileasca preturile. Dupa cum am mai zis, trebuie sa anunti de schimbarea preturilor doar in cazul vanzarii cu amanuntul a produselor din magazin. In rest, poti vinde cu ce pret doresti, si e normal sa fie asa.
0

#34 User is offline   Rhaziel 

  • Raspopit
  • Group: Members
  • Posts: 4107
  • Joined: 30-October 08
  • Gender:Male
  • Location:x=r-d => 2a-x=a-r+a-d

Posted 21 July 2010 - 13:34

pai nu e ilegal in cazul in care aplici o reducere, dar aceea trebuie sa fie marcata undeva...

deja ne indepartam de subiect, de la gratis la 200 de lei e cu totul altceva! plus ca in mod normal acea foaie, care de fapt e un fel de adeverinta, trebuie inregistrata la ei... sunt curios cum prima a putut fi inregistrata fara incasare iar a doua s-ar fi inregistrat alaturi de incasare...

This post has been edited by Rhaziel: 21 July 2010 - 13:35

0

#35 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5352
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 21 July 2010 - 14:46

View PostRhaziel, on 21/Jul/2010, 14:34, said:

pai nu e ilegal in cazul in care aplici o reducere, dar aceea trebuie sa fie marcata undeva...

deja ne indepartam de subiect, de la gratis la 200 de lei e cu totul altceva! plus ca in mod normal acea foaie, care de fapt e un fel de adeverinta, trebuie inregistrata la ei... sunt curios cum prima a putut fi inregistrata fara incasare iar a doua s-ar fi inregistrat alaturi de incasare...

si a 3-a ar fi fot incasata cu 300 de lei daca clientul "si-o lua".....
legal-ilegal nu e fair-play...eu vin si iau moca foaia si altul contra a 200 de lei.
si nu o bagati pe aia ca este client unul si unul nu.daca eu sunt client si celui de la birou nu ii place fata mea sigur ma taxeaza...
0

#36 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 21 July 2010 - 17:01

Faptul ca esti sau nu client este singurul lucru care ar putea conta. Comerciantul este liber sa-ti ofere bonusuri sau nu, in functie de orice criterii doreste el. Nu aici este problema.

Nici macar pretul nu poate fi contestat. Ca e mare, ca e mic, el decide. Daca e prea mare nu i se va mai solicita acel serviciu. Si poate exact asta doreste. Nu vrea sa faca hartia aia (ca nu are chef, ca nu are un om pe care sa-l scoata de la altceva ca sa faca hartii - fie si 5 minute) si a pus un pret prohibitiv ca lumea sa renunte.
Este evident ca nu din asemenea hartii face cifra de afaceri.

E interesant cum sfatuim noi aici ce servicii sa presteze gratis altul :twoup: . Cand nu te costa nimic, nici bani si nici timp, e usor sa apreciezi ce trebuie sa faca altul moca.
0

#37 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10943
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 21 July 2010 - 17:34

View Postpaul, on 21/Jul/2010, 18:01, said:

E interesant cum sfatuim noi aici ce servicii sa presteze gratis altul :twoup: . Cand nu te costa nimic, nici bani si nici timp, e usor sa apreciezi ce trebuie sa faca altul moca.


Un tarif standard ar rezolva problema . Si nici nu ar mai rade nimeni de nimeni ...
0

#38 User is offline   chas3 

  • 4x4=16
  • Group: Contributors
  • Posts: 3152
  • Joined: 02-November 04
  • Gender:Male

Posted 21 July 2010 - 18:28

Gluma gluma, paul, dar mai ai putin si te angajezi la ei, pe PR macar. :twoup:
0

#39 User is offline   Alex_wly 

  • RWD Driver
  • Group: Members
  • Posts: 5352
  • Joined: 19-May 09
  • Gender:Male
  • Location:TGV

Posted 21 July 2010 - 18:33

View PostMyx, on 21/Jul/2010, 18:34, said:

View Postpaul, on 21/Jul/2010, 18:01, said:

E interesant cum sfatuim noi aici ce servicii sa presteze gratis altul :twoup: . Cand nu te costa nimic, nici bani si nici timp, e usor sa apreciezi ce trebuie sa faca altul moca.


Un tarif standard ar rezolva problema . Si nici nu ar mai rade nimeni de nimeni ...

exact.fie el si 500 de lei.sa fie standard pentru toata lumea.in cazul in care masina este cumparata de la ei as fi de acord sa elibere pt acea masina hartia minune gratis.
0

#40 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12190
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 21 July 2010 - 19:35

pai au spus: este STANDARD ! :twoup:

View PostAleathea, on 20/Jul/2010, 11:44, said:

Asa cum ati fost informat si la sosirea la noi in service, acest document se elibereaza contra unei taxe de 200 lei (tva inclus). [...]

...acest certificat v-a fost emis gratuit ca si valoare adaugata la restul serviciilor oferite, insa plata pentru acest serviciu (eliberare autorizatie valabila RAR) este reglementata in normele de lucru ale Motor AG.


Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • This topic is locked

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro