Jump to content

E46 - Nu se mai opreste ventilatorul


Recommended Posts

Problema la E46. Nu se mai opreste ventilatorul, nici dupa oprirea motorului. Ca sa-l opresc a trebuit sa scot mufa de la el. A doua zi dimineata, cu motorul rece, nici nu am bagat cheia in contact, am conectat mufa si a pornit ventilatorul. Mufa respectiva are 3 fire: +, - si un fir de comanda de culoare negru cu verde. Am masurat respectivul fir si am tensiune pe el. Deci problema este pana la ventilator, nu la modulul acela de pe el.

Tin sa precizez ca problema a aparut un urma porniri succesive a climei de 2-3 ori deoarece mi se parea ca nu sufla destul de rece.

Am rugamintea daca cineva s-a mai confruntat cu problema respectiva, sa imi spuna si mie ce e de facut, daca nu o sa merg la un service.

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Problema la E46. Nu se mai opreste ventilatorul, nici dupa oprirea motorului. Ca sa-l opresc a trebuit sa scot mufa de la el. A doua zi dimineata, cu motorul rece, nici nu am bagat cheia in contact, am conectat mufa si a pornit ventilatorul. Mufa respectiva are 3 fire: +, - si un fir de comanda de culoare negru cu verde. Am masurat respectivul fir si am tensiune pe el. Deci problema este pana la ventilator, nu la modulul acela de pe el.

Tin sa precizez ca problema a aparut un urma porniri succesive a climei de 2-3 ori deoarece mi se parea ca nu sufla destul de rece.

Am rugamintea daca cineva s-a mai confruntat cu problema respectiva, sa imi spuna si mie ce e de facut, daca nu o sa merg la un service.

Multumesc

Salut,problema cu ventilatorul tau vine de la termostat,Schimba-l cu unul nou si totul revine la normal.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
pana la urma care a fost problema??? si la mine mi s-a intamplat asta de 2 ori si nu stiu de la ce este, am scos mufa ventilatorului,am bagat-o la loc si nu a mai pornit apoi..imi este teama sa nu faca la fel si sa imi termine bateria asa din senin.
Link to comment
Share on other sites

Adi se pare ca nu mai vrea sa ne spuna ce si cum.E boala la modul de ventilatoare cel de pe ventilator.

Se poate masura intrarea si cu iesirea si daca sunt in sarma e evident ce sa intamplat.

ASA E NU VREA SA NE SPUNA PANA LA URMA CARE A FOST PROBLEMA CU VENTILATORUL. NICI EU NU AM REZOLVAT-O PANA ACUM. STAU CU MUFA SCOASA CA ALTFEL IMI TERMINA BATERIA. :twoup: :)

Link to comment
Share on other sites

AM CITIT SI RASCITIT TOT TOPICUL ACESTA, LA MINE ESTE DISEL, BAIETII AU PROBLEME PT BENZINARE. SONDA DE PRESIUNE DE PE AC AM VERIFICAT-O , DACA-I SCOT MUFA SE OPRESTE AC IMEDIAT, SENZOR DE TEMPERATURA NU IL GASESC, NU E PE FURTUNUL DINTRE RADIATOR SI MOROR CA LA BENZINARE ( DACA IMI DAI TU UN INDICIU POATE IL CAUT SI IL GASESC).

CURENT VINE PE FIRUL EXCITATOR(AL TREILE CEL SUBTIRE) CAND PORNESC MOTORUL. CAND IL OPRESC NU MAI VINE CURENT PE CEL SUBTIRE, ORICUM VENTILAT STA PERMANENT SUB TENSIUNE PRIN CELELALTE 2 FIRE GROASE.ACUM DE 2 ZILE NU SE MAI OPRESTE DELOC VENTILATORUL, STA CONTINUU PORNIT.

MULTUMESC ANTICIPAT!!!

 

OFF, AM CITIT SI PE AL DOILEA, AM CITIT TOT DAR NU AM RAMAS LAMURIT DIN NICI UNUL PT CA NU AM SENZORII AIA LA FEL CA BAIETII!!! O SA INCERC SA MERG LA UN TESTER, PROBLEMA E CA EU LUCREZ SI NU PREA AM TIMP SA MERG IN TIMPUL SAPTAMANII, SI AS FI INCERCAT SA O REPAR EU SINGUR.

Edited by sorynvl
Link to comment
Share on other sites

nu mai scrie cu MAJUSCULE !!! este foarte obositor de citit un astfel de text... :twoup:

 

in alta ordine de idei, daca tot ai rascitit topicul acela, ai fi vazut ca pe langa cele 2 piese posibil defecte, mai exista si posibilitatea defectarii modulului de la ventilator ...

 

incearca sa pui un alt electroventilator pe masina ta (nu e nevoie sa demontezi pe al tau, doar pui mufa de pe unul pe celalalt), si daca iti ramane si asta pe continuu, inseamna ca ai scapat de ceea ce doare mai tare... schimb de electroventilator !

 

asa ca te intorci iarasi la senzorul de temperatura sau cel de presiune in AC...

Link to comment
Share on other sites

Da un aprat de masura ai?Daca nu ia unu e bun la casa omului.Da jos ventilatorul dureaza 5 minute are numa niste dopuri de plastic si iese pe sine in sus.Si masuara cele doua fire groase,trebuie sa fie unu continu altul nu altu devine continu numa cand este nevoie adica temperatura ,presiune freon etc.Nu stiu cum sa explic ca sa ma intelegi.

Ar mai fi o cale dar nu sunt sigur de ea Daca tai firul subtire teoretic ar trebui sa se opreasca daca e ok modulul dar iarasi e posibil sa plece pt ca a intrat in avarie ca nu vede ecu.

Asa ca ia de masoara firele alea groase daca vrei te pot ajuta si verbal la telefon nr e in semnatura.

Succes

Link to comment
Share on other sites

Ar mai fi o cale dar nu sunt sigur de ea Daca tai firul subtire teoretic ar trebui sa se opreasca daca e ok modulul dar iarasi e posibil sa plece pt ca a intrat in avarie ca nu vede ecu.

 

E riscant, ca si la bombe. Daca nu tai firul corect sar putea sa faca boom. Deci grija ce fir taiati.

Glumesc si :twoup: eu.

Link to comment
Share on other sites

Da un aprat de masura ai?Daca nu ia unu e bun la casa omului.Da jos ventilatorul dureaza 5 minute are numa niste dopuri de plastic si iese pe sine in sus.Si masuara cele doua fire groase,trebuie sa fie unu continu altul nu altu devine continu numa cand este nevoie adica temperatura ,presiune freon etc.Nu stiu cum sa explic ca sa ma intelegi.

Ar mai fi o cale dar nu sunt sigur de ea Daca tai firul subtire teoretic ar trebui sa se opreasca daca e ok modulul dar iarasi e posibil sa plece pt ca a intrat in avarie ca nu vede ecu.

Asa ca ia de masoara firele alea groase daca vrei te pot ajuta si verbal la telefon nr e in semnatura.

Succes

 

 

 

multumesc ,asa explicatie imi place si mie, am intels la ce te referi.stiu ca firul subtire este un excitator ca sa ii zicem asa, care da comanda, am o lampa de cointrol, o sa imi iau si un aparat de masura. o sa incerc cu deconectarea firului subtire sa vedem atunci ce se intampla daca i se opreste comanda. multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

:) :twoup: :twoup: Bombe nu aici nu acum.Firul subtire e un simplu fir pe care il folosete ecu pt a comanda ventilatoarele nu am studiat niciodata ce fel de semnale da dar cu prima ocazie voi studia si o sa va spun nu ar trebui sa fie complicat

Ar mai fi o cale dar nu sunt sigur de ea Daca tai firul subtire teoretic ar trebui sa se opreasca daca e ok modulul dar iarasi e posibil sa plece pt ca a intrat in avarie ca nu vede ecu.

 

E riscant, ca si la bombe. Daca nu tai firul corect sar putea sa faca boom. Deci grija ce fir taiati.

Glumesc si :twoup: eu.

Link to comment
Share on other sites

multumesc claudiu turatu.am masurat "continuitatea circuitului pe cele 2 fire groase, intrat-iesit din modul, da continuitate permanenta pe ambele. deci, in concluzie 90 % este de vina modulul . ramane sa caut alt modul. sti cumva, se potriveste si altfel de modul, de exemplu de la benzinare sau alte motoare, nu neaparat 318d???modulul meu este in cutiuta neagra, marca bosh. Edited by sorynvl
Link to comment
Share on other sites

daca ai ventilator cu 6 pale (si cred ca de-ala ai), vei avea nevoie de modul "in cutiuta neagra"...

 

daca ai ventilator cu 7 pale, ai nevoie doar de modul "in cutiuta gri metal"...

 

nu ma intreba care-s diferentele, caci nu le stiu exact... asa am gasit explicat si pe un forum german, asa iti spun si eu...

 

de ex. mie nu imi pornea CONTINUU (cum facea cel de pe masina) modulul gri metal...

 

vezi aici imaginile cu cele doua ventilatoare :twoup:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?s=&...t&p=1107125

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.