BMWClub: Aici puteti adresa intrebari conducerii Contempo Cars Brasov - BMWClub

Jump to content

  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Aici puteti adresa intrebari conducerii Contempo Cars Brasov

#1 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 19 August 2010 - 06:54

Aici puteti adresa intrebari conducerii Contempo Cars Brasov
0

#2 User is offline   Rares 

  • fencer
  • Group: Members
  • Posts: 6357
  • Joined: 10-October 07
  • Gender:Male
  • Location:B R A S O V
  • Interests:B M W

Posted 22 August 2010 - 09:32

View PostContempo Cars Brasov, on 22/Aug/2010, 10:15, said:

View PostRares, on 22/Aug/2010, 02:46, said:

Sincer, nu stiu cine e in spatele acestui user "Contempo Cars Brasov", dar nici nu ma intereseaza, ideea e ca de cate ori m-am dus cu o problema (si am fost de cateva ori) cei de la Contempo Brasov, prin angajatii lor, mi-au facut o impresie proasta, iar felul lor de a trata clientii este execrabil. Asta ca sa folosesc un limbaj decent. Asta e primul lucru care conteaza intr-o reprezentanta. Apoi faptul ca vopsiti masinile unde le vopsiti nu ma face sa va recomand ca un service ok pt tinichigerie.


Poate ca ai dreptate (de aceea am si subliniat ca s-a schimbat ceva in ultimul timp).As vrea daca doresti sa transferam discutiile in sectiunea dealeri.Poate schimbam ,,ceea ce tie nu ti-a placut ,,si ce ,,noi nu am vazut,,.
Avem ocazia sa auzim si alte pareri chiar daca unele sunt negative pentru noi numai asa putem indrepta lucrurile.
Si acesta o fac pentru toti cei care alaturi de BMW-ul lor au ajuns sa gandeasca altfel. Un mod de viata nu numai o masina .
In spatele acestui user sta persoana responsabila pentru ceea ce se intampla la Contempo Cars Brasov .(Alexandru Hubert)

mi-ar placea si mi-as dori sa aveti dreptate si sa se fi schimbat ceva. sper ca data viitoare cand voi ajunge la dvs sa fiu surprins intr-un mod placut.
0

#3 User is offline   Netcrusher 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 84
  • Joined: 19-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Arad

Posted 22 August 2010 - 12:49

Imi puteti spune istoricul masinii care figureaza in bazele de date de la BMW, daca va dau seria de sasiu? Sunt din Arad, deci n-am nici o sansa sa ajung pe la reprezentanta...
0

#4 User is offline   shmily 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 62
  • Joined: 07-July 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 03 September 2010 - 21:53

Nu stiu daca conteaza unde vopsesti masina...(nu cred ca se vopsesc in parc, nici la coltul blocului...) ci conteaza calitatea lucrarii.. Atata timp cat nu exista urme, prelinsaturi sau alte defecte... eu cred ca er trebui sa fim multumiti.

Multumim domnului Hubert pentru tot ce face pentru BMW.
0

#5 User is offline   hornetb 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1131
  • Joined: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Severin

Posted 25 September 2010 - 12:22

Buna ziua,

Nu stiu daca s-a mai intrebat pe aici sau nu, dar intreb eu. La dumneavoastra este permis sau ati putea permite accesul clientului in service, ca acesta sa poata sta langa masina sa in timpul efectuarii unor operatiuni ?:twoup: Sigur, frumos, de bun simt, nu ma misc, nu ma invart, nu deranjez lucratorul :)
O sa-mi spuneti ca nu probabil, ca n-as fi in siguranta acolo. Nu este nicio problema, semnez ca-mi asum raspunderea si ca pot sa si mor acolo, e vina mea daca-mi sare vreun burghiu in cap :twoup:. O sa-mi spuneti si ca niciunde in alta tara nu se intampla asta. O sa va raspund ca niciunde in alta tara n-am auzit de manevre facute, gen piese neschimbate, piese luate bune de pe masina si puse altele aproape defecte, etc.
Probabil c-o sa-mi spuneti si ca sunt camere eventual si pot vedea pe un monitor din sala de asteptare, dar ce se vede pe care e ceva in mare, in general, nu poti distinge una sau alta, nu mare lucru.

Sa nu ma intelegeti gresit, nu va acuz si n-am auzit vreodata ca s-a intamplat ceva de genul la dvs. in service. Doar ca as vrea si mi s-ar parea normal sa stau langa masina sa pot vedea ce se face acolo. Si cred ca nu numai mie.

Cu siguranta ati avea mult mai multi clienti asa (nu ca fara mine sau altii care vor sa stea langa masina n-ati avea :twoup: ) si ar veni omul cu drag si cu incredere! Asa, cand eu stiu ca-mi las masina si nu stiu daca si ce se intampla cu ea acolo...

Sper ca n-am deranjat prea tare cu aceasta intrebare ! :twoup:
Va multumesc!

P.S. Poate un moderator ar putea daca ar vrea sa fac un sondaj, sa vedem cati ar vota ca nu-i intereseaza sa stea langa masina si sa vada si cati ar vrea asta, ca mine. Sunt ferm convins ca peste 70 % au aceeasi dorinta, de a sta langa masina. Daca n-o sa fie asa, o sa-mi cer scuze si-o sa ma retrag intr-un colt. :twoup:
0

#6 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 25 September 2010 - 19:39

Buna seara
Nu ma supar deloc si ma bucur ca ati ridicat aceasta problema.
Intrebarea pe care ati adresat-o o aud zilnic de la foarte multe persoane. Sa stiti ca nu ma deranjeaza si chiar agreez si eu aceasta idee. Asta se intampla datorita faptului ca nu am nimic de ascuns si chiar cred ca si dvs. ca transparenta este cea mai credibila atunci cand vezi cu ochi tai ceea ce vrei sa vezi.
Multi dintre clientii care au cerut expres acest lucru (la noi) au fost invitati in service langa masina pentru a se convinge ca totul este asa cum doresc ei.
Nu se pune problema ca sare un burghiu sau etc. acestea sunt cuvinte de scuza din partea colegilor care incearca sa respecte niste regulamente si nu vor sa jigneasca clientul.
Adevaratele motive sunt urmatoarele (va spun din experienta si unele sunt lucruri reale).
1) mecanicul ca si orice om care este supravegheat direct de cineva cand lucreaza se teame sa nu greseasca. Acest lucru creeaza un stress suplimentar si se pot face greseli.( nu este o scuza este realitate puteti sa discutati cu orice mecanic si o sa vedeti ca am dreptate indiferent de firma).
2)multi clienti( nu toti) care cer expres sa stea langa masina au si alte probleme pe care vor sa le semnaleze direct mecanicului si aceste se fac in afara comenzi de atelier ceea ce aduce prejudicii ambelor parti(mecanicul nu mai respecta timpul normat si nu se mai incadreaza intervalul orar atribiut lucrarii)
3)unii clienti doresc sa ia contact direct cu mecanicul din dorinta de a colabora pe viitor direct cu acesta.Chiar daca intentia nu este aceasta se practica din cand in cand.
4)se considera ca exista un contract intre cele doua parti client si service care se respecta si din acest motiv trebuie sa existe incredere ,de aceea se ofera garantie pentru a nu face lucrarea numai pana la plecarea din service. Clientul are toate parghiile pentru a-si apara dreptul la calitatea lucrarii pentru pretul platit prin apelarea la inspectorii ANPC sau la instanta.
5) Indiferent de documentul pe care-l semnati la intrarea in service (ca va asumati raspunderea pentru orice accident) tot responsabilul locului de munca este cel care raspunde legal in cazul unui accident asa ca documentul semnat de dvs. este null in cazul unei cercetari ulterioare.
Concluzia:
Eu personal consider ca fiecare client are treburi mult mai importante de facut decat sa stea langa masina atunci cand este in service (nu sunt impotriva dar trebuie sa mai lucram la cultura de ambele parti ca sa avem transparenta totala) si ca noi cei care ne ocupam de reparatii suntem direct responsabili pentru toate prejudiciile aduse in cazul in care reparatiile nu se fac corespunzator.De aceea trebuie castigata increderea intre cele doua parti client si service. Daca aceasta incredere exista atunci si clientul este servit corespunzator din respect si service-ul primeste rasplata prin aprecierea muncii depuse.

PS. am avut un caz in 2006 in care clientul a cerut schimb de placute de frana si in portbagaj avea amortizoare,discuri de frana si ulei motor.
a cerut expres sa stea langa masina ca sa fie sigur ca totul se face corect. Mecanicul a primit o suma de bani in buzunar si a aceptat inlocuirea pieselor in timp record 3 ore chemandu-si in ajutor un alt coleg.
Rezultatul la final: clientul a fost informat ca la masina s-a inlocuit si o parte din piesele aflate in portbagaj si invitat sa plateasca factura integrala.A inceput scandalul ca el nu a cerut acest lucru si s-a facut verificarea camerelor video care au aratat realitate.Va dati seama in ce situatie a fost pus .A platit factura imediat. Dupa 5 min acel mecanic a fost dat afara si era cat pe ce sa ia bataie de la colegii lui care l-au ajutat cu 10 min inaite . Concluzia o trageti dvs.
1

#7 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 10210
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 25 September 2010 - 20:10

View PostContempo Cars Brasov, on 25/Sep/2010, 20:39, said:

. Concluzia o trageti dvs.

Concluzia mea ar fi ca nu vad o problema in faptul ca mecanicul si clientul se vad la o bere sau fac altceva dupa orele de program . In schimb se poate cotrola f bine ce se intampla in service dpdv al manoperei exact ca in cazul prezentat mai sus . De ambele parti poate exista fairplay si in primul rand angajatul controleaza situatia . Nu poti obliga pe nimeni sa faca ceva daca nu vrea . In fine , e bine ca exista transparenta si tocmai din cauza acelui gen de mecanic , dispus la orice, au aparut si genul de situatii care ne fac sa evitam reprezentantele . Dar tot timpul e loc de mai bine :twoup:
0

#8 User is offline   Alex4Tuning 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1274
  • Joined: 30-December 06
  • Gender:Male

Posted 25 September 2010 - 20:24

Cu fairplay-ul e cam greu in Romania,mecanicul ala daca poarta o conversatie pe timpul lucrarii cu clientul mai mult ca sigur isi lasa un numar de telefon sau recomanda un alt service pentru ca asa e in Romania,daca e platit la salariu fix si nu + comison per client recomanda un service de unde isi mai scoate si un ban pentru fiecare client adus,sau multi isi deschid propriul service si pleaca cu baza de clienti de unde au lucrat,altii stau la casa au curte si pentru lucrari simple recomanda solutia asta,lasa ca-ti repar eu x in timpul liber mai fac si eu un ban,nu te du la service ca e scump.

Practic mecanicul isi formeaza o baza de clienti pe spatele si brand-ul service-ului unde lucreaza.

Nu generalizam dar Romanii in general sunt lacomi,parsivi,degeaba le dai salariu foarte bun ca ei tot cauta sa te faca,ca sa functioneze un business trebuie sa se aplice legi nescrise made in Ro,degeaba ne uitam noi la vestici ca aia sunt de pe alta planeta.
0

#9 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 25 September 2010 - 20:30

Foarte bine punctat.
Nu am zis ca este o problema dar da ocazia la a incalca niste principii ( si nu o luati ca regula era exemplu din 2006 care a fost foare bun ca lectie).Nu cred ca acest lucrau va face sa ocoliti reprezentantele( poate aces mecanic lucreaza intr-un garaj unde multi isi fac reparatii si daca a incalcat un principiu candva atunci poate sa o faca zilnic si nimeni nu poate sa-l controleze deca clientul care trebuie sa stea langa el sa fie sigur ca face treaba de calitate.).Uni reusesc alti nu (dar asta nu este treaba noastra si nu vreau sa-i jignesc pe cei care lucreaza in ateliere private nu sunt toti la fel si chiar am intalnit baieti buni.Am inteles perfect ideea trebuie transparenta si asta ne ajuta pe toti.
0

#10 User is offline   Rhaziel 

  • Raspopit
  • Group: Members
  • Posts: 4107
  • Joined: 30-October 08
  • Gender:Male
  • Location:x=r-d => 2a-x=a-r+a-d

Posted 25 September 2010 - 20:57

Quote

PS. am avut un caz in 2006 in care clientul a cerut schimb de placute de frana si in portbagaj avea amortizoare,discuri de frana si ulei motor.
a cerut expres sa stea langa masina ca sa fie sigur ca totul se face corect. Mecanicul a primit o suma de bani in buzunar si a aceptat inlocuirea pieselor in timp record 3 ore chemandu-si in ajutor un alt coleg.
Rezultatul la final: clientul a fost informat ca la masina s-a inlocuit si o parte din piesele aflate in portbagaj si invitat sa plateasca factura integrala.A inceput scandalul ca el nu a cerut acest lucru si s-a facut verificarea camerelor video care au aratat realitate.Va dati seama in ce situatie a fost pus .A platit factura imediat. Dupa 5 min acel mecanic a fost dat afara si era cat pe ce sa ia bataie de la colegii lui care l-au ajutat cu 10 min inaite . Concluzia o trageti dvs.


sa inteleg ca cele 3 ore erau alocate schimbului de placute?????? :twoup:
vi se par 3 ore timp record pentru schimbarea amortizoare+discuri+ulei? oricum imi vone greu sa cred ca acel mecanic a avut tupeul sa schimbe in mod "nedeclarat" 4 telescoape, 4 discuri si ulei... ori era foarte prost platit... ori era un obicei mai vechi evoluat prea mult...

no comment!

oare sa intreb cat costa ora de manopera? ...la nivel european, desigur? iar remuneratia mecanicului? ...pai...la nivel romanesc... si va asteptati sa nu lucreze pe langa???

This post has been edited by Rhaziel: 25 September 2010 - 21:01

0

#11 User is offline   hornetb 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1131
  • Joined: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Severin

Posted 26 September 2010 - 01:08

Buna seara,

Va multumesc pentru raspunsul acordat intr-un timp atat de scurt, tinand cont ca este/a fost sambata seara.
"Sa stiti ca nu ma deranjeaza si chiar agreez si eu aceasta idee." - Care idee, faptul ca intreb sau agreati faptul ca omu` sa stea langa masina cat se lucreaza la ea ?:twoup: Ar fi bine daca ati agrea a doua treaba.

Referitor la motive:

1) mecanicul ca si orice om care este supraveghiat direct de cineva cand lucreaza se teame sa nu greseasca. Acest lucru creeaza un stress suplimentar si se pot face greseli.( nu este o scuza este realitate puteti sa discutati cu orice mecanic si o sa vedeti ca am dreptate indiferent de firma).

Posibil, dar n-ar sta nimeni cu ochii fix pe el, ca si eu cand ma duc la un super baiat care-mi schimba placutele, etc, nu stau fix cu ochii pe el, ca stiu ca l-ar deranja, ma invart pe acolo, una alta. Oricum, as prefera sa greseasca din aceasta cauza si mi-as asuma acest risc, decat sa "greseasca" altfel.

2) multi clienti( nu toti) care cer expres sa stea langa masina au si alte probleme pe care vor sa le semnaleze direct mecanicului si aceste se fac in afara comenzi de atelier ceea ce aduce prejudicii ambelor parti(mecanicul nu mai respecta timpul normat si nu se mai incadreaza intervalul orar atribiut lucrarii)

Chestia asta se poate preveni foarte simplu, la modul ca acelui client care are pretentia de a sta langa masina i se poate pune in vedere acest fapt, mecanicul poate purta pe uniforma un microfon, ceva, iar in cazul in care clientul face asa ceva, ceva interzis si pentru care a fost avertitzat, atunci sa poata fi dat afara, mi se pare corect.

3) unii clienti doresc sa ia contact direct cu mecanicul din dorinta de a colabora pe viitor direct cu acesta.Chiar daca intentia nu este aceasta se practica din cand in cand.

Daca cineva chiar vrea asta, se poate rezolva fara nicio problema, orasul e mic, lumea se mai stie, poti ruga pe cineva de acolo sa-ti dea un numar de-al lui daca e, il poti astepta dupa program, s.a.m.d. , iar pentru a preveni o chestia ca asta, se poate aplica la fel, treaba de la pct. 2.

4) se considera ca exista un contract intre cele doua parti client si service care se respecta si din acest motiv trebuie sa existe incredere ,de aceea se ofera garantie pentru a nu face lucrarea numai pana la plecarea din service. Clientul are toate parghiile pentru asi apara dreptul la calitatea lucrarii pentru pretul platit prin apelarea la inspectorii ANPC sau la instanta.

Nu-mi fac nicio problema ca daca vin pentru operatiunea X, acea operatiune n-o sa fie bine efectuata. Exagerez poate, dar nu puteti spune ca e imposibil ca un mecanic sa ia o alta piesa (care n-are nicio legatura cu operatiunea pentru care a fost introdusa masina in service) buna de pe masina la care lucreaza si sa puna alta aproape defecta de la alta, facand un mic schimb.

5) Indiferent de documentul pe care-l semnati la intrarea in service (ca va asumati raspunderea pentru orice accident) tot responsabilul locului de munca este cel care raspunde legal in cazul unui accident asa ca documentul semnat de dvs. este null in cazul unei cercetari ulterioare.

E discutabil si daca s-ar dori, s-ar gasi solutia perfect legala.


Concluzia dvs:
Eu personal consider ca fiecare client are treburi mult mai importante de facut decat sa stea langa masina atunci cand este in service (nu sunt impotriva dar trebuie sa mai lucram la cultura de ambele parti ca sa avem transparenta totala) si ca noi cei care ne ocupam de reparatii suntem direct responsabili pentru toate prejudiciile aduse in cazul in care reparatiile nu se fac corespunzator.De aceea trebuie castigata increderea intre cele doua parti client si service. Daca aceasta incredere exista atunci si clientul este servit corespunzator din respect si service-ul primeste rasplata prin aprecierea muncii depuse.

Concluzia mea:
Cu riscul de fii putin nesuferit, va rog sa ma lasati pe mine sau pe oricare alt client sa-si aleaga prioritatile sau sa stabileasca ce-i mai important pentru el. Eu personal nu-s din Brasov, dar vin saptamanal acolo si atunci cand vin, am suficient timp sa stau langa masina. Eu personal n-am alta treaba :) Degeaba spuneti ca sunteti responsabili, sunteti responsabili pentru schimbul de placute (dau ca exemplu, sa zicem ca pentru asta vin), dar ce raspundere aveti sau cum pot eu dovedi sau de unde pot eu stii ca, daca peste o saptamana imi pica electromotoru` sau turbina sau eu mai stiu ce alta piesa, de unde stiu eu ca nu mi-a fost inlocuita acea piesa ? Desigur, slabe slabe sanse, dar exista. Iar cu increderea, intre cele doua parti, noi clientii n-am avea cu ce sa va pacalim, dvs. nu ne incredintati noua nimic, noi lasa masina "dupa gard" si nu stim ce faceti acolo la ea :twoup:

Iar in legatura cu P.S. - ul, cu portbagajul, sunt de acord cu verificarea masinii, a portbagajului, ba chiar a buzunarelor, inainte de intrarea in service. :twoup:

"Am inteles perfect ideea trebuie transparenta si asta ne ajuta pe toti." - si cum propuneti sa realizati aceasta transparenta, pot sta langa masina ?:twoup:
0

#12 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 26 September 2010 - 17:57

deci in concluzie (astazi)
Nu montam nici microfoane,nici nu cautam in buzunare si nici nu dam afara clientii.Aplicam procedura de mai jos.

"Am inteles perfect ideea trebuie transparenta si asta ne ajuta pe toti." - si cum propuneti sa realizati aceasta transparenta, pot sta langa masina ?

O sa ma straduiesc ca de fiecare data cand veti veni la noi sa va respect dorinta (cu conditia Sigur, frumos, de bun simt, nu ma misc, nu ma invart, nu deranjez lucratorul ) .
Regula se va aplica incepand de maine pentru toti clientii.
Daca incalcati aceasta regula veti fi sanctionat cu interzicerea accesului in service in timpul efectuarii reparatiilor la masina dvs.Regula se va aplica si la ceilalti clienti daca este incalcata de minim 3 persoane.
Este ok acum?
Va astep pe la noi .
Va rog sa ma cautati ma numesc Alexandru Hubert
Sa nu o luati ca gluma si nici ca bataie de joc, chiar vreau sa fac un experiment sa vedem cat tine?
0

#13 User is offline   Rares_CJ 

  • FUN
  • Group: Banned
  • Posts: 2276
  • Joined: 18-September 08
  • Gender:Not Telling
  • Location:www
  • Interests:15%

Posted 26 September 2010 - 18:07

O initiativa demna de toata lauda!
Uite ca, pana la urma, cu un pic de bunavointa, se pot face anumite concesii..
0

#14 User is offline   LEU 

  • Bad Company
  • Group: Members
  • Posts: 953
  • Joined: 14-February 09
  • Gender:Male
  • Location:B R A S O V

  Posted 26 September 2010 - 18:16

View PostContempo Cars Brasov, on 26/Sep/2010, 18:57, said:

Daca incalcati aceasta regula veti fi sanctionat cu interzicerea accesului in service in timpul efectuarii reparatiilor la masina dvs.



:twoup: trebuie sa ne punem in genunchi in fata voastra, ....
0

#15 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 26 September 2010 - 18:33

Nu v-am cerut acest lucru.
cred ca exagerati cu aceasta afirmatie.
0

#16 User is offline   hornetb 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1131
  • Joined: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Severin

Posted 26 September 2010 - 21:27

View PostContempo Cars Brasov, on 26/Sep/2010, 18:57, said:

deci in concluzie (astazi)
Nu montam nici microfoane,nici nu cautam in buzunare si nici nu dam afara clientii.Aplicam procedura de mai jos.

"Am inteles perfect ideea trebuie transparenta si asta ne ajuta pe toti." - si cum propuneti sa realizati aceasta transparenta, pot sta langa masina ?

O sa ma straduiesc ca de fiecare data cand veti veni la noi sa va respect dorinta (cu conditia Sigur, frumos, de bun simt, nu ma misc, nu ma invart, nu deranjez lucratorul ) .
Regula se va aplica incepand de maine pentru toti clientii.
Daca incalcati aceasta regula veti fi sanctionat cu interzicerea accesului in service in timpul efectuarii reparatiilor la masina dvs.Regula se va aplica si la ceilalti clienti daca este incalcata de minim 3 persoane.
Este ok acum?
Va astep pe la noi .
Va rog sa ma cautati ma numesc Alexandru Hubert
Sa nu o luati ca gluma si nici ca bataie de joc, chiar vreau sa fac un experiment sa vedem cat tine?


Buna seara, din nou va multumesc pentru raspunsul la fel de prompt si mai ales multumitor de aceasta data! :)
Apreciez enorm faptul ca ma veti lasa sa stau langa masina. Cand voi avea nevoie si voi ajunge in Brasov (lucrez si prin Bv) cu siguranta o sa vin la dvs. Dupa cum ziceam si intr-un post mai sus, pentru un schimb de placute ma pot duce oriunde intr-un garaj, dar sunt operatiuni mai complicate, gen update de soft (pe care as vrea sa-l fac, desi nu stiu daca-mi este necesar si/sau daca ma ajuta :twoup: ) sau alte astfel de chestiuni, pe care nu le poate face chiar oricine.
Nu trebuie sa poftiti toti clientii pe langa masina, unii poate au alte lucruri mult mai importante de facut (dupa cum ziceati dvs. mai sus), altora poate nu le pasa de banii lor si n-au nicio treaba daca se intampla ceva (daca-si permit, e foarte bine, stima lor), altii poate n-au rabdare sa stea, dar va multumim ca ne veti lasa pe noi cei care dorim asta.
Mi se pare corect sa mi se interzica acces-ul in service daca incalc regulile. Dar totusi nu trebuie generalizata treaba. Daca-s 3 nesimtiti/idioti pe lumea asta, si cu siguranta ca vor fi, nu trebuie sa fim sanctionati cu totii. Orice sanctiune (oriunde) se aplica individual, nu colectiv.
Este super ok acum si va multumesc frumos, ma scuzati pentru stres :twoup:
N-o luam deloc ca pe o gluma si nici ca bataie de joc, o luam chiar pe o initiativa laudabila !

Cand o sa ajung in Brasov o sa va vizitez! (desi nu stiu exact pentru ce, ca n-am nicio problema la masina - sau cel putin asa cred - dar macar pentru niste verificari mai mult sau mai putin complete :twoup: ) .

Din nou, toata stima pentru initiativa si va multumesc/multumim frumos!

View PostLEU, on 26/Sep/2010, 19:16, said:

View PostContempo Cars Brasov, on 26/Sep/2010, 18:57, said:

Daca incalcati aceasta regula veti fi sanctionat cu interzicerea accesului in service in timpul efectuarii reparatiilor la masina dvs.



:twoup: trebuie sa ne punem in genunchi in fata voastra, ....


Exagerezi colegu` si esti rau fara rost, zau. Omu` a fost mai mult decat super de treaba si-o sa permita acces-ul in service, desi multi nu meritam, dar, dupa cum ziceam mai sus, ar fi bine ca sanctiunile sa fie aplicate individual, nu colectiv :twoup: Ca altfel in 3 zile mi-e teama ca s-a dus operatiunea "porti deschise" :twoup:
0

#17 User is offline   X X L 

  • drivin'...
  • Group: Moderators
  • Posts: 12075
  • Joined: 20-November 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 September 2010 - 22:23

@HornetB, esti ... amuza(n)t ! :)

daca ti s-a propus o intelegere de genul take it or leave it, ai ocazia sa intri in service si sa stai langa masina...

insa daca incalci regulile prevazute de intelegere, si nu doar tu, ci inca vreo 2 bezmetici, atunci e si normal ca cel putin voua sa vi se refuze accesul in service...

oricum, aceasta problema excista DOAR la noi, in minunata Romanie...

afara, la reprezentantele BMW (mai ales in Germania), nu intra nici dracu' in service in afara de ingineri, mecanici sau alti angajati...

clientii au de vizitat un show-room, un magazin Lifestyle, sau sa isi bea cafeaua la un bar... toate BMW !

asadar, chestia cu statul langa masina cat iti schimba mecanicul placutele nu inseamna neaparat ca asa trebuie sa se procedeze...

standardele BMW sunt destul de aspre cu reprezentantele, si orice eveniment neplacut atrage chiar si sanctiuni... lucrurile sunt in schimbare, IN BINE, am remarcat asta de ceva vreme incoace, iar asta nu face decat sa ne bucure...

e drept, conteaza destul de mult si faptul ca au aparut mai multi dealeri pe piata, astfel clientul alegand DOAR contextul si conjunctura care i se par favorabile sa isi intretina masina... :twoup:

#18 User is offline   hornetb 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1131
  • Joined: 25-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Severin

Posted 26 September 2010 - 23:55

View PostX X L, on 26/Sep/2010, 23:23, said:

@HornetB, esti ... amuza(n)t ! :twoup:
daca ti s-a propus o intelegere de genul take it or leave it, ai ocazia sa intri in service si sa stai langa masina...
insa daca incalci regulile prevazute de intelegere, si nu doar tu, ci inca vreo 2 bezmetici, atunci e si normal ca cel putin voua sa vi se refuze accesul in service...
oricum, aceasta problema excista DOAR la noi, in minunata Romanie...
afara, la reprezentantele BMW (mai ales in Germania), nu intra nici dracu' in service in afara de ingineri, mecanici sau alti angajati...
clientii au de vizitat un show-room, un magazin Lifestyle, sau sa isi bea cafeaua la un bar... toate BMW !
asadar, chestia cu statul langa masina cat iti schimba mecanicul placutele nu inseamna neaparat ca asa trebuie sa se procedeze...
standardele BMW sunt destul de aspre cu reprezentantele, si orice eveniment neplacut atrage chiar si sanctiuni... lucrurile sunt in schimbare, IN BINE, am remarcat asta de ceva vreme incoace, iar asta nu face decat sa ne bucure...
e drept, conteaza destul de mult si faptul ca au aparut mai multi dealeri pe piata, astfel clientul alegand DOAR contextul si conjunctura care i se par favorabile sa isi intretina masina... :twoup:


XXL, iti multumesc pentru amabilitati :twoup:

"insa daca incalci regulile prevazute de intelegere, si nu doar tu, ci inca vreo 2 bezmetici, atunci e si normal ca cel putin voua sa vi se refuze accesul in service..." - nu am de gand sa incalc nicio intelegere clar precizata de la inceput, dar iti multumesc pentru bezmeticeala ...
Exact asta ziceam si eu mai sus, ca e foarte normal si corect ca cei care incearca sa faca magarii si/sau deranjeaza sau streseaza mecanicul sa fie dati afara, dar doar ei, nu sa li se interzica acces-ul tuturor pentru 3 tampiti.

"afara, la reprezentantele BMW (mai ales in Germania), nu intra nici dracu' in service in afara de ingineri, mecanici sau alti angajati..." - absolut de acord, crede-ma, cand o sa ajung in Germania din nou (o sa vreau sa trec si pe acolo la un service BMW) nici macar n-o sa-mi permit sa le pretind asa ceva, n-am auzit de niciun eveniment neplacut (gen piese neschimbate, schimbate cu altele) petrecut in afara, in schimb nu poti sa negi de cate s-au auzit prin RO. A SE INTELEGE, CE-AM AUZIT DE PRIN RO, NU AM AUZIT NIMIC RAU DESPRE CONTEMPO CARS BRASOV SI NU NOMINALIZEZ NICIUN ALT DEALER BMW, VORBESC DESPRE REPREZENTANTELE AUTO IN GENERAL.

Dupa cum ziceam, chiar il apreciez pe acest domn care ne asculta dorintele si incearca sa ni le indeplineasca si ne mai raspunde si foarte prompt la intrebari!

Sa speram c-o sa fie bine pentru toata lumea :)
0

#19 User is offline   Contempo Cars Brasov 

  • Începător
  • Group: BMW Dealers
  • Posts: 107
  • Joined: 16-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:BMW WW

Posted 27 September 2010 - 22:40

Din fericire astazi nimeni nu a fost sanctionat, dar nici nu au fost multi cei care au dorit sa stea in picioare pe toata perioada desfasurarii lucrarilor.S-au plictisit repede si au zis ca este mai bine la schoping decat la scandal( ca nu e tocmai liniste in service),
Ba chiar am primit o critica ca nu am facturat toate operatiile clientul a cerut o verificare la toba de esapament atinsa in bordura si s-a ales si cu o lista de piese la directie la care a ramas surprins ca nu s-a facturat constatarea.
Deci sunt avantaje de ambele parti ,nu?
0

#20 User is offline   paul 

  • Member
  • Group: Banned
  • Posts: 8093
  • Joined: 12-October 05
  • Gender:Male
  • Location:Somewhere over the rainbow

Posted 27 September 2010 - 22:46

Ideea e buna, cine vrea sa vada ce pateste masina, sa vada, cine vrea la cumparaturi sa se duca la cumparaturi. Sa vedem insa cat va tine initiativa. Si pe unii, si pe altii :twoup: .
0

Share this topic:


  • 4 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro